Markės
1894 iš 1912
Volvo S80, 2006 - 2016
521Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.89% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)TOP 10Viso įvertinimų: 21
17% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)12% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Solidus dizainas
  • Itin komfortiškas, ypač sėdynės
  • Kokybiškas ir stilingas interjeras
TRŪKUMAI
  • Triukšmingi dyzeliniai varikliai
  • Neekonomiški varikliai
  • Nedaug erdvės salone
"S80 interjeras yra laikomas vienu iš patogiausių visoje automobilių pramonėje – automobilis yra daug prabangesnis negu ankstesnė karta ir puikuojasi "skandinaviško dizaino" atmosfera"
Naujas Volvo S80 buvo gaminamas ant Ford EUCD platformos kartu su kitais Ford modeliais - S-MAX, Mondeo ir Galaxy nors visi jie labai skirtingi automobiliai. S80 turi naujus 3.2 L 6 cilindrų linijoje arba 4.4 L V8 variklius ir gali būti varomas tik priekiniais arba visais ratais. Galingiausias V8 variklis turi 316 AG galią ir 440 Nm sukimo momentą. Šis variklis sukurtas kartu su Yamaha kompanija yra vienas švariausių V8 variklių pasaulyje ir pirmiausia buvo pristatytas Volvo XC90 modelyje. S80 interjeras buvo laikomas vienu patogiausių tarp visų to meto automobilių – automobilis yra daug prabangesnis, ergonomiškesnis negu ankstesnė karta ir puikuojasi "skandinaviško dizaino" atmosfera. Volvo S80, be abejo, garsėja geresnėmis nei puikios saugumo savybėmis – jis įvertintas puikiai tiek priešakinio, tiek šoninio, tiek galinio smūgio atvejais ir yra geresnis nei vokiški ar japoniški konkurentai. Šalia daugelio įprastų saugumo sprendimų automobilis turėjo ir sistemą BLIS (Blind Spot Information System) padedančią sekti vairuotojams nematomas “aklas zonas”, bei sistemą tikrinančią priekyje esančias transporto priemones ir perspėjančią vairuotoją jei šis per daug priartėja. Bendrai – tai itin saugus, patogus, solidus ir gana išvaizdus automobilis.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Tai pirmasis Volvo automobilis turintis adaptyvią kruizo kontrolės sistemą (ACC) su susidūrimo perspėjimo ir automatinio stabdymo funkcija (CWBS).

Šis Volvo s80 yra komplektuojamas ir su V8 varikliu, kuris laikomas vienu švariausių V8 variklių pasaulyje.

Buvo gaminama ir prailginta Volvo S80L versija su 2976 mm ratų baze:



Buvo pagaminta speciali Volvo S80 versija Švedijos karaliui.
2019-04-27
Volvo S80 2,5 turbo benzinas automatas 2011 m
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Patogus salonas, gerai veikia kruizo kontrolė
Nėra kuro kamščio laikiklio
Variklio darbinis tūris, l: 2,5
Kuro tipas: Benzinas
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 12,5
Bendras automobilio aprašas
Pirkau šį automobilį 2011 m. vasaros pradžioje, Volvo salone. Vyko ten kažkokia akcija, tai nebloga kaina nupirkau. Ne pačios geriausios komplektacijos (bazinis variantas), bet vis gi: visas salonas odinis, bi-xenon priekiniai žibintai, lietaus jutiklis, DVD diskų grotuvas su ekranais, parkavimo jutikliai priekyje ir gale, Bluetooth su klaviatūra ir dar ten visokių naudingų privalumų, dabar viso sąrašo ir neišvardinsiu. Variklis trurbininis 2,5 litro 230 arklių, automatinė pavarų dėžė. Galia negaliu pasakyti, kad labai jaučiasi, tad bendras įspūdis apie automobilį - trūksta jam aštrumo, nepaisant to, kad dokumentuose rašo, kad įsigreitėjimas iki šimto kilometrų per valandą yra per 7,5 sekundes. Nors matydamas, kaip Bavarijos automobiliai atsilieka, pradedi suprasti, kas yra Volvo. Jų mašinos paprastai vadovaujasi principu: „Greitis nėra klausimas, bet kodėl“ - va štai toks požiūris. Valdymas yra šiek tiek prastesnis nei vokiškų automobilių, čia net nėra ko ginčytis, tačiau jei atsižvelgiate į jų principą, tai nesukelia nusivylimo. Patogiai įsitaisyti galima bet kurioje automobilio vietoje: priekinio keleivio sėdynę galima reguliuoti įvairiomis padėtimis. Gera garso izoliacija leidžia tyliai važiuoti ne tik mieste, bet ir autostradoje, kai greitis yra didesnis nei 160 km / h (ir net nėra noro važiuoti greičiau tokiu automobiliu, nors suprantate, kad dar tai ne visas greitis, o turi dar nemažai rezervo). Apie sąnaudas. Pilu tik 95 benziną, apie 70% kilometrų važiuoju mieste, o 30% - automagistralėje, vidutinis suvartojimo lygis yra 12,5 litrų (variklis yra turbininis), apskritai kokios sąnaudas Volvo deklaruoja, tokios ir yra iš tikrųjų. Iš esmės, man patiko kruizo kontrolė ir „City Safe“ funkcija (ji gali stabdyti automobilį, už vairuotoją, jei greitis yra ne didesnis kaip 15 km / h) - tai labai patogu eismo spūstyse, kai įstringi tuščioje vietoje ir tada kas nors netikėtai užlenda į priekį, taigi dėl to nereikia lieti ašaras dėl įbrėžimų ant bamperio ir gaišti laiką, pildant eismo įvykio deklaraciją. Išbandžiau mašiną ir žiemos sąlygomis, prie šalčio net -25. variklis užsiveda be problemų, viskas, kas priklauso puikiai šyla, klimato kontrolės darbu esu labai patenkintas, greitai sušildo saloną, matyt, švedai supranta, kas yra šaltis, bet čia yra grynas subjektyvumas))) Beje, puikiai skamba originali garso sistema (išbadžiau visokiu garsumu ir gabalus visokius). Nežinau, ar tai galima priskirti prie privalumų, matyt, nes švedų produkcijos štampavimo tempas atsilieka nuo japonų modernizavimo tempų, tačiau švediškų automobilių metalas yra labai storas ir kokybiškas (pas mus šeimos garaže yra japoniškų automobilių, džipų ir mažalitražių automobilių). Vienas iš trūkumų yra tas, kad žiemą, kai būna šalta ir salonas dar būna neįšilęs, užstringa radijo įjungimo mygtukas, bet šiek tiek palaukus pradeda veikti. Dar vienas trūkumas - nėra kuro užpylimo kamščio laikiklio. Kiekvieną kartą, pilant kurą reikia kur nors pasidėti kamštį, o vieną kartą net pamiršau ir teko pirkti naują. Išvados: jei manote, kad jums reikia daugiau nei Volkswagen Passat, tačiau dar nesate pasiruošę daug išleisti daug pinigu A6 eksploatacijai ar tos pačios MB- E. , - galite pirkti šį Volvo nedvejodamas, tik automobilis gali atrodyti šiek tiek nuobodokas.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 12)
Volvo modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai  S40S40  
 V40V50V40 
  C30  
  Vidutiniai 850S70S60S60S60
 V70V70 V60V60
  Dideli   S80S90
  V70  
   V90
  Reprezentaciniai  S80   
  Kupė  C70C70  
  Mini krosoveriai     EX30
  Krosoveriai    XC40
    C40
  Dideli krosoveriai  XC70XC70V90 Cross Country
  Visureigiai   XC60XC60
  Dideli visureigiai   XC90XC90
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt