Markės
1835 iš 1918
Volkswagen Golf, (Mk7) 2012 - 2019
55Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.46% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 5
3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)12% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Komfortiškas interjeras
  • Didelis variklių pasirinkimas
  • GTI
TRŪKUMAI
  • Neišsiskiriantis dizainas
  • Gana brangus
"Visi Mk7 Golf komplektuojami su standartine variklio Stop/Start bei stabdžių energijos rekuperacijos sistema"
Tai vienas iš tų automobilių, kuriuos itin sunku sukritikuoti, tačiau kartu sunku likti kažkuom nustebintam. Tai puikus automobilis kokybės kartelę kilsterėjęs dar aukščiau. Septintos kartos Golf dizainas yra evoliucinis – visi dizaino elementai išliko tie patys, tik tapo kiek aštresni ir agresyvesni ir dar labiau pritaikyti prie kompanijos propaguojamo stiliaus. Priekiniai žibintai buvo įkvėpti Passat, Polo ir Phaeton modelių, o galiniai – iš to paties Passat. Automobilis atrodo ne tik dinamiškiau, moderniau bet ir tapo lengvesnis, nors yra 5 cm ilgesnis, tiek pat ilgesnė ir jo ratų bazė. Privalumai matomi visur – automobilio ratai yra arčiau kampų, todėl Golf atrodo sportiškiau, salone daugiau vietos, o ir saugumo lygis padidėjo. Naujoko viduje karaliauja subtilus stilius ir itin kokybiškos medžiagos. Visi Golf variantai turi 5.8 colių LED lietimui jautrų ekraną, nors jis nėra tobulas. Ekranas spalvas atkuria neitin kokybiškai, o ir į paspaudimus reaguoja nenoriai. Prietaisų skydelis standartinis ir paprastas – dvi ryškios rodyklės rodo esminius parametrus: greitį ir variklio apsukas. Tarp spidometro ir tachometro įtaisytas juodai baltas ekranas, kuriame galima matyti pagrindinius automobilio parametrus: kuro sąnaudas, radijo ar MP3 informaciją, navigacinės sistemos nurodymus ar tiesiog laiką. Paprasta, subtilu, tačiau visada madinga. Kitas svarbus privalumas – automobilis yra tikrai erdvus ne tik priekyje sėdintiems, bet ir ant galinių sėdynių sėdintiems keleiviams. Čia dviems suaugusiems keleiviams vietos užteks ne tik pečiams, galvai, bet ir kojoms. Bagažinės erdvė taip pat nenuvils. Dauguma Golf pirkėjų rinksis vieną iš dviejų TDI dyzelinių variklių: 1,6 arba 1,9 versijų. Pirmoji turi 104 AG, antroji 150 AG. Puikiai įvetintas ir benzininis 1.4 TSI variklis su 140 AG galia. Visi Mk7 Golf komplektuojami su standartine variklio Stop/Start bei stabdžių energijos rekuperacijos sistema. Bluemotion versijos šių sistemų pagalba leidžia maksimaliai sutaupyti kurą, o CO2 emisiją sumažinti iki įspūdingų 82 g/km. Kelyje automobilis elgiasi nepriekaištingai – varikliai džiugina geru sukimo momentu, pakaba rafinuota, puikiai sugerianti kelio nelygumus, tačiau neatitraukianti vairuotojo nuo vairavimo proceso. Nenuostabu, kad iš naujos kartos Golf visada daug tikimasi, todėl jokios silpnybės jam nebūtų atleidžiamos. Volkswagen kompanija tai puikiai žino ir paprastai pirkėjų nenuvilia.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Volkswagen Golf buvo pripažintas Europos metų ir Pasaulio metų automobiliu 2013 metais.

Galingiausia R versija turėjo dviejų litrų 300 AG variklį:



2021-03-10 100procentuelektrinis.lt

Ioniqmat 5 – VW e-Golf vs Hyundai Ioniq Electric

Ioniqmat 5 – VW e-Golf vs Hyundai Ioniq Electric
Autorius: Dainius J

100procentuelektrinis.lt

Daugiau elektromobilių apžvalgų
Klausimai ir atsakymai apie elektromobilius

Paskutiniame Ioniqmat teste turėjome nelabai sulyginamus varžovus – Tesla Model S ir Hyundai Ioniq electric, tad rezultatas buvo aiškus jau iš anksto. Klausimas buvo tik „kiek“. Na, o šį kartą „grįžtam į žemę“ ir lyginsim labai panašius varžovus – vieną ir tą patį Hyundai Ioniq electric 2016 bei vokišką Volkswagen e-Golf 2018. Tai yra modelis, gaminamas nuo 2017 metų ir turintis šiek tiek talpesnę, nei Ioniq bateriją, tad kova turi būti įdomi.

Volkswagen atstovai kelis metus iš eilės dalyvavo elektromobilių maratone Vilnius – Palanga ir jų rezultatas visada buvo labai arti lyderių. Pritrūkdavo „vos vos“. Praėjusiais, 2019 metais, maratono metu buvo labai stiprus priešpriešinis vėjas, tad e-Golf ekipažas netgi su milžiniška važiavimo šiuose maratonuose patirtimi turėjo pripažinti, kad Ioniq electric tokiomis sąlygomis yra greitesnis. Bet mano testo metu oro sąlygos buvo geros, tad iš anksto nugalėtojas tikrai nebuvo aiškus. Kaip man sekėsi? Skaitykite žemiau.
 
Pažintis su konkurentu – VW e-Golf
 
E-Golf yra normalus “golfas”. Jis atrodo kaip “golfas”, tad tik nedaugelis jį lengvai atskiria nuo kitų, įprastu kuru varomų broliukų. Kažkada Moller Auto atstovas net man rodė dizaino subtilumus, kuriuos turi tik elektrinis Golf ir dar tie subtilumai skiriasi su metais. Taigi, iš principo, tai – elektrinis „sleeper‘is“, kuris atrodo, kaip standartinis, puikiai pažįstamas automobilis, tik, kažkodėl nuo šviesoforo tyliai dingsta ir palieka kitus nesupratusius, kas čia įvyko.
 
E-Golf turi 100 kW (136 AG) elektrinį variklį, tad startuoja jis kur kas smagiau nei pirmos kartos Nissan Leaf, Hyundai Ioniq electric, KIA Soul EV bei kiti konkurentai. Vienintelis ne Tesla elektromobilis, kuris tuo metu, kai pasirodė e-Golf su talpesne baterija, turėjo galingesnį variklį buvo ir tebėra BMW i3. E-Golf po truputį nyksta, mat jo dienos suskaičiuotos – naujo elektrinio Golf nebebus. Jį pakeis ilgai lauktas VW ID3, kurio, panašu, teks palaukti kiek ilgiau, nei galvojome.
 
 
Pagrindinis e-Golf koziris – talpi baterija. Kaip ir dauguma gamintojų, Volkswagen pateikia bendrą baterijos talpą (gross capacity), kuri yra 35.8 kWh. Panaudojamos talpos (net capacity) turime 32 kWh – 4 kWh daugiau nei Hyundai Ioniq electric (28 kWh). Būtent todėl lenktynėse e-Golf yra labai rimtas Ioniq electric konkurentas. Be to – e-Golf, skirtingai nei Leaf ar Soul EV dar yra ir labai efektyvus. Jis nepretenduoja į Ioniq electric rekordus, bet mokantys su juo važiuoti gali beveik juos pasiekti. Taigi, turime 14% talpesnę bateriją ir gana efektyviai elektrą naudojantį elektromobilį.
 
Nuvažiuojami kilometrai – turbūt svarbiausias rodiklis Ioniqmat teste. “Pieno riebumo” NEDC matavimais e-Golf gali pilna įkrova nuvažiuoti 300 kilometrų. Tuo tarpu Hyundai Ioniq electric – 280 kilometrų. 20 km e-Golf naudai. Tiesa, gerokai arčiau realybės esančiuose EPA testuose e-Golf nuvažiavo 201 kilometrą, o Ioniq electric – 200 km. Vos vieno kilometro pranašumas, nors vis tiek e-Golf pusėje. Taigi, kaip ir minėjau, „ant popieriaus“ varžovų pajėgumai beveik lygūs. Mano asmenine nuomone, mieste, tikėtina, daugiau nuriedėtų e-Golf (dėl talpesnės baterijos), o užmiestyje prastesnėmis sąlygomis nugalėtų Ioniq electric (kaip ir Vilnius – Palanga maratone), o geromis sąlygomis viską lemtų vairuotojų pasirinkta strategija. E-Golf yra sunkesnis apie 100 kilogramų, tad dar sąžiningesniam testui su e-Golf važiavau vienas, o su Ioniq pasiėmiau kartu tris dukras, kurios kartu praktiškai atsvėrė ir automobilių svorio skirtumus.
 
Apie Hyundai Ioniq jau turbūt žinote viską mintinai, tad nesiplėsiu.
 
Startas – Kaunas
 
Pirmas startuoja e-Golf, nes jo baterijos įkrovimas ką tik baigėsi, o Ioniq dar liko apie valandą. Starto metu, rodyklei rodant pilną įkrovą (e-Golf nerodo baterijos likučio procentais) e-Golf parodė, kad gali nuvažiuoti 251 kilometrą.

 
Įspūdingas skaičius ir, jei tikrai e-Golf tiek nuvažiuotų, Ioniq‘ui „šakės“. Na, bet neskubėkim daryti išvadų ir prisiminkime, kad EPA skaičiai skiriasi vos vienu kilometru. Beje, 251 km e-Golf prognozavo jau įjungus šildymą. Be jo prognozė viršijo 270 km. Lauko temperatūra – 9 laipsniai. Oras geras, bet ne vasariškas, tad nustatau šilumą ties 21.5 laipsnio ir startuoju. Šildoma sėdynė irgi įjungiama. Beje, e-Golf (bent jau mano testuotas) turi šildomą priekinį stiklą, kaip ir naujasis e-Up!. Puikus priedas mums, jei vėl turėtume normalių žiemų. Tiesa, vairas pas e-Golf nešildomas, jokioje komplektacijoje. 
 
Hyundai Ioniq electric, kaip visada, nusiteikęs gerokai mažiau optimistiškai. Nors akivaizdžiai ekrane matome 100% įkrovimą, žadamas nuvažiuoti atstumas yra tik 201 km. Lygiai 50 km mažiau, nei e-Golf.

 
Taip ir „pasimauna“ pirkėjai, tikintys pilnai įkrauto automobilio planuojamų nuvažiuoti kilometrų skaičiumi. Na, bet nebandysi – nežinosi. Tam aš ir esu, kad jums papasakoti, kaip yra iš tiesų J. Lauke vienu laipsniu šilčiau – 10 laipsnių šilumos. Kiek keista, nes ką tik grįžęs e-Golf, stovintis šalia rodė 8.5 laipsnio. Matyt, Ioniq bent jau temperatūrą optimistiškiau nei e-Golf rodo. Beje, be šildymo Ioniq prognozė buvo vos kelias kilometrais geresnė. Bet kokiu atveju, nustatau tuos pačius 21.5 laipsnio šilumos ir startuoju. Žinoma, šildomą vairą įsijungiu, nei Ioniq electric jį turi visose komplektacijose.
 
Pusiaukelė – Alytus
 
Smagiai nuvažiavęs 57 km įsuku į Alytaus LIDL kiemą. Kelionėje su e-Golf labai pasisekė su Alytaus šviesoforais – pirmą kartą pavyko juos visus pervažiuoti per žalią, tad ir vidutinis greitis labai neblogas – 75 km/h. Vidutinės kelionės į priekį sąnaudos – 15.4 kWh / 100 km. Kaip su šildymu – pagirtina. Nors, žinoma, lauke ne minusas. Kadangi, kaip minėjau, e-Golf nerodo baterijos likučio procentais, belieka tik spėti jį pagal rodyklės poziciją. Ji – kiek žemiau nei 75%. Sakyčiau, turime apie 73-74% likučio. Kilometrų likutis, deja, nebebuvo toks optimistiškas, kaip kelionės pradžioje. Skydelyje švietė likę 153 km – 98 km mažiau, nei e-Golf prognozavo pradžioje, nors nuvažiavome tik 57 km.
 
Vadinasi bendrai sudėjus likutį ir nuvažiuotus kilometrus gautume jau tik 210 km, o ne žadėtus 251 km. Didoka paklaida ir tikrai per didelis skaičiuoklės optimizmas, galintis kiek nuvilti vairuotoją išsiruošusį į tolimesnį kelią. Beje, prieš kelionę netikėtai e-Golf parodė, kad vienoje padangoje trūksta oro, tad visas pripučiau iki gamintojo rekomenduojamų 2.8. Hyundai kažkodėl nurodęs pūsti tik 2.5. Tą irgi padariau prieš kelionę, kad nebūtų jokių „pažeidimų“.
 
 
Hyundai Alytuje, kaip visada, rodo mažiau nuvažiuotų kilometrų – 55.9. Su šviesoforais taip gerai antrą kartą iš eilės nepasisekė, tad vidutinis greitis kiek mažesnis – 74 km/h. Baterijos likutis – 74% – identiškas priešpaskutiniam Ioniqmat testui, kuris irgi buvo kiek šaltesniu oru ir be saulės. Likusių kilometrų prognozė – 148 km. Sudėjus likutį bei nuvažiuotus kilometrus gautume 205 km. Netgi kiek daugiau, nei pradžioje žadėtas 201 km. Kaip ir galima buvo tikėtis, Ioniq electric vidutinės kelionės sąnaudos buvo mažesnės – 14.4 kWh / 100 km. Jei automobiliai rodo teisingai – skirtumas tarp Ioniq ir e-Golf – 1 kWh / 100 km.   

 
Finišas – Kaunas
 
Kaip ir dauguma testuotų elektromobilių, e-Golf finiše rodė nuvažiuotus 115 km. Iš anksto žinau, kad Ioniq rodys mažiau, bet jam vis tiek užskaitysim 115 km.
 
Beje, keli pastebėjimai iš kelionės – e-Golf sėdynės yra patogesnės nei Ioniq (bent jau šito modelio turima odos – medžiagos kombinacija), priekyje garso izoliacija gerokai geresnė, nei Ioniq electric. Deja, toks jausmas, kad gamintojams nelieka garsą izoliuojančios medžiagos ir jei Ioniq visas nėra tylus, tai e-Golf triukšmai iš galo yra labai skirtingi nuo priekio. Beje, tą patį pastebėjau ir važinėdamas visiškai nauju e-Golf prieš porą metų. Dar nustebino e-Golf minkštumas – pirmo testo metu jis man pasirodė “taburetė”. Gal jis turėjo didesnius diskus bei žemesnio profilio padangas, bet šį kart “taburete” niekaip negalėjau pavadinti. Ioniq važiuoja kiek solidžiau, atrodo lyg vairuotum didesnį, solidesnį automobilį, bet e-Golf galingesnis variklis leidžia labiau mėgautis važiavimu.
 
 
Na, bet grįžkime prie testo skaičių. Bendros kelionės sąnaudos kiek pakilo iki 15.6 kWh / 100 km. Vidutinis greitis, įskaitant ir kelių minučių stovėjimą Alytuje – 70 km/h. Kilometrų likutis po testo – 77. Sudėjus nuvažiuotus ir likusius, gauname 192 km. Dar kiek mažiau, nei pradinė prognozė, nors pats skaičius nėra blogas, vertinant kad oras tikrai ne idealus, gavome kelis lietaus lašus, o ir šildėmės visa kelią. Sunkiausia, kaip ir prieš tai, su baterijos talpos likučiu… Pagal rodyklę atrodo, kad liko apie 40%, gal net 40.5%. Tiesa, nesu tikras ar ši rodyklė yra labai tiksli, nes pradžioje ji rodė „virš pilno”. Belieka pasitikėti rodmeniu „iš akies“.
 
112 km vietoj realių 115 km finiše Hyundai Ioniq electric nenustebino. Kas nustebino – po realiai įveiktų 115 km, likutis buvo 82 km. Sudėjus gautume 197 km. Apgavikas – net 4 km mažiau, nei žadėjo kelionės pradžioje! Juokauju, žinoma. Iš tikrųjų – labai tikslu, vos 2% paklaida. Kur čia palyginsi su e-Golf 30% per dideliu optimizmu. Beje, Ioniq vidutinis greitis buvo kiek didesnis – 72 km/h. Matyt Alytuje trumpiau LIDL aikštelėje stovėjau. Bendros kelionės sąnaudos, rodomos ekrane, nukrito iki 14.3 kWh / 100 km. Deja, pagal sunaudotus baterijos procentus taip neatrodo, mat baterijos liko 43%. Vadinasi, kelionėje atgal sunaudojome 31%, o kelionei pirmyn – 26%. Kažkokia neteisybė. Na, bet elektros skaitliukas ir įkrovimas nemeluoja, tad dabar tą ir patikrinkime.
 
Įkrovimas po testo
 
Kol Ioniq electric važiavo savo kelionę, e-Golf pildė atsargas. Pradėjo, kai elektros skaitiklis rodė 13709.6 kWh. Baigė, kai skaitiklis rodė 13731 kWh. Vadinasi, įkrovimui sunaudojome 21.4 kWh, o pagal automobilio rodomas sąnaudas turėjome išnaudoti 17.94 kWh (15.6 kWh / 100 km * 115 km). Įkrovimo nuostoliai – apie 19%. Taigi, su e-Golf, pildant baterijos atsargas po 0.15 Eur už kWh 100 km šiandien mums kainavo 2.79 Eur. Jei pildytume naktiniu tarifu, būtų kainavę gerokai pigiau. Po teisybei, įkrovėme baterijas savaitgalį, kai elektros kaina yra 0.1 Eur / kWh, tad reali 100 km kaina yra trečdaliu mažesnė. Na, bet 0.15 Eur kainą naudojau ir kituose Ioniqmat testuose, tad ją tokią skaičiavau ir šį kartą.
 
Ioniq electric įkrovimas startavo iš kart po to, kai baigėsi e-Golf įkrovimas – vėlai vakare. Kitą rytą planavau išjungti įkroviklį anksti, mat įkrovimas turėjo baigtis apie 7 ryto. Deja, truputį užsimiršau ir atjungiau įkroviklį tik 16 valandą. Įkroviklis, baigęs įkrovimą, tikėtina, dar kažkiek naudojo ir po jo, bet tai per mažas skaičius, kad įtakotu bendrą rezultatą. Taigi, įkrovimui sunaudojome 18 kWh. Pagal automobilio rodomas sąnaudas turėjome išnaudoti 16.45 kWh (14.3 kWh / 100 km * 115 km). Taigi, įkrovimo nuostoliai yra apie 9%. Keista, mat paskutinio testo su Tesla metu, Ioniq įkrovimo nuostoliai, kažkodėl, buvo beveik dvigubai didesni. Bet kokiu atveju, 100 km kelionė šiandien man su Hyundai Ioniq electric kainavo 2.35 Euro.

Rezultatas

Prieš kelionę e-Golf tikino, kad važiuos toliau ir, kad Ioniq su 4 kWh mažesne baterija neturi šansų. Po 115 km situacija kiek pasikeitė, bet rezultatas tikrai apylygis:
  • baterijos likučiai – 40.5% (e-Golf) prieš 43% (Ioniq electric)
  • kilometrų likučiai – 77 km (e-Golf) ir 82 km (Ioniq electric)
  • vidutinės deklaruojamos kelionės sąnaudos – 15.6 kWh (e-Golf) ir 14.3 kWh (Ioniq electric)
  • 100 km kaina tokiomis sąlygomis – 2.79 Eur / 100 km (e-Golf) ir 2.35 Eur / 100 km (Ioniq electric.
Manau, kad Hyundai Ioniq electric sąžiningai galima pripažinti laimėtoju šioje nedidelėje dvikovoje, bet reikia pagirti ir varžovą, kuris tikrai buvo vertas ir kova buvo labai apylygė. Volkswagen e-Golf išties yra geras elektromobilis ir puikiai tiks tiems, kas vertina Vokišką gamintoją ir kiek prisibijo Korėjiečių gaminių. Pliusų turi tiek vienas, tiek kitas, tad kaip ten bebūtų – rinktis teks jums.
 
Padėka

Na ir paskutinis dalykas – padėka UAB Autoerdvė (Oslo g. 7, Vilnius), už galimybę išbandyti ir Ioniqmat teste palyginti Volkswagen e-Golf su mano Hyundai Ioniq electric.


100procentuelektrinis.lt
Volkswagen modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  LupoFox 
   Up 
  Maži  PoloPoloPoloPoloPolo
  Kompaktiniai GolfGolfGolfGolfGolfGolf
VentoBoraJettaJettaJetta
 New BeetleBeetle 
   ID.3
  Vidutiniai PassatPassatPassatPassatPassat
  Dideli     ID.7
  Reprezentaciniai   Phaeton  
  Kupė Corrado  Scirocco  
  Keturduriai kupė   Passat CCArteon
  Roadsteriai   Eos  
  Mini krosoveriai    T-Cross
    Taigo
  Krosoveriai    T-Roc
  Dideli krosoveriai   TiguanTiguanTiguan
   ID.4
    ID.5
  Visureigiai   TouaregTouaregTouareg
  Dideli visureigiai    Atlas
  Pikapai   AmarokAmarok
  Mini vienatūriai   Golf PlusGolf Sportsvan 
  Vienatūriai   TouranTouranTouran
    ID. Buzz
  Dideli vienatūriai  SharanSharanSharan 
  Routan  
  Daugiatiksliai TransporterTransporterTransporterTransporter
 CaddyCaddyCaddyCaddy
  Komerciniai   Crafter
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt