Markės
1831 iš 1918
Volkswagen Golf, (Mk3) 1991 - 1997
583Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.47% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)Viso įvertinimų: 83
9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)26% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.3)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 73% Ne 27%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Erdvus salonas
  • Ekonomiškas
  • VR6 variklis
TRŪKUMAI
  • Prasta salono medžiagų kokybė
  • Prastai valdomas
  • Ne pats geriausias patikimumas
Trečios kartos Volkswagen Golf buvo pradėtas pardavinėti 1991 metais, o sekančiais šis Golf buvo išrinktas Europos Metų Automobiliu. Pirmą kartą buvo pristatytas Golf universalo kėbulu, kad konkuruotų su Ford Escort ir Vauxhall/Opel Astra universalais. Vėl buvo pristatyta GTI versija, kuri nors ir galingesnė (150 AG) yra gerokai sunkesnė, todėl nebuvo vertinamas kaip sėkmingas sprendimas. Tačiau buvo ir kitas variantas - VR6 variklis su 2.8 L ir 174 AG (128 kW) galia, automobilio svoris ~ 1285 kg, maksimalus greitis 222 km/h - beveik nenugalimas to meto tokios klasės automobiliams, geriau net už Ford Escort RS2000 ar Opel Astra GSi. VR6 buvo revoliucinis variklis savo laiku todėl, kad jis jungia geriausias V formos ir linijinių variklių savybes. Jis turi 2 cilindrų blokus sustatytus 15° kampu, tačiau dalinasi viena cilindrų galva. Toks komponavimas leido inžinieriams sutalpinti šešių cilindrų variklį į tokią pačią erdvę kaip ir keturių cilindrų variklio. Bendrai automobilis buvo gerai įvertintas kritikų ir puikiai pirkėjų. Golf kaip visada pasižymi praktiškumu, ekonomija ir erdvumu. Tarp minusų – gal kiek pernelyg praktiškas ir patogus, todėl nuobodus, be to su nekaikuriomis patikimumo problemomis.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Trečios kartos Volkswagen Golf 1992 metais buvo išrinktas Europos Metų Automobiliu. Tai buvo pirmas Volkswagen kompanijos nugalėtojo titulas šiuose rinkimuose.

Galingiausia 2.9 VR6 versija turėjo 190 AG variklį:



VR6 variklio komponuotė pakyginus su kitais tipais:



Pats variklis atrodė taip:


Tai pirmas Golf‘as turintis universalo kėbulą.
Patalpino: carmageddon | 2010-10-31
VW Golf 1.9 GTD
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
dalys pigios
pigi nauja, škyvas, garso izoliacija, traktorius, skirta tik važiuoti
Bendras automobilio aprašas
ką čia ir kalbėti.. kiek moki - tiek gauni.. pigus auto, pakaba paprasta, pigi. lietuviški keliai - tragedija, tai greit išsimuša tai tas , tai tas.. bet remontas pigus. buvo daužta, tad metams bėgant atsirado sandarumo problemų, vėjai švilpia :) nors kėbulas tikrai labai tvirtas ir sunkus, jautiesi saugiai, bet per duobes važinėjant mašina vargsta, įtempimai daro savo.. trumpa bazė daro savo, išsiklibina skydelio apšv. kontaktai, išsiklibina ar lūžta priekinės sėdynės tvirtinimas. gal kiek sunkoka pakeisti žvakes. automobilis skirtas važiavimui, važiavimui ir važiavimui.. kažkokio lepinimo čia nesitikėk. salono medžiagos neblogos, tačiau ne aukštumoje.. pigios.. mašina atrodo kiek išpūsta.
Variklis
1.9 GTD 55 kW.. rida 300000 km. ryškiai per silpnas.. sąnaudos mieste 8, užmiestis 4.5 , imanoma ir į 4 įtilpt su mano važiavimu, bet ar verta.. problema alkūninio škyvas, reikia nepagailėti ir tvarkyti kapitaliai, o ne leisti "klijuoti".. daugiau su varikliu jokių problemų..
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
na kaštai pvz. kokių kinietiškų dalių, kurios tarnauja metus laiko, tai juokingos.. pvz.. granata (kampinis šarnyras) -38 Lt. problemų dėl dalių nėra. nuvertėjimas kaip ir visų auto panašiai, trys metai - puse kainos.. šiaip tai automobilis žmogui, kuris labai taupo pinigus, viskas paprasta.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 4)
Volkswagen modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  LupoFox 
   Up 
  Maži  PoloPoloPoloPoloPolo
  Kompaktiniai GolfGolfGolfGolfGolfGolf
VentoBoraJettaJettaJetta
 New BeetleBeetle 
   ID.3
  Vidutiniai PassatPassatPassatPassatPassat
  Dideli     ID.7
  Reprezentaciniai   Phaeton  
  Kupė Corrado  Scirocco  
  Keturduriai kupė   Passat CCArteon
  Roadsteriai   Eos  
  Mini krosoveriai    T-Cross
    Taigo
  Krosoveriai    T-Roc
  Dideli krosoveriai   TiguanTiguanTiguan
   ID.4
    ID.5
  Visureigiai   TouaregTouaregTouareg
  Dideli visureigiai    Atlas
  Pikapai   AmarokAmarok
  Mini vienatūriai   Golf PlusGolf Sportsvan 
  Vienatūriai   TouranTouranTouran
    ID. Buzz
  Dideli vienatūriai  SharanSharanSharan 
  Routan  
  Daugiatiksliai TransporterTransporterTransporterTransporter
 CaddyCaddyCaddyCaddy
  Komerciniai   Crafter
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt