Markės
1689 iš 1764
Volkswagen Golf, (Mk8) 2019 - dabar
51Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.032% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)Viso įvertinimų: 1
7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)56% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)28% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)12% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Efektyvūs ir ekonomiški varikliai
  • Komfortiškas
  • Turi daug įvairios įrangos
TRŪKUMAI
  • Blankus dizainas
  • Erdvės viduje nepadaugėjo
  • Nėra elektromobilio versijos
"Visi šios kartos Golf galės bendrauti su išore „Car2X" technologijos pagalba, kuri surinks informaciją iš 800 m spinduliu esančių automobilių tam, kad perspėtų vairuotoją ir kitus automobilius apie gresiančias kliūtis. Skamba puikiai, kol nepaiškėja, kad kol kas tokią sistemą turi tik aštuntos kartos Golf..."
Aštuntos kartos Golf pagamintas naudojant modulinės platformos MQB versiją. Ši platforma pirmą kartą panaudota gaminant 2012 metų Golf, o vėliau jos pagrindu buvo sukurti tokie Volkswagen modeliai kaip Passat, visureigiai Tiguan ir T-Roc. Naujasis modelis atrodo žemesnis, labiau ištęstas ir dinamiškas. Tačiau jo kompaktiški išmatavimai nepakito: ilgis siekia 4284 mm, plotis – 1789 mm, aukštis – 1456 mm, o ratų bazė – 2636 mm. Aštuntos kartos „Golf" gaminamas tik su penkių durų kėbulu. Naujojo Golf dizainas tapo dinamiškesnis, charizmatiška priekinė automobilio dalis atrodo šviežiai ir naujai. Tradicinius žibintus visuose modeliuose pakeitė LED technologijos, todėl naujasis šviesų dizainas taps išskirtiniu aštuntosios kartos Golf stiliaus elementu. Tačiau pažvelgus į kitas automobilio dalis – šonus, taip pat galinę dalį matome tipišką Golf. Tiesą pasakius iš šių rakursų jį ne taip bus lengva atskirti nuo senesnių kartų. Kai tuo tarpu pagrindiniai konkurentai pasikeitė gerokai labiau – Tiek Toyota Corolla, tiek Honda Civic, jau nekalbant apie nuolat kintančius Hyundai, Kia ir prancūziškus konkurentus. Galbūt toks Golf konservatyvumas yra dalis Volkswagen ID.3 modelio įvedimo į rinką strategijos. Kadangi ID.3 modelis skirtingai nei Golf, yra visapusiškai įdomesnis ir patrauklesnis automobilis. Kogero Volkswagen kompanija taisydama rimtai pašlijusią reputaciją nori atversti naują puslapį pristatydama ne tik elektromobilius, bet ir naujus vardus - taip norėdama atsiriboti nuo ne visai švarios praeities. Tad ar Golf vis dar yra segmento lyderis ar nurašytas modelis yra neaišku. Tik pirkėjai galės paskelbti verdiktą legendiniam Golf vardui. Visgi naujasis Golf pristato daug naujovių – jų esmė yra išmanios technologijos leidžiančios automobilį apjungti su išmaniąja aplinka. Pavyzdžiui, Golf navigacija yra interaktyvi – pamatęs restoraną žemėlapyje, vairuotojas galės iškart paskambinti ir rezervuoti staliuką. Taip pat aštuntos kartos Golf turės puikias pagalbos vairuotojui funkcijas. Automobilis yra komplektuojamas su „Travel Assist" sistema, kuri be vairuotojo įsikišimo galės vairuoti, greitėti ir stabdyti važiuojant net iki 210 km/val. greičiu. Visi naujosios kartos Golf taip pat galės bendrauti su išore „Car2X" technologijos pagalba, kuri surinks informaciją iš 800 m spinduliu esančių automobilių tam, kad perspėtų vairuotoją ir kitus automobilius apie gresiančias kliūtis. Skamba puikiai, kol nepaiškėja, kad kol kas tokią sistemą turi tik aštuntos kartos Golf... Kelyje automobilis yra nepaprastai komfortiškas, galbūt net geriausias visame segmente. Smagu ir tai kad galima valdyti komforto ir sportiškumo lygį varikliui, pavarų dėžei ir šiuos skirtumus aiškiai pajusti vairuojant. Automobilio interjeras skirtingai nuo išorės, buvo ženkliai patobulintas – prietaisų skydelis buvo apjungtas su infosistemos ekranu į vieną vizualiai vientisą panelę, kas išskiria Golf iš kitų klasės konkurentų. Čia mes rasime nedaug fizinių mygtukų, oro kondicionierius taip pat valdomas lietimui jautrių panelių pagalba. Ar tai gerai? Manome kad ne – nes tai ne tik nepatogu, bet ir labiau atitraukia nuo vairavimo proceso, o tai yra visada negerai, net jei automobilis ir turi tam tikras autonominio valdymo funkcijas.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Galingiausia R versija turi dviejų litrų 320 AG variklį:






VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Modifikacijų: 0
Modifikacijų sąrašas tuščias.
Volkswagen modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
01234567890123456789012345678901
  Mini  LupoFox
   Up
  Maži  PoloPoloPoloPoloPolo
  Kompaktiniai GolfGolfGolfGolfGolfGolfGolf
Jetta    
JettaVentoBoraJettaJettaJetta
 New BeetleBeetle 
   ID.3
  Vidutiniai PassatPassatPassatPassatPassatPassat
  Reprezentaciniai   Phaeton  
  Kupė SciroccoCorrado  Scirocco  
  Keturduriai kupė   Passat CCArteon
  Roadsteriai   Eos  
  Mini krosoveriai    T-Cross
    Taigo
  Krosoveriai    T-Roc
  Dideli krosoveriai   TiguanTiguan
   ID.4
  Visureigiai   TouaregTouaregTouareg
  Dideli visureigiai    Atlas
  Pikapai   Amarok
  Mini vienatūriai   Golf PlusGolf Sportsvan 
  Vienatūriai   TouranTouranTouran
  Dideli vienatūriai  SharanSharanSharan 
  Routan  
  Daugiatiksliai  TransporterTransporterTransporter
 CaddyCaddyCaddyCaddy
  Komerciniai   Crafter
  01234567890123456789012345678901
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 5000 skelbimų, virš 7000 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1600 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
© Autoasas.lt 2007-2021

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt