Markės
1899 iš 1917
Volvo S80, 2006 - 2016
521Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.89% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)TOP 10Viso įvertinimų: 21
17% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)12% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Solidus dizainas
  • Itin komfortiškas, ypač sėdynės
  • Kokybiškas ir stilingas interjeras
TRŪKUMAI
  • Triukšmingi dyzeliniai varikliai
  • Neekonomiški varikliai
  • Nedaug erdvės salone
"S80 interjeras yra laikomas vienu iš patogiausių visoje automobilių pramonėje – automobilis yra daug prabangesnis negu ankstesnė karta ir puikuojasi "skandinaviško dizaino" atmosfera"
Naujas Volvo S80 buvo gaminamas ant Ford EUCD platformos kartu su kitais Ford modeliais - S-MAX, Mondeo ir Galaxy nors visi jie labai skirtingi automobiliai. S80 turi naujus 3.2 L 6 cilindrų linijoje arba 4.4 L V8 variklius ir gali būti varomas tik priekiniais arba visais ratais. Galingiausias V8 variklis turi 316 AG galią ir 440 Nm sukimo momentą. Šis variklis sukurtas kartu su Yamaha kompanija yra vienas švariausių V8 variklių pasaulyje ir pirmiausia buvo pristatytas Volvo XC90 modelyje. S80 interjeras buvo laikomas vienu patogiausių tarp visų to meto automobilių – automobilis yra daug prabangesnis, ergonomiškesnis negu ankstesnė karta ir puikuojasi "skandinaviško dizaino" atmosfera. Volvo S80, be abejo, garsėja geresnėmis nei puikios saugumo savybėmis – jis įvertintas puikiai tiek priešakinio, tiek šoninio, tiek galinio smūgio atvejais ir yra geresnis nei vokiški ar japoniški konkurentai. Šalia daugelio įprastų saugumo sprendimų automobilis turėjo ir sistemą BLIS (Blind Spot Information System) padedančią sekti vairuotojams nematomas “aklas zonas”, bei sistemą tikrinančią priekyje esančias transporto priemones ir perspėjančią vairuotoją jei šis per daug priartėja. Bendrai – tai itin saugus, patogus, solidus ir gana išvaizdus automobilis.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Tai pirmasis Volvo automobilis turintis adaptyvią kruizo kontrolės sistemą (ACC) su susidūrimo perspėjimo ir automatinio stabdymo funkcija (CWBS).

Šis Volvo s80 yra komplektuojamas ir su V8 varikliu, kuris laikomas vienu švariausių V8 variklių pasaulyje.

Buvo gaminama ir prailginta Volvo S80L versija su 2976 mm ratų baze:



Buvo pagaminta speciali Volvo S80 versija Švedijos karaliui.
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 21
nerkus | 2012-02-25
skandinavu aristoktatas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Interjeras, eksterjeras, garso izoliacija, antikorozija, komfortas
brangokas remontas lyginant su ne "premium" markemis
Sio automobilio neturiu bet kadangi atsiliepimu siam modeliui nera tai manau nepamaisys siokia tokia analize sudaryta is test drive'u, palyginimu su kitais modeliais, straipsniu ir vartotoju atsiliepimu. Gal kam nors tai bus naudinga. Eksterjeras: nezinau kaip kitiems bet man jisai velniskai grazus is kurios puses bepazvelgtum. Atrodo solidziai ir prabangiai ypac juodos ar melynos spalvos kebulu. Interjeras: lyginant su D ir E klases auto S80 interjeras man pasirode pats maloniausias ir jaukiausias is visu kuriuose teko sedeti ar vaziuoti. Panasu ispudi sudare Lexus GS, na o geriau tik Infiniti M, kuris pagal klases randasi jau tarp E ir limuzino. Surinkimo kokybe liukso klases, medziagos minkstos ir malonios liesti. Galetu buti minkstesnis plastikas virs prietaisu skydelio, bet po modelio atnaujinimo jis toks ir tapo. Odinis salonas kremines spalvos ir tikro medzio intarpai atrodo labai prabangiai. Sedynes minkstos ir patogios bet nera labai isprofiliuotos, man atrodo, beje ir ne man vienam,- 1 kartos volvo S80ir S60 jos buvo idealesnes. Vairuotojo vieta patogi, erdves pakankamai, gale erdves taip pat uztenka, jei lyginant su MB E klase, Audi A6 vietos panasiai: Toyota Camry, Lexus GS daugiau, o Jaguar XF vietos maziau. Bagazine 480 l didele, nors jeigu lyginant su E klases automobiliais ji mazoka. Galines sedynes nusilenkia. Prietaisais naudotis nesudetinga ir patogu. Skydelio apsvietimas melsvai baltas ziurisi prabangiai ir jaukiai. Beje lyginant su pirma S80 karta ir neziurint i sedynes, interjeras gerokai patobulejo tiek kokybe ir surinkimu tiek dizainu. Garso izoliacija: atitinka liukso klases standartus, benzininiu varikliu salone nesigirdi kol apsukos nesukyla iki 3000, o dyzeliukas lyginant su benzinu zinoma dirba garsiau, bet jei lyginant su kitu markiu dyzeliais - dirba tyliai ir labiau juntamas tik neisiles, po to tampa akustiskai beveik nejuntamas,cia MB E pasirode triuksmingesnis. Pakabos darbas ir isores triuksmai beveik nenusileidzia konkurentams,tik MB,BMW 5 siek tiek tylesni. Pakaba: paprasta ne pneumatine, Audi,BMW, pasirode standesni, Lexus ES, Camry panasiai: Hyundai Grandeur, MB minkstesne, bet kiek zinau pas mersus nuo komplektacijos pakabos standumas priklauso, o as bandziau minkstesne. Kelio nelygumus slopina gerai, bet nera tokia plaukiojanti ir taip nepasvyra posukiuose kaip pvz Hyundai Grandeur; Camry ar Lexus ES iki 2006 m. Vairas: aukstesnese komplektacijose reguliuojamas stiprintuvo darbas, t.y pasipriesinimas, nors pats to neisbandziau. Vairas siaip pasirode pakankamai informatyvus ir tiksliai reaguojantis i pasukimus, taigi nors masina didele, ji pakankamai paklusni, nors vis gi pakaba suderinta daugiau komfortui. Transmisija: visgi automatas kur kas malonesnis ir manau labiau tinkantis tokios klases automobiliui. Mechanika valdosi tiksliai ir patogiai ir didelio dinamikos skirtumo tarp mechanines ir automatines transmisijos as nepastebejau. Kaip minejau traukos su dyzeliu uztenka, tikriausiai del gero sukimo momento. Tiesa dar paminesiu viena geriausiu tarp visu markiu kebulo antikorozija, kas budinga gyvenant lietuvoje. 2.4 l 5 cilindru D5 dyzelis pasizymi labai gera trauka, pakankamai tyliu darbu, ir gana nebloga kuro ekonomija. MB E klases 2.2 variklis palyginus tikras vezliukas :) Sprendziant is atsiliepimu mieste vasara kuro suvartoja apie 7,5 l, trasa 90-100 apie 5-5,5 l su mechanine transmisija ramiai vazinejant,automatas apie 8,5-9 l vasara mieste, trasa 5,5.(cia ramiai vazinejant) zinoma jei tapke sunkesne, sanaudos dideja atitinkamai.:) Ziema atitinkamai sanaudos 1-1,5 litrais mieste dideja, uzmiesty beveik nesikeicia. Remiantis atsiliepimais variklis pakankamai patikimas, bet megstantis gera kuro kokybe. volvo nuverteja vidutiniskai, lyginant su vokiskom "premium" markem panasiai, taciau lyginant su kai kuriom japoniskom markem nuverteja greiciau. Remonto kainos jei kalbant apie nefirminius servisus kaip ir visu markiu, o originaliu detaliu kainos dideles,bet ne didesnes nei kitu premium markiu tokiu kaip Audi, Lexus, BMW, MB ar Jaguar bet yra daug kokybisku neoriginaliu kuriu kainos nesiskiria nuo pvz toyotos ar mazdos. Patikimumas vienareiksmiskai gerokai didesnis uz vokiskas, bet siek tiek mazesnis uz japoniskas markes. Perkant dyzeli patarciau zinoma patikrinti servise, o nusipirkus negaileti pinigu degalinems nes Volvo megsta kokybiska kura, kitaip remontas kainuos labai brangiai. O siaip gana patikimas automobilis ir yra gera ir protinga alternatyva vokiskiems auto. Na o jeigu jau rinktis ne dyzelini, tai manau geriausia 2,5 t benzinas, ir pakankamai ekonomiskas ir traukos kur kas daugiau. Bet vis del to S80 auto komfortui o ne sportui, sportui - BMW ir Audi tinka geriau.
Pilnas atsiliepimas...
 
123
Volvo modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai  S40S40  
 V40V50V40 
  C30  
  Vidutiniai 850S70S60S60S60
 V70V70 V60V60
  Dideli   S80S90
  V70  
   V90
  Reprezentaciniai  S80   
  Kupė  C70C70  
  Mini krosoveriai     EX30
  Krosoveriai    XC40
    C40
  Dideli krosoveriai  XC70XC70V90 Cross Country
  Visureigiai   XC60XC60
  Dideli visureigiai   XC90XC90
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt