Markės
1599 iš 1918
Skoda Octavia, (5E) 2012 - 2020
522Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.36% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 22
13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 91% Ne 9%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Praktiškas
  • Geras kainos ir kokybės santykis
  • Galimos visų varomųjų ratų versijos
TRŪKUMAI
  • Blankus išorės ir vidaus dizainas
  • Nekomfortiška pakaba
"Galingiausia RS versija turės 2,0 litrų turbo variklį pasiskolintą iš Volkswagen Golf GTI"
Naujoji Škoda Octavia meta iššūkį visų mylimam ir gerbiamam Volkswagen Golf. Naujas Škoda modelis pasitinka pirkėjus subtiliu atnaujintu dizainu ir vokiška kokybe. Octavia yra orientuota į praktišką pirkėją vertinantį erdvę, praktiškumą ir patikimumą. Lyginant su ankstesne karta, naujasis automobilis yra 90 mm ilgesnis, 45 mm platesnis, o atstumas tarp ašių buvo padidintas 108 mm (iki 2686 mm). Octavia modelis turi erdviausią savo klasėje interjerą - salono ilgis siekia net 1782 mm. Be to 590 litrų talpos bagažinė erdvumu taip pat lenkia daugelį konkurentų. Visa tai itin teigiamai įvertins šios markės gerbėjai. Tiesa, automobilis nebėra toks pigus kaip kadaise – Škoda kompanija žino savo vertę, o už ją moka pirkėjas. Automobilio dizainas naujų vėjų neįpūs – iš vienos pusės subtilus, daugelio skonį atitinkantis ir kompanijos tradicijas puoselėjantis stilius kiek primena praėjusio dešimtmečio Audi A4 modelius. Iš kitos pusės, skulptūriškos Škoda linijos patraukia savo subtilumu ir elegancija. Nieko nepridėsi ir nieko neatimsi. Interjeras tapo gerokai modernesnis ir patrauklesnis, o minkštas plastikas nuteikia tikrai maloniai. Tik plastikas esantis tarp priekinių sėdynių yra kietas, tačiau irgi nedvelkia pigumu. Škoda Octavia komplektuojamas su plačia variklių gama. Jų tarpe yra 1,4 litro TSI variklis su 120 AG, 1,8 litro TSI variklis su 177 AG bei 1,6 litro TDI motorai, kurie „GreenLine“ versijose generuoja 109 AG, o šimtui kilometrų kelio suvartoja vos 3,4 litro degalų. Galingiausia RS versija turės 2,0 litrų turbo variklį pasiskolintą iš Volkswagen Golf GTI. Kelyje Škoda Octavia elgiasi saugiai ir nuspėjamai, nors ir nepasižymi ugnele, kuria gali pasigirti naujasis Volkswagen Golf. Vairo mechanizmas galėtų suteikti daugiau informacijos vairuotojui, tačiau tai tikrai netrikdys tipiško Škoda vairuotojo.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Visais ratais varoma Octavia Scout versija:



Galingiausia RS versija:


2022-09-21
2l D 110kw 2013m Oktaske
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
kantrus, istvermingas, gerai surinktas, paprastas, geras auto, malonus salonas, nesenstanti isore, praktiskas, gausi e-komplektacija, pigus islaikymas
  • Talpi bagažinė
  • Nebrangus išlaikymas
nepigus, kuklus, paprastas, nuobodus, pataupyta ant medziagu salone, ant izoliacijos, keistoki dizaino sprendimai, nepopuliarus modelis, nera prestizo
  • Prasta garso izoliacija
  • Brangus nusipirkti
  • Nemanevringas
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 8,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 6,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 7,0
Bendras automobilio aprašas
Niekada nebuvau skodu fanas. Tas sukis "ir i darba ir i soda" yra sukurtas pencininkams ir vyresniems. (kas iki 30m galvoja apie darba sode?) Bet taip kazkaip pasitaike netoliese atrasti nebrangu varianta su nedidele rida(iki 100tukst km) Pirmas ispudis isedus - tvarkingas auto nekeliantis jokiu blogu emociju. Pakankamai "sviezias" salonas viduje. Truputi nervino tas savotiskas spidometras su saules tipo padalomis - originalu, taciau atrodo keistai. Mazoji navigacija - ne itin patrauklus variantas. Bet kazkaip prisitaikyti galima. (visada buna kazkokie kompromisai) Sedynes is pirmo zvilgsnio Elegance komplektacijoje atrodo neblogai: pusiau oda ir veliuras. Geriau uz standartines. Bet veliau supranti, kad sioje vietoje stipriai sutaupe auto kurejas. Pagaminta popigiai - plonos konstrukcijos, paprastos kaip 2x2. (liaudyje - taburetes) ypac pasigendu sedimos dalies prailginimo kojoms - sedeti nepatogu, ypac vaziuojant toliau. (naujesniuose pasatuose ir superbe si beda istaisyta). Gerai saldo kondiske, maloniai reguliuojasi klimatas su ratukais, kaip pas golfa. Muzika paprasta, yra usb. Lieciamas ekranas. Patogus multimedijos valdymas nuo vairo mygtuku. grazus baltas skidelio apsvietimas. Daug elektroniniu pagalbininku. Patarciau pirkti automata - 2l komplektacijoje eina su stipresne DSG deze 250DQ. (1,6 - 200DQ kaip pasiseks) Jei neskubesi metyti pavaru ypac is galines i prieki, staigiai nestartuosi - tarnaus ilgiau, nes yra juntamas uzdelsimas, nespeja persijungti. Isvaizdos dizainas - neutralus. vientiso tipo faros atrodo man geriau nei merso tipo kvadratukai atnaujinto modelio kartoje. Galiniai stopai ryskios permatomos raudonos spalvos gerai atrodo dar ir dabar. Is isvaizdos tikrai auto nera bjaurus. Labiau nesenstanti klasika. Galima be gedos vazinetis ir 2022m ir nieks nesupras, jog auto pagamintas 2013m. Viduje solidi komplektacija - pribumbasu tikrai daugiau negu eiliniame 7kartos golfe, kurie konkuruoja tarpusavyje. Ir kuris kainuoja beveik ta pati. Aisku salonas pas golfa yra viena galva auksciau, truputi geresnes medziagos. Vaziuokle paprasta - pusiau minksta. Akmenu nesijaucia, bet ir neplaukia , kaip mersas ar A6. C klases Mersas Ceske - vaziuoja tik truputi minksciau,yra standesnis. NORMALI vaziuokle. Pas mane buvo su R17 grazaus dizaino originalus ratai - truputi aprudijo nuo agresivios plovimo chemijos plaunant ranku plovyklose. Su paprastais R16 turetu vaziuoti minksciau. Ant kelio stovi iki 100 normaliai - toliau apima keistas jausmas ypac netiesiame kelyje. Auto ideliai tinka TAXI - talpi, gera bagazine(patarciau imti chechbeka - atsilenkia kaip didelis cemodanas, priejimas geriau negu pas universala) Ilgom kelionem reikia priprasti, nestabilus ant didesniu greiciu. Visai kas kita butu RS komplektacija. Ten eina kitokia vaziuokle, pagerinta stabilizacija kelyje, taciau siek tiek kietesne. (is isvaizdos tikrai noreciau RS) - buves savininkas butent ir nusipirko RS dyzeli, del geresnes traukos ir isvaizdos ir automato. Dazai nera stiprus - kapotas lengvai apsidauzo nuo akmenuku - perkant atkreipti demesi. Pavaros jungiasi patogiai, variklis lankstus, atleidzia uzveluotus perjungimus. Garso izoliacija - nekazka. Miesto ribose -ok. Uzmiestyje reikia muzikos, nes viskas girdisi. Bet kazko noret is darbinio arkliuko turbut nereikia. Kuros sanaudos(mechanika): mieste 7-8l uzmiestyje 5-6(nuo 130km/h srebia 7 ir daugiau). Vidurkis 6,5-7l. Tas pats variklis, kaip passat ir golf,seat. Su 2l/110kv/150AG ir 1,6l su 77kw/105AG, kuris silpnokai traukia, ypac i kalna, lenkti reikia pagalvoti. Tokiu skelbimuose daugiausia ir kaina zenkliai skiriasi nuo 2l. Aisku pencininkams, taksiorams ir megejams "nelakstyti" aisku pats tas. Todel tokios komplektacijos populiarios. 1,6 ypac megsta ekonomijos numizmatai, kurie bando miesto zonos ribose tilpti i 6l. Kazkiek gelbeja pacipavimas - dadeda ekonomijos ir siek tiek galios - tokiu atveju speju butu galima is bedos ir su 1,6 vazineti. Bet asmeniskai juos apeiciau. Dabar apie remontus - techniskai tvarkingas, nedroziant , vazinejant lygiomis nekalnuotomis vietomis agregatai laiko virs 120-130tukst. Paciam pravaziavus virs 20tukst parejo priekiniai stbdziai(neprejo technikines, atlaike kokiu 40-50tuks tikrai)- 300eu geresnes firmos diskas ir kaladeles su darbu. Tepalas backoje su filtru + keitimas - 70-80eu. Vaziuokles netvarkiau per visa laika. Taciau del dazno sankabos drozimo, parkuojantis ikalnese ir siauro, nepatogaus parkingo nusprogo sankabos cilindriukas(nuo 2014m eina jau naujesnis modelis, kur cilindras randasi sankabos viduje ir keiciasi kartu su ja) Senesniem modeliams galima pasikeisti paciam uz 60eu nusipirkus detale. Mano atveju kainavo servise 600eu su nauja nepilna sankaba. Daugiau per 2m lyg ir nieko nekeiciau. Apibendrinant - tai visai neblogas darbinis, kuklus, nekrentantis i akis auto, kuris nepleso kisenes, patikimas, galima drasiai keliauti ir ilgesnius atstumus, jeigu nemaiso komforto trukumas. Labai kantrus auto - priziurint gali tarnaut labai ilgai ir nuobodziai. Nedrasko akiu salono viduje(ne kaip batmenas bmw5 ar koks kitas moraliskai pasenes auto) Puikus kainos ir kokybes santykis. Atidirba visas investicijas ir nenuverteja greitai. Stiprus konkurentas savo klaseje. Vertinamas ir mylimas pirkeju. (truputi sunkiau parduoti su 2l varikliu uz didesne kaina, nes dauguma pirkeju tai neesminis kriterijus, svarbiausia - juk kuo pigiau) Daugiau pliusu negu minusu. Itin megstamas perekupu. Daugumos neivertintas, nepopuliarus tarp jaunimo. pirkau uz 6000 - dabar virs 8000 su tokia pat rida butu. Bet infliacija, metai, rida numusa kaina. Su didele rida galima ir uz 4-5t turbut rast su 1,6d. Bet 2l eina apie 8t. (7t - 600t rida)
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
isvardinta
Patarimai perkančiajam
imt automata su 2l ir didesniu ekranu. jei liks pinigu su RS apdaila ir mazesne rida
Įvertink šį atsiliepimą (viso 8)
Skoda modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini    Citigo 
  Maži  FabiaFabiaFabiaFabia
  Kompaktiniai    RapidScala
  Vidutiniai  OctaviaOctaviaOctaviaOctavia
  Dideli   SuperbSuperbSuperbSuperb
  Mini krosoveriai    Kamiq
  Krosoveriai   YetiKaroq
  Dideli krosoveriai    Enyaq
  Visureigiai    KodiaqKodiaq
  Daugiatiksliai   Roomster  
  Komerciniai   Praktik  
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt