Markės
1884 iš 1921
Volkswagen Transporter (T5) 2003 - 2016
Volkswagen Transporter, (T5) 2003 - 2016
52Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.07% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)Viso įvertinimų: 2
3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)17% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.7)
Ar rekomenduojuTaip 50% Ne 50%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Volkswagen Transporter yra vidutinio dyžio komercinis arba keleivinis vienatūris. Automobilis gaminamas su daugiau nei 100 įvairiausių variantų – nuo 800 kg iki 1.4 tonos krovos, nuo 5.8 m³ iki 9.3 m³ vidaus tūrio. Šis priekiniais ratais varomas modelis buvo parduodamas su trimis ratų bazėmis, trijų aukščių variantais ir gali pasiūlyti daugiau specialių kėbulo variantų - nuo krovininių, keleivinių iki greitosios pagalbos automobilių. Populiariausias Caravelle variantas gali būti paprastu reisiniu mikroautobusu ir prabangia asmenine transporto priemone, talpinančia daugiau keleivių nei bet kuris kitas prabangus lengvasis automobilis. Keturių, penkių ir šešių cilindrų varikliai tame tarpe ir puikūs TDI dyzeliniai su tiesioginiu kuro įpurškimu buvo labai vertinami.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
2004 metais T5 serijos Volkswagen Transporter buvo pripažintas geriausiu tarptautiniu komerciniu automobiliu.

Prestižinis vokiečių žurnalas „Auto Motor und Sport“ automobilį pripažino geriausiu metų komerciniu automobiliu 2005, 2007 ir 2008 metais.

2018-11-28

Dakaro raliui parengė mikroautobusą

Dakaro raliui parengė mikroautobusą
Daugiausia dėmesio sulaukiantis automobilių sporto renginys Lietuvoje žiemą yra Dakaro ralis. Nors jis vyksta už tūkstančių kilometrų nuo Lietuvos, tautiečiai gauna daugybę informacijos iš Pietų Amerikoje dirbančių žurnalistų, kurių kiekvienais metais būna apie 10. Paprastai komandos žurnalistų ekipažams paskiria pikapą arba visureigį – pravažumu pasižyminčius modelius – tačiau šiemet „Agrorodeo“ komandos atstovai keliaus mikroautobusu.

Į keltą Havro uoste Prancūzijoje praėjusią savaitę pakrautas „Volkswagen Transporter“ keleivinis mikroautobusas taps dviejų žurnalistų ir vairuotojo namais kone dvi savaites. Jo ekipaže – fotografas Gedmantas Kropis, operatorius Juozas Bobina ir vairuotojas Tautvydas Sviklas.
Aukštesnis komforto lygis

2017 m. „Volkswagen Transporter“ buvo perdarytas ir pritaikytas specialiai žurnalistų poreikiams. Mikroautobuso viduje įrengta 230 V elektros instaliacija, keli USB lizdai, spausdintuvas, specialios dėtuvės bei lentynos įvairiai įrangai. 

„Vertinant komfortą, mikroautobusas yra geriausia transporto priemonė, kokią tik galima pritaikyti Dakaro raliui. Mūsų perdarytame „Transporter“ galima gyventi: čia ne tik sėdimos, miegamos vietos, visos priemonės darbui, bet ir viryklė, šaldytuvai, vandens talpa ir daug kitų privalumų, be kurių kasdienybė jau sunkiai įsivaizduojama“, – teigia mikroautobusą modifikavusios įmonės „Tukada Tech“ vadovas T. Sviklas.

Dirbti mikroautobuse galima ir jam stovint, ir važiuojant – viduje įrengti specialūs laikikliai nešiojamiems kompiuteriams bei bevielio ryšio („Wi-Fi“) maršrutizatorius. Interjere įrengtas ir kavos aparatas, o prie galinių durų pritaisytas sulankstomas stalas bei kėdės leis VIP tribūną pasidaryti bet kurioje ralio vietoje. Virš pikniko vietos dar galima ištiesti mikroautobuse sumontuotą markizę.


Viduje esančios sėdynės yra išlankstomos į miegamas vietas, tad ekipažui nereikės kiekvieną vakarą statyti palapinės. Mikroautobuso salonas turi autonominio šildymo sistemą „Webasto“ bei du oro kondicionierius.

Žurnalistų komandos Dakare visureigiais paprastai keliauja dėl pravažumo. Populiariausi „Toyota Land Cruiser“ modeliai turi keturis varančius ratus, blokuojamus diferencialus, aukštą prošvaisą, „palėtintos“ pavaros režimą bei įvairias elektronines vairuotojo asistavimo sistemas. 

„Agrorodeo“ komandos žurnalistų „Volkswagen Transporter“ turi 2.0 TDI dyzelinį variklį, DSG automatinę pavarų dėžę bei keturis varančius ratus. Tai – būtinas atributas kiekvienam į Dakaro ralį važiuojančiam aptarnaujančio personalo automobiliui. Po juo sumontuotos specialios dugno bei variklio apsaugos, turinčios apsaugoti agregatus nuo pažeidimų važiuojant bekele. Mikroautobuso prošvaisa ne tokia aukšta kaip visureigio, tačiau ekipažo nariai įsitikinę – pasiekti įdomiausias Dakaro ralio vietas pavyks. Juolab kad vietiniai žiūrovai į geriausias vietas neretai atvyksta lengvaisiais dviem ratais varomais automobiliais.

Dabar numatoma, kad mikroautobuse Dakaro ralio metu keliaus 3 žmonių komanda, tačiau vėliau jų skaičius gali kisti – patogiai važiuoti „Transporter“ gali 6 žmonės.
2019-aisiais – tik Peru

41-asis Dakaro ralis prasidės sausio 6 d. ir baigsis 17 d. Jame bus 10 greičio ruožų, visi jie išdėstyti vienoje valstybėje – Peru. Organizatoriai žada daugybę sudėtingų etapų smėlynuose, tad didžiuliai iššūkiai laukia ne tik sportininkų, bet ir jų gerbėjų bei aptarnaujančio personalo – juk jiems taip pat reikės rasti kelią per dykumas.

Prie starto linijos stos per 500 dalyvių – visureigių, motociklų, sunkvežimių ir kitų transporto priemonių ekipažų. Tarp jų – 135 naujokai ir 69 dešimtyje ar daugiau Dakaro ralių dalyvavę sportininkai. 

Kiekvieno automobilių, motociklų ar sunkvežimių ekipažo (kurių šiemet 334) komandą sudaro apie 10 žmonių. Kai kurių motociklininkų komandos mažesnės, gamyklinių komandų – didesnės, tačiau vidurkis būtų apie 10, tad kiekviename bivuake apsistos apie 5 tūkstančius žmonių. Tarp jų bus apie pusšimtis lietuvių.

Artėjantis Dakaro ralis išsiskirs ne tik tuo, jog pirmą kartą vyks vienos valstybės teritorijoje, bet ir išskirtinėmis galimybėmis dalyviams. Pirmosiomis dienomis iš maratono pasitraukę sportininkai galės į jį grįžti po pusiaukelę žyminčios poilsio dienos. Tiesa, jie kovos tik atskiroje įskaitoje.
 


Volkswagen modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  LupoFox 
   Up 
  Maži  PoloPoloPoloPoloPolo
  Kompaktiniai GolfGolfGolfGolfGolfGolf
VentoBoraJettaJettaJetta
 New BeetleBeetle 
   ID.3
  Vidutiniai PassatPassatPassatPassatPassat
  Dideli     ID.7
  Reprezentaciniai   Phaeton  
  Kupė Corrado  Scirocco  
  Keturduriai kupė   Passat CCArteon
  Roadsteriai   Eos  
  Mini krosoveriai    T-Cross
    Taigo
  Krosoveriai    T-Roc
  Dideli krosoveriai   TiguanTiguanTiguan
   ID.4
    ID.5
  Visureigiai   TouaregTouaregTouareg
  Dideli visureigiai    Atlas
  Pikapai   AmarokAmarok
  Mini vienatūriai   Golf PlusGolf Sportsvan 
  Vienatūriai   TouranTouranTouran
    ID. Buzz
  Dideli vienatūriai  SharanSharanSharan 
  Routan  
  Daugiatiksliai TransporterTransporterTransporterTransporter
 CaddyCaddyCaddyCaddy
  Komerciniai   Crafter
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt