Markės
Rašykite atsiliepimus ir gaukite 50 Eur vertės automobilio remontą!Geriausiam Autoasas.lt atsiliepimų autoriui kas mėnesį dovanojame nemokamą automobilio remontą Plačiau

Atsiliepimai (6883)

Daugiau apie automobilį Saab 9-3
1998 - 2003
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-05-29
Saab 9-3 2.0T 113kw 1999
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patogus, saugus, dizainas (vidus ir išorė)
Gedimai, kuro sąnaudos
Olandijoje, iš buvusio SAAB salono nusipirkau ir parsivariau labai gero stovio 1999m. Saab 9-3 su retesniu, bet labiau patikimu B204E 113kw/154ag 2.0T varikliu. Sąnaudos: Mieste (Vilnius) ryja 12,5-16,2 L priklausomai nuo metų laiko ir kelionių ilgio. Trasoje: 7,8 L @ 90km/h; 8,5 L @ 120 km/h; 9,2 L @ 150km/h. Kaip supratau tokios sąnaudos ir turi būti. Mašina pakankamai gerai suręsta, aišku truputį prastesnė kokybė nei senųjų SAABų. Garso izoliacija labai gera - net važiuojant autobahne nėra diskomforto. Valdomumas gan vidudinis. Gana keisti interjero sprendimai man patiko, išskyrus puodelio laikiklio nebuvimas. Tikrai smagiai traukia (žinoma yra ir turbo lagas) kaip tokio senumo ir galingumo variklis, tik daugiau vairuojant jaučiasi sąnaudos biudžete. Ilgose kelionėse mašina patogi, gale vietos nėra daug, bet 4 vidutinio ūgio suaugusiems užtenka. Mieste automobiliau trūksta manevringubo. Nors mašina pagal istoriją ir išvaizdą buvo labai gerai prižiūrima, turėjau tikrai nemažai įvairių gedimų: oro reguliavimo sklendė užkalkėjus, todėl negalėjau reguliuoti kur pučiamas oras - o reguliatoriai nuo per didelios apkrovos lūždavo. Amžinai kažkur dingdavo kondicionieriaus freonas. Sugedo starteris, kelios rėlės, termostatas. Važiuoklė pasirodė gan patvari (išskyrus kad įšokus į duobę sulaužiau amortizatorių). Su varikliu neturėjau jokių bėdų. Rasti detalių - rimta užduotis, sulųžus sėdynės apdailai jos rasti per metus taip ir nepavyko. Manau jog mašina skirta tikram fanui, tokiu atveju patariu pirkti galingesnį 136kw variantą - kuro sąnaudos tos pačios. Šie automobiliai lengvai čipuojami. Manau radus gero stovio ir geros komplektacijos SAABą jie jau nebenuvertės o tik brangs.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Volvo V40
2012 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-05-27
Volvo v40 D3 2.0 5cyl Summum
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Variklių pasirinkimas, traukos dinamika, dizainas, kokybė.
Mažas pasukamumas, barškančios garso kolonėlės, maža bagažinė
Bendrai paėmus automobiliu esu patenkintas. Nuo 2012 iki 2015 2.0 (D3 ir D4 klasifikacija) dyzelis yra 5 cilindrų (D4 dasideda papildoma turbo) Traukos užtenka, 5 cilindrai parūpina gerą sukimo momentą ir solidų garsą, daugelio atsiliepimai šiuo varikliu tikrai geri. 1.6 84kw (D2 klasifikacija) varikliai iki 2015 yra prancūziški, jų geriau vengti nes apart Co2 emisijų, yra nemažai pasikartojančių gedimų. Nuo 2015 volvo paleido eilę savo naujų variklių (VEA) ta pati D2 klasifikacija jau turi 2.0 litrų dyzelinį variklį 88kw D3 ir D4 liko tokie patys, tik neteko vieno cilindro. Salonas Surinkimas ir kokybė atrodo šviežiai. BET. verta atkreipti dėmesį, kad volvo odos resursas yra tikrai silpnas. Dažnas vairuotojo sėdynės nusidėvėjimas kaip vizitinė kortelė. Maniškė yra 2013 metų, turi porą randelių ant vairuotojo sėdynės. Apart to, salonas šviežias net po 7 metų. Garso kokybė būtų stulbinama, jei ne durų apsaugų barškejimas. Vertėtų paminėti, kad pas mane premium sound komplektacija (su papildomu garsiakalbiu centrinės konsolės viršuje) Nors pradedu įtarinėti , kad gali būti plyšusios aukštųjų garsiakalbiai. Gėrimų laikikliai nelabai apgalvoti mechaninės pavarų dėžės turetojams, nes vos įkišus didesnį buteliuką trugdo rankai. Vietos gale tikrai nedaug. Nors volvo deklaruoja 5 vietas, idealus variantas yra 4 vietos. Minusas aukštesniems, nes dėl savo gražaus dizaino automobilis turi žemejančias lubas. Jei planuojate įsigyti variantą su panoraminiu stogu, vietos galvai sedint gale bus dar mažiau dėl konstrukcijos. Bagažinė yra viena mažiausių savo konkurentų atžvilgiu. 355 litrai. Kažką susidėti užteks, bet jei planuojate tolimesnę kelionę, teks įsigyti skersinius su stogo bagažine. Važiavomo kokybė Važiuoja standžiai, gerai stovi ant kelio. Ford focus bazė. Patarčiau iš kart atkreipti dėmesį į padangų slėgį. Jei mašina atvaryta iš vakarų europos ir prižiūrėta atstovybeje, ko gero bus užpūsta iki 2.5 baro. Kas Lietuvos keliams yra per daug skausmo. Aš asmeniškai nusileidau iki 2.1.ir skirtumas buvo akivaizdus. Gali tekti išgirsti keistą dunksejimą važiuojant per nelygumus ar gulinčius policininkus. Šis modelis žinomas dėl spiruoklių guminių atramų skeidžiamo garso. Nors ne visi jį turi. Daugiau pakabos elementų kuriuos verta pamineti nelabai ir yra, viskas pagal eksploataciją. Elektrinis stiprintuvas gali suteikti malonumą dėl labai lengvo vairo sukimo, čia aišku kiekvienam individualiai, nes kitiems norisi jausti sukimo ašį labiau. Prastas pasukamumas vis dar išliko. Pirkdamas šį modelį tikejausi, kad volvo paliks šį niuansa praeitame dešimtmetyje ir maniau, kad kieme pavyks įsiparkuoti iš pirmo įsukimo - nei velnio. Variklis Smagus, gražiai dirbantis D3. Galios man asmeniškai užtenka. 110kw 350nm. Esant poreikiui galima programuoti, net paliekant ekologinius mazgus. Jeigu planuojat pirkti dyzelį, vertėtų prižiureti dpf sistemą, kuri su laiku užsikiš. Nebijokit pavaikyti šito variklio, peilis jam - trumpi atstumai. Tad jeigu važinejates tik mieste siūlyčiau benzininius T3 T4 variantus. Aišku prieš perkant apžiurekit variklį iš išorės, iš apačios. Atkreipkit dėmesį į rida, ir supiltus tepalus. Gali sunkti riebokšlis tar variklio ir dėžės. Gedimas nebaisus, detalė kapeikos, bet darbas nuimti pavarų dėžę atsistos. Pasitikrinkit servisuose ir vin decoderiuose prieš perkant. Reziume, automobilius smagus ir dinamiškas bent jau D3. Tiktų poroms, ar vienam asmeniui. Gal ir mažoms šeimoms. Vietos ir talpos daug nėra, vis tik hečbekas (turismo kebule ale). Vertėtų atkreipti dėmesį į komplektaciją. Asmeniškai rinkčiausi tarp Summum R design ir Ocean race. Kinetic ir paprasta per skurdžios, ir net neturi TFT elektroninio skydelio. Nuo 2015 atsinaujina multimedija, dasideda ženklų atpažinimo funkcija, adaptyvus kruizas kuris pats greiteja ir lėtėja ir pan. Kas Liečia ekologiją ir ekonomiją tai bent jau maniškis D3 Mieste - 7.2 Mišrios - 6.25 Užmiestis - 5.2 Co2 - 101g/km (jokio taršos mokesčio nuo liepos) Sėkmės randant gerą variantą
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Lexus GS
1997 - 2005
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-05-26
Lexus GS300 163 kw 1998
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
163 kw variklis, komfortas, garso izoliacija, gera garso aparatūra
Senas, brangus remontas, dalių deficitas, kaina.
Automobilis kaip tokių metų 1998 m. atrodo nuostabiai, jeigu tokių metų automobilis turėjo originalią pirštu liečiamą klimato kontrolę bei navigaciją. Vienintelis ženklas išduodantis, kad tai 1998 metų automobilis yra radijo antena. Gabaritai automobilio dideli, bet susitvarkyti įmanoma.  Variklis - 163 kw, montuota dujų įranga. Salone sėdint buvo kažkas pasakiška kiekvieną kartą užsivedus, jokių vibracijų, net nesuprasi, kad užvestas automobilis. 6 cilindrų variklio garsas iki 6 tūkstančių irgi džiugino, traukos mieste iki 100 užteko. Sukimo momentas irgi pats tas mieste, tačiau užmiestyje ant lenkimo jau reikia smaukti, kad greitai apsilenkti, ne problema, nes automatas, bet norėjosi daugiau dinamikos. Su dujomis šiek tiek prastesni reikalai, buvo sumontuota nauja dujų įrangą (800 eur), tačiau ant dujų vis tiek jautėsi, kad važiuoja ne taip kaip ant benzo. Tiesa, kuro sąnaudos stebėtinai geros, važiuojant užmiestyje 100 km/h 47 baliono užtekdavo nuvažiuoti 350 km. Mieste ~250km.  Dėžės darbas įdomus, kartais atrodydavo, kad buksuoja, bet teko išbandyti porą tų pačių modelių, visos taip pat važiuoja. Dėžės patikimos,o jeigu ir sugestų, šrote kainos sąlyginai padorios. Visumoje dėžės darbu buvau patenkintas tikrai švelniai jungia pavaras. Važiuoklė ir valdomumas toks, kad vairas per sunkus, nes jokio sportiško valdymo iš šio automobilio tikėtis neverta, tai kodėl dėti sunkų vairą. Pakaba puikiai sugerdavo smulkias duobes, tačiau važiuojant per gulinčius policininkus jau plaukimo jausmą nutraukdavo. Pas mane ratai buvo R17. Garso izoliacija irgi puiki (jei tik ne salono barškesiai, kurie išlįsdavo), tiesa, tik iki 110, autostradoje jau atsirasdavo didesnis padangų ir vėjo ūžesys. Salonas, na pas mane buvo juoda oda, jaučiasi 90ųjų dvasia. Viskas kaip ir protingai išdėliota, labai minkštas porankis (tuo pačiu ir labai talpus), sėdynės irgi patogios, viskas valdoma elektra. Superinė originali garso aparatūra, nesinorėjo užsileidus muziką išlipti iš automobilio. Tik pasigedau valdymo nuo vairo, kuris buvo tik naujesniuose modeliuose. Buvo ir lempų apiplovimas nors paprasti žibintai. Nenusileidžia galinės sėdynės, bagažinę galima atidaryti tik iš vidaus ir nuo pultelio. Automobilio nerekomenduočiau, kainos jų išpūstos, dalių kainos deficitas, tvarkyt jų nevisi irgi apsiima, nors ir senas automobilis, pačių dalių irgi gauti irgi sunku. Tol kol negenda, puiku, bet jei pradės kažkas lįsti, tikrai nusimato linksmybių. Per metus laiko išlindo tiek visko, kad per praeitus turėtus 2 automobilius kartu sudėjus nebuvo. O gedimai buvo beveik visi išvardinti žemiau: sulūžo raktelis, stabdžių vakuuminė pompa, suportai, šarnyrai, vožtuvų dangtelių tarpinė, alkūninio riebokšlis, perdegusios sklimato kontrolės lemputės, uždėgimo ritės ir fiškės, žvakės, duslintuvo bakeliai. Valgė tepalus. Galiausia po visų tarpinių pakeitimo iš salono pečiuko vis tiek sklido sudegusio tepalo kvapas ir tai buvo paskutinis lašas kartu su stabdžių sistemos gedimu bei daug keiksmažodžių. Pardaviau. Pirkau vien dėlto, kad išgirtas modelis patenkantis į TOPus ir toyota patikimumas, galbūt man nepasisekė, o galbūt tai dėlto, kad automobilis ne pirmos jaunystės ir lindo viskas iš "einamųjų gedimų", kurių yra ne vienas ir ne 2. Jei nusprendėt pirkti, venkite pirmų gamybos metų, problemos su stabdžių sistema, visas ABS blokas kartu su stabdžių pompa ir stabdžių rezervuaru eina kartu, gauti irgi deficitas, nes visiems genda, visi ieško. Pirkti nuo naujesnių metų 2001+, tačiau reikės perdaryti fiškę. Spynų centrinis užraktas mėgsta gesti irgi, taisymas sudėtingas ir brangus. Elementarus dalykas kaip užvedimo raktelis, lūžta. Pakeitimas pigus iš kiniečių užsisakius korpusą už keletą centų.  Stabdžių suportai, kaip ir visų toyotų automobilių šitie ne išimtis. Teko perrinkti visus 4 suportus, mechanikas dar nebuvo tokios sutikęs. Taip pat, kai paliksit keisti kaladėles būtinai žiūrėkit, kad uždėtų originalius kaladėlių laikiklius, o po to bildės važiuojant per duobes, naujų kaina už tokius menkniekius ~30 eur. Aplamai stabdžiai dideliu efektyvumu nepasižymi, nes pats automobilis kaip karvė. Priėjimas prie žvakių nepatogus, pačiam sunku būtų pasikeisti. Variklio uždegimo ričių prijungimo jungtys (fiškės) dažniausiai visos nuo karsčio pajudintos sutrupa, naujų rasti Lietuvoje neįmanoma arba kainos kosmosas, siųstis iš kiniečių už keletą centų, laukti žinoma tenka mėnesį. Barškančios plastmasės ir stoglangio uždangalas.  Perdega prietaisų apšvietimo lemputės. Pakeitimas didžioji dalis yra tik perlitavimas. Priekinis skydelio apšvietimas irgi, jeigu sugestų, remontas nepigus. Leidžia tarpinės kokios tik netingi. Dažniausiai vožtuvų dangtelio tarpinė, priėjimas sunkus. Alkūninio veleno galinis riebokšlis, reikia nuimti pavarų dėžę, toliau turbūt sakyti nebereikia apie remonto kaštus. Apatiniai šarnyrai, kurie eina su visa šake, neskleidžia jokių bildėjimo ženklų,o gali palikti tiesiogine to žodžio prasme ant automobilio "nosies", būtinai tikrinti, o malonumas nepigus, eilinį kartą kainos Lietuvoje kosminės, iš autodoco vargais negalais pavyko atrasti pusėtinos firmos 1 vnt. 60 eur. Mėgsta parūdyti, ypatingai slenksčiai apačioje. Duslintuvas per suvirinimo siūles dažnai pratrūkęs. Duslintuvo bakeliai viršuje paveikti korozijos (ten užsistovi vanduo ir tiesiog viskas supūva).  Dedant dujų įrangą būtinai dėti tepimo sistemą, nes šituose modeliuose susėda vožtuvai ir kas sako, kad nieko panašaus, sėkmės važinėjant ir užmušant tokį legendinį variklį. Vožtuvai reguliuojasi keičiant "šaibas", todėl kaina kosminė. 
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį BMW 3 klasė
2005 - 2012
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-05-26
Tokį gali pirkti tik kvailys, tai ne BMW , o renault su bmw ženkliuku
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nėra
Visi kokie tik pasiekiami
Siaubingas variantas viskas genda, taisyti nespėji, o jau kiti gedimai. Pirktas benzininis 2.6l kabrioletas. Visas auto remontas apsiėjo 1,100 Eur. Laikytis atokiau nuo jo ir jo nepirkti, bet jei turite mažai proto galite pirkti, bet žinokite, kad kai parduosite ši siaubą jūsų piniginė bus tuščia.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį BMW 3 klasė
2005 - 2012
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-05-26
Dėmesio vertas tik auto laužyne ir tai BMW, o renault su BMW ženkliuku
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Manau, kad tokių nėra
Visi kokie tik galimi.
Sveiki, norėčiau papasakoti apie šį BMW 320d 2011 taigi šis automobilis yra nelaimė, per 1 metus remontuotas kone visas automibilis. Pirktas 2016 m. su 140k rida ir 2.0l dyzeliu sūnui. po savaitės sūnus skundėsi, kad starteris nesisuka. Tada po 2 sav. sankabos defektas. I taip visus 1 metus. Galų gale šis bmw atsidūrė auto laužyne. Su šiuo automobiliu sūnus daugiau taisė ir nei važiavo. Tai yra ne BMW, o didelis pinigų ir degalų ryjikas. Nevardysiu visko kas sugedo, bet pasakysiu, kad apsoliučiai viskas kas sugedo per 1 metus, sudėje visas remonto sumas, mes sumokėjome 1,047 Eur. Nepirkti jo
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Mitsubishi L200
2006 - 2015
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-05-26
Didelis taip mitsubishi L200 2007 2.7l diesel
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Tiek daug, kad čia nesutilps
sąnaudos mieste, garso izloacija, pigios barškančios medžiagos salone.
Dabartinė vyro DARBO ARKLIUKAS kuris yra labai patikimas. Vyras pirko ši pikapą darbui, su 2,7l dyzeliniu varikliu ir 286,125 km rida, dabar rida siekia 305,200 km ir šis pikapas dar ruošiasi važiuoti daug daugiau. Esu ir aš bandžiusi ši pikapą ir galiu pasakyti, kad labai fainas automobilis. Tačiau netenkina pigaus plastiko salone barškėjimas, kuro sąnaudos mieste ir garso izoliacija. Taip šiouse L200 modeliuose prastos sankabos. Sankabos remontas apie 200 Eur
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Mitsubishi Space Star
1998 - 2006
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-05-26
Labai geras automobilis!
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomija, pigi eksplotacija, gera, kantri vaziuokle
Sedyne ilgesnei kelionei vargina nugara, saltuoju metu laiku laikosi ant langu dregme
Vazineju virs metu su Mitsubishi Space Star 18 GDI. Esu patenkitas, automobilis ekonomiskas, talpus, taupus, nebrangus eksplotuoti, man grazus. Pirkdamas ieskojau kito modelio, bet pamates susigundziau ji pirkti, tikrai neprasoviau!MinusaI kuri pastebejau tai ilgesnei kelionei varginanti vairuotojo sedyne, iskausta nugaros apacia,saltuoju metu laiku labai laikosi dregne ant langu peciukas neistraukia jos pilnai. apart siu minusio daugiau nieko neturiu, pakaba tvirta,paprasta, variklis geras, taupus, zvitrus vid, kuro sanaudos 7,1 ltr. Automobili rekomenduoju, kas iesko paprastos aki nereziancios patikimos masinos!
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Honda CR-V
2016 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-05-24
Ir vėl Honda CR-V
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas
Multimedija
Kad Honda marke Lietuvoje yra pakankamai nišine galiu spręsti pagal atsiliepimu skaičių. Šiuo metu važinėju 5 kartos CR-V modeliu. Taip pat šeimos autoparke liko ir 4 kartos CR-V. Jam neužilgo bus 8 metai. Abu pirkti salone. Apie pirmąjį mano CR-V galit rasti atsiliepimuose. Jeigu pirmąjį savo CR-V pirkau visiškai ekspromtu , tai antrąjį jau su dideliu noru. Pries tai per savo beveik trisdešimt metu automobilisto istorija nebuvo kad i to pacio gamintojo auto persesčiau. Jeigu gyvenime turėsiu ir toliau pakankamai lėšų, tai prie savęs norėsiu tureti du ypatingai kokybiškus daiktus. Tai IPhone ir Honda CR-V. Jie ir po 8 metu veikia taip pat kaip ir pirma diena. Apie remontus nėra ką rašyti nes jų beveik nebuvo. Eksploatacinės išlaidos ir viena karta per 8 metus kazkas neženkliai tvarkyta galineje pakaboje. Tai čia viskas apie ankstesnįjį mano CR-V su 2.2 dyzeliniu motoru ir 5 pavarų automatine greičio dėže. Tai tvirtas derinys. Dabartine yra benzinas 1.5 turbo ir variatoriumi. Kai sužinojau kad sekantis CR-V bus tik 1.5 motoru negalėjau patikėti. Važinėjau su 2.2 o dabar galiu rinktis tik 1.5. Nekažkas ... Bet 1.5 generuoja 143 Kw o 2.2 110 Kw. Test drive dariau gal tris kartus. Na nekėlė man pasitikėjimo tas 1.5 skaičius.Bet kadangi tai Honda , kuri garseja savo patikimais varikliais, tai ryžausi. Bet po metu eksplotacijos nieko blogo negaliu pasakyti. Manęs nenuvylė.Sanaudos priklauso nuo važiavimo stiliaus. Mieste 9-10 l. Trasoje krašto keliais važiuojant 90-100 km/h uzteks ir 6 l. Greitkelyje minant 150 km/h galima ir 10l vidurkį išvysti. Aš neturėjau kantrybes laukti kol Lietuvoje bus galima įsigyti hibridine versija. Pradžioje įvežineti pradėjo benzinine o vėliau hibridine versijas. Bet mano skaičiavimais man hibridas atsipirks po 7 metu. Nelabai racionalus is ekonomines puses pasirinkimas. Nebent is ekologines ... Grįžtant prie “monstro” 1.5 Turbo. Važiavimo pojūtis geresnis negu ankstesnis 2.2 variantas. Gal naujausis variatorius tą jausmą sukuria lyginat su klasikiniu automatu. Pagreitėjimas tolygesnis.Visur man dinamikos užtenka. Ir mieste ir greitkelyje. Naujoji CR-V man komfortiškesne . Yra visos saugumo sistemos. Automatinis stabdymas , juostos išlaikymas ir t.t. Minusą irgi galiu paminėti. MULTIMEDIJA. Tikrai yra kur tobulėti. Ber kažkaip susigyvenau. Palaiko Apple Car ir tai jau yra neblogai. Net neabejoju kad yra ir greitesnių, taupesnių ,komfortiškesnių automobilių. Bet matyt Honda CR-V turi kažką tokio , kad savininkai važinėja po 10-15 metu su tuo pačiu modeliu. Mano nuomone tai jausmas kad turi tikrą tvirtą daiktą , kas šiais laikais reta.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Toyota Prius
2015 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-05-24
Toyota prius Plug-in 2017
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Viskas
Labai brangus, neaiški informacija prietaisų skydelyje
Labai patikimas automobilis. Vietos labai daug. Vidutinės kuro sąnaudos mano prius plug-in yra tik 1,7l 100km!!! Tačiau kaina 34 tūkst Eur
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Toyota Prius
2015 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-05-24
Toyota prizus Plug-in 2017
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas, talpus.
Kaina, neaiški informacija prietaisų skydelyje
Puikus variantas. Vietos labai daug. Vis. Kro sąnaudos tik 1,7l 100km!!!! Pradinė kaina 34 tūkst Eur
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Seat Leon
1999 - 2005
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-05-24
Seat Leon 2001 1.9l dyzelis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nėra
Visi kokie tik įmanomi
Netinka net kaip pirmai mašinai. Pirkta 2014 su 1.9 DYZELINIU varikliu ir 210k km. Tepalai visada išsilieja po kiekvieno taisymo. Plastikas salone kietas ir barška, o dar sėdynės kietos ir nepatogios. Visais metų laikais jei yra daugiau nei -4 variklio neužvesi. Mieste 8l mieste, užmiestyje 7,6l !!! Remontas labai brangus.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Fiat Bravo
1995 - 2001
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-05-24
Fiat bravo 1996 1.3l benzinas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonimiškas, pigus
Visi kokie tik įmanomi
Prastas variantas. Pirktas 2011 seneliui su 154 tūkst. Km ir 1.3l benzinu. Kiekvieną dieną senelis vargdavo, kad užvesti automobilį, nors variklis sutvarkytas. Plius mašina vos važiuoja, nes 1.3l silpnas.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Subaru Levorg
2014 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-05-22
Subaru Levorg 2017 m. 1.8l Airtec
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Visa mašina yra milžiniškas pliusas!
Netraukia (per mažai galios)
Dabartinė vyro mašina. Karatais ir aš gaunu vietą prie vairo ir galiu pasakyti, kad labai gera vazineti su juo. Didelė bagažinė, ekonomiškas ir tylus variklis, interierio medžiagos aukštos kokybės. Pirktas 2020 vasario 10d. su 82,100 km. Tačiau nepakankamai galingas. Pirkti galingesnį nei 1.8l variklį
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Seat Tarraco
2018 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-05-22
40 000puikiu kilometru su fantastisku SUV
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
isvaizda.Erdvus salonas.Azartiskas valdymas.Dizainas ir stilius.
Navigacija.R20 ratai .Kietoka pakaba.
Isigijau 2.0 dyzelini Xcellence +8k.opciju ant virsaus-nera tik odinio salono ir kablio.Uztat stiklinis stogas Beats audio aparatura ir R20ratai. R20 labai graziai atrodo bet vazinejant daug laiko labai kieta visgi.Ziema staciau R18. Vienintelis niekam tikes dalykas-bevilstiska navigacija.Cia gelbsti Carplay . Rinkausi tarp dideliu SUV nes gyvenu prie vairo-per metus 60k.kmivynioju ir vezti tenka zmones.Be to reikejo pravazumo. Beats Audio mane kaip melomana nuvyle bet siaip nera bloga. Labiausiai kas uzknisa tai ijungus atstumo plaikymo sistema neadekvatus kalimas per stabdzius pvz autostradoje. Rinkausi tarp Peugeot 5008 ir Tarraco.Pasirinkima nuleme gautas puikus dealas is DealsOn Wheels ir Autojuta vadybininko Pauliaus Dailideno puikus darbas.Automobilis buvo vietoje tad sprendima priemiau per vala da laiko. Buvau vienas pirmuju sio modelio savinininku LT apskritai. Sis auto puikus seimynis auto.Net 3eilej veziau vaikus ir visi patenkinti. Pakaba kietoka. Visisikai nesutinku,kad nuobodus dizainas. Pvz Kodiaq atmeciau del.dizaino nebuvimo. Rekomenduoju si SUV.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Dacia Logan
2012 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-05-22
Dacia Logan MCV Stepway,2019.10.24
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Super ekonomiška,patogi,paprasta
Važiuojant 140 km.salone jaučiasi triukšmas
Labai puikus automobilis,turiu 7mėn.nustebino prosvaiša,bordiūrai nebaisūs,salono kokybė medžiagos super,tik plastikas kietokas braižosi,komplektacija superine ekonominės klasės mašinai,LG displėjus liečiamas,pilna navigacija,usb,parktronikai,galinė vaizdo kamera,kruizo kontrolė,stop/start,įkalnės stabdys išviso dalykas,o nustebino labiausiai tai 1.5 dci 70kw./90 ag.variklis,važiuojant mišrių režimu,autostradoje iki 120,sąnaudos 3.8-4.0 litrai,emisiją iki 100g./km CO2,nes naudoja AdBlue skystį,kuris mažiau teršia,aš už ekologija,nuvažiuota per tiek laiko 10400km.nuvažiuoti iki jūros jokių problemų,patogu sėdėti,jokio nuovargio,pliusas tai didelė bagažinė,stabili kelyje,nors truputį kietoka,kaina ir kokybė tikrai verta,gi naujas auto,kam už tokią kainą 10 metų senumo prestižiniai grabai(atsiprašau) rekomenduoju atkreipti į DACIA,nors prieš metus net nežinojau kad išvis tokią markė yra,labai nustebino ir džiaugiuosi,pirmas naujas auto pagal kišenė,super!!!!!
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Seat Ibiza
2002 - 2008
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-05-20
Seat Ibiza 1,4l 55kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gerai valdomas, ekonomiškas, smagus neilgose kelionėse
Elektronika, vairo stiprintuvas, plonos skardos, komforto trūkumas
Turėjau šį mažylį pusantrų metų. Per tuos metus supratau, koks jis yra iš tikrųjų. Didžiausia ir labiausiai erzinanti jo bėda yra elektronika. Per šia problemą dažnai ne tik žiemos metu, bet ir temperatūrai nukritus iki -5 neužsivesdavo, kadangi paliktas per naktį ,,magiškos elektros" problemos iškraudavo akumuliatorių. Jau nekalbu, kai išjungus variklį ir ištraukus raktus kas kart mirkčiodavo prietaisų skydelis, o užrakinus duris visad matydavai kai automobilio lempos taip pat tau miksėdavo. Dar viena erzinanti dažna problema budavo vairo stiprintuvas. Dažnai užvedus automobilį jis neveikdavo, tai budavo sunku paskuti vairą arba vairas sukdavosi per silpnai... Dar vienas trūkumas, tai yra automobilio skardos. Jos yra labai plonos. Labai jautrios kiekvienam mažam stuktelėjimui, nes po menkiausio prisilietimo matosi įdubimai ar įlenkimai. Tačiau neskaitant šių trūkumų, automobilis yra labai smagus važinėjant mieste. Labai geras ir lengvas valdymas, bei mažos kuro sanaudos, tačiau palyginus nemažesnės nei kokio 3 golf . Vis gi antrą kartą nesėsčiau į šį automobilį, dėl varginančių elektros problemų... Mieliau rinkčiausi už panašia kainą 4 golfą, kuris yra šiek tiek patikimesnis, už tą pačia kainą ;)
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Renault Laguna
2007 - 2015
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-05-20
Renault Laguna 3 2.0 dci. Dinamique S estate.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dyzelinis 150 AG. varykliai,geros komplektacijos,kaina.
Vidutinė salono surinkimo kokybė,bet galima pačiam pasitvarkyti ,jei rankos neauga iš užpakalio.
Pirkau ši automobilį ,nes skubiai reikėjo darbinio arkliuko į statybų objektus įrankius vežioti. Mano turėto Opel Astra galutinai užlinko teko staigiai priimti sprendimą kuom ją pakeisti.Niekada neturėjau prancūzo,taigi kažkiek privengiau varlevalgių gamybos automobilių,kaip sakoma priviliojo puikią komplektacija ir aišku kaina.Dabar jau pravažiuoti beveik trys metai ką aš galiu pasakyti,gal čia man tik pasisekė,varykliai dirba kaip laikrodis,keisti tik tepalai ir filtrai,elektronika jos tikrai daug beveik geriausios komplektacijos modelis,nepavedė nei karto,pravažiavau 70 000 kilometrų,pakeičiau akumuliatorių, porą kartų remontavau važiuoklę ir viskas!
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Skoda Superb
2008 - 2015
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-05-20
Superb 1.8 TSI DSG
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Velniskai talpus, talpesnio neesu mates
Gazdina kalbos,kad 1.8 varikliai nepatikimi, taciau neturejau ne 1 bedeles, gal todel, kad nusipirkau tvarkinga.
Po 10 metu patirties su dyzeliais persedau prie benzino. Turiu 2014m na ir ka mielieji, vieni pliusai. Kuro sanaudos Vilniaus mieste (nevaziuojant trumpais atstumais po 2-3km) apie 10l, variklis isyla per kelias minutes.Keliavom po EU tai vidurkis gavosi apie 7.3L. Remonto kastai: teko keisti priekine lempa, tai apie 650eur.,nes dinamines sviesos. O daugiau tai tepalai Skoda servise su patikra apie 150 eur. Labai nuostabus dalykas tai automatinis automobilio pasildymas. Ziema nuspaudi mygtuka pries pusvalandi ir atejus masina salone jau buna silta.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Skoda Octavia
2012 - 2020
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-05-19
Octavia 2.0 tdi
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas, pigus
Sako,kad rudys, bet as su tokiom dar nesusiduriau
Vairuoju 2016 Octavia, rida dabar jau 103k, asmeniskai as pravaziavau 35k. Sanaudos vidurkis apie 6.3L, vaziuojant 70proc uzmiesty ir Vilniaus aplinkeliais ir 30proc mieste. Komplektacijoje yra adaptyvinis cruise- rekomenduoju!! Po sito gerio lb sunku vairuoti automobili kurisnto neturi. Iki tobulumontruksta tik liniju asistento ir automatines pavaru dezes. Remontas: masina dar garantine, neesu tas kuris lb saugotu ir vaziuodamas per duobes pristabdytu, taciau nubezus i Skoda retai kankeicia be tepalu ir kitu einamuju daliu. Visumoje tai geras pasirinkimas ir puikus kainos ir kokybes santykis
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Dodge Charger
2010 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-05-19
Dodge Charger R/T Hemi 2012
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Agresyvi išvaizda, variklio darbas ir išmetimo garsas, trauka, paprasta pakabos ir variklio skyriaus konstrukcija
Salono kokybė, kietoka pakaba, detalių paieška, manevringumas
Jau metai laiko vairuoju šį automobilį. Parsivariau is JAV lengvai musta. Susitvarkiau ir esu labai patenkintas. Išskirtinis auto, patiko išvaizda, išmetimo garsas nerealus, variklio riaumojimas taipogi skamba achujienai paspaudus pedala iki dugno. Maniskis turi 270kW 5.7 hemi V8 motora su kintamo turio sistema. Ramiai vaziuojant kuras paduodamas i 4 cilindrus. Trasoje visai ekonomiskas kaip tokiam varikliui 8-10l, priklausomai nuo greicio 100-130km(visgi tuscias sveria 2t). Spaudziant 160km ir daugiau kuro sanaudos kyla stipriai i virsu nes dirba jau visi cilindrai nuo mazdaug 140km/h. MAsyvumas užtikrina stabiluma ant kelio ir saugumo pojuti. Ratai R20 skirtingu plociu, mazesni net nesiziuri. Komplektacija vidutine: autopilotas, stoglangis, alpine garso sistema 8 garsiakalbiu, elektra sedynes, navigacija, galinio vaizdo kamera ir visi kiti standartiniai chuine kurie ėjo tais metais visuose auto. Ketinu parduoti ir ateity pirkti atnaujinta facelift modeli. Sis automobilis nepalieka abejingu, aisku nekiekvienam toki islaikyti. Kasko gyvenenant mieste metam apie 1200, civilinis apie 400. Kuro sanaudas aprasiau. Beje greiciu deze merso 5g gana vangoka, bet tikrai uztenka 9 is 10 startuoti ir palikti pavesyje visus bmw, audi ar kitus dyzelius. Detalių kainos vidutinės, tačiau neviską galima lengvai rasti Lietuvoje, tenka paieškoti ir Lenkijoje. Kaip pvz: Vairo traukė 15eur, priekinė stupicos svirtis 40eur apynaujė orginali, halogenų koplektas 30eur, ir t.t. Aišku dauguma kėbulo detalių tai azijietiškos ir kokybe nepasižymi. Normalus variantai prasideda nuo 10k ir i virsu.
Pilnas atsiliepimas...
 
123456789...345
© Autoasas.lt 2007-2020

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt