Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Solidus dizainas tiek išorėje tiek viduje
- Kokybiškas ir komfortiškas interjeras
- Technologiškas ir saugus
TRŪKUMAI
- Kai kurie varikliai silpnoki
- Prastas bekelėje
- Gana brangus
"Automobilis gerai jaučiamas, gerai valdomas, suteikia patikimumo įspūdį, o viduje be galo tylus"
Senasis be galo ilgai gamintas Volvo XC90 buvo nepaprastai svarbus automobilis Volvo kompanijai. Tai buvo gerai parduodamas, didelis, saugus ir pakankamai patrauklus automobilis. Taigi naujasis Volvo XC90 yra kritiškai svarbus modelis – jis neša kone visos Volvo kompanijos ateitį. Linkime naujokui sėkmės ir iškarto pastebime patrauklų grynai skandinavišką dizainą. Kuklus bet stambus priekis ir gražūs tipiški Volvo stiliaus galiniai žibintai solidžiai puošia visureigį. Tačiau svarbiausia tai, kad automobilis gaminamas ant visiškai naujos, jau nebe Ford eros platformos. Nauja platforma yra itin standi, lengvai modifikuojama ir skirta talpinti tiek įprastas, tiek hibridines jėgaines. Volvo XC90 yra didelis automobilis – jis skirtas talpinti iki septynių keleivių ir akivaizdu labai artimai konkuruoja su taip pat padidėjusiu BMW X5, Mercedes bei Range Rover modeliais. Visureigį galima užsisakyti su pneumatine pakaba, kuri garantuoja ne tik itin komfortišką elgesį kelyje, tačiau ir gerą sunkaus kėbulo kontrolę. Automobilis gerai jaučiamas, gerai valdomas, suteikia patikimumo įspūdį, o viduje be galo tylus. Salone vairuotoją pasitinka didelis ekranas centre ir minimalus mygtukų skaičius. Gražu ir skandinaviška. Beveik visi automobilio parametrai valdomi ekrane kas yra malonu, tačiau tai reikalauja tam tikro dėmesio ir akių atitraukimo nuo kelio. Juk tai neitin saugu, o čia juk Volvo... Visgi saugumo įrangos bei sistemų šis Volvo turi daugiau nei pakankamai ir kad jas išvardinti reikia atskiro straipsnio. Taigi, turime rafinuotą, solidų, patikimą ir išbaigtą skandinavų kūrinį. Jo pirmtakas tikrai neliks nusivylęs savo įpėdiniu.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2020-11-07 |
Vertas savo kainos tik salonas, visa kita - ne |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Tik salonas
Viskas išskyrus saloną
|
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas |
Bendras automobilio aprašas |
Nesuprantu už ką mokėti tuos pinigus. Peagout-Citroen-Opel lygio Aisin dėžė, kuri nuo konkurentų (ZF, 9G, DSG) atsilieka totaliai, o ypač nuo ZF. Aisin dėžė laiko max tik 480 Nm sukimo momentą, dėl šios priežasties Volvo gali dėti tik 3 ir 4 cilindrų variklius, visiškai ne dėl ekologijos galingesnių variklių atsisakyta. Nei Audi, nei BMW, nei Mercedes neatsisakė 6 cilindrų, nei 8 cilindrų. 4 cilindrų D5 varikliai pilni brangių bėdų jau iki 200 000 km ridos - tikra katastrofa. Nėra dermės variklis-dėžė, važiavimas neįtraukia, nėra jokio gražesnio variklio garso - Peagout-Citroen-Opel ar Škodos 4 cilindrų lygis. Vairavimo pojūtis atkabintas nuo kelio, ne vairuotojų mašina, daugiau šeimos arba solidesnio amžiaus žmonių mašina. Vienintelis dalykas kas vertas pinigų tai mašinos vidus - sėdynes, visas salonas, garso aparatūra, medžiagų kokybė, stilius (man asmeniškai stilius - meilė iš pirmo žvilgsnio). Bet planšetė vietoj tikrų mygtukų irgi ne visiems tinka, pvz., man netinka. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 20)
Volvo modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Kompaktiniai | S40 | S40 | ||||||||||||||||||||||||||||||
V40 | V50 | V40 | ||||||||||||||||||||||||||||||
C30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | 850 | S70 | S60 | S60 | S60 | |||||||||||||||||||||||||||
V70 | V70 | V60 | V60 | |||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | S80 | S90 | ||||||||||||||||||||||||||||||
V70 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
V90 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | S80 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | C70 | C70 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | EX30 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | XC40 | |||||||||||||||||||||||||||||||
C40 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | XC70 | XC70 | V90 Cross Country | |||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | XC60 | XC60 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli visureigiai | XC90 | XC90 | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Volvo XC90 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis