Markės
1836 iš 1918
Volkswagen Golf, (Mk8) 2019 - dabar
53Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.322% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 3
17% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)35% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)0% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 67% Ne 33%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Efektyvūs ir ekonomiški varikliai
  • Komfortiškas
  • Turi daug įvairios įrangos
TRŪKUMAI
  • Blankus dizainas
  • Erdvės viduje nepadaugėjo
  • Nėra elektromobilio versijos
"Visi šios kartos Golf galės bendrauti su išore „Car2X" technologijos pagalba, kuri surinks informaciją iš 800 m spinduliu esančių automobilių tam, kad perspėtų vairuotoją ir kitus automobilius apie gresiančias kliūtis. Skamba puikiai, kol nepaiškėja, kad kol kas tokią sistemą turi tik aštuntos kartos Golf..."
Aštuntos kartos Golf pagamintas naudojant modulinės platformos MQB versiją. Ši platforma pirmą kartą panaudota gaminant 2012 metų Golf, o vėliau jos pagrindu buvo sukurti tokie Volkswagen modeliai kaip Passat, visureigiai Tiguan ir T-Roc. Naujasis modelis atrodo žemesnis, labiau ištęstas ir dinamiškas. Tačiau jo kompaktiški išmatavimai nepakito: ilgis siekia 4284 mm, plotis – 1789 mm, aukštis – 1456 mm, o ratų bazė – 2636 mm. Aštuntos kartos „Golf" gaminamas tik su penkių durų kėbulu. Naujojo Golf dizainas tapo dinamiškesnis, charizmatiška priekinė automobilio dalis atrodo šviežiai ir naujai. Tradicinius žibintus visuose modeliuose pakeitė LED technologijos, todėl naujasis šviesų dizainas taps išskirtiniu aštuntosios kartos Golf stiliaus elementu. Tačiau pažvelgus į kitas automobilio dalis – šonus, taip pat galinę dalį matome tipišką Golf. Tiesą pasakius iš šių rakursų jį ne taip bus lengva atskirti nuo senesnių kartų. Kai tuo tarpu pagrindiniai konkurentai pasikeitė gerokai labiau – Tiek Toyota Corolla, tiek Honda Civic, jau nekalbant apie nuolat kintančius Hyundai, Kia ir prancūziškus konkurentus. Galbūt toks Golf konservatyvumas yra dalis Volkswagen ID.3 modelio įvedimo į rinką strategijos. Kadangi ID.3 modelis skirtingai nei Golf, yra visapusiškai įdomesnis ir patrauklesnis automobilis. Kogero Volkswagen kompanija taisydama rimtai pašlijusią reputaciją nori atversti naują puslapį pristatydama ne tik elektromobilius, bet ir naujus vardus - taip norėdama atsiriboti nuo ne visai švarios praeities. Tad ar Golf vis dar yra segmento lyderis ar nurašytas modelis yra neaišku. Tik pirkėjai galės paskelbti verdiktą legendiniam Golf vardui. Visgi naujasis Golf pristato daug naujovių – jų esmė yra išmanios technologijos leidžiančios automobilį apjungti su išmaniąja aplinka. Pavyzdžiui, Golf navigacija yra interaktyvi – pamatęs restoraną žemėlapyje, vairuotojas galės iškart paskambinti ir rezervuoti staliuką. Taip pat aštuntos kartos Golf turės puikias pagalbos vairuotojui funkcijas. Automobilis yra komplektuojamas su „Travel Assist" sistema, kuri be vairuotojo įsikišimo galės vairuoti, greitėti ir stabdyti važiuojant net iki 210 km/val. greičiu. Visi naujosios kartos Golf taip pat galės bendrauti su išore „Car2X" technologijos pagalba, kuri surinks informaciją iš 800 m spinduliu esančių automobilių tam, kad perspėtų vairuotoją ir kitus automobilius apie gresiančias kliūtis. Skamba puikiai, kol nepaiškėja, kad kol kas tokią sistemą turi tik aštuntos kartos Golf... Kelyje automobilis yra nepaprastai komfortiškas, galbūt net geriausias visame segmente. Smagu ir tai kad galima valdyti komforto ir sportiškumo lygį varikliui, pavarų dėžei ir šiuos skirtumus aiškiai pajusti vairuojant. Automobilio interjeras skirtingai nuo išorės, buvo ženkliai patobulintas – prietaisų skydelis buvo apjungtas su infosistemos ekranu į vieną vizualiai vientisą panelę, kas išskiria Golf iš kitų klasės konkurentų. Čia mes rasime nedaug fizinių mygtukų, oro kondicionierius taip pat valdomas lietimui jautrių panelių pagalba. Ar tai gerai? Manome kad ne – nes tai ne tik nepatogu, bet ir labiau atitraukia nuo vairavimo proceso, o tai yra visada negerai, net jei automobilis ir turi tam tikras autonominio valdymo funkcijas.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Galingiausia R versija turi dviejų litrų 320 AG variklį:







2020-09-14

„Volkswagen“ pristato naująjį „Golf Variant“

„Volkswagen“ pristato naująjį „Golf Variant“
 
„Volkswagen“ pristato naująjį „Golf Variant“ modelį. Šis automobilis tapo dar erdvesnis už savo pirmtakus, labiau skaitmenizuotas ir pasižymi gausesne standartine komplektacija bei naujomis jėgainėmis – lengvuoju hibridu ar dyzeliniu varikliu su dvigubo dozavimo emisijų mažinimo sistema. Išankstiniai „Golf Variant“ pardavimai Lietuvoje prasidės spalį, o pirmieji automobiliai pirkėjus pasieks iki šių metų pabaigos.
Patrauklus eksterjeras. Naujasis „Golf Variant“ pasižymi aštresniu ir dinamiškesniu dizainu. Naujosios kartos automobilio ilgis siekia 4.633 mm, o ratų bazė pailgėjo 66 mm ir dabar siekia 2.686 mm. Automobilis tapo ilgesnis ir atrodo plokštesnis. Automobilio priekyje ir gale standartiškai montuojami LED žibintai.

Erdvus interjeras. Pailginta ratų bazė skirta beveik vien tik salonui išplėsti, todėl „Golf Variant“ yra erdvesnis, jame patogiai gali keliauti penki keleiviai. Salonas pailgėjo 48 mm arba iki 1.798 mm, o visa didžiausia papildomos erdvės dalis skirta gale sėdintiems keleiviams. Iki galinių sėdynių krašto pakrautoje bagažinėje telpa 611 litrų krovinių – tai 6 litrais daugiau, nei septintosios kartos „Golf Variant“. Užpildžius bagažinę iki viršaus, į ją tilps 1.642 litrai krovinių arba 22 litrais daugiau, nei ankstesniame modelyje. Papildomai komplektuojamas elektrinis bagažinės dangtis, kuris gali būti atidaromas mostelėjus koja po galiniu bamperiu.


Naujosios jėgainės teikia gryną našumą. Automobilio lengvojo hibrido sistemą sudaro 48V starteris-generatorius, 48V ličio jonų baterija ir TSI variklis. eTSI vartoja mažiau kuro, nes esant progai automobilis išjungia turbobenzininį tiesioginio įpurškimo variklį ir rieda negeneruodamas jokių emisijų. Į „Golf Variant“ taip bus montuojami inovatyvūs TDI varikliai su dvigubo „AdBlue“ įpurškimo sistema ir dviem SCR katalizatoriais. Ši sistema padeda reikšmingai sumažinti azoto oksido emisijas. 

Naujos komplektacijos ir gausi standartinė įranga. Pirkėjams bus siūlomas trijų pagrindinių komplektacijų „Golf Variant“ modelis – „Life“, „Style“ ir „R-Line“. Į bazinę komplektaciją įtraukta „Lane Assist“ juostos išlaikymo sistema, saugos sistema „Front Assist“ su avarinio stabdymo mieste ir pėsčiųjų stebėjimo funkcijomis, naujoji apsaugos nuo susidūrimų darant posūkį sistema, XDS elektroninis diferencialas, „Car2X“ perspėjimo apie kliūtis sistema, berakčio užvedimo ir automatinių šviesų perjungimo sistemos. Į standartinę komplektaciją įeina ir skaitmeninis prietaisų skydelis „Digital Cockpit Pro“, „Composition“ multimedijos sistema su 8,25 colių lietimui jautriu ekranu, „We Connect“ ir „We Connect Plus“ skaitmeniniai paslaugų paketai, daugiafunkcinis vairas, „Air Care Climatronic“ automatinis oro kondicionierius ir „Bluetooth“ telefono sąsaja.  
 


Volkswagen modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  LupoFox 
   Up 
  Maži  PoloPoloPoloPoloPolo
  Kompaktiniai GolfGolfGolfGolfGolfGolf
VentoBoraJettaJettaJetta
 New BeetleBeetle 
   ID.3
  Vidutiniai PassatPassatPassatPassatPassat
  Dideli     ID.7
  Reprezentaciniai   Phaeton  
  Kupė Corrado  Scirocco  
  Keturduriai kupė   Passat CCArteon
  Roadsteriai   Eos  
  Mini krosoveriai    T-Cross
    Taigo
  Krosoveriai    T-Roc
  Dideli krosoveriai   TiguanTiguanTiguan
   ID.4
    ID.5
  Visureigiai   TouaregTouaregTouareg
  Dideli visureigiai    Atlas
  Pikapai   AmarokAmarok
  Mini vienatūriai   Golf PlusGolf Sportsvan 
  Vienatūriai   TouranTouranTouran
    ID. Buzz
  Dideli vienatūriai  SharanSharanSharan 
  Routan  
  Daugiatiksliai TransporterTransporterTransporterTransporter
 CaddyCaddyCaddyCaddy
  Komerciniai   Crafter
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt