Rokas | 2024-09-10 |
Ford mondeo 1.6 benzinas 92kw
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Gera važiuoklė, nebrangus išlaikymas
Pigios ir nusidėvinčios salono medžiagos, 1.6 variklis silpnas ir neekonomiškas
|
Turiu pora metų sedaną. Važiuoklė man patinka, nes yra kažkas per vidurį tarp komforto ir stabilumo, be to patikima, nieko neremontavau per 2 metus. Variklis 1.6 92kw per silpnas ir neekonomiškas. Garso izoliacija šiek tiek prastesnė nei vidutinė. Pakankamai erdvus, bagažinė kaip sedano gana nemaža. Salono medžiagos nėra labai geros,pvz užknisa pavarų svirties susidėvėjimas, vairo ir kitų valdymo mygtukų susidrožimas (kiek mačiau skelbimus tai čia pas daugumą). Visokios durelės rankenėlės ir pan taip pat jaučiamas pigumas, prasčiau nei vw ar net opel (signum, vectra). Bent man remontuot per daug nebuvo ką, o jei reikėjo tai gana pigiai. Geras matomumas, lempos neblogai šviečia, sedynės neblogos, auto gana didelis, bet bent man tai gana paprasta parkuotis ir valdyti. Mano rūdžių neturi, bet apsilaupė truputį arkų kampučiai tai kiek girdėjau ne man vienam. Mano auto prasta komplektacija, tad antrą kartą pirkčiau, tačiau tik su galingesniu varikliu, geresne komplektacija.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Mondeo | 2024-08-24 |
Mondeo 2.2 147kW dyzelis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Kainos ir kokybės santykis, žema automobilio rinkos kaina lyginant su tiesioginiais konkurentais
Neentuziastiškas modelis, vangus valdomumas
|
4 kartos Ford Mondeo 2012 metų universalas. Variklis 2.2 litro turbo dyzelis su 147kW ir mechanine pavarų dėže. Variklis mieste ekonomiškas, vidutinės degalų sąnaudos miesto rėžimu netaupant ~8l/100km, tačiau užmiestyje ekonomija nepasižymi. Prie 90km/h ~6l/100km, prie 130km/h apie 8,5l/100km. Kieno tai įtaka, sunku pasakyti. Eksploatuotas su R19 ratlankiais, tai galbūt tai jų pasėkmė, arba nusidevėjusios sankabos padariniai.
Prie 270k kilometrų užsikišo kietųjų dalelių filtras, teko iškratyti ir išprogramuoti. Prie to paties buvo atliktas galios didinimas, ko pasekoje pavyko išgauti 180kW ir 530Nm, tačiau važiavimu šį pokytį buvo labai sunku pajusti, kadangi variklis didžiausią sukimo momentą išvysto ganėtinai vėlai, tik ~2700rpm, todėl jausmas labiau kaip važiuojant su atmosferiniu didžialitražiu benzinu.
Kas liečia automobilio surinkimo kokybę, tai jaučiasi daug volvo prieskonių. Viduje tiek durų apmušimai, tiek panelė padaryti iš minkštos medžiagos, kokybė nustebino. Salonas surinktas standžiai, todėl kokiais nors kredždesiais neerzino. Garso izoliacija vidutinė, užtektina kasdieniam važinėjimui. Nepaisant to durys užsidarinėja kaip skarbonkės, išorinės durų rankenėlės kliba ir tai išduoda, kad vis dėl to tai yra Fordas. Kas liečia kėbulą - išorinės kėbulo detalės rūdžių neturėjo, apart bagažinės dangčio vietos, kur nubėga vanduo. Atidarius kapoto dangtį arba palindus po automobiliu, vaizdas pasikeičia. Praktiškai visi varžtai ir veržlės surudiję.
Žinomos silpnos vietos: smagratis, lepi ir brangi degalų tiekimo sistema, užsikertantys galiniai stabdžių suportai. Daugiau visa kita kaip ir eiliniuose dyzeliuose. Vengti powershit automatinės pavarų dėžės (trumpas resursas, brangus remontas dėl sudėtingos pavarų dėžės konstrukcijos).
Automobilio kainos ir kokybės santykis 8/10, komforto santykis 6/10, praktiškumas 7/10, vairavimo emocija 4/10.
Idealiai tiks tam, kuris tiesiog važinėja iš taško A į tašką B ir nori pakankamai naujų metų automobilio už nedidelę rinkos kainą.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2022-12-08 |
2,5T 220hp
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Dinamika
Užmiestyje turėtų ryti 6 litrus.... bet 11 gaunasi
|
Dinamiškas. Gera trauka. Išlaikymas brangokas, nes volvo agregatai. Šią modifikaciją rekomenduoju. Turiu jau 4 metus. Su dujomis 60 l baku nuvažiuoju 440-480 km.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2022-10-04 |
Mondeo 2010, 2.0TDCI, 103kw, Universalas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Už mondeo kainą nerasit nieko geriau rinkoje. Čia faktas.
Pagrindinis minusas yra silpnoka elektronika, instaliacinių laidų kokybė. Daugiau minusų nėra.
|
Puikus automobilis beveik visiems gyvenimo atvejams. Labai daug vietos salone, bagažinė milžiniška, maloniausia važiuoti autostradoje - labai stabilus, bet mieste taip pat manevringas dėl puikiai sureguliuotos važiuoklės. DIdžiausia bėda yra kondicionieriaus siurblys ir elektronika (įvairūs skydelio nesklandumai, parktronikai, multimedija). Labai daug vienodų detalių su Volvo.
Rinkitės 103kw, 2.0 tdci variklį (Peugeot variklis) ir bėdų neturėsit.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Gabrielius | 2022-10-01 |
Vienas geriausių sedanų gamintų iki 2014
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Saugumas, dinamika, valdymas, priežiūros kaina, išvaizda, triukšmo izoliacija, komfortas, pavarų dėžė, kaina
Pravažumas, multimedija, bagažinė
|
Su malonumu važinėju jau devynerius metus, dabar Forduko rida jau 270 tūkstančių kilometrų. Geras variklis su dideliu sukimo momentu jei tai dyzelinis variantas arba atmosferinis 2.3 variklis. Puikus stabilumas važiuojant dideliu greičiu. Patogus, ypač jei salonas su alcantara. Kruizo kontrolė, daugiafunkcis vairas. Atsarginių dalių visada galima įsigyti internetinėse parduotuvėse. Yra ir trūkumų: siaura bagažinės anga, purvasaugių vietose nuskilę dažai, silpna pakaba, susirinkimo kokybė nėra pati geriausia, silpna vairo kolonėlė.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2022-08-01 |
For mondeo
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Geras automobilis
.
|
Geras didelis automobilis labai talpi bagazine,minkstas vaziuoti.Nebrangus remontas
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2021-11-21 |
mondeo
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
pliusiukai
mnusiukai
|
bendrai butu normalus auto.,mano 1.8 tdci mechanke.,pirkau is prancuzu gryzusia.,jokiu rudziu nei dugne nei isoreje nepastebeta,tylus motoras plius patiko kuro suvartojimas..,tiesa dar klausiau meistru kurie motoriukai geresni tie 2.0 ar sitie,tai labiau gyre 1.8 tipo mate ir po 700000 prabegusiu ir dar krutanciu,tik minejo kura bile koki nepilti,tai vis nestej uzpilu...,ir vaziuoju kolkas jau ziuriu tuoj busiu 75000 pramynes jokiu bedu dar neislindo.,aisku nusispjaunu...o prie minusu tai ratai mazokai pasisuka,galetu buti aukstesne tai tiek ziniu. ziureti ne tik isore.,tikrintis rida.,nes musu aferistai 9-nioms is10-atsuka rida ir dar tikina su visokiais popiergaliais,kad originali rida.,niekados gyvenime netiketi perekupais.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2021-10-26 |
Geras automobilis patikimas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Pigu nusipirkti
Brangus išlaikymas
|
Geras automobilis patikimas nuvažiavau 80tukst kilometrų ir tik einamieji darbai pas mane dyzelinas dėl bendzino nežinau. Dyzelį rekomenduoju
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2020-05-07 |
2,0 103kw
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Vien tik pliusai
Rudija, silpna garso izolecija, sankaba mehankej, sunkiau jauciasi gabaritai, jei dyzelis tai tik 2,0 arba 2,2 o nuo 1.6 ir 1,8 bekt. Pasitaiko ekrane klaidu kurias reik nuresetint ir pranyksta.
|
Sveiki. KEBULAS. Linkes rudyti. Skardos plonos. Garso izoliacija prastoka. Butina antikorozija. VAZIUOKLE. Nieko pasakyti negaliu nes per 1metus nieko netvarkiau. Kiek girdejes tai vaziuokle tvirta. Silpnos vietos ratu guoliai ir sankabos. VARIKLIS. Tai yra pezo variklis 2.0 103kw. Variklis geras, bedu nekelia. Pasitaiko smulkiu defektu bet siaip is dalies nieko blogo. Atkreipkit demesi kartais siurblys skleidzia keistus garsus bet tai normalu. Trauka gera, tepalu rijimu nepasizymi. Tepalu keitimas gaunasi pilnas apie 120e. Trukumai. Kaip ir visu dyzeliu siurblys ir purkstukai. Man pasiseke su siuo varikliu tad kazko negaliu pasakyti. Gerai kad comorail ipurskimas. Pliusas kad trukus pagr dirzu nelanksto voztuvu !. DEZE. Pas mane automatas. Dirba svelniai. Kartais pasitaiko truktelejimu bet juk nenauja deze. Sako reik keist tepalus kas 60stuku. As nekeiciau nes cia dar senos kartos deze kurioms nereik keist tepalu. Faceliftam jau stovi powershift dezes kurioms butina keist tepalus norint neremontuot dezes. Dezes silpnu vietu nezinau.
Siaip auto minkstas, smagus. Galios uztenka. Vaziuokle minksta. Vairuojant priekio sunkiai jaust. Gala irgi. Reikt atstumo jutikliu nes be ju sunkoka jausti tiek prieki tiek gala. Priekis zemas reik saugotis borteliu ar siaip kokiu iskilimu nes lengva uzkabinti prieki. Vairuotojo pozicija patogi, vairuoti malonu. Nera nereikalingu knopkiu. Viskas aiskiai suprantama. Automatas puikiai suderintas su varikliu. Perjungia graziai be truksejimu. Aisku retkarciais pasitaiko. Jei norite kad masina raut is vietos nespauskite dugno nes tuomet ji pagalvos pora sekun opo to raus. Jei reik kad iskart raut spauskit mazdaug apie puse gazo tada geriau rauna.
Man nepatinka jo magas orginalas. Jis kada nori issijungia ir uzgesinant varikli reik ranka isjunkt arba paciam ijunkt. Kartais pameta valandas bet ir pats kartais susiranda valandas. Toks nervuojantis dalykas.
Siaip siulyciau su automatu nes su mehanine silpna vieta sankaba kuri kainuoja su darbu apie 1000e. Ps sorotine deze be darbo iki 300e. Keitimas manau pigiau automato. Ir dezes automato geros. Pliusas kad stovi filtrai tai negali dumyti. Kartais pasimato baltu dumu neissigaskite tai reiskia kad ikaista dpf ir savaime prasivalo. Nebijokite tai naturalu. Beja dyzelis nemegsta trumpu atstumu. Nepamirskite pro reta ant gazo pavaziuoti su pakeltom apsuku kad prasivalytu. Beja bekite nuo 1,6 ir 1,8 dyzeliu nes jie problemitiskiausi. Stovi dirzas plius grandine tepale. Reik keist abu. O benzininiai varikliai galingi tai neekonomiski.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2019-12-27 |
Mondeo 2ltr. 107kw ,bendzinas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Talpus,stabilus,tylus salone,daug vietos tiek priekyja tiek gale
Mano modelyja yra liukas,atidarius bagažinę (chadžbekas) dalis vandens po lietaus pakliūva į saloną
|
Auto važinėju trys metai,kai pirkau,keičiau priekinius stabdžių diskus,kaladėles,tepalus,atramines įvores,o po metų galinių suportų kreipiančiasias. Ir viskas. Gal nedaug važiuoju,bet per metus 15000 susidaro. Dujų nedėjau,nes šie fordo varikliai jų "nemyli". Daug nesiplėsiu,bet būtent apie šiuos variklius esu lb. daug skaitęs ir jiem geriausias kuras bendzinas. Kaip jau rašiau,automobilis turi liuką ir man jis didelis minusas. Kam jis reikalingas,kai yra pilna klimato kontrolė? ..Nebent ne Lietuvoj. Dar man nepatinka tas mago kodas. Jaigu jo nėra (kažkas rašė,kad būna daiktadėžėj,arba po pelenine,ant mago šono),tai jį sužinot (ford vistoj) 28€ kainavo.
Visa kita,vien pliusai. Tai pirmas automobilis,kur man patinka priekis ir galas. Salone vietos į valias,priekį ir gale atstumo davikliai,užlenkiami veidrodėliai,pilna klimato kontrolė,šildomas priekinis stiklas. Pašalo,dvi minutės,mostelėjai valytuvais ir važiuoji. Patogu. Variklis grandininis,liuks. Jai reikia vežti stambiagabaritį daiktą,be problemų. Net durys su visa stakta tilpo per plotį (1m).
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
1234 |