Markės
1899 iš 1917
Volvo S80, 2006 - 2016
521Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.89% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)TOP 10Viso įvertinimų: 21
17% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)12% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Solidus dizainas
  • Itin komfortiškas, ypač sėdynės
  • Kokybiškas ir stilingas interjeras
TRŪKUMAI
  • Triukšmingi dyzeliniai varikliai
  • Neekonomiški varikliai
  • Nedaug erdvės salone
"S80 interjeras yra laikomas vienu iš patogiausių visoje automobilių pramonėje – automobilis yra daug prabangesnis negu ankstesnė karta ir puikuojasi "skandinaviško dizaino" atmosfera"
Naujas Volvo S80 buvo gaminamas ant Ford EUCD platformos kartu su kitais Ford modeliais - S-MAX, Mondeo ir Galaxy nors visi jie labai skirtingi automobiliai. S80 turi naujus 3.2 L 6 cilindrų linijoje arba 4.4 L V8 variklius ir gali būti varomas tik priekiniais arba visais ratais. Galingiausias V8 variklis turi 316 AG galią ir 440 Nm sukimo momentą. Šis variklis sukurtas kartu su Yamaha kompanija yra vienas švariausių V8 variklių pasaulyje ir pirmiausia buvo pristatytas Volvo XC90 modelyje. S80 interjeras buvo laikomas vienu patogiausių tarp visų to meto automobilių – automobilis yra daug prabangesnis, ergonomiškesnis negu ankstesnė karta ir puikuojasi "skandinaviško dizaino" atmosfera. Volvo S80, be abejo, garsėja geresnėmis nei puikios saugumo savybėmis – jis įvertintas puikiai tiek priešakinio, tiek šoninio, tiek galinio smūgio atvejais ir yra geresnis nei vokiški ar japoniški konkurentai. Šalia daugelio įprastų saugumo sprendimų automobilis turėjo ir sistemą BLIS (Blind Spot Information System) padedančią sekti vairuotojams nematomas “aklas zonas”, bei sistemą tikrinančią priekyje esančias transporto priemones ir perspėjančią vairuotoją jei šis per daug priartėja. Bendrai – tai itin saugus, patogus, solidus ir gana išvaizdus automobilis.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Tai pirmasis Volvo automobilis turintis adaptyvią kruizo kontrolės sistemą (ACC) su susidūrimo perspėjimo ir automatinio stabdymo funkcija (CWBS).

Šis Volvo s80 yra komplektuojamas ir su V8 varikliu, kuris laikomas vienu švariausių V8 variklių pasaulyje.

Buvo gaminama ir prailginta Volvo S80L versija su 2976 mm ratų baze:



Buvo pagaminta speciali Volvo S80 versija Švedijos karaliui.
2020-08-23
Nukainuotas limuzinas kievienam lietuviui. S80 T6
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Patogus - minkšta pakaba, bei patogiausios sėdynės visoje industrijoje. Yra variantų su dideliu kiekiu žaisliukų. Neginčytinai saugiausias praeito dešimtmečio automobilis. Jau smarkiai nuvertėjęs.
AutomataVairas - kaip nutirpusi šuns 5 koja. Automobilis į posūkius neina. Sėdynės be visiškai jokio šoninio prilaikymo.s dirba lyg pririjęs šponkių. Prasta garso izoliacija dugne. Girgždančios ir besilankstančios abšyfkės, kaip kokiam 1998 Sharane.
Variklio darbinis tūris, l: 3,0
Kuro tipas: Benzinas / Dujos
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 12,0
Bendras automobilio aprašas
Sveiki. Sugalvojau įkalęs papasakoti apie savo gan nesenai įsigyta automobilį, bei kelis jo brolius, kuriuos teko test draivinti, kuomet rinkaus. Pagrinde kabinsiuos prie trūkumų, bet nereikėtų pamiršti, kad šis automobilis bekainuoja vos nuo 4-5 tūkst. eurų. Už tokią kainą, sunku rast kažką geriau. Variantas, kurį nusipirkau - 2008m. S80 T6 su Bomžumm komplektacija. Yra šildomi foteliai, keylessas, lietaus daviklis, bet tuom navarotai ir baigias. Taigi, pradėsiu: Ergonomika - beveik ideali. Sėdynės - kaip foteliai pas babą. Vienintelis trūkumas sėdint prieky - sėdynes atrodo per daug suspaustos link vidurio, tad koja remiasi į kietą centrinę konsolę. Tačiau erdvės salone iš tiesų mažai. Net kokiam B5 Passate jos gerokai daugiau. Tiek kojoms, tiek galvai, ir prieky, ir gale. Komfortas - iš tiesų neblogas. Rieda minkštai - kitaip nei kokiam E60, nesikratysit kaip skalbenkėj nuo kiekvienos duobutės. Net ir su gan dideliais ratlankiais. Su traktorių išvažinėtais žvyrkėliais tvarkosi taip pat puikiai. Aišku, tai ne naujausias limuzinas su adaptyvia važiuokle, tačiau tikrai patogus, lyginant su konkurentais. Tačiau kelionė kažkiek primins batutą - minkšta važiuoklė daug ir atšoka. Yra dar vienas didelis kablys - meh garso izoliacija. Vėjas nešvilpia, gumos geros, bet iš dugno girdisi VISKAS. Duok Dieve užmausit kiniškas padangas - išprotėsit ir apkursit. Mano modelyje nėra dvigubų langų, pastarieji gal situaciją pagerintų, bet pagrindinė bėda - ne vėjo triukšmas. Gaila, nei vienam bandytam S80/V70 kažkodėl nebuvo tokių langų šonuose. Taip pat, išardžius duris - matosi, kad praktiškai tuščios, tad netrukus bus klijuojama papildoma izoliacija. Automobilio valdymas visiškai nekvepia sportiškumu ir atletiškumu. Nepaisant 300 arklių, automatas sugeba suryt turbūt pusę galios. Negana to, jau važiuojant prireikus paspaust gazą, jis pasimeta lyg gatavas agresyvus draugelis, gavęs per kepalą jam beveik miegant. Laužiant posūkius, išryškėja ne tik bukas vairas ir virstantis kėbulas, bet ir babos fotelių trūkumas - neegzistuojantis šoninis prilaikymas. Tenka remtis į duris arba centrinę konsolę. Fun fact - galinės sėdynės prilaiko gerokai geriau. Toks jausmas, kad tokioms vieta BMW. Net E60 ar F10 galinės plokštėsnės... Variklis - T6 tikrai neblogas. V8 teko girdėt gyvai - skamba įspūdingai. Apie 5 cilindrų 2.5T pasakot irgi manau nereikia. Realiai, šie 3 varikliai yra vieninteliai iš gal 30-ies, kurie tinkami šiam auto. Jei automatas nebūtų toks, ehem, volviškas, 3.2 irgi būtų pakankamai smagus, bet.. bet jis bent patikimas - šrotuose kainuoja vos ne kaip senieji 1.9 TDI. Kalbant apie dyzelius - vargo vakarienė. Kleksi kaip belarusai, genda dar baisiau. Tiesiog, nesikankinkit, pamirškit saliarką, pirkit benziną, dėkit dujas ne pas kreivarankius (minėti varikliai su jom draugauja) ir važiuokit laimingi. Bendrai, automobilio charakteris - volviškas, kitaip tariant, pencininko. Tačiau, kitaip nei atrodo bambalistams ir autoapžvalgininkams, toks charakteris paprastiems mirtingiesiems neretai būna kaip tik priimtinas. Visumoje, automobilis tikrai nėra tragiškas, ir mano aplinkoje neatsirado nė vienas, kuriam jis visiškai nepatiktų.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Per pora mėnesių nespėjo subyrėt. Kol kas tiek galiu pasakyt.
Patarimai perkančiajam
Išskirtinai tikrinti automatą (niekas nekeičia dėžės tepalų, po ko prasideda bėdos), benzininių variklių PCV sistemą. O jei svarstote pirkt dyzelį - kreipkitės pas gydytoją.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 12)
Volvo modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai  S40S40  
 V40V50V40 
  C30  
  Vidutiniai 850S70S60S60S60
 V70V70 V60V60
  Dideli   S80S90
  V70  
   V90
  Reprezentaciniai  S80   
  Kupė  C70C70  
  Mini krosoveriai     EX30
  Krosoveriai    XC40
    C40
  Dideli krosoveriai  XC70XC70V90 Cross Country
  Visureigiai   XC60XC60
  Dideli visureigiai   XC90XC90
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt