Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Kokybiškas, prabangus interjeras
- Kokybiškai surinktas
- Neblogas pravažumas bekelėje
TRŪKUMAI
- Mažas variklių pasirinkimas
- Nėra septynių vietų versijos
- Evoliucinis dizainas
"Viduje rasite auštos kokybės odines sėdynes, medžio, bei puikiai derančio aliuminio intarpus, touchscreen navigaciją, automobilių esančių nematomose zonose perspėjimo sistemą, reguliuojamo aukščio amortizatorius, bei slankiojantį galinių sėdynių suolą"
Volkswagen pristatė antros kartos stilingą ir sportišką visureigį Touareg. Pagrindiniai naujo modelio dizaino bruožai paveldėti iš kitų šios markės modelių, tokių kaip Golf arba Polo. Ryškiausiai matomas pokytis – modernios radiatoriaus grotelės, priekiniai žibintai su U formos LED šviesomis ir aštresnių linijų kėbulas. Bendrai dizainas neatrodo radikaliai pakeistas, o pats automobilis vizualiai net mažesnis. VW dizaino skyriaus vadovas Klaus Bischoff apibūdino dizaino idėją taip: "senasis Touareg dėl apvalainų linijų atrodė sunkesnis nei buvo ištikrųjų. Dabar aštresnės linijos automobiliui suteikia dinamiškumo ir lengvumo įspūdį". Ištiesų Touareg net padidėjo - pailgėjo, praplatėjo ir kiek pažemėjo, o dėka 38 mm ilgesnės ratų bazės tapo erdvesnis keleiviams sėdintiems ant galinių sėdynių. Antrosios kartos "liaudies džipo" ilgis dabar siekia 4758 mm, o aukštis – 1724 mm. Svarbu tai kad automobilis numetė net 200 kilogramų svorio – didele dalimi tai buvo pasiekta dėl lengvesnio aliumininio variklio. Viduje Touareg kokybės ir prabangos mėgėjų nepaliks abejingų - čia rasite auštos kokybės odines sėdynes, medžio, bei puikiai derančio aliuminio intarpus, touchscreen navigaciją, automobilių esančių nematomose zonose perspėjimo sistemą, reguliuojamo aukščio amortizatorius bei slankiojamas galines sėdynes. Borto kompiuterio meniu sistema yra intuityvi, o patrauklioje panelėje visi prietaisai išdėstyti logiškai ir patogiai. Taip pat yra galimybė užsisakyti kamerą, kuri skenuoja aplink automobilį esančią aplinką 360 laipsnių kampu ir sugeneruotą vaizdą perduoda į ekraną. Vairuotojo pozicija labai patogi ir suteikia sportiško lengvojo automobilio įspūdį. Naujos vėdinamos sėdynės yra itin patogios ilgose kelionėse, o galinių sėdynių keleivių kojoms vietos yra gerokai daugiau - būtent tai ko trūko pirmos kartos modeliui. Visureigio pirkėjai gali rinktis iš trijų skirtingų variklių. Bazinis variantas turi 3.0 L V6 dyzelinį 238 AG galios ir 550 Nm sukimo momento motorą su turbokompresoriumi. Sujungtas su aštuonių laipsnių automatine pavarų dėže ir papildytas variklio įjungimo ir išjungimo Stop-Start sistema toks agregatas 100 km kelio sunaudoja vidutiniškai 7,2 l degalų. Pageidaujantys galingesnio variklio, gali pasirinkti 4.2 L V8 dyzelinį motorą su turbina, kurio duomenys – 337 AG ir 800 Nm, nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėja per 6 sek., tačiau jo apetitas yra gana saikingas – tik 9,1 l/100 km. Didžiausia naujiena yra ta, kad buvo gaminamas ir hibridinis Touareg variantas - tai benzininis Audi S4 3.3 L V6 329 AG agregatas su kompresoriumi, papildytas 46 AG elektros varikliu. Bendra hibrido galia yra 375 AG, o sukimo momentas – 580 Nm. 100 km/h greitis pasiekiamas per 6,5 sek., kuro sąnaudos siekia 8,2 l/100 km, o iki 30 km/val. greičiu juo bus galima riedėti naudojant tik elektros energiją.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Nuo 2003 metų Volkswagen kompanija dalyvauja Dakaro raliuose su stipriai modifikuotu dyzeliu varomu Touareg modeliu. Per šį laiką automobilis pasirodė esantis itin patikimas ir sėkmingas. 2009 metais buvo pasiekta pirma pergalė su Giniel de Villiers už vairo, antras finišavo Mark Miller taip pat su Touareg. Sekančiais 2010 ir 2011 metais pergales šventė vėl Volkswagen Touareg automobiliai:
2023-02-18 |
Tomas |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Patvari oda salone, stabilumas, pravažumas, trauka ir talpumas ir modernumas, viskas viename auto.
Mėgsta turėti problemyčių su sensoriniais rankenėlių jutikliais, bei parktronikais, bet jos lengvai sprendžiamos.
|
Variklio darbinis tūris, l: 3,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 11,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 8,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 9,5 |
Bendras automobilio aprašas |
Turiu VW Touareg 3,0d. Specialiai ieškojausi tokio, kuriame nebūtų pneumo pakabos, nes mano mašinos 50/50 važiuoja asfaltu/kitom dangom. Trauka mašinos yra žiauriai maloni, o dar jei padarys pavarų dėžės adaptaciją pagal jūsų važiavimą autoservisas, manysite, jog automobilis sukurtas Jums. Pakaba nėra lepi, jei tai ne pneumatika, primityvios traukės, stabilizatoriai, viskas kaip ir turėtų priklausyti džipui. Talpumas labai geras, du vaikiški vėžimėliai, du vaikai, du suaugę ir lieka vietos bagažui. Priekabos vilkimas į žvejybą, kai važiuoji su šia mašina, o ant priekabos kabo laivelis, reikia stengtis nepamiršti, kad jis kabo, nes gali pradėti planeruoti gale, nesijaučia išvis, kad prikabinta kažkas. Pravažumas - čia šios mašinos koziris, turėjau santafe, sorento, xtrail, murano, range rover, tai ši mašina tikrai nenusileidžia, diferencialą blokuoti teko tik kartą, kai šlapiame pliaže į įkalnę reikėjo išsitraukti valtį ant priekabos pilną bagažo ir lietaus vandens, ši mašina jei jau užsės, tai tikrai traktoriaus reikės. Komfortas - panorama didelė ir suteikia šviesumo viduje, salono medžiagos kokybiška oda, skaitmeniniai ekranai idealūs, nei perdideli, nei permaži, valdymas vaire labai patogus. Valdomumas - važiuoja standžiai, stabiliai, net nelabai skiriasi nuo lengvųjų auto. Aptarnavimai - paprasta, pigu sakyčiau, nes sutvarko per 1-2val servisas ir paleidžia, o tvarkymas pigesnis nei aukščiau visų išvardintų mano turėtų džipų. Sąnaudos - galima tilpti į 9L tikrai, o trasoje išvis į 6,6L, bet kai turi galios, sunku susilaikyti, tad mano vidurkis paspaudžiant 10-11L. Pavarų dėžė - 8 bėgiai, kurie susimėto labai sklandžiai ir džiugina, tiek agresyviam važiavime, tiek mieste. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 6)
Volkswagen modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | Lupo | Fox | ||||||||||||||||||||||||||||||
Up | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Maži | Polo | Polo | Polo | Polo | Polo | |||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | Golf | Golf | Golf | Golf | Golf | Golf | ||||||||||||||||||||||||||
Vento | Bora | Jetta | Jetta | Jetta | ||||||||||||||||||||||||||||
New Beetle | Beetle | |||||||||||||||||||||||||||||||
ID.3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Passat | Passat | Passat | Passat | Passat | |||||||||||||||||||||||||||
Dideli | ID.7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | Phaeton | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Corrado | Scirocco | ||||||||||||||||||||||||||||||
Keturduriai kupė | Passat CC | Arteon | ||||||||||||||||||||||||||||||
Roadsteriai | Eos | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | T-Cross | |||||||||||||||||||||||||||||||
Taigo | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | T-Roc | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Tiguan | Tiguan | Tiguan | |||||||||||||||||||||||||||||
ID.4 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
ID.5 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Touareg | Touareg | Touareg | |||||||||||||||||||||||||||||
Dideli visureigiai | Atlas | |||||||||||||||||||||||||||||||
Pikapai | Amarok | Amarok | ||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Golf Plus | Golf Sportsvan | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Touran | Touran | Touran | |||||||||||||||||||||||||||||
ID. Buzz | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | Sharan | Sharan | Sharan | |||||||||||||||||||||||||||||
Routan | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Daugiatiksliai | Transporter | Transporter | Transporter | Transporter | ||||||||||||||||||||||||||||
Caddy | Caddy | Caddy | Caddy | |||||||||||||||||||||||||||||
Komerciniai | Crafter | |||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Volkswagen Touareg TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis