Markės
1897 iš 1913
Volvo V40, 1995 - 2004
533Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.68% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 33
3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)14% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 88% Ne 12%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Volvo S40/V40 yra kompaktinės klasės prabangus automobilis gamintas sedano (S40) ir universalo (V40) kėbulais. Jie buvo gaminami Olandijoje NedCar bendroje su Mitsubishi gamykloje. S40/V40 buvo gaminamas ant bendros platformos su Mitsubishi Carisma, nors japonų modelis nebuvo itin populiarus Europoje. 2001 metais V40 gavo eilę atnaujinimų – ekonomiškesnius variklius, tiesioginį dyzelinių variklių kuro įpurškimą, papildomas saugumo ypatybes, didesnius stabdžių diskus, naują priekinę pakabą ir t.t. Volvo V40 buvo pirmas automobilis, kuris buvo įvertintas keturiomis Euro NCAP žvaigždutėmis saugumo testuose. Nors nedidukas Volvo automobilis buvo giriamas už platų saugumo ypatybių sąrašą, tvirtą kėbulą, gerą interjero dizainą, tačiau visapusiškai negalėjo prilygti konkurentams iš Mercedes-Benz, BMW ar Audi.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Volvo V40/S40 gaminamas ant Mitsubishi Carisma bazės, taip pat automobilis turi bendrų detalių su trečios kartos Mitsubishi Lancer Evolution.

Volvo V40/S40 tapo pirmuoju automobiliu įvertintu 4 žvaigždutėmis Euro-NCAP saugumo testuose.

Volvo S40 dalyvavo British Touring Cars žiedinių lenktynių čempionate kur 1998 metais pelnė nugalėtojo titulą su Richard Rydell už vairo:


Lankytojo
reitingas
3.6

Atsiliepimai įvertinti 35 kartų
Reitingas - kas tai yra?
Peržiūrėti lankytojo anketą
Patalpino: Paulius | 2015-04-08
Volvo V40 1.9D 70 kW
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Komfortiškos sėdynės, talpus, pigus remontas
Triukšmingas, elektra, rūdys.
Pagaminimo metai: 1999
Variklio darbinis tūris, l: 1,9
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Universalas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 6,6
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,8
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,4
Bendras automobilio aprašas
Automobilį turiu du su puse metų, tad manau turiu jau kompetenciją išvardinti jo geras ir blogas savybes. Automobilyje patogu sėdėti. Sėdynės minkštos. Gal kiek erzina porankis, kuris trukto užtraukti rankinį. Bet porankis nuimamas. Apmušalai - su užtrauktukais, plaunami. Pas mane veliūras, labai švelnus, priemena pliušinį žaisliuką. Garso izoliacija prasta, girdisi variklis, vėjas ir ratai. Priekinė keleivio sėdynė persilenkia per pusę ir palenda po bardačioku. Nulenkus dar galines sėdynes galima vežti kokį nors pagalį kurio ilgis iki 2.70 m. Automobilis idealus jei važinėjate dviese. Su drauge važiuodami sutalpiname gale dviračius: nereik nei ratų, nei vairų nuimt, telpa taip tiesiog. Šeimai automobilis jau per mažas. Automobilis turi gera garso aparatūra. Prieki: duryse 13 cm dinamikai, panelėje aukštadažniai, skylės 10 cm. Gale 13 cm dinamikai + dešiniam šone subwooferis iš kurio realiai nieko gero. Viduj viskas laikosi, niekas nelūžta. Ai tiesa, jei jau luš, tai luš galinės užuolaidėlės laikikliai. Yra tokie du pirštai, kurie nulūžta ir tada užuolaidėlė visad būna susisukus (neina užtraukti). Automobilis nėra "tikras" universalas. Atvertus bagažinės dangtį, lieka bortas, per kurį vis tiek reikia perkelti daiktus. Išlanksčius galines sėdynes, grindys nesigauna lygios, tad jei ruošiatės miegot, tai tikrai ne kažką, o ir į ilgį, galima tilpt, jei esat iki 170 cm. Kas liečia mašinos elektroniką, tai ji gan prastoka. Per šį laikotarpį nustojo veikti vairuotojo langas. Tiesiog ėmė ir nustojo. Sutvarkiau viską išardęs ir atgal surinkęs. Nežinau kas buvo sugedę, bet susitvarkė. Nustojo veikti elektriniai veidrodėliai. Teko išimt fyškę esančią tarp durų ir kėbulo, supurkšti ir atgal įdėt - vėl veikia. Dabar neseniai nustojo veikti abu priekiniai langai. Nei kyla, nei leidžiasi. Vėl bus kažkokia fyškė... Na ir taip kas 9 mėn vis kas nors nueina jai... Dar su variklio temperatūra - kartais blūdyja rodo, kad kaista variklis - išjungi šviesas, pyst jau nebekaista. Taip pat buvo sugedęs varikliukas galinių durų, centrinis neveikė. Dar buvo sugedęs priekinių šviesų aukščio reguliatorius (kilnojo šviesas belekaip padažant) Žodžiu, elektronikai dedu minusą. Apie kėbulą. Linkęs rūdyti. Ypač mėgsta rūdys šias vietas: Slenksčiai: priekis kur varo visa š iš po priekinių ratų, privaro į slenksčio vidų, tada ten išpūva viskas. Mistiškai po galinėm durelėm (nežinau kodėl). Taip pat kapotas po priekinėm grotelėm. Dar iš tokių rūdyjančių vietų yra dugnas po dyzelio baku. Ten nedengta antikorozine (iš fabriko jau taip) ir linkę rudyti. Supūva kiaurai skylė į saloną, jei neprižiūri. Taip pat gali parudyti stogas aplink priekinį langa, bagažinės dangtis. Priekiniai sparnai ir būna parūdiję, bet naujas 22 eur, tai ne taip baisu. Taip pat, kas liečia rūdyjimą, tai nupūva stabdžių ir kuro vamzdeliai. Prie kuro bako, po mašina yra tokia plastmasė, po kuria užtenkti vamzdeliai. Tie vamzdeliai ten bebūdami surūdija. Teko jau keisti. Šviesos. Priekinės faros (vienos lempos) yra nieko vertos. Jų reguliatoriai labai jautrūs, biški atsuktuvu stipriau pasuksi ir iškart nulūžta, tada jau visą lempą reik imt lauk ir kažką bandyt klijuot. Kai pirkau pas mane jau buvo išlaužytos. Taisiau su epoksidiniais klijais. Šių lempų skleidžiamas šviesos srautas yra apgailėtinas. Kaip su uždegtom žvakėm važiuotum - nieko nesimato. Pats pasikeičiau ir kitam patarčiau keistis į dviejų lempų farą nuo facelifto. Provotkė vienos lempos ir dviejų lempų skiriasi. Jei jau pirksit iš šroto patariu iš fyškių paprašyti. Rūko žibintų jei nėra numatytų, tai ir neįdėsi - reik programuot kompą, tai daro tik sostena. Stabdžiai. Priekis ir galas - diskiniai stabdžiai. Su jais kaip ir viskas gerai. Bet rankinis stabdys tokios durnai paprastos konstrukcijos, kad jei mažai traukysi - užrudys tokios lopetėlės ant suportų (prie jų trosas tvirtinasi) ir rankinis liks pastoviai užtrauktas - tada prasidės bėdos - kais ratas ir kuro ims... Važiuoklė. Mistubishi carisma. Labai paprasta ir elementari. Galas nepriklausomas. Priekį mcpersonas. Tik vienas šarnyras. Maždaug kas metus išbylda stabilizatoriaus traukė, kas kainuoja 10 eur ir visas važiuoklės remontas tuom pasibaigia. Šarnyrai į šakę presuojami. Šakės tuščiavidurės. Mano buvo išpuvus kiaurai, tai pirkau kitą. Galinės spyruoklės linkusios nusilpti, todėl dažnai matome šiuos V40 su nusmukusiom šiknom. Gale yra tokie didžiuliai saleinblokai, bet per šitus 2.5 metų nieko gale nedariau. Apskritai galinė važiuoklė neužmušama.
Variklis
Renault meno šedevras su kurčiais nuvarytais arkliais. Sakai "važiuok" o jiem dzin. Niekas niekur netraukia. Variklio kodas D4192t2 70 kW. Realiai tas pats renūškės F9Q. Nu ką aš galiu pasakyt? Šudas, nu. Bukas. Labai, labai bukas. Iki 2000 rpm niekas nevyksta. Visiškai niekas. Vėliau, jau pradeda važiuot, bet ir ne pyragai. Iki 100km/h per 13.5 s (geriausias). Kuro ima mažai. Apie 6 litrus ir jam visai nesvarbu kur tu važiuosi mieste ar užmiesti. Iki 2000 metų šitos auto ėjo butent su šitu varikliu ir M5D dėže kuri taip pat yra šūdo krūva. Pavarų perjungimas netikslus dėka išsimalusių plastikinių įvorių kurios yra pavarų perjungimo štangoje po mašina. Pati dėžė triukšminga. Girdėjau linkusios pabirti. Rasti sunku, gan brangios. Pavarų dežė turi tokį dangtelį, kurį nuėmus matosi penktas bėgis. Tas dangtelis iš paprasto metalo. Dažytas baltai. Kai įsimeta rūdys, prapūva tas dangtelis ir išbėga tepalai. Va taip va. O apie patį variklį, tai kas gerai, kad dalių visur pilna, nuo renūškių viskas tinka (tik žarnos netinka). Pats variklis pabirti nelinkęs, turbina laiko gerai, vedasi prie didelių šalčių. Pas mane nubėgusi jau 400 ' 000km, tai truputi dūmina, kai variklis dar ne darbinėje temperatūroje. Rekomenduoju pirkti automobilį po 2000 Metų. Bus variklis D4192t3 (75 kw) arba D4192t4 (85 kw) su M56 dėže. Varikliai vienodi, skiriasi tik programa variklio ECU. Dežė daug geresnė, be tų štangų, jau perjungimas vykdomas trosu. O ir lempas iškart gausit normaliais. Apskritai nuo 2000 visai gera mašina, iki 2000 turi dar minusų. Taip pat sako kėbulas geriau nudažytas po 2000 m, mažiau pūva bet ar tiesa nežinau.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Pirkau už 5500Lt 2013 metais. Auto 1999 gamybos. Daug nieko nedariau. Diržus keičiau 550Lt su viskuo. keičiant vandens pompos keist nereikia, nes suka generatoriaus diržas. Kaladėlės - kaip visų. Į variklį 5,4 Ltr tepalo, į greičių dėžę 3,4. Nieko daug nedariau, tokio brangaus. Šiaip kas nors su elektra nušoka - pasitvarkau ir po to priekinė važiuoklė kiekvienais metais 10 eurų. Tai tiek...
Patarimai perkančiajam
Oj, net nežinau. Tikrinti kaip ir kiekvieną auto. Tokių specifinių ligų kaip ir neturi.
Mano automobilio nuotraukos
PadidintiPadidinti
Įvertink šį atsiliepimą (viso 35)
Volvo modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai  S40S40  
 V40V50V40 
  C30  
  Vidutiniai 850S70S60S60S60
 V70V70 V60V60
  Dideli   S80S90
  V70  
   V90
  Reprezentaciniai  S80   
  Kupė  C70C70  
  Mini krosoveriai     EX30
  Krosoveriai    XC40
    C40
  Dideli krosoveriai  XC70XC70V90 Cross Country
  Visureigiai   XC60XC60
  Dideli visureigiai   XC90XC90
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt