2024-12-12 |
tiguan 1.5 dsg
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Praktiskas ir talpus.
Nekomfortiskas
|
Praktiskas automobilis su gera salono transformacija ir vidutinem eksplotacijos kainom.
Labai gerai,kad yra stumdomos galines sedynes ir nemaza bagazine.
Vazinejant musu keliais pakaba kietoka.Sedynes irgi kietos ir nepatogios.
Gale isedimas nelabai patogus del zemejancios stogo linijos.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Motiejus | 2024-12-01 |
Vw tiguan 2016 2.00, 140kw.
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Ekonomiškas, gražus dizainas, smagus valdyti
DSG dėžės
|
Turime automobilį apie 3 metus. Bendrai kalbant automobilis smagus, vietos salone pakanka, bagažinė galėtų būti didesnė, bet šiaip dviejų vaikų šeimai užtenka. Per tuos tris metus teko keisti alkūninio veleno riebokšlį, remonto kaina ~300€. Kitas dalykas, per metus 2 kartus teko tvarkyti mechatroniką, kainavo 1000€. Antrą kartą sutvarkė nemokamai, kadangi garantinis buvo. Patikimumu šie automobiliai tikrai nepasižymi. Smagus, gražus, geri varikliai 2.00 110kw ir 140kw, pakankamai gera garso izoliacija, bet DSG dėžė yra tragedija kalbant apskritai apie vw grupės automobilius :) Turi problemų su liuku. Dažnai užsikiša latakai ko pasekoje pradeda bėgti vanduo į saloną pro stogą. Apibendrinant šių automobilių pagrindinės bėdos yra:
1. Alkūninio veleno riebokšliai dažnai nueina ties 200 000 km. Rida.
2. Dažnai genda DSG dėžės (mechatronikai) tvarkymas brangus.
3. Problema su panoraminiu stogu, bėga vanduo į saloną. Sprendimo būdas išimti iš latakų vadinamus “spider trap” turėtų susitvarkyti tuomet.
4. Kita problema yra galinė kamera. Man neteko susidurti, bet esu girdėjęs, kad jos taip pat genda dažnai.
Jei vis dėl to nuspręsite pirkti šį auto tai pirkit kuo pilnesnės komplektacijos su maža rida ir tik su dyzeliniu varikliu.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Raimundas | 2024-10-22 |
Puikus automobilis miestui ir ne tik
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Išvaizda, saugumas, ekonomiškumas jei 1.4 L variklis
Techninės priežiūros išlaidos nėra pigios, kuro sąnaudos jei versija su 2 L varikliu
|
Šis automobilis pakeitė neprastai tarnavusį Škoda Rapid. Rapid taip pat buvo su 1,4 L varikliu + DSG pavarų dėžė, todėl dėl VW dinamikos didelio netikėtumo man nebuvo. Tačiau mano draugas neblogai pažįstantis įvairius automobilius pavažinėjęs pažymėjo visai neblogą nedidelio variklio pagreitį ir gerą automatinės pavarų dėžės veikimą, todėl manau šis derinys yra labai geras. Po Rapid buvo gal tik vienas nusivylimas – tai bagažinė. Žinoma po mažo hečbeko į kurį atrodo sudėsite beveik bet kokio dydžio krovinį, nemažo Tiguan bagažinė atrodyto maža, per maža. Tačiau jei prieš tai turėjote kitą automobilį ypač jei sedaną, tai Tiguan bagažine liksite patenkinti. Nors nauju automobiliu dar nespėjau daug pravažiuoti, tačiau kol kas labai džiaugiuosi gera prošvaisa, kuri duoda pasitikėjimo ypač vasarą pavažinėjus į sodybą. Plius pas mane žiemos paketas su šildomu vairu, priekiniu stiklu ir šildomais langų apiplovimo antgaliais ir svarbiausia automobilis varomas visais ratais. Garantuotai bus puikus žeimą. Plius nedidelis variklis jei nespausite yra labai ekonomiškas. Jei planuojate įsigyti tokio biudžeto automobilį, labai patariu Tiguan. Tiesa jei norėsite versijos su visų varančiųjų ratų pavara patarčiau –žiūrėti į 2,0 litrų variklį. Tokioje konfigūracijoje jis yra idealus ir greičiausiai geriausias savo klasėje. Tačiau didelio ekonomiškumo iš jo nesitikėkite.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2023-03-07 |
VW Tiguan 1,5 tsi (110kw) DSG (7 pavarų)
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
.
Prasta garso izolecija ir mažoka bagažinė
|
Subalansuotas automobilis, norėtųsi didesnės bagažinės, šito variklikio 1,5 kaip ir užtenka ramiam važiavimui, nustebino geras valdomumas, bet už gera valdomuma gaunam kietoka pakabą, greičių dėžė dirba be priekaištų. Trasoj vasara vaziuojat 100km/h telpu i 4,8 litro/100km, ziema 5,8 l/100km, 2021metų remontuoti dar neteko
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Giedrius | 2022-11-11 |
Puikus automobilis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Dinamika, patikimumas, valdomumas
Triukšmo izoliacija, kieta pakaba, nepilnavertis visureigis
|
Automobilis pirktas dar 2017 gruodį, visada eksploatuotas miesto sąlygomis, ir karts nuo karto kelionėms prie jūros. Automobilis visada buvo sąžiningai prižiūrėtas, visas TA buvo pereitos iš pirmo karto. Idealus šeimyninis ir miesto automobilis. Puikus valdymas, manevringas, geros kuro sąnaudos (7,5 l/100 km mieste, už miesto 6 l/100 km), stilingas. Puikiai vedasi šaltu oru, žiemą nenuvylė, žieminės padangos buvo tikrai geros Pirelli markės. Automobilio signalizacija su grįžtamuoju ryšiu, automatinis variklio užvedimas, gps navigacija. Tarp trūkumų: nepakankama garso izoliacija (nors priklauso nuo to, su kuo lygini), kieta pakaba (ypač pravažiuojant traukinio bėgius), visų varančiųjų ratų poreikis, bet tada susidaro jau kita automobilio kaina.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2020-12-25 |
Facelift Tiguan
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Gera garso izoliacija, manevringas, švelniai dirbanti greičių dėžė, talpus
Kolkas nepastebėta
|
Gan nemažai išbandyta panašios klasės SUV ir prieita nuomonės žmonai nupirkti VW Tiguan Rline 2.0 110kw su automatine greičio dėže. Bandyta buvo: Renaul Koleos, Peugeot 3008, Toyota RAV4, KIA Sportage, Audi Q5, Q3 ir gal dar keli kiti kur dabar nepamenu.
Pirmas įspūdis tikrai buvo neblogas pabandžius Tiguan Rline versiją iškart po Q5 bandymo plius kaip tik pristatė FL modelį, tai iškart ir užsakėm. Ant kelio "stovi" tikrai labai smagiai ir labai gerai valdosi. Gal kiek blogiau atrodo prastesniam kelyje, nes mašina gan kieta ir visi nelygumai jaučiasi, bet norint gero valdomumo reikia aukoti komforta tikio lygio mašinai.
Pravažiavus 1500km vidurkis gaunasi apie 6.2ltr/100km. Kolkas jokio barškėjimo nėra. Salono surinkimas gan kokybiškas viskas valdosi patogiai. Naujas vairas kur reaguoja į lietimą man asmeniškai nėra patogus, nes netyčia prabraukus tai muzika užsitildina, tai daina persikungia :)
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2019-12-06 |
2,0l 110kw. highline
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Erdvus, manevringas, ekonomiškas, patogių asistentu turintis automobilis
Naujam buvo neužsandarintas posparnis užliejo per pelkę važiuojant pagrindinį bloką. Bet garantiniu laikotarpiu pakeitė ir užsandarino. Dar graužikai mėgsta turbinos vakumines žarneles tenka pakeisti
|
Puikus miesto ir užmiesčio visureigis.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2019-04-24 |
VW tiguan benzinas 2,0 ltr automatas 2017 m 4WD
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Geras valdymas, patogus salonas
Prastai veikianti navigacija, kietoka pakaba
|
Tiguan žmonai nupirkau vietoj jos dvejų metų senumo KIA Sportage.
Taigi tai yra Tiguan 2.0 TSI 180 arklio galių, DSG automatinė, septynių pavarų dėžė ir visi varantieji ratai. Highline komplektacija ir visos galimos opcijos (išskyrus kablį ir elektra reguliuojamą keleivio sėdynę). Salonas yra Vienos odos, elektra valdoma vairuotojo sėdynė, stiklinis stogas, devyniolikos colių ratai, elektrinis bagažinės dangtis, navigacijos sistema, kruizo kontrolė su savarankiško judėjimo spūstyje funkcija, automatinis parkavimas, eismo juostų stebėjimo sistema, 9 oro pagalvės, automatinio stabdymo sistema prieš kliūtį, klimato kontrolė trijose zonose, priekinių ir galinių sėdynių šildymas, šildomas vairas ir priekinis stiklas, aplinkinio stebėjimo sistema, galinė kamera su automatiniu apiplovimu ir tt...
Nuo pirkimo vietos iki namų apie trys šimtai kilometrų, kuriuos teko nuvažiuoti. Nuo pat išvažiuojavimo, automobilis pasirodė esąs labai manevringas, manevringesnis nei Touareg. Ant kelio stovi kaip sedanas ar hečbekas, jokio supimo ar kratymo. Automatinė greičių dėžė sutrūksi, bet tik esant labai mažam greičiui (iki dešimties ar dvidešimties kilometrų per valandą). Pagal pakabos sureguliavimą galima spręsti, kad automobilis turėtų būti eksploatuojamas keliu su gera danga (kieta pakaba). 190 centimetrų ūgio žmogus ir sveriantis daugiau nei 100 kilogramų, ramiai randa patogią vairavimo padėtį. Dviejų litrų variklis, turintis 180 arklio galių, lyginant su 3,6 litrų 249 arklio galių Tuareg, yra geresnis ir tylesnis! Nėra vibracijų, užvedimo ir užgesinimo metu, ne taip kaip 3.6. Greičių dėžė trūkčiojo tik pačioje pradžioje, dabar ji nustojo trūkčioti (matyt, prasidirbo).
Pakaba yra kietesnė nei „Sportage“, tikriausiai dėl devyniolikos colių ratlankių. Normaliu keliu viskas yra gerai, o mažas duobes visiškai sugeria, kaip ir KIA, vieninteliai garsai, kurie patenka į saloną nuo pakabos, greitai pravažiavus pro gulinčius policininkus.
Apie valdymą nėra ką daugiau pasakyti, kaip tik, tai kad nuostabus valdymas.
Salonas neabejotinai yra paprastesni nei tuarege. Reguliuojasi centrinio porankio aukštis. Ant galinės sėdynės patogiai telpa tik du žmonės - priežastis yra per aukštas grindų perskyrimas . Stiklinis stogas yra puikus dalykas. Vienos oda yra blogesnė nei Nappa tuarege, bet vistiek maloni.
Bagažo skyrius yra labai erdvus. Ir jei jūs perkelsite galinę sėdynę į priekį (nesulenkiate, bet tiesiog perkeliate), tada jo dydis yra panašus į tuaregą.
Iš minusų: nepatiko navigacijos sistema.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2019-03-03 |
Vw Tiguan 2019m. 230hp dsg Rline
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Didelė bagažinė, daug vietos sėdintiems gale, gera komplektacija.
Kolkas neaptikau.
|
Prasukau jau 2300km. Miesto visureigis galintis važiuoti ir šalia kelio. Neturiu kolkas prie ko prisikabinti, viduje daug vietos, interjeras ne iš pigiausių. Plastikai netarška. Traukos tikrai pakanka, o ir sanaudos nėra didelės palyginus. Tikrai patenkintas automobiliu. Su R19 ratlankiais nesitikėjau tokio komforto. Nepirkit silpnu varikliu.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|