2022-08-17 |
Jetta 2.0 TDI 103 kW DSG
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Galiu juo pasitikėti - neteks namo ant tralo grįžti
Spartietiškas dizainas, didesnė komplektacija nelabai daugiau nudžiugins
|
3 metus turiu Jetta, kiek turiu tiek laimingas. Automobilis ekonominės klasės, izoliacija ir medžiagos atitinkamos, bet neeezina, tačiau galutinis vertinimas absoliutus bus mažesnis, ne BMW ar MB. Dizainas konservatyvus VW, bet tikrai nėra baisus, norintiems kažko neišsiskiriančio, bet nebaisaus - puikus. DSG dėžė dirba puikiai, gal D režime vangiau pajuda, švelniau bėgisi, bet S režime mašina žvėrim pavirsta palyginus. Nuvažiuoti jau 50000 km, eksplotaciniai dalykai atliekami tiesiog 2 kartus metuose, aptarnauju pats. Dar rida apie 150000, DSG ligomis nekvepia. Netikėtai komfortiškas automobilis, gerokai geresnė garso izoliacija nei Golf, taip pat minkštesnis auto, nors tai yra praktiškai vienodi automobiliai, tais atžvilgiais arčiau Passat nei VW hečbekų. Bagažinė gera kasdienėm reikmėm, bet žema, tai jei dažnai vežate didelę įrangą (baldai, didelės kolonėlės, dviračiai ir pan), automobilis ne jums arba reikės priekabos. Kelionė Vilnius - Klaipėda ne problema, užsidarai langus ir garsas neerzinantis. Daug šių automobilių įranga neišiskiria, tai dabar ką daryčiau, tai pirkčiau be navigacijos ir statyčiau Android multimediją, pigiau ir bus Android Auto bei navigacija. Trumpai tariant - patogus vadybininko sedanas. Netikėtas darbinis arkliukas, važiuoklės netvarkiau kiek turiu ir dar nesišviečia, nuvertėjimas nėra kitoks nei kitų VW. Sąnaudos kuro stebėtos ilgą laiką, ne iš gamintojo, vertinu per vidurį, nes automatas, bet dyzelio galėtu imti mažiau Rida arba iki 100000, arba virš 350000, kadangi DSG remontas yra nejuokingas malonumas, o jis gresia 200k-300k ribose, bet kitą vertus, nelabai kas daugiau genda.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2019-04-06 |
2012m. Jetta 1.4tsi DSG
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Variklis, dsg greiciu dezes darbas
Garso izoliacija, garso aparatura, salono kokybe, patikimumas
|
Automobili pirkau deveta is Moller auto. Per 4 savo gyvenimo metus buvo prabeges 90tukst km. Buvo pilna servisu istorija, atlikti aptarnavimai, pilnai tvarkingas automobilis. Pats per 2 metus pravaziavau beveik 40tukst.km. Taigi, kokie pastebejimai po 2 metu eksploatavimo.
Tai ekonomines klases automobilis, is kurio negalima tiketis kazkokiu karstu emociju. Patvarumo atzvilgiu likau nemaloniai nustebintas, matosi, kad gamintojas kuria automobili tik garantiniam laikotarpiui, po 100tuks. km pradeda gesti brangus mazgai. Nusipirkus ir nuvaziavus beveik 100tukst, prasidejo problemos su automatine dsg greiciu deze, prasidejo drebejimas judant is vietos. Atstovybe pakeite dvigubos sankabos komplekta, teko susimoketi tik uz keitima. Toliau nustojo veikti oro kondicionierius, teko keisti siurbli. Pastebejau, kad nesirakina keleivio dureles, pasirodo cia volksvagenu liga, dureles tai nesirakina, tai ziema neuzsidaro, pakeiciau 3 spynas. Luzo galines spyruokles, veliau priekines, taip pat liga siu automobiliu. Dar per 2 metus pakeista keletas sarnyru, vairo traukes.
Kas patiko, tai variklio darbas. Tylus, gan greit syla ziema, 90kw, taciau mieste traukos tikrai pakanka. Nors varikliukas nedidelis, bet sanaudos mieste 9-10l. Uzmiesty galima tilpti i 5,5l, vaziuojant 90-100km/h.
Salonas minimalistinis, bet surinktas gerai. Nieks nebarska, netraska, priekine panele minkta, taciau dureliu apdaills kietos, nemalonu liesti. Sedynes ilgoje kelioneje vargina nugara.
Kebulas nelinkes rudyti, taciau rudyjapakabos detales, priekines sakes jau taip surudyje, kad gali reikti keisti del tech.apziuros. Skarda plona, neatsargus bumgslejimas durelem ir iskart lieka duobute, plonas lako sluoksnis. Garso izoliacija prastoka, bet nepamkrskim kokios klases tai automobilis.
Reziume: Gan praktiskas, nebrangus islaikyti, miesto automobilis.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2018-02-06 |
Nusivylimas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Nesugalvoju, pilkas dyzelis, darba padaro, bet nepigiai
Silpna vaziuokle, blogas sedyniu sildymo valdymas, sanaudos didokos, labai blogai sildo salona, ziema dureles arba neatsidaro, arba neuzsidaro (dealeriui problema zinoma, sprendimo negali pasiulyt)
|
Variklis 2.0 tdi, 81 kw, 2015metai. Dyzelio sanaudos toli grazu nefantastiskos, trauka labai vidutine. Ziema salone galima uzsalti, variklis toks "efektyvus" kad pilnai susyla po geru 10 km intensyvaus vaziavimo, kai lauke apie 0 C, su mazais vaikais didele problema, pats gali isijungti elektrines sedynes, o vaikas sala kedutej, jei rytais stovima kamstyje, vaika ir save reikia gerai aprengt. Variklis nors ir "efektyvus", sanaudos panasios kaip 15 metu dyzelyje, asmenine patirtis, tik senas geriau syla ir traukia.
Sedyniu sildymo valdymas blogas, arba uzpakalis dega, arba vos jauti siluma, yra trecia parinktis, kuria turbut galima pajaust tik sedint pliku uzpakaliu.
Vaziuokle silpna, per pirmus 40k km keistos dalys, kurios kitose masinose man atlaiko apie 100k km.
Automatas DSG kaip ir neblogas, bet nera labai greitas numest begi, kartais gerai uzmynus sauna zemesni begi ir trukteli, kita karta masina dusinasi, netraukia, bet ir begio nenumeta, tai sokant i kita juosta susimastai uzkisi kazkam ar vis delto trauks.
Viduj komforto mazai, truputi taburete.
Ziema dureles kartais neuzsitrenkia, kartais neatsidaro, kartais neuzsirakina, kaip pries 25 metus vw nemokejo pagamint normaliai atsidaranciu dureliu taip ir dabar.
Masina pirkta nauja.
Nepirkt, yra geresniu variantu
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2017-04-06 |
VW Jetta
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Uz nedidele automobilio kaina, gauni pakankamai daug: didele, grazaus, naujausio dizaino automobili.
Jeigu kam VW automobiliai nepatinka (per prasti) - jokiu budu nepirkit...
|
2013 m.g. Issivarei a/m is salono ir nuvertejimas prasideda didziulis - iki 100 Euru uz pridavima i metalo supirktuve ...
VW remontas - vienas pigiausiu.
Eksploatacija - viena pigiausiu. 1. Rinktis a/m internete.
2. Apziureti Jetta stovincia gatveje.
3. Nuvykti i Mioler Auto Savanoriai pasiziureti, paciupineti, pasedeti, pravaziuoti.
4. Atvaziuoti i Mioler Auto Savanoriai, pirkti Jettos!...
5. Nerekomenduoju naujos! Optimaliausiai - pogarantine po 3 metu eksploatacijos su iki 100 tuks. km. (tikra) rida.
6. Orentacine kaina apie 11 tuks. Eur (10 - 12 tuks.)
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Nevisiškai patenkintas turėtojas | 2014-10-02 |
2013 m. Jetta
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Gan graži mašina. Važiuoja pakankamai minkštai, tačiau girdisi pakabos darbas. Tamsiai mėlyna spalva - norint gražiai nuplauti reikia sausinti kitaip lieka visa taškuose. Salono medžiagos geros (išskyrus durelių plastmases), prasta garso aparatūra (popierinis bosas ir t.t.). Priekinis dešinys langas spaudžiant mygtuką uždaryti, langą atidaro iki galo. Buvo varyta į miolerį sutaisymui - nesutaisė.
Labai plonos skardos. Jeigu koks neatidus (gal geriau vadinti be sąžinės) žmogus trinktels durelėmis - įlenkimas garantuotas (dar ir dažai gali nusilupti).
Kondicionierius veikia prastai t.y. lėtai atšaldo saloną nors mašina ir nėra labai didelė.
Visą kitą kaip ir tvarkoje :)
1,2 su "sraige" (105ag.). Traukos važiuojant mieste per akis. Niekad neišnaudoju viso potencialo. Tačiau už miesto važiuojant 6 pavara jau yra problema norint staigiau lenkti. Reikia jungti žemesne pavarą (ne 5, o 4), aišku nėra ko stebėtis nes varikliukas tik 1,2. Važiuojant ramiai variklio pilnai užtenka.
Pravažiavau jau 60k km. (pirkau iš salono) ir kuro sąnaudos (nors buvo žadėta) po "apkatkės" beveik nepasikeitė ir tokiam mažam varikliui mieste yra pernelyg didelės. Pravažiavus 60000 km. pradeda byrėti. Pradžioje pavarų dėžė, poto sankaba (nors mašina 95 proc. km pravažiuojama užmiestyje), pradžioje reikia dažnai vežti mašiną į miolerį, kad prisuktų visas apsaugas ir pan. nes pradeda stipriai bildėti (o gal čia tik man tokia nevykus papuolė, kaip sakant brokas?).
Naujos pirkti tikrai nepatariu, aptarnavimas ir visa kita kainuoja labai brangiai. Pvz. apžiūra be kurios nutrūksta garantinis aptarnavimas kainuoja nuo 800 iki 1500lt. Juokingiausia kaina tai 4 žvakučių pakeitimo kaina - 300lt. Jeigu keisti pačiam tai kaina visi puikiai žinome kokia. Nepirkti naujos. Geriau pavažinėtą ir pravažiavusią nemažiau 100k km. Tada jau bus viskas pakeista kas įmanoma "garantiniu" laikotarpiu. Taip pat ir kainuos žymiai pigiau nes Das Auto pinga greitai. Aišku mašina bus ne nauja, bet patikimesnė.
Per šiuos metus išviso susidariau nuomonę, kad į prastesnės klasės vw deda ir prastesnes dalis t.y. pigesnes ir nepatvarias. Taip pat turiu ir cc, ten jau kita kalba. Aptarnavimas PIGESNIS, o ir nelūžta niekas (išvadas darykit patys - mašina dvigubai brangesnė).
Išvada. Auto nėra blogas, bet tikrai ne svajonė. Prieš perkant gerai išpurtykit ir būtinai paklausykit ar pavarų dėže neskleidžia nors ir nežymaus, bet nebūdingo garso.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Ramūnas 1 | 2014-03-17 |
VW Jetta 1.6 TDI 105 Ag/77 kW
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Praktiškas, paprastas, yra viskas, ko reikia, kad galima būtų apibūdinti kaip "neblogai"
pilkas visomis prasmėmis, neturintis savybių, kurios sužavėtų arba kilsteltų jį tarp kitų
|
Dar vienas vokiškas automobilis, kuris pasižymi tradicinėmis vokiškomis vertybėmis - "Quadratish, praktish, Gut". Tai vokiška estetika ir tikrai pagyrimų nusipelnantis praktiškumas. Kalbant apie šį automobilį žodžių "Emocija", "Gražu" arba "Vau!" pavartoti nebus galimybių. Tačiau jis padarytas taip, kad atitiktų kitus reikalavimus. Tai pakankamai talpus automobilis, netgi gale sėdintiems, neblogo dyžio bagažinė, iš dalies geros medžiagos viduje, tiesa, kalbant tik apie skydelį, tačiau durų ,statramsčių ir kitų vietų medžiagos pigios ir kietos, nors ir atrodo neblogai. Sėdynės irgi patogios, leidžiančios patogiai įveikti didelius atstumus. Pakaba vėlgi pakankamai nebloga (matote, kiek daug kartų pakartojau žodį "nebloga"), tinkanti vyresnio arba ramaus važiavimo mėgėjams. Šis variklis sukurtas ne džiuginti vairuotoją, o įmonių finansininkams, nes tikrai taupus. Ir...labai lėtas. Dar "žaliesiems" dėl savo mažos emisijos. Jo suderinimas su 5 pavarų dėže (labai "ilgos" pavaros, todėl labai kenčia pagreitis ir dinamika) padaro automobilį labai "prigesintu ir pilku" arba tiesiog atimančiu vairavimo džiaugsmą iš vairuotojo. O džiugina tik savo kuro sąnaudomis: vidutinės 5-5,5 litro/100 km., daugiau mieste malantis - 6-6,5 ltr. Tai nėra brangus automobilis, todėl ir kaštai jo nėra/neturėtų būti dideli. Jis turi bendrą bazę ir mazgus su Golf, todėl eksploatacija neturėtų stebinti, nors naujųjų automobilių išlaikymas brangsta, kaip ir visa kita. Apie nuvertėjimą dar anksti kalbėti, kadangi tai pakankamai švieias produktas, be to tai "VW. Das Auto":) Išbandyti naująją Škodą Octaviją. Ji, nežiūrint į tai, kad labai gimininga Jettai, atrodo geriau, vidus simpatiškesnis. O jei rimtai, tai automobilis skirtas įmonėms arba vyresnio amžiaus ponams. Arba vairuotojams, kuriems reikalinga paprasta transporto priemonė. Gyvenimas tikrai margesnis ir linksmesnis, nei šis automobilis - pilkas ir "neblogas". O dar rimčiau - tikrinti, kaip ir bet kurį kitą naudotą automobilį.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Arvydas | 2012-10-31 |
vw jetta 1.2 tfsi
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
kokybe medziagu,izoliacine medziaga.(variklio nesigirdi )
Spalva juoda (daznai prausti)
|
4 menesiai ,bet jau 11000km.Vidutines sanaudos iki 7L mieste benzo.Kolkas dziaugiuosiu.Tikiuosi taip ir toliau dziugins mane kokius 5 metus.Navarotai minimalus ,bet man ju pakanka. 1.2L Tfsi ,-105 aj.6 saiba mieste pakanka galios prie 80km/h.Lenkime reikia zemesne jungt.Bet labai taupus nezinau,bet mazesni nei korejiecio USA Jetta ,kiek zinau vaziuokle gale kitokia .Pasitikrinti reiktu
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Vytautas | 2011-11-15 |
Volkswagen Jetta 2011 2.0TDI DSG
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Komfortas, stabilumas, ekonomiškumas, išvaizdumas.
Minusas tik tas kad volkswagen centre originaliai neleido xenon žibintų sudėti. daugiau kolkas nepastebėta
|
Automobilis komfortabilus, buvo pirktas kauno volkswagen centre, važiuoja tikrai labai minkštai po audi a4 98 metų, kokybė salono surinkimo tiesiog puiki, niekas nebarška salone variklio nesigirdi, nebent dirba itin aukšom apsukomis. Išoriškai aišku skonio reikalas, bet man tikrai "piktai" atrodo. Buvo tik vienas minusas kad žibintų plovimo dangtukas dingo, neaišku ar jau spėjo pasidarbuoti, ar nuo greičio ir kitokių faktorių atskabino.
Variklis 2.0TDI DSG dvieju sankabu automatas, 103 kw trauka tikrai nustębino, yra S (Sportinė pavara) kuri bent jau man kaip pasirodė prasčiau traukia negu D (drive) pavara. Kolkas niekas nepavedė visos sistemos puikiai veikia, tikriausiai dėl to nes automobiliu pirmi 10 tūkst. neseniai pravažiuota. Tik kažkaip buvo vienu metu vairas važiuojant tiesiai skersiau stovėdavo. Bet gal čia tik man taip rodėsi nieko nevariau žiūrėti. Patarčiau pirkti tik naują automobilį, o jei finansai neleidžia tada kaip ir visus reikia gerai apžiūrėti, važiuoklę, variklį, elektroninę dalį.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|