Markės
1835 iš 1942
Volkswagen Amarok 2009 - dabar

Volkswagen Amarok, 2009 - dabar

52Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.57% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)Viso įvertinimų: 2
4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (2.9)13% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.4)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
-20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Amarok yra pirmasis Volkswagen kompanijos pikapas, kuris neabejotinai seka sėkmingojo VW Touareg pėdomis. Pavadinimas "Amarok" kildinamas iš Inuitų tautos gyvenančios Arkties regione kalbos, kas reiškia "vilkas", taip pat šis žodis reiškia "mėgstantis akmenis" pietų Amerikoje gyvenančios Romance tautos kalba. Su tokiomis alegorijomis naujokas įžengia į vidutinio dydžio pikapų segmentą, kurį kasmet papildo 2 milijonai naujų automobilių visame pasaulyje. Visureigiui suteiktas paskutiniais metais Volkswagen propaguojamas dizainas - griežtos horizontalios ir vertikalios linijos, perteikiančios paviršių žaismą. Priekiniai žibintai apjungti su charakteringomis grotelėmis, visur matome gerai suderintas proporcijas. Pikapo krovinių skyrius yra vienas didžiausių pagal plotą savo klasėje. Kroviniai patalpinami vos 525 milimetrų aukštyje, o krovinių plotas sudaro 2,52 kvadratinius metrus. Amarok yra gaminamas su paprasta ir dviguba keleivių kabina ir trimis pavarų tipais. Kiekviena pavara pritaikyta specifinei rinkai: nuolatinė visų ratų pavara, išjungiama visų ratų ir galinių ratų. Nuolatinė visų ratų pavaros versija turi Torsen diferencialą, kuris skirsto jėgą santykiu 40:60 priekinei ir galinei ašims ir tuo pat metu užtikrina puikią automobilio dinamiką bei gerą sukibimą su keliu. Pasirenkamas galinis blokuojantysis diferencialas yra galimas visiems pavaros tipams. Variklių diapazonas susideda iš dviejų patikimų, ekonomiškų ir ekologiškų 2.0 litro turbodyzelinių variklių. Vienas 163 AG (120 kW) 2.0 TDI variklis su „common rail” įpurškimu turi dviejų lygių bi-turbo įpūtimą, generuojantį 400 Nm sukimo momentą prie itin žemų apsukų - 1500 aps./min. Kitas keturių cilindrų TDI su 122 AG (90 kW) galia su turbokompresoriumi pasiekia maksimalų 340 Nm sukimo momentą nuo 2000 aps./min. Abu varikliai suderinti su 6 laipsnių mechanine transmisija ir anot VW pasižymi žemomis degalų sąnaudomis, pvz. 4x4 versija su 122 AG TDI naudoja tik 7,6 litro 100 kilometrų, o CO2 emisija yra tik 199 g/km. Volkswagen Amarok pagrindiniai konkurentai yra Toyota Hilux, Nissan Navara ir Mitsubishi Triton automobiliai.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Amarok yra pirmasis Volkswagen kompanijos pikapas.

Pavadinimas "Amarok" kildinamas iš Inuitų tautos gyvenančios Arkties regione kalbos, kas reiškia "vilkas", taip pat šis žodis reiškia "mėgstantis akmenis" pietų Amerikoje gyvenančios Romance tautos kalba.

Volkswagen Amarok buvo pagrindinis techninio palaikymo visureigis 2010 Dakaro ralyje Argentinoje kur dalyvavo net 45 Amarok automobiliai:


Volkswagen Amarok buvo reklamuojamas grupės Scorpions įkūrėjo ir gitaristo Rudolf Schenker, kuris taip pat vairavo vieną iš Amarok 2010 Dakaro ralyje.
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 2
2020-12-03

Iš bėdos

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Praktiškas, galingas.
Prasta interjero kokybė, garso izoliacija, mano kompletacija gausi, bet nieko neturi, tik vargingą multimediją.
Turiu 2015 metų gamybos VW Amarok su 2.0 TDI dyzeliniu varikliu. Galiu pasakyti, kad jis nevertas savo kainos (30,550 Eur). Interjero kokybė prasta, viskas girgžda, barška. Yra multimedija, bet nėra galinio vaizdo kameros , nors pas mane gausi komplektacija, maža salono erdvė, iš pliusų tai tik traukos per akis.
Pilnas atsiliepimas...
2019-05-17

VW Amarok 2.0 D 4WD 2014

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pravažumas, prošvaista, talpumas, stabilumas dideliu greičiu
Ąžuolo apdaila, mažoka papildomų funkcijų, bagažinė visada yra lauke (už papildomus pinigus galima nusipirkti dangtį).
Žmonėms patinka automobiliai - pikapai ne todėl, kad jie yra dideli ir pretenzingi, bet todėl, kad jie dažniausiai yra pagaminti paprastai ir kokybiškai. Tokiems automobiliams reklama nereikalinga, taip pat kaip ir techniniai "navarotai", bei įvairios marketingo gudrybės. Automobilis yra pagamintas tikrų bekelės mėgėjų, tinkamas bet kokiai bekelei. Lietuvoje pikapus retai kada naudoja pagal paskirtį. Savaitgalį man pasisekė - patyriau visus privalumus ir beveik neradau trūkumų su Volkswagen Amarok. Dabar papasakosiu iš ko visą tai padaryta. Norint gauti gerą automobilį, reikia paimti masyvų rėmą su tiltais ir spyruoklėmis, uždėti ant jo gražų kėbulą, uždėti sėdynes ir vairą, įdėti dviejų litrų turbo dyzelinį variklį po gaubtu ir aprūpinti jį visaverte keturių ratų pavara, su geromis blokiruotėmis. Volkswagen Group tai pavyko! Klasikinis Volkswagen visureigio dizainas sukuria verslininką iš šio žiauraus ir griežto sunkvežimio. Apskritai šis automobilis yra pozicionuojamas kaip komercinis. Su juo galima vežti iki tonos krovinių. Jis tinka tiek privatiems asmenims, verslininkams, tiek įprastam judėjimui mieste! Penkių vietų salonas apgalvotas iki pačių smulkiausių detalių: galinę sėdynių eilę galima sulankstyti, kur galima krauti didelius krovinius. „Volkswagen“ inžinieriai nusprendė šiek tiek apriboti šio automobilio galią. Po gaubtu jis turi 2 litrų turbininį variklį, turintį 138 arklio galias ir puikų 420 Nm sukimo momentą, kartu su 8 pavarų DSG greičių dėže, išspaudžia maksimumą. Ant kelio, puikiai įsibėgėja, labai dinamiškai persirikiuoja ir laikosi ant kelio gerai. Galinės dalies nenešioja į šonus, kaip, kad kitus. Galiu tvirtai sakyti, kad inžinieriai sugebėjo sukurti puikų sunkvežimį ant rėmo, su nuostabiu stabilumu. Kaip jie tai padarė, aš neįsivaizduoju! Be to, kad miesto sąlygomis jis yra puikus, nusprendžiau patikrinti ir bekelės sąlygomis. Atvirai kalbant, aš nesitikėjau tokių rezultatų. Ant gilaus ir minkšto smėlio užlipo į kalną ir nusileido be priekaištų. Dėl aukštos prošvaistos Amarok gali įveikti iki 500 mm aukščio provėžas, be to, jis nesunkiai įveikia 100% (45 °) nuolydį, su vienos tonos kroviniu. Apie apdailos medžiagas ir interjerą - viskas atrodo labai asketiškai. Durų vidinės kišenės yra apsiūti pamušalu, o ąžuolo plastikas, kuris atrodo prabangiai, puikiai dera į bendrą automobilio dizainą. Kas mane nustebino dar daugiau, tai buvo trys 12 voltų lizdai. Ypač patogu navigacijai arba vaizdo registratoriui. Visa kita įprastas Volkswagen stilius - patogu, harmoninga ir prabangu! Yra trys komplektacijos Amarok - Base, Highline ir Trendline. Pirmasis neturi specialios papildomos įrangos (rankiniai langai ir tt). „Highline“ versijoje siūlomi elektropaketai, oro kondicionieriai, rūko žibintai ir garso sistema, taip pat chromuoti veidrodžiai, dažytos ratų arkos ir lengvo lydinio ratlankiai. Papildomai įsigytas - lankas, laipteliai, plastikiniai dangteliai ir daug daugiau. Šis automobilis tinka visiems - jis yra universalus. Taip pat galima parsivežti briedį iš medžioklės, medines paletes iš parduotuvės ar fortepijoną į sodą. Kartu su savo charakteristikomis darbininko - pikapo jis vis dar turi švelnią ir malonią išvaizdą. Kiekvienas gali pasirinkti ką darys su juo!
Pilnas atsiliepimas...
 
Volkswagen modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  LupoFox 
   Up 
  Maži  PoloPoloPoloPoloPolo
  Kompaktiniai GolfGolfGolfGolfGolfGolf
VentoBoraJettaJettaJetta
 New BeetleBeetle 
   ID.3
  Vidutiniai PassatPassatPassatPassatPassatPassat
  Dideli     ID.7
  Reprezentaciniai   Phaeton  
  Kupė Corrado  Scirocco  
  Keturduriai kupė   Passat CCArteon
  Roadsteriai   Eos  
  Mini krosoveriai    T-Cross
    Taigo
  Krosoveriai    T-Roc
  Dideli krosoveriai   TiguanTiguanTiguan
   ID.4
    ID.5
  Visureigiai   TouaregTouaregTouareg
  Dideli visureigiai    Atlas
  Pikapai   AmarokAmarok
  Mini vienatūriai   Golf PlusGolf Sportsvan 
  Vienatūriai   TouranTouranTouran
    ID. Buzz
  Dideli vienatūriai  SharanSharanSharan 
  Routan  
  Daugiatiksliai TransporterTransporterTransporterTransporter
 CaddyCaddyCaddyCaddy
  Komerciniai   Crafter
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt