Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Volvo 850 platformos, o jo pakaba ir kai kurie kiti mazgai projektuoti kartu su Britanijos TWR (Tom Walkinshaw Racing) kompanija. Kabrioleto stogas yra automatiškai valdomas vieno mygtuko paspaudimu. Pirkėjai įvertino šio modelio dizainą, ramų charakterį ir patogios sėdynes. Tačiau daugelis kritikavo didelį apsisukimo spindulį, prastą lietaus nuvedimo sistemą ir prastą galinį matomumą esant uždarytam kabrioleto stogui.
Volvo C70 yra dvejų durų kupė arba kabrioletas gamintas su 5 cilindrų atmosferiniais arba turbo varikliais ir komplektuojamas su mechanine arba automatine pavarų dėže. C70 galiausiai pamynė dešimtmečius Volvo propaguotą tiesių linijų kampuoto dizaino stilių. C70 buvo gaminamas ant SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Patalpino: Poviliukas | 2016-09-06 |
2.0T 122kw. |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Išskirtinumas, patogumas, saugumas, dinamiškumas
Didelis apsisukimo kampas
|
Pagaminimo metai: 2000
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Benzinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Kupė
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 12,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 7,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 8,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Labai išvaizdus ir nepasenusio dizaino automobilis patrauksiantis daugumos akis. Kupė skirta 4 žmonėm. Vietos joje tiek gale, tiek priekyje sėdintiems tikrai pakaks. Svarbu žiūrėti tokį modelį, kuris neturi elektrinių sėdyniu, nes jas atlenkti norintiems sėsti į galą užims daug laiko. Labai gera garso izoliacija, automobilis labai patogus, minkštos sėdynės. Pilnai odinis salonas puikus dalykas, tačiau Volvo odą reikia nuolat prižiūrėti ir tepti kondicionierium. Nepriekaištinga garso sistema (jei komplektacijoje yra garso stiprintuvas), labai lengva pajungti mp3 moduliatorius. |
Variklis |
Jei variklis neuždrožtas ir turbina veikia kaip reikia, tai tų 122kw pilnai užtenka. Nepalenktyniausi, bet staigiem manevrams tikrai per akis. Turbina nedidelė, todėl užsisuka labai greit ir be "lagų". Pakankamai lepus geram kurui. Iš visokių Jozitų ar kaimiškų degalinių geriau degalų nepilti. Svarbu laiku keisti tepalus, kad visi komponentai tarnautų kaip priklauso. Per 2 metus naudojimo teko išvalyti oro įsiurbimo elektrinę sklendę (ji yra visų tų metų Volvo benz. variklių bėda. Jai užsinešus arba sugedus ima šokinėti apsukos esant didesnei variklio apkrovai pvz įjungus AC arba smarkiau dirbant vairo stiprintuvo pomapai) daugiau gedimų variklis jokių neturėjo. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Važiuoklės remontas nepigiausias. Geros ir kokybiškos dalys kainuoja daug, tačiau ir laiko gerai. Nepatarčiau pirkti iš visokių aibių ir t.t., jau geriau sumokėti papildomus eurus ir dalis pirkti iš spec. parduotuvių. Problematiškiausios dalys yra šarnyrų gumos, jos dėja ant kaikurių modelių vienos pačios nesikeičia- reikia pirkti su visa šake, kuri kainuoja ganėtinai daug. Kadangi mašina turi didelį posūkio lanką, dažna problema gali būti pavargę atraminiai amortizatorių guoliai. Kas liečia elektroniką, šie automobiliai bėdų neturi, nebent kas sugestų nuo netinkamos eksploatacijos. Gerai prižiūrėta, nenudrožta mašina išlaikys savo vertę, todėl modelio fanui visada bus lengva parduoti. |
Patarimai perkančiajam |
Ieškoti tokio, kurio vidus būtų kiek įmanoma nenudrožtas. Šių modelių salonas yra vienas iš geriausių indikatorių apie ridą ir kaip šeimininkas rūpinosi automobiliu. Prieš perkant pasidaryti "check-list'ą" ką reikia patikrinti (internete daug informacijos) |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 11)
Volvo modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Kompaktiniai | S40 | S40 | ||||||||||||||||||||||||||||||
V40 | V50 | V40 | ||||||||||||||||||||||||||||||
C30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | 850 | S70 | S60 | S60 | S60 | |||||||||||||||||||||||||||
V70 | V70 | V60 | V60 | |||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | S80 | S90 | ||||||||||||||||||||||||||||||
V70 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
V90 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | S80 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | C70 | C70 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | EX30 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | XC40 | |||||||||||||||||||||||||||||||
C40 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | XC70 | XC70 | V90 Cross Country | |||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | XC60 | XC60 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli visureigiai | XC90 | XC90 | ||||||||||||||||||||||||||||||
EX90 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Volvo C70 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis