Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Kokybiškas interjeras
- Didelis variklių pasirinkimas
- Gerai valdomas ir komfortiškas
TRŪKUMAI
- Gana brangus
- Nekomfortiška pakaba
"Golf yra saugus – standartinėje įrangoje turi septynias oro pagalves ir standartinę Elektroninę Stabilumo Sistemą"
Kuriant Volkswagen Golf Mk6 pagrindinė investicija į kurią kreipė dėmesį Volkswagen kompanija buvo gamybos efektyvumo didinimas, kuris kaip teigiama padidėjo beveik 20 % lyginant su ankstesniu modeliu. Automobilis komplektuojamas su eile įvairių benzininių variklių, kurių galia varijuoja nuo 59 kW (80 AG) iki 118 kW (160 AG). Tiesioginio įpurškimo dyzelinių variklių galia yra nuo 81 kW (110 AG) iki 103 kW (140 AG). Taip pat buvo gaminamos ir „karštos“ versijos su dar galingesniais varikliais. Galingiausia Golf R versija turi 2.0 litrų FSI turbo variklį su 271 AG (199 kW) galia ir 350 Nm sukimo momentu. Šis Golf nuo 0 iki100 km/h įsibėgėja per 5.5 sekundės. Šios kartos Golf automobiliai vietoje tradicinės automatinės pavarų dėžės turėjo DSG tipo pavarų dėžes. Golf yra saugus – standartinėje įrangoje turi septynias oro pagalves ir standartinę Elektroninę Stabilumo Sistemą (ESP), pagal Euro NCAP saugumo testus automobilis buvo įvertintas penkiomis žvaigždutėmis.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Galingiausia Golf R versija turi 2.0 litrų FSI turbo variklį su 271 AG (199 kW) galia ir 350 Nm sukimo momentu. Šis Golf nuo 0 iki100 km/h įsibėgėja per 5.5 sekundės:
Šios kartos Golf pelnė daugybę apdovanojimų, tame tarpe šiuos:
Šios kartos Golf pelnė daugybę apdovanojimų, tame tarpe šiuos:
- Pasaulio metų automobilis (2009 metais).
- Saugiausias 2009 metų automobilis (Euro NCAP).
- 2009 metų geriausias nedidelis šeimos automobilis (žurnalas „What Car?“).
- Geriausias ir ekologiškiausias 2009 metų tarptautinis variklis (1.4 TSI).
- 2009/2010 metų geriausias importuojamas automobilis Japonijoje.
- Geriausias 2010 metų automobilis (žurnalas „Automobile Magazine“).
- Kanados metų automobilis (2010 metais).
- Pietų Afrikos Respublikos metų automobilis (2010 metais).
- Geriausias 2010 metų „kartšas“ hečbekas (laida „Top Gear“).
- Geriausias 2010 ir 2011 metų nedidelis šeimos automobilis (žurnalas „What Car?“).
Patalpino: Raketa | 2021-08-12 |
Turbo raketa |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Dinamika, galia, stabilus elgesys kelyje, posūkiuose, geros degalų sąnaudos
Dažymo kokybė, kai kurių atsarginių dalių kaina
|
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Benzinas |
Bendras automobilio aprašas |
Pagaliau prisiruošiau parašyti atsiliepimą apie savo VW Golf 6 Gti. Prieš tai gana ilgą laiką turėjau Infiniti M35 – gan nuobodus automobilis, tad norėjau kažko ryškaus, galingo ir manevringo. Dar anksčiau turėjau Skoda Octavia RS A5 serijos ir visi man pasakė, kad ši Octavia ir VW yra vienas ir tas pats. Dabar pasakysiu kodėl yra kitaip. Šiaip nemėgstu priekinių ratų pavaros, tačiau pasivažinėjus Golfu jo valdymas ir vadinamojo nepakankamo pasukamumo trūkumas mane maloniai nustebino. 210 AG galios variklis nedideliam automobiliui yra daugiau nei pakankamas, variklis yra antros kartos, sukimo momentą galima nesunkiai užkelti nuo 280 NM iki 420 NM. Puikus rezultatas, tačiau tiek galios raliai nereikia, taigi nusprendžiau neliesti. Beje, Octavia RS yra pirmos kartos variklis, o jų dėžės yra identiškos DSG. Golf puikiai valdomas, manevringas. Puikus vairas - išlenktas apačioje ir teisingos formos vietose kur laikomos rankos. Pavaros jungiamos svrtelėmis, sportinis originalus išmetimas, pavaras perjungus maždaug 4000 aps./min garsas jums tikrai patiks. Pas mane odinis Recaro salonas, labai malonu jame sėdėti. Šoninis sėdynių palaikymas puikiai atlieka savo darbą posūkiuose ir yra gana kasdienybėje net ir nemažų gabaritų žmogui. Smagu, kad lubos juodos, automobilyje sėdėti tikrai jauku. Kėbulas – šiaip jau visų VW automobilių bėda – nuo Skoda iki Bentley. Bet pas mane viskas tvarkoje – kol kas jokių problemų dėl dažų ar lako. Kelio apšvietimas labai geras - mano konfigūracijoje yra prisitaikantis pasukamas biksenonas. DSG dėžė skamba baugiai. Aš irgi bijojau, bet pavažinėjęs supratau, kad viskas nėra taip blogai. Kad pasaugoti dėžę kamščiuose perjunkite į rankinį režimą ir naudokite pirmą pavarą, o jei liksite automate tai dėžė nuolat jungs 1-2-3 pavaras ir greitai perkais. Viso nuvažiavau 20.000 km savo Golfu ir galiu patarti: tai labai protingai sukurtas automobilis, nors nelabai mėgsta kamščius, bet užmiesty posūkiuose teikia didelį malonumą savininkui. Šiaip automobilis pakankamai sunkus, blogi keliai jam netinka. Apie sanaudas - mieste 9–10 litrų su kamščiais, užmiesty nuo 6 iki 10 priklausomai nuo tempo. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 6)
Volkswagen modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | Lupo | Fox | ||||||||||||||||||||||||||||||
Up | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Maži | Polo | Polo | Polo | Polo | Polo | |||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | Golf | Golf | Golf | Golf | Golf | Golf | ||||||||||||||||||||||||||
Vento | Bora | Jetta | Jetta | Jetta | ||||||||||||||||||||||||||||
New Beetle | Beetle | |||||||||||||||||||||||||||||||
ID.3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Passat | Passat | Passat | Passat | Passat | |||||||||||||||||||||||||||
Dideli | ID.7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | Phaeton | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Corrado | Scirocco | ||||||||||||||||||||||||||||||
Keturduriai kupė | Passat CC | Arteon | ||||||||||||||||||||||||||||||
Roadsteriai | Eos | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | T-Cross | |||||||||||||||||||||||||||||||
Taigo | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | T-Roc | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Tiguan | Tiguan | Tiguan | |||||||||||||||||||||||||||||
ID.4 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
ID.5 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Touareg | Touareg | Touareg | |||||||||||||||||||||||||||||
Dideli visureigiai | Atlas | |||||||||||||||||||||||||||||||
Pikapai | Amarok | Amarok | ||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Golf Plus | Golf Sportsvan | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Touran | Touran | Touran | |||||||||||||||||||||||||||||
ID. Buzz | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | Sharan | Sharan | Sharan | |||||||||||||||||||||||||||||
Routan | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Daugiatiksliai | Transporter | Transporter | Transporter | Transporter | ||||||||||||||||||||||||||||
Caddy | Caddy | Caddy | Caddy | |||||||||||||||||||||||||||||
Komerciniai | Crafter | |||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Volkswagen Golf TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis