Alvis | 2015-01-02 |
Talpiausias minivenas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
didelė salono talpa, universalumas: sėdynės/krovininė dalis, patikimumas, patogumas vairuoti (nemaišykite su komfortu!:)
rūdija, nėra triukšmo izoliacijos, normalesnė audioaparatūra tik su NAVI
|
VIANO - talpiausias minivenas. Dėka stačiakampės kėbulo vidaus formos (skirtingai, nei pvz., Sharan'e/Galaxy), kuri yra beveik nesiaurėjanti į viršų, labai nesunkiai sutelpa dideli kroviniai.
Važiuoklės valdymas - yra visos stabilumą užtikrinančios el.sistemos: pradedant ABS, ESP, .... ir baigiant automatiniu kuro padavimu, jei stabdant varikliu ant slidžios dangos, pradeda slysti varantieji ratai. Kas yra keista ir nelabai suprantama priežastis, tačiau Viano/Vito turi galinį varantįjį tiltą, skirtingai nei senesni V-klasse modeliai. Pravažumas blogais keliais labai apribotas, būtina naudoti geriausias, kokias įmanoma rasti, padangas. Tačiau galinių varančiųjų ratų pliusas tas, kad busiuko priekis susisuka nerealiai. Praktiškai apsisuku ten, kur be atbulinės pavaros neapsigręžia eiliniai sedanai.
Audio aparatūros praktiškai nerasta, nors busiukas ir turėtų būti turtingiausios komplektacijos "Ambiente", tačiau radijas/CD yra tik skylės panelėje užkinšimui. Persėdus iš SAAB'o, kelis mėnesius aplamai jo nejungdavau - buvo neįmanoma klausyti. Kaip ir dėl nerealaus triukšmo salone. Vėjo praktiškai nesigirdi, bet tik dėl to, kad viską užgožia padangų bei lietaus triukšmas.
Sėdynės ir salonas aišku, ženkliai geresni, nei Vito variante, tačiau kovai su triukšmu dėmesio nekreipta visiškai.
Kėbulas: pirkau tik dėl idealios būklės salono ir išorės kėbulo. Salone dar buvo celofanas po išimamais kilimėliais. Tačiau jau po pirmos lietuviškos žiemos ir kelininkų naudojamos druskos (kur dar Europoje tokios nesąmonės naudojamos!), dažus keliose vietose iškilnojo. Po ateinačios ketvirtos žiemos, jaučiu, teks keisti priekines ir galo duris. Ispanai, kur surenkami Viano, naudoja visiškai netikusę metalo paruošimo technologiją.
Pabaigai, nors elektronikos automobilis tiesiog prikimštas, tačiau ji man kol kas veikia be priekaištų, ko nepasakyčiau apie kitus naudotus auto.
Apie vairavimą - kaip mikrobusui, labai puikus ir nuspėjamas jo valdymas. Kartais tenka nesustojus nuvažiuoti ir 1400 km, tačiau kelionė labai neišvargina. Vietos salone pakanka ir keleiviams ir jų bagažui (pas mane vidutinė versija). Variklį galima apibūdinti vienu žodžiu - puikus. Tik 110kW galios, tačiau dėka stipriai sužemintų pavarų (šešta pavara 2000rpm prie ~95km/h) ir satykinai mažo svorio gale, ant asfalto prasisuka net trečia pavara. Pastabų neturiu. Turbinos veikimo "slenksčio" nesijaučia visiškai. Gal nebent tik pradedant važiuoti, prie 1000rpm, trauka silpnesnė, bet tai yra normalu. Automobilis pravažiavęs labai daug, ~500.000km, tad atbulinė ir pirma pavaros šaltyje junginėjasi pakankamai sunkiai, bet manau, kad sureguliavus traukes ir galbūt pakeitus pavarų perjungimo detales greičių dėžėje viskas susitvarkytų. Kaip ir rašiau aukščiau, kuro suvartojimas labai normalus. Važiuojant mieste, jei be didesnių kamščių, lengvai telpu į 9l/100km, trasoje, važiuojant iki 110km, ima apie 6,2 - 6,5l/100km (pagal kompiuterį, bet ir matuojant pagal kuro įpylimą tas pat gaunasi). Padidinus greitį iki kruizinio 130km, suvartojimas tampa apčiuopiamesnis ir važiuojant keliese, gali siekti ir 8 litrus.
Kol kas, neskaitant kardaninio veleno remontų (periodiškų, kas 20-30 t.km), daugiau niekas negedo. Tačiau panagrinėjus serviso knygelę radau, kad prieš parduodant buvo pakeista sankaba, kai kurios kitos detalės (eksploatuota Milano regione). O aš pirkau su subirėjusia turbina, ir čia jau buvo didelė problema rasti kvalifikuotus meistrus, kurie po tokio gedimo sutvarkytų variklį, nes tokiu būdu, viską užkemša tepalas (katalizatorių tame tarpe). Tad net forumuose pakankamai gerus atsiliepimus turintys vienos besispecializuojančio dyzelinių variklių remontu serviso specai iki galo visko taip ir nesutvarkė. Perkantiems su tokiu gedimu mašinas, patarčiau pirma susirasti garantuotojus meistrus. Jei reikia patogaus automobilio didesnei šeimai ar mėgstate su draugais keliauti, statote namą - toks automobilis kaip tik jums! Tei norėsite važiuoti ne tik į parduotuvę, bet ir su kostiumu į svečius, jis bus tinkamas.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Gintas UAB Faster LT | 2013-10-21 |
Mercedes-Benz Viano 2.2. CDi Ambiente Long 2008
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
variklis l.geras, dizainas geras, interjeras l.geras
kardaninis velenas, sebulo atsparumas rūdyms
|
Važinėju jau metai, didesnių problemų neturiu. Labai manevringas, šmaikštus mikroautobusas. Kuro sąnaudos 8-10 l. Realiai trasoje galima nuvažiuoti su 7,5 l/100km., jei važiuosite 90km/h greičiu. Laukiu kada pradės kardanas byrėti, nes daugumas meistrų kalba, kad kardanai yra jų liga. Nuvažiavau jau 190.000km kol kas jokių bėdų. Labai patinka šio automobilio salonas. Puikios sėdynės ir patogiai išdėstyti prietaisai. Matomumas geras. Pakaba labai minkšta.Galinė pakaba pneumatinė. Labai pergyvenau, kad gali greitai sugesti pniaumatinė pakaba. Kol kas dirba puikiai. Labai didelis privalumas, kai gali pareguliuoti automobilio nusėdimą, esant didesnei apkrovai. Mano automobilis yra su staliuku, o tai labai patinka ilgesnės kelionės metu mano bendrakeleiviams. Gana talpi bagažinė, tik interjero kai kurios detalės prestai pritvirtintos.Ypač nelaiko rankenėlės. O šiaip rekomenduočiau šį automobilį... varyklis 2.2CDi 110kW super geras, darbinis arkliukas, jokių bėdų.Labai lengvai galima padidinti galią iki 20%, o tai tikrai yra smagu :) nuvertejimas nemažas apie 2000 Eurų per metus, bet tai nėra labai didelis lyginant su opel Vivaro, Renault Trafik, VW Caravele-Transporter markės automobiliais. Važiuoklės dalys vertos pačio palankiausio įvertinimo (apie kardaną negaliu nieko pasakyti). Važiuoklės dalių kainos priimtinos. PVZ svirtis (šakes) galima atsisiųsti gero gamintojo iš ebay už 280 litų. Ši svirtis turi du salenblokus ir vieną šarnyra ir yra vieną iš pagrindinių priekinės pakabos dalių. Jos tarnauja iki 250-300 tūkstančiu km. :) Galite palyginti :) Rekomenduočiau pirkti automobilį tik su tikra rida ir iki 250000km. Tada neturėsite jokių rimtų bėdų bent metus ar du... Šiaip variklis 2.2 CDi laiko be remonto iki 1 000 000 km
Pilnas atsiliepimas...
|
|