Markės
1918 iš 1918
Volvo XC90, 2014 - dabarTOP 10
54Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.711% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 4
1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)16% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)
Ar rekomenduojuTaip 50% Ne 50%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Solidus dizainas tiek išorėje tiek viduje
  • Kokybiškas ir komfortiškas interjeras
  • Technologiškas ir saugus
TRŪKUMAI
  • Kai kurie varikliai silpnoki
  • Prastas bekelėje
  • Gana brangus
"Automobilis gerai jaučiamas, gerai valdomas, suteikia patikimumo įspūdį, o viduje be galo tylus"
Senasis be galo ilgai gamintas Volvo XC90 buvo nepaprastai svarbus automobilis Volvo kompanijai. Tai buvo gerai parduodamas, didelis, saugus ir pakankamai patrauklus automobilis. Taigi naujasis Volvo XC90 yra kritiškai svarbus modelis – jis neša kone visos Volvo kompanijos ateitį. Linkime naujokui sėkmės ir iškarto pastebime patrauklų grynai skandinavišką dizainą. Kuklus bet stambus priekis ir gražūs tipiški Volvo stiliaus galiniai žibintai solidžiai puošia visureigį. Tačiau svarbiausia tai, kad automobilis gaminamas ant visiškai naujos, jau nebe Ford eros platformos. Nauja platforma yra itin standi, lengvai modifikuojama ir skirta talpinti tiek įprastas, tiek hibridines jėgaines. Volvo XC90 yra didelis automobilis – jis skirtas talpinti iki septynių keleivių ir akivaizdu labai artimai konkuruoja su taip pat padidėjusiu BMW X5, Mercedes bei Range Rover modeliais. Visureigį galima užsisakyti su pneumatine pakaba, kuri garantuoja ne tik itin komfortišką elgesį kelyje, tačiau ir gerą sunkaus kėbulo kontrolę. Automobilis gerai jaučiamas, gerai valdomas, suteikia patikimumo įspūdį, o viduje be galo tylus. Salone vairuotoją pasitinka didelis ekranas centre ir minimalus mygtukų skaičius. Gražu ir skandinaviška. Beveik visi automobilio parametrai valdomi ekrane kas yra malonu, tačiau tai reikalauja tam tikro dėmesio ir akių atitraukimo nuo kelio. Juk tai neitin saugu, o čia juk Volvo... Visgi saugumo įrangos bei sistemų šis Volvo turi daugiau nei pakankamai ir kad jas išvardinti reikia atskiro straipsnio. Taigi, turime rafinuotą, solidų, patikimą ir išbaigtą skandinavų kūrinį. Jo pirmtakas tikrai neliks nusivylęs savo įpėdiniu.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
2023-01-08
Naujas 2022 Recharge T8
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Pakankamai talpus, komfortiškas, patogus tolimoms kelionėms.
  • Gera garso izoliacija
  • Interjero medžiagos
  • Komfortiškas
  • Erdvus salonas
  • Talpi bagažinė
neužbaigta programinė įranga, jos klaidos.
  • Neekonomiškas
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Benzinas / Elektra
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 12,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 10,0
Bendras automobilio aprašas
Čia bus gana daug neigiamų atsiliepimų apie naują XC90. Kažkaip internete yra daug pagyrų apie išvaizdą, techninius parametrus, bet beveik nėra apie informacinę ir valdymo sistemą. Pernai atkeliavo naujas XC90 Recharge T8. Su įdiegtu Android'u ir Google Aps. Techninė automobilio pusė visai nebloga - galios pakanka, tyla salono viduje, pakaba ir valdymas irgi geras (kaip tokios masės automobiliui). Bet su informacine sistema blogai. Nelaimė visiška - pusė funkcijų pakimba, neveikia. Automobilio per nuotolį užvesti negali, remote atrakinimas/užrakinimas kartais veikia, kartais ne. Kelis kartus buvo dingęs bet koks garsas iš audiosistemos. Įdomiausia, kai dingsta posūkio garsinis signalas - tada turi per langą pasižiūrėti ar neužgeso tuo pačiu ir posūkio lemputės :). Google maps pakibo, tad teko resetinti visą sistemą. Stoglangio užuolaidėlė užrakinus automobilį automatiškai neužsidaro, nors nustatymuose yra įjungtas automatinis uždarymas. Bendrai paėmus - automobilio konfigūravimo galimybių liko gal 20%, palyginus su ankstesne versija. Jutiklinis ekranas atima daug vairuotojo laiko, jei reikia kažką greitai pakeisti, įjungti ar išjungti. Labai trūksta bent kelių paprastų mygtukų - pvz. greito salono pašildymo arba salono oro recirkuliacijos greito įjungimo, jei priekyje kažkas uždūmija. Dabar reikia pereiti bent 4 ekrano paspaudimus, kad tą padaryti. Kiekvieną kartą įlipęs į automobilį turi kelias minutes spaudinėti nustatymus, kad galėtum pradėti važiuoti tau įprastu režimu. Nėra individualaus vairuotojo parametrų išsaugojimo. Kažkoks pusiau pensininko automobilis, kuriame ne tu valdai automobilį o jis tau diktuoja savo sąlygas kada ir kaip važiuoti. Palyginus su ankstesne versija, kurioje buvo įdiegta Volvo senoji informacinė sistema - naujoji yra visiškas nesusipratimas. Jau praėjo daugiau nei pusė metų nuo automobilio pagaminimo, bet iš gamintojo jokių naudingų atnaujinimų ar klaidų pataisymų dar vis nėra. Tikriausiai visi resursai skiriami naujam EX90 modeliui? Keista, kad tokio lygio automobilis išleidžiamas į rinką su nebaigta programine įranga? Įdomu, kaip kitiems vairuotojams - ar irgi tos pačios problemos, ar čia man taip nepasisekė :)
Patarimai perkančiajam
Mano nuomone - valdymas vien jutikliniu ekranu kartais yra ne privalumas, bet didelis trūkumas, atimantis vairuotojo dėmesį. Nepirkite ką tik pasirodžiusio naujo modelio, kol nepraeis metai - dveji, per kuriuos bus išgaudytos klaidos ir problemos.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 7)
Volvo modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai  S40S40  
 V40V50V40 
  C30  
  Vidutiniai 850S70S60S60S60
 V70V70 V60V60
  Dideli   S80S90
  V70  
   V90
  Reprezentaciniai  S80   
  Kupė  C70C70  
  Mini krosoveriai     EX30
  Krosoveriai    XC40
    C40
  Dideli krosoveriai  XC70XC70V90 Cross Country
  Visureigiai   XC60XC60
  Dideli visureigiai   XC90XC90
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt