Markės
1836 iš 1918
Volkswagen Golf, (Mk8) 2019 - dabar
53Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.322% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 3
17% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)35% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)0% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 67% Ne 33%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Efektyvūs ir ekonomiški varikliai
  • Komfortiškas
  • Turi daug įvairios įrangos
TRŪKUMAI
  • Blankus dizainas
  • Erdvės viduje nepadaugėjo
  • Nėra elektromobilio versijos
"Visi šios kartos Golf galės bendrauti su išore „Car2X" technologijos pagalba, kuri surinks informaciją iš 800 m spinduliu esančių automobilių tam, kad perspėtų vairuotoją ir kitus automobilius apie gresiančias kliūtis. Skamba puikiai, kol nepaiškėja, kad kol kas tokią sistemą turi tik aštuntos kartos Golf..."
Aštuntos kartos Golf pagamintas naudojant modulinės platformos MQB versiją. Ši platforma pirmą kartą panaudota gaminant 2012 metų Golf, o vėliau jos pagrindu buvo sukurti tokie Volkswagen modeliai kaip Passat, visureigiai Tiguan ir T-Roc. Naujasis modelis atrodo žemesnis, labiau ištęstas ir dinamiškas. Tačiau jo kompaktiški išmatavimai nepakito: ilgis siekia 4284 mm, plotis – 1789 mm, aukštis – 1456 mm, o ratų bazė – 2636 mm. Aštuntos kartos „Golf" gaminamas tik su penkių durų kėbulu. Naujojo Golf dizainas tapo dinamiškesnis, charizmatiška priekinė automobilio dalis atrodo šviežiai ir naujai. Tradicinius žibintus visuose modeliuose pakeitė LED technologijos, todėl naujasis šviesų dizainas taps išskirtiniu aštuntosios kartos Golf stiliaus elementu. Tačiau pažvelgus į kitas automobilio dalis – šonus, taip pat galinę dalį matome tipišką Golf. Tiesą pasakius iš šių rakursų jį ne taip bus lengva atskirti nuo senesnių kartų. Kai tuo tarpu pagrindiniai konkurentai pasikeitė gerokai labiau – Tiek Toyota Corolla, tiek Honda Civic, jau nekalbant apie nuolat kintančius Hyundai, Kia ir prancūziškus konkurentus. Galbūt toks Golf konservatyvumas yra dalis Volkswagen ID.3 modelio įvedimo į rinką strategijos. Kadangi ID.3 modelis skirtingai nei Golf, yra visapusiškai įdomesnis ir patrauklesnis automobilis. Kogero Volkswagen kompanija taisydama rimtai pašlijusią reputaciją nori atversti naują puslapį pristatydama ne tik elektromobilius, bet ir naujus vardus - taip norėdama atsiriboti nuo ne visai švarios praeities. Tad ar Golf vis dar yra segmento lyderis ar nurašytas modelis yra neaišku. Tik pirkėjai galės paskelbti verdiktą legendiniam Golf vardui. Visgi naujasis Golf pristato daug naujovių – jų esmė yra išmanios technologijos leidžiančios automobilį apjungti su išmaniąja aplinka. Pavyzdžiui, Golf navigacija yra interaktyvi – pamatęs restoraną žemėlapyje, vairuotojas galės iškart paskambinti ir rezervuoti staliuką. Taip pat aštuntos kartos Golf turės puikias pagalbos vairuotojui funkcijas. Automobilis yra komplektuojamas su „Travel Assist" sistema, kuri be vairuotojo įsikišimo galės vairuoti, greitėti ir stabdyti važiuojant net iki 210 km/val. greičiu. Visi naujosios kartos Golf taip pat galės bendrauti su išore „Car2X" technologijos pagalba, kuri surinks informaciją iš 800 m spinduliu esančių automobilių tam, kad perspėtų vairuotoją ir kitus automobilius apie gresiančias kliūtis. Skamba puikiai, kol nepaiškėja, kad kol kas tokią sistemą turi tik aštuntos kartos Golf... Kelyje automobilis yra nepaprastai komfortiškas, galbūt net geriausias visame segmente. Smagu ir tai kad galima valdyti komforto ir sportiškumo lygį varikliui, pavarų dėžei ir šiuos skirtumus aiškiai pajusti vairuojant. Automobilio interjeras skirtingai nuo išorės, buvo ženkliai patobulintas – prietaisų skydelis buvo apjungtas su infosistemos ekranu į vieną vizualiai vientisą panelę, kas išskiria Golf iš kitų klasės konkurentų. Čia mes rasime nedaug fizinių mygtukų, oro kondicionierius taip pat valdomas lietimui jautrių panelių pagalba. Ar tai gerai? Manome kad ne – nes tai ne tik nepatogu, bet ir labiau atitraukia nuo vairavimo proceso, o tai yra visada negerai, net jei automobilis ir turi tam tikras autonominio valdymo funkcijas.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Galingiausia R versija turi dviejų litrų 320 AG variklį:







2020-11-04

„Volkswagen“ pristato galingiausią istorijoje „Golf R“

„Volkswagen“ pristato galingiausią istorijoje „Golf R“
 
„Volkswagen“ papildė savo sportiškų modelių gamą aštuntosios „Golf“ kartos flagmanu „Golf R“. 320 AG turintis automobilis yra pats galingiausias kada nors pagamintas „Golf“. „Golf R“ išvysto 420 nM sukimo momentą ir komplektuojamas su keturių varančiųjų ratų sistema. Penktoji sportiškojo „Golf R“ modelio karta 100 km/val. greitį pasiekia tik per 4,7 sekundės. „Golf R“ gali važiuoti maksimaliu 250 km/val. greičiu, o papildomai pasirenkamas „R-Performance“ paketas jį padidina iki 270 km/val. Į šį paketą taip pat įeina didelis galinis aptakas, suteikiantis daugiau prispaudžiamosios jėgos galinei ašiai, 19 colių lengvojo lydinio ratlankiai ir du papildomi važiavimo režimai: lenktyninis Niurburgringo ir šonaslydžio.


„4Motion“ su „R-Performance Torque Vectoring“

„Golf R“ komplektuojamas su nauja visų varančiųjų ratų sistema ir selektyvaus sukimo momento nukreipimo sistema „R-Performance Torque Vectoring“. Ji paskirsto kintančią galią ne tik tarp dviejų ašių, bet ir abiejų galinių ratų, todėl „Golf R“ yra gerokai vikresnis, ypač posūkiuose. Pirmą kartą pasaulyje visų varančiųjų ratų sistema per automobilio dinamikos valdiklį sujungta su elektroniniu diferencialo užraktu XDS ir adaptyvia važiuokle DCC. Šių sistemų integracija „Golf R“ suteikia optimalias sukibimo charakteristikas, neutralų ir ypač precizišką valdymą bei maksimalų vairavimo malonumą.

Niurburgringo režimas

Naujasis modelis buvo sukalibruotas legendinėje Niurburgringo lenktynių trasoje Vokietijoje. Papildomas „R-Performance“ paketas leis pasirinkti ir specialiai šiai trasai sukurtą lenktyninį vairavimo režimą. Specialiai šiai trasai sukalibruota tiek „4Motion“ visų varančiųjų ratų sistema, tiek selektyvaus sukimo momento nukreipimo sistema „R-Performance Torque Vectoring“. Tai atsispinti ir rezultatuose – „Golf R“ su standartiškai montuojama septynių laipsnių DSG automatine pavarų dėže trasą įveikė net 17 sekundžių greičiau nei pirmtakas. 

„R-Performance“ paketas taip pat turės papildomą šonaslydžio režimą, kuris leis pajusti visiškai kitokią vairavimo dinamiką ir už vairo patirti naujų įspūdžių. 

Lietuvoje „Volkswagen Golf R“ išankstiniai užsakymai prasidės dar šiemet. 
 


Volkswagen modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  LupoFox 
   Up 
  Maži  PoloPoloPoloPoloPolo
  Kompaktiniai GolfGolfGolfGolfGolfGolf
VentoBoraJettaJettaJetta
 New BeetleBeetle 
   ID.3
  Vidutiniai PassatPassatPassatPassatPassat
  Dideli     ID.7
  Reprezentaciniai   Phaeton  
  Kupė Corrado  Scirocco  
  Keturduriai kupė   Passat CCArteon
  Roadsteriai   Eos  
  Mini krosoveriai    T-Cross
    Taigo
  Krosoveriai    T-Roc
  Dideli krosoveriai   TiguanTiguanTiguan
   ID.4
    ID.5
  Visureigiai   TouaregTouaregTouareg
  Dideli visureigiai    Atlas
  Pikapai   AmarokAmarok
  Mini vienatūriai   Golf PlusGolf Sportsvan 
  Vienatūriai   TouranTouranTouran
    ID. Buzz
  Dideli vienatūriai  SharanSharanSharan 
  Routan  
  Daugiatiksliai TransporterTransporterTransporterTransporter
 CaddyCaddyCaddyCaddy
  Komerciniai   Crafter
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt