Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Passat modelis ir kitoks bagažinės dangtis. Buvo gaminama ir mini SUV versija pavadinimu CrossPolo. Polo kaip ir jo pirmtakas dalinasi savo platforma su Seat Ibiza Mk3 ir Škoda Fabia modeliais. Už Polo automobilį Volkswagen gamoje mažesnis yra tik Fox. Nors nedidukas automobilis buvo neblogai parduodamas, tačiau nebuvo toks sėkmingas kaip ankstesnės versijos.
2005 metais Polo buvo ženkliai atnaujintas. Ryškiausi pasikeitimai yra vienos dalies priekiniai žibintai labai panašūs į tuos, kuriuos turi SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Patalpino: Linas | 2015-11-18 |
VW Polo 1,4TDI, 2009 |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Kuro sąnaudos.
Gana skurdi komplektacija
|
Pagaminimo metai: 2009
Variklio darbinis tūris, l: 1,4
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Hečbekas
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 5,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Reikejo auto, dukrai važinėti į paskaitas ir darbą Vilniuje. Buvo renkamasi tik tarp VW centre aptarnautų automobilių su visa pilna aptarnavimo istorija, todėl apie kainą nerašysiu, nes nemažai kas palaikys durneliu. Buvo 2 pasirinkimo variantai. Naujesnio modelio nuo 2009 už planuotą sumą visi pasirinkimai tik su >140 000 rida , 1,2 TDI varikliu ir praktiškai pliki. Modeliai su kondicionieriumi, jau parelipo numatytą biudžetą. Kitas pasirinkimas senesnis modelis su kur kas mažesne rida ir geresnės komplektacijos su 1,4TDI varikliu. Bandant naujesnis modelis važiavo smagiau, bet 1,2 variklis kur kas bukesnis už senesnį 1,4, nors parametrai ant popieriaus panašūs. Galutiniam variante nupirktas senesnis modelis su 62 000 km rida. Pusiau automatinis kondicionierius, autopilotas, geresnė nei bazėje sėdynių medžiaga, odinis vairas, el veidrodėliai. Rašant apie didesnę auto toks išvardinimas atrodytų juokingas, tačiau šioje auto kategorijoje tokie dalykai, kaip oda aptrauktas vairas retenybė, nes didžioji dalis šių automobilių beveik "pliki". Automobiliu nuvažiuota tik 15 000, taigi apie remontą nieko negaliu paskyti, nes apart tepalų ir filtrų nieko nekeitėm, o ir šiaip per visą jo istoriją keistos tik kaladėlės, lemputės,valytuvai. Pakabos reguliavimas, kaip tokio dydžio automobiliui,tikrai minkštas. Mašina nelygiom ir šuliniais nusėtomis Vilniaus gatvėmis nelygumus sugeria puikiai, tačiau tas minkštumas išlenda greičiau įveikiant posūkius - kėbulas svyra. Bet tai nesportisškas miesto automobilis. ABS suveikia ne per anksti, stabilumo kontrolė su savo darbu tvarkosi puikiai. Salono medžigos ne stebūklas, bet lyginant su analogiškais kitų gamintojų auto ne prastas. Aišku,iki Audi A2 salono kokybės labai toli, bet jei lyginti su kokiu Mitsubishi Colt ar panašiu, tai netgi puikios. Važiuojant žvyrkeliu salone nėra jokio barškėjimo. Kebulas, duslintuvas, kol kas, absoliučiai be jokių korozijos požymių. Garso izoliacija- iki 100km/h viskas normoje ( lyginu tik su tos pačios klasės automobilias). Labai tiksliai ir lengvai jungiasi pavaros, sankabos pedalui išminti nereikia daug jegos, kai pvz Toyota Yaris. Labai gerame aukštyje priekinis buferis - parkuojantis priekiu, jei bordiūras standartinio aukščio, niekas nekliūva. Mašina 3 durų, o tai važinėjant mieste, didelis minusas. Nesvarbu, kad gale praktiškai niekada nieks nesėdi, tačiau durys pakankamai plačios, dėl to problematiška išlipti neišsitepus rūbų siauruose parkinguose. Sėdynės patogios ir reikiamą padėtį susirasti nėra sunku. Garso aparatūra visai ne stebūklas. Diamika ne kaži kas, bet ir pats auto neprovokuoja jo spausti. Mieste judeti neatsiliekant nuo srauto, galios per akis. Trasoje, prieš lenkiant, reikia rimtai įvertinti situaciją, nes lenkimo metu galią tenka išnaudoti visą. Bet viską atperka kuro sąnaudos - Vilniuje važinėjant trumpais atstumais laisvai galima tilpti į 6 litrus.Užmiestyje 4 litrai, bet nevažiuojant greičiau nei 100km/h. Kondicionierius šaldo puikiai. nustačius žemiausią temperatūrą ir prie ortakio pridėjus ranką pradeda gelti pirštus. Mieste kondicionieriaus įtaka dinamikai jaučiasi inimaliai, trasoje greitėjant nuo 70 iki 110 kur kas labiau. Kaip antras ar trečias šeimos automobilis praktiškai be priekaištų. |
Variklis |
51kw, 1,4TDI. Galėtų būti galingesnis. Kol kas viskas gerai, tepalų prsisunkimo kol kas jokio. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Nežnau, nes nieko neteko remontuoti. Tepalo, salono, oro ir kuro filtrų kainos neišgąsdino. Apie nuvetėjimą nelabai ką galiu ir pasakyti, nes pirktas buvo brangiau, nei bet kuris tų metų Polo autopliuse. |
Patarimai perkančiajam |
Koks stovis, tokia ir kaina, nes pigiai ir gerai nebūna. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 37)
Volkswagen modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | Lupo | Fox | ||||||||||||||||||||||||||||||
Up | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Maži | Polo | Polo | Polo | Polo | Polo | |||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | Golf | Golf | Golf | Golf | Golf | Golf | ||||||||||||||||||||||||||
Vento | Bora | Jetta | Jetta | Jetta | ||||||||||||||||||||||||||||
New Beetle | Beetle | |||||||||||||||||||||||||||||||
ID.3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Passat | Passat | Passat | Passat | Passat | |||||||||||||||||||||||||||
Dideli | ID.7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | Phaeton | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Corrado | Scirocco | ||||||||||||||||||||||||||||||
Keturduriai kupė | Passat CC | Arteon | ||||||||||||||||||||||||||||||
Roadsteriai | Eos | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | T-Cross | |||||||||||||||||||||||||||||||
Taigo | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | T-Roc | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Tiguan | Tiguan | Tiguan | |||||||||||||||||||||||||||||
ID.4 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
ID.5 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Touareg | Touareg | Touareg | |||||||||||||||||||||||||||||
Dideli visureigiai | Atlas | |||||||||||||||||||||||||||||||
Pikapai | Amarok | Amarok | ||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Golf Plus | Golf Sportsvan | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Touran | Touran | Touran | |||||||||||||||||||||||||||||
ID. Buzz | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | Sharan | Sharan | Sharan | |||||||||||||||||||||||||||||
Routan | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Daugiatiksliai | Transporter | Transporter | Transporter | Transporter | ||||||||||||||||||||||||||||
Caddy | Caddy | Caddy | Caddy | |||||||||||||||||||||||||||||
Komerciniai | Crafter | |||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Volkswagen Polo TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis