Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Solidus dizainas tiek išorėje tiek viduje
- Kokybiškas ir komfortiškas interjeras
- Technologiškas ir saugus
TRŪKUMAI
- Kai kurie varikliai silpnoki
- Prastas bekelėje
- Gana brangus
"Automobilis gerai jaučiamas, gerai valdomas, suteikia patikimumo įspūdį, o viduje be galo tylus"
Senasis be galo ilgai gamintas Volvo XC90 buvo nepaprastai svarbus automobilis Volvo kompanijai. Tai buvo gerai parduodamas, didelis, saugus ir pakankamai patrauklus automobilis. Taigi naujasis Volvo XC90 yra kritiškai svarbus modelis – jis neša kone visos Volvo kompanijos ateitį. Linkime naujokui sėkmės ir iškarto pastebime patrauklų grynai skandinavišką dizainą. Kuklus bet stambus priekis ir gražūs tipiški Volvo stiliaus galiniai žibintai solidžiai puošia visureigį. Tačiau svarbiausia tai, kad automobilis gaminamas ant visiškai naujos, jau nebe Ford eros platformos. Nauja platforma yra itin standi, lengvai modifikuojama ir skirta talpinti tiek įprastas, tiek hibridines jėgaines. Volvo XC90 yra didelis automobilis – jis skirtas talpinti iki septynių keleivių ir akivaizdu labai artimai konkuruoja su taip pat padidėjusiu BMW X5, Mercedes bei Range Rover modeliais. Visureigį galima užsisakyti su pneumatine pakaba, kuri garantuoja ne tik itin komfortišką elgesį kelyje, tačiau ir gerą sunkaus kėbulo kontrolę. Automobilis gerai jaučiamas, gerai valdomas, suteikia patikimumo įspūdį, o viduje be galo tylus. Salone vairuotoją pasitinka didelis ekranas centre ir minimalus mygtukų skaičius. Gražu ir skandinaviška. Beveik visi automobilio parametrai valdomi ekrane kas yra malonu, tačiau tai reikalauja tam tikro dėmesio ir akių atitraukimo nuo kelio. Juk tai neitin saugu, o čia juk Volvo... Visgi saugumo įrangos bei sistemų šis Volvo turi daugiau nei pakankamai ir kad jas išvardinti reikia atskiro straipsnio. Taigi, turime rafinuotą, solidų, patikimą ir išbaigtą skandinavų kūrinį. Jo pirmtakas tikrai neliks nusivylęs savo įpėdiniu.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2023-01-08 |
Naujas 2022 Recharge T8 |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Pakankamai talpus, komfortiškas, patogus tolimoms kelionėms.
neužbaigta programinė įranga, jos klaidos.
|
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Benzinas / Elektra
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 12,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 10,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Čia bus gana daug neigiamų atsiliepimų apie naują XC90. Kažkaip internete yra daug pagyrų apie išvaizdą, techninius parametrus, bet beveik nėra apie informacinę ir valdymo sistemą. Pernai atkeliavo naujas XC90 Recharge T8. Su įdiegtu Android'u ir Google Aps. Techninė automobilio pusė visai nebloga - galios pakanka, tyla salono viduje, pakaba ir valdymas irgi geras (kaip tokios masės automobiliui). Bet su informacine sistema blogai. Nelaimė visiška - pusė funkcijų pakimba, neveikia. Automobilio per nuotolį užvesti negali, remote atrakinimas/užrakinimas kartais veikia, kartais ne. Kelis kartus buvo dingęs bet koks garsas iš audiosistemos. Įdomiausia, kai dingsta posūkio garsinis signalas - tada turi per langą pasižiūrėti ar neužgeso tuo pačiu ir posūkio lemputės :). Google maps pakibo, tad teko resetinti visą sistemą. Stoglangio užuolaidėlė užrakinus automobilį automatiškai neužsidaro, nors nustatymuose yra įjungtas automatinis uždarymas. Bendrai paėmus - automobilio konfigūravimo galimybių liko gal 20%, palyginus su ankstesne versija. Jutiklinis ekranas atima daug vairuotojo laiko, jei reikia kažką greitai pakeisti, įjungti ar išjungti. Labai trūksta bent kelių paprastų mygtukų - pvz. greito salono pašildymo arba salono oro recirkuliacijos greito įjungimo, jei priekyje kažkas uždūmija. Dabar reikia pereiti bent 4 ekrano paspaudimus, kad tą padaryti. Kiekvieną kartą įlipęs į automobilį turi kelias minutes spaudinėti nustatymus, kad galėtum pradėti važiuoti tau įprastu režimu. Nėra individualaus vairuotojo parametrų išsaugojimo. Kažkoks pusiau pensininko automobilis, kuriame ne tu valdai automobilį o jis tau diktuoja savo sąlygas kada ir kaip važiuoti. Palyginus su ankstesne versija, kurioje buvo įdiegta Volvo senoji informacinė sistema - naujoji yra visiškas nesusipratimas. Jau praėjo daugiau nei pusė metų nuo automobilio pagaminimo, bet iš gamintojo jokių naudingų atnaujinimų ar klaidų pataisymų dar vis nėra. Tikriausiai visi resursai skiriami naujam EX90 modeliui? Keista, kad tokio lygio automobilis išleidžiamas į rinką su nebaigta programine įranga? Įdomu, kaip kitiems vairuotojams - ar irgi tos pačios problemos, ar čia man taip nepasisekė :) |
Patarimai perkančiajam |
Mano nuomone - valdymas vien jutikliniu ekranu kartais yra ne privalumas, bet didelis trūkumas, atimantis vairuotojo dėmesį. Nepirkite ką tik pasirodžiusio naujo modelio, kol nepraeis metai - dveji, per kuriuos bus išgaudytos klaidos ir problemos. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 7)
Volvo modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Kompaktiniai | S40 | S40 | ||||||||||||||||||||||||||||||
V40 | V50 | V40 | ||||||||||||||||||||||||||||||
C30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | 850 | S70 | S60 | S60 | S60 | |||||||||||||||||||||||||||
V70 | V70 | V60 | V60 | |||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | S80 | S90 | ||||||||||||||||||||||||||||||
V70 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
V90 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | S80 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | C70 | C70 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | EX30 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | XC40 | |||||||||||||||||||||||||||||||
C40 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | XC70 | XC70 | V90 Cross Country | |||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | XC60 | XC60 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli visureigiai | XC90 | XC90 | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Volvo XC90 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis