Markės
1602 iš 1633
Volkswagen Up 2011 - dabar
Volkswagen Up, 2011 - dabar
52Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.09% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)Viso įvertinimų: 2
2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)24% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)24% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
Naujojo Volkswagen kompanijos mini automobiliuko dizainas yra švarus, grynas, „industrinis“ – tikras kompanijos naudojamo Walter de'Silva stiliaus sekėjas. Negalima nesutikti – tikrai patrauklus priekis ir išsiskiriantis galas. Nedidukas, vos 3,5 metrų ilgio automobilis gali pasigirti labai didele ratų baze – 2,42 m. Kaip žinia, kuo didesnė ratų bazė, tuo daugiau vietos turi automobilyje įsitaisę keleiviai. Keturiems suaugusiems keleiviams čia vietos tikrai pakaks, vietos pakaks ir 251 litrui bagažo (951 litrų nulenkus galines sėdynes). 1 litro variklį turintis „up!“ sveria vos 929 kg. Nepaisant to, jo kėbulo atsparumas sukimui yra geriausias klasėje. Automobilio interjeras pabrėžtinai aiškus, patogus, o naudojamos medžiagos palieka tik gerą įspūdį (nepaisant kiek pigokos vairaračio odos). Vairuotojo sėdynę galima lanksčiai reguliuoti, o vairą reguliuoti kryptimis viršun arba apačion. „up!“ komplektuojamas ir su kondicionieriumi bei šildomomis sėdynėmis. Viduje daugybė įvairių ertmių susidėti smulkiems daiktams. „up!“ yra pirmasis miesto automobilis su „City Emergency Braking“ sistema. Kelyje pasitaikius ekstremaliai situacijai priekyje sumontuotas lazeris nuspaus stabdžius vairuotojui dar nespėjus sureaguoti. Ji veiks važiuojant iki 30 km/h greičiu. Kaip žinia, dauguma susidūrimų mieste įvyksta važiuojant mažesniu greičiu. Automobilis turi elektroninę stabilumo sistemą ir stabdžių antiblokavimo sistemą. Kelyje „up!“ elgiasi lyg būtų gerokai didesnis, aukštesnės klasės automobilis – pakaba veikia minkštai, sukibimas geras, posūkiuose posvyriai jaučiami, tačiau tai negasdina. Tiesiog puikus miesto automobilis. Eilinį kartą automobilių gamintojai mums įrodo, kad net ir nedideli automobiliai gali savyje sutalpinti daug daugiau nei tikėtumeisi iš tokios kainos transporto priemonės.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Volkswagen up! yra pirmasis mini klasės automobilis su automatinio stabdymo sistema.
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 2
2020-06-01
E-Up! Electric
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Smagus vairuoti, labai manevringas, ekologiškas, ekomoniškas, ELEKTRINIS :)
Beveik nėra vietos gale, interjere prastos kokybės pigios palstmasės
Darbe naudojame du elektrinius e-Up! važiavimui pas klientus Vilniuje, taip pat ir aplink į rajoną. 2018 metų, vieno rida kažkas apie36k, pas kitą jei gerai atsimenu 42k. Šiaip vairuojant nesijaučia kad toks mini automobilis, važiuojant atrodo kad važiuoji su gerokai didesniu automobiliu, pojūtis kaip kokiam golfe, nors šitas žymiai mažesnis. Tačiau tas jo mažumas yra ant galinių sėdynių ir bagažinėje. Bagažinė nors ir yra labai maža, tačiau gana gili. Ant galinių sėdynių vietos labai minimaliai, na 2 žmones per miestą pervežti įmanoma, toliau nesinorėtų gale važiuoti, 3 gale prie geriausių norų netilptų. Bet tai miesto mašina, o priekyje vietos pilna, tikrai patogiai galima važiuoti. Garso izoliacijos atrodo kad visiškai nėra, daugiausia sklinda iš automobilio galo kelio triukšmas ir plstmasių barškėjimas, mažesniu greičiu viskas normaliai, visi garsai atsiranda pasiekus 70kmh++. Važiavimo savybės mieste tikrai man patinka, iš vietos trauka super, nuo pat starto eina maximaliai, ne kartą nuo šviesoforo teko prabandyt, palieka ir 3l bmw, bet visa galia baigiasi ties 40-50kmh, nes pas elektromobilius didžiausias sukimo momentas ir galia prie mažu apsisukimu, nuo starto, ir kuo greičiau važiuoji, tuo sukimo momentas ir galia mažėja, visiškai kitaip nei su VDV. Kas dėl nuvažiuojamo atstumo, po Vilnių apie 120km nuvažiuojam, trasoje kažkas apie 100 vasarą, čia apytiksliai, neteko niekada nuo 100 iki 0 likucio išvažinėti. Pasikrauna labai greitai, pajungi į stotelę, kol surūkai cigara jau žiūri kokiem +30km įvaikti pasikrovęs, jei palieki krautis prie parduotuvės, kol apsiperki jau ir visa baterija beveik įkrauta būna, jei reikėtų važinėti su tokiu pastoviai užmiestyje, aišku užknistų stoti, krauti, bet mieste tikrai pakanka daugeliu atvejų. Stabdymas daugiausia vyksta varikliu, kol sustoji, regeneruoja energiją tupo metu ir taip vėl kažkiek įsikrauna baterijos, jei važiuojat B pavara, o ne D, tai stabdžių pedalą galima pamiršti kad toks yra, iš pradžių sunku priprasti buvo, ir pats stabdymas labai jautrus, atrodo stabdį paspaudi silpnai, o mašina jau gerai stoja. Dabar visiškai stabdžio nebenaudoju normaliom salygom važiuojant, jei matai situaciją daugiau nei 5 metrus į priekį, įvertini kiek sustot atstumo reikės ior puiku, dar ir atstumą nuvažiuojamą padidini, kalades taupai.
Pilnas atsiliepimas...
2018-08-19
Mažasis up
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pigus išlaikimas, jokio dizelio, ekonomiška, visur telpa
Garso izoliacija, užmiesti truksta galios
Pirkta naudota, buvo nuriedėjus 140 tūkstančių. Pravažiuta jau 20 tūkstančių. Apart tepalų keitimo, jokiu investicijų. Jau stabdžiu diskai eina į pabaiga, sankabos garsas ir nebepatinka, matysiu kiek laikys. Bet kaip po 150 štuku km tai esmines auto bedos. Šeip, auto mieste tikrai fantastika, 55kw pilnai užtenka gabaritai, įdealus. Kuro sanaudos kaip 3 cilindrų mašiniukui sakyčiau padorios (netaupant ir negailint 6,5-7l ,o pasistengus ir galvojant apie ekonomika 5,2-5,5) užmiesti ši mašinite stebetinai stabili ir 120km/h greičiu važiuojan su autopilotu pasiima vid 5,5l nu ir negali skūstis. Talpumas, kaip ir nera ko tiketis iš tokios klases automobilio, bet išemus dugna ir atlenkus galines sedynes likau apakes, kiek į ją prikišau daiktų. Keturi žmones tikrai gali važiuot, patogu nebus, bet galines sedynrs tikrai ne butaforija. Nemegsta žvirkeliu ir duobių, bet pažiurejus į ratų dydi klausimu nekyla. Truputi erzina gale triukšmas, nera jokios garso izoliacijos nei galiniu posparnių, tai girdi visus akmenukus kuriuos pakelia ratai, bet jau baigiu priprasti. Reziumuojant: smagus miesto auto, šeimoje jis yra antras auto, todel buvo aktualu: kaina ir ekonomika (draudimas juokingas, padangu kaina juokinga detaliu taipat) aš asmeniškai patenkintas. Kas žino ka reiškia su tokio dydžio auto, kai yra parktronikai prisiparkuot supras, nera buve situacijos, kad nerasčiau vietos
Pilnas atsiliepimas...
 

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Volkswagen modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
890123456789012345678901234567890
  Mini   LupoFox
    Up
  Maži   PoloPoloPoloPoloPolo
  Kompaktiniai GolfGolfGolfGolfGolfGolfGolf
  VentoBoraJettaJettaJetta
  New BeetleBeetle 
    ID.3
  Vidutiniai PassatPassatPassatPassatPassatPassat
  Reprezentaciniai    Phaeton  
  Kupė Corrado  Scirocco  
  Keturduriai kupė    Passat CC  
    Arteon
  Roadsteriai    Eos  
  Mini krosoveriai     T-Cross
  Krosoveriai     T-Roc
  Dideli krosoveriai    TiguanTiguan
  Visureigiai    TouaregTouaregTouareg
  Dideli visureigiai     Atlas
  Pikapai    Amarok
  Mini vienatūriai    Golf PlusGolf Sportsvan
  Vienatūriai    TouranTouranTouran
  Dideli vienatūriai   SharanSharanSharan
  Daugiatiksliai   TransporterTransporterTransporter
  CaddyCaddyCaddy
  Komerciniai    Crafter
  890123456789012345678901234567890
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Automobilio pirkimo pardavimo sutartis

Taršos mokesčio lentelė

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Išskirtiniai automobiliai

© Autoasas.lt 2007-2020

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt