Markės
1863 iš 1921
Volkswagen Polo (Mk5) 2009 - 2017
Volkswagen Polo, (Mk5) 2009 - 2017
52Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.57% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 2
2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)16% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)14% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Didelis variklių pasirinkimas
  • Nebrangus išlaikyti
  • Erdvus ir tylus salonas
TRŪKUMAI
  • Blankus dizainas
  • Ne toks smagus kaip konkurentai
Volkwagen Polo susilaukė jau penktos kartos. Automobilis buvo gaminamas ant Volkwagen PQ25 platformos, kuria dalinasi su SEAT Ibiza modeliu. Polo dizainas yra itin panašus į naujojo Volkswagen Scirocco ir Golf VI automobilių. Naujasis Polo yra 36 mm ilgesnis, 32 mm platesnis ir 13 mm žemesnis, 7.5 % lengvesnis nei jo pirmtakas. Bagažo skyrius padidėjo 10 litrų iki 280 litrų talpos (952 litrų sulanksčius galines sėdynes). Automobilio varikliai yra benzininiai nuo 1.2 L iki 1.4 L, dyzeliniai 1.6 L. Šios kartos Volkswagen Polo pelnė 2010 metų geriausio Europos automobilio titulą nugalėjęs Toyota iQ ir Opel Astra modelius, taip pat geriausio Pasaulio, bei Slovėnijos automobilio titulus.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Šios kartos Volkswagen Polo pelnė 2010 metų geriausio Europos automobilio titulą nugalėjęs Toyota iQ ir Opel Astra modelius, taip pat geriausio Pasaulio, bei Slovėnijos automobilio titulus. Tais pačiais metais šį Polo pripažino geriausiu ir žurnalai „What Car?“, „Carsguide“, bei „Wheels“.

2010/2011 metais Polo buvo pripažintas geriausiu importuojamu automobiliu Japonijoje.

Yra gaminamos ir Polo versijos su sedano kėbulu.

2019-06-18

Baltijos šalyse pristatytas unikalusis „Polo GTI R5“

Baltijos šalyse pristatytas unikalusis „Polo GTI R5“
Birželio 12 d. Kačerginės „Nemuno žiede“ specialaus renginio, skirto sportiniams „Volkswagen GTI“ automobiliams, metu, „Juta Racing“ pilotas Vytautas Švedas pristatė „Polo GTI R5“ – unikalų, daugiau nei 190 000 eurų vertės lenktyninį automobilį. 

„Vairuoti „Polo GTI R5“ – tai mūsų komandos svajonės išsipildymas. Nekantraujame išbandyti šį automobilį lenktynių trasoje ir padovanoti fanams neįtikėtiną pasirodymą. Tikime, kad su šiuo bolidu mes būsime pasiruošę naujoms aukštumoms. Pirmasis mūsų startas su „Polo GTI R5“ planuojamas „ERC Rally Poland“ birželio pabaigoje“, – sakė Vytautas Švedas.

„Naujasis „Polo GTI R5“ yra išskirtinis ralio automobilis, apginkluotas technologijomis ir moderniausiais sprendimais, kurie ralio trasoje užtikrina saugumą, stabilumą ir greitį. Didžiuojamės, kad iš 30 pagamintų automobilių, bent vieną vairuos Baltijos šalių komanda. „Volkswagen“ šį sezoną linki „Juta Racing“ geriausių rezultatų. Mes esame užtikrinti, kad „Polo GTI R5“ pabrėš neeilinius vairuotojo sugebėjimus“, – teigė „Volkswagen“ prekės ženklo vadovas Justas Nekrošius.


„Polo GTI R5“ buvo sukurtas vadovaujantis ta pačia filosofija, kaip ir neįtikėtinai sėkmingas „Polo R WRC“. Tačiau „Polo GTI R5“ buvo kuriamas taip, kad atitiktų griežtus WRC2 reikalavimus, kuriuos nustatė Tarptautinė automobilių federacija FIA. Kadangi WRC2 automobilių galia smarkiai apribota, gamintojai visą dėmesį sutelkia į aerodinamiką, valdymą, važiuoklę, pakabą ir kitus parametrus.

„Polo GTI R5“ širdis – 1,6 litro darbinio tūrio variklis, kurio 2,0 litro versiją galima rasti „Polo GTI“, „Golf GTI“ ir „Golf GTI TCR“. Kaip reikalauja WRC2 taisyklės, variklio darbinis tūris – 1600 cm3, o galia – 200 kW, kuri į keturis varančiuosius ratus perduodama per penkių laipsnių sekvencinę pavarų dėžę.

Automobilis iki 100 km/val. įsibėgėja per 4,1 sekundės ir pasiekia 200 km/val. maksimalų greitį. Keturių durų plieno kėbulas sutvirtintas vadovaujantis FIA taisyklėmis ir papildomomis apsaugos priemonėmis. „Polo GTI R5“ ilgis – 4067 mm, plotis – 1942 mm, aukštis – 1372 mm, o ratų bazė – 2540 mm. 
 


Volkswagen modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  LupoFox 
   Up 
  Maži  PoloPoloPoloPoloPolo
  Kompaktiniai GolfGolfGolfGolfGolfGolf
VentoBoraJettaJettaJetta
 New BeetleBeetle 
   ID.3
  Vidutiniai PassatPassatPassatPassatPassat
  Dideli     ID.7
  Reprezentaciniai   Phaeton  
  Kupė Corrado  Scirocco  
  Keturduriai kupė   Passat CCArteon
  Roadsteriai   Eos  
  Mini krosoveriai    T-Cross
    Taigo
  Krosoveriai    T-Roc
  Dideli krosoveriai   TiguanTiguanTiguan
   ID.4
    ID.5
  Visureigiai   TouaregTouaregTouareg
  Dideli visureigiai    Atlas
  Pikapai   AmarokAmarok
  Mini vienatūriai   Golf PlusGolf Sportsvan 
  Vienatūriai   TouranTouranTouran
    ID. Buzz
  Dideli vienatūriai  SharanSharanSharan 
  Routan  
  Daugiatiksliai TransporterTransporterTransporterTransporter
 CaddyCaddyCaddyCaddy
  Komerciniai   Crafter
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt