Markės
1848 iš 1912
Volkswagen Passat, (B6/B7) 2005 - 2015
531Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.512% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 31
9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)14% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)13% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 71% Ne 29%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Kokybiškas interjeras
  • Didelis variklių pasirinkimas
  • Ekonomiški BlueMotion varikliai
TRŪKUMAI
  • Blankus dizainas
  • Ne toks smagus kaip konkurentai
  • Triukšmingi senesni TDI varikliai
"Passat R36 versija turinti 3.6 L VR6 variklį su 300 AG (221 kW) galia ir 350 Nm sukimo momentu ir galėjo pagreitėti iki 100 km/h per 5.6 sekundės"
Naujas Passat pristatytas 2005 metais stipriai pasikeitė tiek išorėje, tiek viduje. Automobilis yra ženklus šuolis į priekį tiek kokybės, tiek įvaizdžio srityje. Dabar Passat tapo dar artimesnis pusbroliui Audi A6, nors pats automobilis gaminamas ant Golf Mk5 bazės. Dizainas yra panašus į neseniai pristatyto flagmano Volkswagen Phaeton – didelės priekinės chromo grotelės, įdomios formos priekiniai ir galiniai žibintai, dinamiškas siluetas. Po kapotu slepiasi nauji varikliai, kurių darbinis tūris varijuoja nuo 1.4 iki 3.2 L. Silpniausias variklis yra 1.6 L DOHC, kuris 100 km/h pasiekia per 11.5 sekundės, o galingiausias - 3.2 L VR6 automobilis turi net 280 AG. Buvo gaminama ir ypatinga Passat R36 versija turinti 3.6 L VR6 variklį su 300 AG (221 kW) galia ir 350 Nm sukimo momentu. Ši versija galėjo pagreitėti iki 100 km/h per 5.6 sekundės. Automobilis buvo komplektuojamas ir su visų varomųjų ratų pavara, kuri normaliomis salygomis galią perduoda tik priekiniams ratams taip sumažindama vidutines degalų sanaudas. Tačiau atsiradus poreikiui gali būti į darbą įjungti ir galiniai ratai. Automobilis ženkliai pasikeitė ir viduje – visiškai naujas, prabangiai atrodantis prietaisų skydelis, gerokai kokybiškesnės medžiagos, gražios skydelio apšvietimo spalvos, viskas dvelkia kokybe būdinga ne tiek VW, kiek Audi markei.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Galingiausia R36 versija turėjo 3.6 L VR6 280 AG variklį:




VR6 variklio komponuotė pakyginus su kitais tipais:



Pats variklis atrodė taip:


Buvo gaminama visais ratais varoma Passat Alltrack versija:


Lankytojo
reitingas
2.8

Atsiliepimai įvertinti 16 kartų
Reitingas - kas tai yra?
Peržiūrėti lankytojo anketą
Patalpino: Mersedesas | 2020-01-13
VW Passat 2008 2.0 PD 125KW DSG
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Isvaizda ir elektrinis lengvai valdomas vairas
Surinkimo kokybe prilyginciau japoniskiems automobiliams taip skurdu ir pigu, kad pigiau ir but negali.
Kuro tipas: Dyzelinas
Bendras automobilio aprašas
Sveiki.Noriu papasakoti karcia patirti apie VW Passat B6 2008 modeli, kuriame kaip teikiama gamintojo istaisytos visos gamintojo klaidos.Facelift modelis.Pradekime, kad isigyjau is parvaryta is Vokietijos su 285000 rida ir neturejusi eismo ivykiu automobili.Pries pirkdamas dariau pilna diagnostika ir automobilis pasirode puikiai atrodantis su viena is pilniausiu komplektacija na ir 2008 metu.Tikejausi, kad bus isvengta anksciau turetu bedu, kuriuos konstatavo VW koncernas apie brokuotus Vw B6 modelius.Taigi variklis 2.0Tdi PD variklis su 125kw.Variklis labai dinamiskas ir vaziuoja smagiai net nuo mazu sukiu.Automobilio valdymas isties puikus.Cia atlieka savo darbo elektrinis vairas ir sportine pakaba del kurios gali jaustis saugiu net didesniame posukyje.Taciau variklis kietas lietuviskiems keliams net labai kietas kiekviena duobele ar nelyguma jauti automobilyje.To tikrai nesinoretu jausti vokiskame ivardinkime "limuzine" vietos vidujekaip E klases mercedese.Taciau tai toli grazu nuo to.Vaziavimo kokybe prilyginciau eiliniam Honda ar Lexus automobiliams.Kietas, barska ir nieko panasaus i komfort klases automobili.Dabar pradekime apie trukumus: Tik nupirkus po savaites teko keisti smagrakti ir subyrejusia sankaba ju cia yra dvi.Deze DSG labai panasios konstrukcijos kaip mechanine ji turi dvi sankabas ir jos principas labai panasus i mechanines tiesiog dezeje veikiantis robotas uz tave meto pavaras ir tu tai labai puikiai jauti, nes masina kelia dideles apsukas.Pakeitus sankaba, smagrakti masina vaziavo puikiai apie savaite tada prasidejo kitos bedos.Tik uzkurus automobili pasijusdavo dyzelio kvapas salone.Padarius diagnostika rasta: Auksto slegio kuro pompa leidzia dyzeli.Ja pakeitus ilgai pasidziaugti nepavyko , nes pravaziavus dar 500km pradejo leisti radiatorius.Toliau sugedo adaptyviniai xenonai T.Y ju fokusavimas.Na zodziu kaip diena taip naujiena.Apie EL bagazines dangcio neveikima pamirsau nuo pirkimo nes atsidarydavo iki puses ir uzstrigdavo.Dabar isvis nebereaguoja.Taip pat galinio lango valytuvas kartais veikia kartais ne.Pagal nuotaika turbut.Dar nupirkus buvo subyrejusios visos greiciu dezes pagalves jos ten stovejo originalios.Pagirtina- atlaike beveik 300k. Toliau pries pakeiciant auksto slegio pompa masina pradedavo trukcioti numynus gaza iki dugno siaip eksplotuojant veike be priekaistu.Pakeiyus pompa trukciojimas dingo..Nepatikesit vienai dienai :D Dabar toliau sekmingai trukcioja.Na masinos nedraskau man asmeniskai netrukdo.Bet tai yra uzknisantis dalykas zinojimas, kad kazkas vis negerai.Vidaus apdaila: Labiau traskancio, braskancio Auto taip ir neteko vairuoti.Traska plastmases, traska porankis ant kurio padedi ranka traska viskas ir visada vaziuojant.Tikejausi geresnio surinkimo is vokisku auto, galvojau , kad tik japoniski, korejietiski auto linke trasketi.Plastikas panaudotas prastas ir pigiausias.Sedynes sportines su soniniu prilaikymu taciau sedeti man patogu tik vairuotojo sedyneje.Keleivio sedyneje man labai nepatogu ir jokio komforto nejauciu.Gale vieto daug taciau sedynes vistiek shit.Izoliacija: Tai kazkas pasibaisetino.Nupirkau geras padangas, kad pagerinti situacija taciau vaziuojant 60km/h gale girdisi uzimas, kad net mano uosvis sedemas gale paklause kas cia taip uzia.Nes uzimas girdimas ir net labai.Girdejau net passat 2018 gamybos metu sitas trukumas neisprestas.Priekyje svilpiia per langus per visur girdi kazkokius svilpimus, uzimus.Persedus I audi a4 modeli 2002- 2004 metu atrodo, kad tu sedi geriausioje izoliacijoje pasaulyje po VW markes automobilio :) Tyla ir ramybe. Vaziuokle paprasta. Asmeniskai tai mano paskutinis VW automobilis ir laukiu nesulaukiu dienos kaip galesiu vairuoti Mercedes markes automobili ir dziaugtis kiekviena diena ;) Sekmes isigyti gerus, neuzdroztus ir kokybiskus automobilius.Kuriu dabar ne tiek jau ir daug.Geriau senesnes kartos automobilis, bet patikimai surinktas negu naujesni ir visiskai nieko vertas auto su kuriuo neislysi is servisu del brokuotu konstrukciju.Sekmes
Įvertink šį atsiliepimą (viso 16)
Volkswagen modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  LupoFox 
   Up 
  Maži  PoloPoloPoloPoloPolo
  Kompaktiniai GolfGolfGolfGolfGolfGolf
VentoBoraJettaJettaJetta
 New BeetleBeetle 
   ID.3
  Vidutiniai PassatPassatPassatPassatPassat
  Dideli     ID.7
  Reprezentaciniai   Phaeton  
  Kupė Corrado  Scirocco  
  Keturduriai kupė   Passat CCArteon
  Roadsteriai   Eos  
  Mini krosoveriai    T-Cross
    Taigo
  Krosoveriai    T-Roc
  Dideli krosoveriai   TiguanTiguanTiguan
   ID.4
    ID.5
  Visureigiai   TouaregTouaregTouareg
  Dideli visureigiai    Atlas
  Pikapai   AmarokAmarok
  Mini vienatūriai   Golf PlusGolf Sportsvan 
  Vienatūriai   TouranTouranTouran
    ID. Buzz
  Dideli vienatūriai  SharanSharanSharan 
  Routan  
  Daugiatiksliai TransporterTransporterTransporterTransporter
 CaddyCaddyCaddyCaddy
  Komerciniai   Crafter
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt