Markės
1854 iš 1912
Volkswagen Polo, (Mk4F) 2005 - 2009
55Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.223% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 5
13% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)12% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.4)27% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 60% Ne 40%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
2005 metais Polo buvo ženkliai atnaujintas. Ryškiausi pasikeitimai yra vienos dalies priekiniai žibintai labai panašūs į tuos, kuriuos turi Passat modelis ir kitoks bagažinės dangtis. Buvo gaminama ir mini SUV versija pavadinimu CrossPolo. Polo kaip ir jo pirmtakas dalinasi savo platforma su Seat Ibiza Mk3 ir Škoda Fabia modeliais. Už Polo automobilį Volkswagen gamoje mažesnis yra tik Fox. Nors nedidukas automobilis buvo neblogai parduodamas, tačiau nebuvo toks sėkmingas kaip ankstesnės versijos.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Patalpino: Linas | 2015-11-18
VW Polo 1,4TDI, 2009
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Kuro sąnaudos.
Gana skurdi komplektacija
Pagaminimo metai: 2009
Variklio darbinis tūris, l: 1,4
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Hečbekas
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 5,0
Bendras automobilio aprašas
Reikejo auto, dukrai važinėti į paskaitas ir darbą Vilniuje. Buvo renkamasi tik tarp VW centre aptarnautų automobilių su visa pilna aptarnavimo istorija, todėl apie kainą nerašysiu, nes nemažai kas palaikys durneliu. Buvo 2 pasirinkimo variantai. Naujesnio modelio nuo 2009 už planuotą sumą visi pasirinkimai tik su >140 000 rida , 1,2 TDI varikliu ir praktiškai pliki. Modeliai su kondicionieriumi, jau parelipo numatytą biudžetą. Kitas pasirinkimas senesnis modelis su kur kas mažesne rida ir geresnės komplektacijos su 1,4TDI varikliu. Bandant naujesnis modelis važiavo smagiau, bet 1,2 variklis kur kas bukesnis už senesnį 1,4, nors parametrai ant popieriaus panašūs. Galutiniam variante nupirktas senesnis modelis su 62 000 km rida. Pusiau automatinis kondicionierius, autopilotas, geresnė nei bazėje sėdynių medžiaga, odinis vairas, el veidrodėliai. Rašant apie didesnę auto toks išvardinimas atrodytų juokingas, tačiau šioje auto kategorijoje tokie dalykai, kaip oda aptrauktas vairas retenybė, nes didžioji dalis šių automobilių beveik "pliki". Automobiliu nuvažiuota tik 15 000, taigi apie remontą nieko negaliu paskyti, nes apart tepalų ir filtrų nieko nekeitėm, o ir šiaip per visą jo istoriją keistos tik kaladėlės, lemputės,valytuvai. Pakabos reguliavimas, kaip tokio dydžio automobiliui,tikrai minkštas. Mašina nelygiom ir šuliniais nusėtomis Vilniaus gatvėmis nelygumus sugeria puikiai, tačiau tas minkštumas išlenda greičiau įveikiant posūkius - kėbulas svyra. Bet tai nesportisškas miesto automobilis. ABS suveikia ne per anksti, stabilumo kontrolė su savo darbu tvarkosi puikiai. Salono medžigos ne stebūklas, bet lyginant su analogiškais kitų gamintojų auto ne prastas. Aišku,iki Audi A2 salono kokybės labai toli, bet jei lyginti su kokiu Mitsubishi Colt ar panašiu, tai netgi puikios. Važiuojant žvyrkeliu salone nėra jokio barškėjimo. Kebulas, duslintuvas, kol kas, absoliučiai be jokių korozijos požymių. Garso izoliacija- iki 100km/h viskas normoje ( lyginu tik su tos pačios klasės automobilias). Labai tiksliai ir lengvai jungiasi pavaros, sankabos pedalui išminti nereikia daug jegos, kai pvz Toyota Yaris. Labai gerame aukštyje priekinis buferis - parkuojantis priekiu, jei bordiūras standartinio aukščio, niekas nekliūva. Mašina 3 durų, o tai važinėjant mieste, didelis minusas. Nesvarbu, kad gale praktiškai niekada nieks nesėdi, tačiau durys pakankamai plačios, dėl to problematiška išlipti neišsitepus rūbų siauruose parkinguose. Sėdynės patogios ir reikiamą padėtį susirasti nėra sunku. Garso aparatūra visai ne stebūklas. Diamika ne kaži kas, bet ir pats auto neprovokuoja jo spausti. Mieste judeti neatsiliekant nuo srauto, galios per akis. Trasoje, prieš lenkiant, reikia rimtai įvertinti situaciją, nes lenkimo metu galią tenka išnaudoti visą. Bet viską atperka kuro sąnaudos - Vilniuje važinėjant trumpais atstumais laisvai galima tilpti į 6 litrus.Užmiestyje 4 litrai, bet nevažiuojant greičiau nei 100km/h. Kondicionierius šaldo puikiai. nustačius žemiausią temperatūrą ir prie ortakio pridėjus ranką pradeda gelti pirštus. Mieste kondicionieriaus įtaka dinamikai jaučiasi inimaliai, trasoje greitėjant nuo 70 iki 110 kur kas labiau. Kaip antras ar trečias šeimos automobilis praktiškai be priekaištų.
Variklis
51kw, 1,4TDI. Galėtų būti galingesnis. Kol kas viskas gerai, tepalų prsisunkimo kol kas jokio.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Nežnau, nes nieko neteko remontuoti. Tepalo, salono, oro ir kuro filtrų kainos neišgąsdino. Apie nuvetėjimą nelabai ką galiu ir pasakyti, nes pirktas buvo brangiau, nei bet kuris tų metų Polo autopliuse.
Patarimai perkančiajam
Koks stovis, tokia ir kaina, nes pigiai ir gerai nebūna.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 37)
Volkswagen modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  LupoFox 
   Up 
  Maži  PoloPoloPoloPoloPolo
  Kompaktiniai GolfGolfGolfGolfGolfGolf
VentoBoraJettaJettaJetta
 New BeetleBeetle 
   ID.3
  Vidutiniai PassatPassatPassatPassatPassat
  Dideli     ID.7
  Reprezentaciniai   Phaeton  
  Kupė Corrado  Scirocco  
  Keturduriai kupė   Passat CCArteon
  Roadsteriai   Eos  
  Mini krosoveriai    T-Cross
    Taigo
  Krosoveriai    T-Roc
  Dideli krosoveriai   TiguanTiguanTiguan
   ID.4
    ID.5
  Visureigiai   TouaregTouaregTouareg
  Dideli visureigiai    Atlas
  Pikapai   AmarokAmarok
  Mini vienatūriai   Golf PlusGolf Sportsvan 
  Vienatūriai   TouranTouranTouran
    ID. Buzz
  Dideli vienatūriai  SharanSharanSharan 
  Routan  
  Daugiatiksliai TransporterTransporterTransporterTransporter
 CaddyCaddyCaddyCaddy
  Komerciniai   Crafter
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt