Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Klasėje pirmaujanti konstrukcijos kokybė
- Puikus variklių asortimentas
- Nuostabus Up GTI modelis
TRŪKUMAI
- Brangesnis nei daugelis konkurentų
- Tik keturios vietos
- Trijų žvaigždučių Euro NCAP įvertinimas
Naujojo Volkswagen kompanijos mini automobiliuko dizainas yra švarus, grynas ir „industrinis“. Negalima nesutikti – Volkswagen „up!“ turi tikrai patrauklų priekį ir išsiskiriantį galą. Nedidukas vos 3,5 metro ilgio automobilis gali pasigirti labai didele ratų baze – 2,42 m. Kaip žinia, kuo didesnė ratų bazė, tuo daugiau vietos turi automobilyje įsitaisę keleiviai. Keturiems suaugusiems keleiviams čia vietos tikrai pakaks, vietos pakaks ir 251 litrui bagažo (951 litrų nulenkus galines sėdynes). 1 litro variklį turintis „up!“ sveria vos 929 kg, o kėbulo atsparumas sukimui yra geriausias klasėje. Automobilio interjeras pabrėžtinai aiškus, patogus, o naudojamos medžiagos nepaisant kiek pigokos vairaračio odos palieka tik gerą įspūdį. Vairuotojo sėdynę galima lanksčiai reguliuoti, o vairą reguliuoti kryptimis viršun arba apačion. „up!“ komplektuojamas ir su kondicionieriumi bei šildomomis sėdynėmis. Viduje daugybė įvairių ertmių susidėti smulkiems daiktams. „up!“ yra pirmasis miesto automobilis su „City Emergency Braking“ sistema. Kelyje pasitaikius ekstremaliai situacijai priekyje sumontuotas lazeris nuspaus stabdžius vairuotojui dar nespėjus sureaguoti vairuotojui. Kaip žinia dauguma susidūrimų mieste įvyksta važiuojant mažesniu greičiu, todėl sistema veikia važiuojant iki 30 km/h greičiu. Automobilis turi elektroninę stabilumo sistemą ir stabdžių antiblokavimo sistemą. Kelyje „up!“ elgiasi lyg būtų gerokai didesnis, aukštesnės klasės automobilis – pakaba veikia minkštai, sukibimas geras, posūkiuose posvyriai jaučiami, tačiau tai negasdina. Tiesiog puikus miesto automobilis. Tad, eilinį kartą automobilių gamintojai mums įrodo, kad net ir nedideli automobiliai gali savyje sutalpinti daug daugiau nei mes tikimės.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Volkswagen up! yra pirmasis mini klasės automobilis su automatinio stabdymo sistema.
Net ir šis mažylis turi GTI versiją su vieno litro turbo varikliu:
Koncepcinis modelis atrodė taip:
Net ir šis mažylis turi GTI versiją su vieno litro turbo varikliu:
Koncepcinis modelis atrodė taip:
2020-06-01 |
E-Up! Electric |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Smagus vairuoti, labai manevringas, ekologiškas, ekomoniškas, ELEKTRINIS :)
Beveik nėra vietos gale, interjere prastos kokybės pigios palstmasės
|
Kuro tipas: Elektra |
Bendras automobilio aprašas |
Darbe naudojame du elektrinius e-Up! važiavimui pas klientus Vilniuje, taip pat ir aplink į rajoną. 2018 metų, vieno rida kažkas apie36k, pas kitą jei gerai atsimenu 42k. Šiaip vairuojant nesijaučia kad toks mini automobilis, važiuojant atrodo kad važiuoji su gerokai didesniu automobiliu, pojūtis kaip kokiam golfe, nors šitas žymiai mažesnis. Tačiau tas jo mažumas yra ant galinių sėdynių ir bagažinėje. Bagažinė nors ir yra labai maža, tačiau gana gili. Ant galinių sėdynių vietos labai minimaliai, na 2 žmones per miestą pervežti įmanoma, toliau nesinorėtų gale važiuoti, 3 gale prie geriausių norų netilptų. Bet tai miesto mašina, o priekyje vietos pilna, tikrai patogiai galima važiuoti. Garso izoliacijos atrodo kad visiškai nėra, daugiausia sklinda iš automobilio galo kelio triukšmas ir plstmasių barškėjimas, mažesniu greičiu viskas normaliai, visi garsai atsiranda pasiekus 70kmh++. Važiavimo savybės mieste tikrai man patinka, iš vietos trauka super, nuo pat starto eina maximaliai, ne kartą nuo šviesoforo teko prabandyt, palieka ir 3l bmw, bet visa galia baigiasi ties 40-50kmh, nes pas elektromobilius didžiausias sukimo momentas ir galia prie mažu apsisukimu, nuo starto, ir kuo greičiau važiuoji, tuo sukimo momentas ir galia mažėja, visiškai kitaip nei su VDV. Kas dėl nuvažiuojamo atstumo, po Vilnių apie 120km nuvažiuojam, trasoje kažkas apie 100 vasarą, čia apytiksliai, neteko niekada nuo 100 iki 0 likucio išvažinėti. Pasikrauna labai greitai, pajungi į stotelę, kol surūkai cigara jau žiūri kokiem +30km įvaikti pasikrovęs, jei palieki krautis prie parduotuvės, kol apsiperki jau ir visa baterija beveik įkrauta būna, jei reikėtų važinėti su tokiu pastoviai užmiestyje, aišku užknistų stoti, krauti, bet mieste tikrai pakanka daugeliu atvejų. Stabdymas daugiausia vyksta varikliu, kol sustoji, regeneruoja energiją tupo metu ir taip vėl kažkiek įsikrauna baterijos, jei važiuojat B pavara, o ne D, tai stabdžių pedalą galima pamiršti kad toks yra, iš pradžių sunku priprasti buvo, ir pats stabdymas labai jautrus, atrodo stabdį paspaudi silpnai, o mašina jau gerai stoja. Dabar visiškai stabdžio nebenaudoju normaliom salygom važiuojant, jei matai situaciją daugiau nei 5 metrus į priekį, įvertini kiek sustot atstumo reikės ior puiku, dar ir atstumą nuvažiuojamą padidini, kalades taupai. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 8)
Volkswagen modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | Lupo | Fox | ||||||||||||||||||||||||||||||
Up | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Maži | Polo | Polo | Polo | Polo | Polo | |||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | Golf | Golf | Golf | Golf | Golf | Golf | ||||||||||||||||||||||||||
Vento | Bora | Jetta | Jetta | Jetta | ||||||||||||||||||||||||||||
New Beetle | Beetle | |||||||||||||||||||||||||||||||
ID.3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Passat | Passat | Passat | Passat | Passat | |||||||||||||||||||||||||||
Dideli | ID.7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | Phaeton | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Corrado | Scirocco | ||||||||||||||||||||||||||||||
Keturduriai kupė | Passat CC | Arteon | ||||||||||||||||||||||||||||||
Roadsteriai | Eos | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | T-Cross | |||||||||||||||||||||||||||||||
Taigo | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | T-Roc | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Tiguan | Tiguan | Tiguan | |||||||||||||||||||||||||||||
ID.4 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
ID.5 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Touareg | Touareg | Touareg | |||||||||||||||||||||||||||||
Dideli visureigiai | Atlas | |||||||||||||||||||||||||||||||
Pikapai | Amarok | Amarok | ||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Golf Plus | Golf Sportsvan | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Touran | Touran | Touran | |||||||||||||||||||||||||||||
ID. Buzz | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | Sharan | Sharan | Sharan | |||||||||||||||||||||||||||||
Routan | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Daugiatiksliai | Transporter | Transporter | Transporter | Transporter | ||||||||||||||||||||||||||||
Caddy | Caddy | Caddy | Caddy | |||||||||||||||||||||||||||||
Komerciniai | Crafter | |||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Volkswagen Up TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis