Markės
Dovanojame autorėmelius, marškinėlius ir rankšluosčiusRašykite atsiliepimus, patarkite ieškantiems automobilio, o mes jums dovanosime dovanas! Plačiau

Atsiliepimai (8695)

Martynas | 2024-11-03

BMW 535iX GranTurismo. 7 serijos hečbekas

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai puikios važiavimo savybės, solidi išvaizda, labai gražus salonas
Labai aukštos kuro sanaudos, labai brangus išlaikymas.
Šį automobilį jau turime metus laiko. Pagrindiniai kriterijai buvo, jog norime talpaus automobilio, kurio būtų geras dizainas, bet nebūtų per daug didelis. Atmetėme Volvo V70/XC90, bei kitus visureigius ir pabandę šį BMW 535iX GranTurismo jį įsigijome. Tai pirmas BMW, kuris jau buvo su F serijos kėbulo žymėjimu, (F01 7 serija buvo pristatyta po šio) ką reiškė naują BMW grupės modelių erą. Ir tai matosi, nuo buvusio E60 modelio jis skiriasi jau iš esmės - nauji salonai, nauji kėbulai, naujos platformos, visiškai nauji varikliai. Visa tai labai jaučiasi šio automobilio važiavime - jis toks didelis bei sunkus - svoris beveik 2 tonos, o dydis toks pat kaip 7 serijos tik šis aukštenis. Bet vistiek jis taip gerai važiuoja, varikliai yra labai dinamiški, šią sunkenybę išjudina labai grakščiai, važiuoklė taipogi labai minkšta, bei ant kelio laikosi geriau nei puikiai - nežinau ar teko važiuoti su automobiliu geresne važiuokle. Salonas apgalvotas bene idealiai - sėdėjimo pozicija labai puiki, visi valdymai yra po ranka ir yra labai patogūs, nieko nėra nereikalingo. Aukštesnės komplektacijos modeliai dar turi ir stiklinį atidaromą panoraminį stogą, kas suteikia erdvės ir yra labai malonu važiuoti jį atsidengus ir atsidarius. Bagažinė taipogi labai talpi, kas mėgsta keliauti su daug keleivių ir bagažo skųstis tikrai neturėtų. Pavarų dėžė yra ZF 8HP, 8 pavarų naudojama daugelio kitų gamintojų, kuri irgi vekia nuostabiai. Ne be reikalo šis automobilis yra 7 serijos hečbekas. Turint omenyje, kad šie nauji automobiliai nauji kainuodavo šių dienų pinigais ~100tūkst EUR atsižvelgiant į infliaciją ir dabar praėjus 10 metų kainuoja vos iki 20proc. jų vertės reiškia, kad juos brangu išlaikyti ir kaip tai yra tiesa. Mūsų atveju turint benzininį modelį 535iX, kas yra 3.0l turbininis modelis su 225kW problema buvo pagrindinė, išskyrus atstovybę KRASTA AUTO, niekas daugiau šių modelių taisyti nemoka ir nemoka diagnozuoti. Alyvos, dirželio ar žvakės pakeitimas nesiskaito kaip remontas. Turėjome bėdų su didelėmis kuro sąnaudomis, drebėjimu ant laisvų apsukų. Niekas problemos nerado, o problema buvo, kad variklio galvutė buvo susidėvėjusi ir reikėjo naujos. Labai brangus remontas (3380 EUR). Prieš perkant įsivertinkite, kad komponentai šio automobilio yra labai brangūs, pavyzdžiui: jeigu turite modelį su aktyvia važiuokle - vienas amortizatorius 816 EUR su PVM, stabdžių diskas 150 EUR su PVM, pavarų dėžės aptarnavimas - apie 400 EUR su PVM, alyvos keitimas turi būti iki 10tūkst km, padangos gali būti tik nuo 18 colių su EXTRA LOAD žymėjimu. Variklis yra visas aliuminis dėl ko jis labai greitai dyla, tai irgi turėkite omenyje. Prieš perkant neapsimenitėkite specialistu ir būtinai tikrinkite pas gamintojo atstovą, Lietuvoje tai KRASTA AUTO. Įsivertinkite astronomiškai aukštus išlaikymo kaštus.
Pilnas atsiliepimas...
2024-10-29

Rx 350 b/d

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nuolatine 4wd pavara. Super variklis priziurint 500.00 ir daugiau be problemu vaziuoja
Pas mane mazas duju bakas su pilnu baku tik 300km
Rinkausi butent nehibrida.Teko ilgai ieskoti gero, Lt vienetai parsiduoda. Puikus auto. Komfortiskas tuo paciu galingas 204kw. Kuro sanaudos 13 vidurkis. Islaikymas pigus kaip toyota camry. Ir siaip jei nera ten ka remontuot. Viskas veikia kaip priklauso japonui.
Pilnas atsiliepimas...
T | 2024-10-29

kol naujas tol puikus

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
kol tik 80000 tai vieni pliusai
kolkas nera
Rinkausi iš Hyundai KIA Skoda VW Renault panašių modelių su dyzeliniais varikliais. Nugalėjo QQ korėjiečius atmečiau su ilgesne garantija ir gal isimintinesniu dizainu vien dėl variklių ir sanaudu, kurios buvo bent 1-2 ltr didesnės panasiomis salygomis. VW ir Skoda atmečiau dėl brangumo ir bazinės versijos įrangos skurdumo. Tad gavau japona su prancūziška 1,5dci širdimi. kolkas nuriedėta tik 80000 be didesnių bėdų. Pagal garantiją buvo keistas el. vairo stiprintuvas, akumuliatorius. ties 60000 nepraejau tech apziuros nes parodė kad nedirba viena zvakė, nors fiziskai nieko nesijaute. Servise trumpa zvakes tarnavima paaiskino tuo kad jos dirba nuolat, kituose modeliuose ikaitus varikliui zvaku pagalbos nebereikia. Pravazus talpus, Puiki opcija panoraminis stogas, galima isirengti miegamajį bagazinėje ale 1000 zvaigzdzių viešbutis :) Teko miegoti atstumus priekines sedynes ir užpildžius tarpa tarp sedynių. Ugiui 180+ pilnai komfortiška. Kazkada ant didesniu pavarų pradėjo girdėtis nedidelis ūžimas, kolkas labai neerzina, nenoriu galvoti kad tai artėjantis gedimas :) Servise tikrino sakė viskas ok. Patarimas remiantis patirtimi is iš kitų automobiliu su 1,5DCI , aišku galioja ir bendrai visiems auto, niekada neišvažinėkite kuro iki lemputės, kenkia siurbliui ir purkštukams. Idomus niuansas nor 6 pavaros bet mieste ir iki 90 km/h ekonmiskesnis,- apie 5+6 ltr kai prie 100-130 jau apie 7ltr.
Pilnas atsiliepimas...
T | 2024-10-29

Labiausiai nuvylęs automobilis

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
mano atveju pakaba išvaizda
variklis 2,4
Kia Sorento 2,4. Nors automobilių esu turėjęs virs 20 šis yra labiausiai nuvylės. Šiaip galėtų būti neblogas 4WD rėminis visureigis. Jei ne nevykęs variklis. Pakaba kietoka bet patvari. Salonas erdvus, dažniausiai gerai įrengtas. Bet techniškai šis modelis nors pagal dizainą jau pavijo europinius modelius, bet dar toli nuo tokiu metu japonų ir vokiečių techniškai ypač kalbant apie variklį. Triukšmingas variklis važiuojant didesniu greičiu. Kuro sanaudos 12ltr benzo/ 15ltr duju. Po kapotu per metus bėdų ir išlaidų buvo tiek kad džiaugiausi atsikratęs. Pradedant nuo smulkmenų,- aušinimo bakelio įtrūkimo, kurio niekas negalėjo sutvarkyti dėl itin trapaus plastiko. Itin garsaus variklio trasoje, Degimo paskirstymo dangtelių gedimu, žvakių keitimo iki kapitalinio remonto su kuriuo irgi krūva vargų. Dar ir vairo kolonėlė pratekėjo, tad krykštavau pardavęs kaip mažas vaikas :) Beje kiek pamenu atbulinis jungiasi paprastai kaip visi bėgiai be paspaudimo ar pakėlimo, tad Raketa padaryt maziau patyrusiam visai nesudetinga :) Girdėjau kad dyzeliai patikimesnis varinatas, bet deja Kia nuvylė taip kad nebežiūriu į jokius korejiecių automobilius.
Pilnas atsiliepimas...
T | 2024-10-29

Puikus seimos automobilis

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
universalus
rudys
1,9 81kw Itin talpus šeimos automobilis. Telpa i salona: 2 suauge ir 2 vaikai su dviračiais :) Pukiai transformuojamas salonas. kiekviena sedynė išsiima atskirai. Važiuojant dviese galima gale turėti miegamąjį :) Persivezt galima saldytuvą, sofą. Ir prie viso to vidutinės kuro sanaudos 7ltr. Vilnius -Palanga Vilnius be stojimo kolonėlėje, ir dar iki Druskininkų užteko :) Minusas atsarginis ratas išorėje prie dugno, dažnai jo ten net nebūna, kai kuriais atvejais dėl to kad nurūdyja. Pakankamai sunki mašina, kazkur girdejau kad adaptuota pakaba nuo golfo, tai nekeista kad isbego amortizatoriai. Masina kai pirkau jau buvo bent 10 metu senumo, atvazinejau 8metus nuvaziavau apie 150000. Is remontų tai uolad gesdavo abs davikliai, kai kuriuos keiciau po kelis kartus, tas erzina. Aisku kaip tokių metų buvo užkirmije valytuvai, pravalė ir vėl veikė. Buvo sugedęs langu varikliukas. Silpnos durelėse esančių kolonėlių grotelės, o gal vieta nedėkinga, išlūžinėjo. Variklis patvarus, bet reikia prižiūrėti ir laiku daryti aptarnavimus diržai vandens pompa ir kt. mano atveju toks siubuojantis kėbulas atrodytų netikslus vairas. Pakankamai geras matomumas dideli langai, kazkaip geriau jauciausi parkuojant galu nei su Toyota Auris bet cia gal tik man. Nelabai suprantu kodėl bet daugelio matytų galaxy būna sulenkti slenksciai ties vairuotojo arba keleivio puse. Gal visi drasiai jauciasi nes automobilis pakankamai aukstas ir lipa ant bortu nepaskaičiavę. Kai rinkausi labai erzinantis dalykas buvo, kad daug mėlynų salonų. Automobilis tavrkingas, viskas puiku, bet niekaip negalėčiau susigyvent su mėlyna panele, sedynėm, apmušalais. Pardaviau dėl korozijos, taip tai dar būčiau riedėjęs.
Pilnas atsiliepimas...
T | 2024-10-29

Itin kantrūs automobiliai

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
kokybe
korozija
Imonėje turėjome visą parką 1,3 64kw Toyota Yaris automobilių. Nekaprizingi, sakyčiau labai patvarūs. Keičiama daugiausiai buvo einamos detalės ir tai labai retai. Jei kazka pakaboje tekdavo paremontuot tai tikrai pakankamai pigu. Daugelis automobilų pravažiavo virs 300 000 km ir važiavo toliau be problemų. Viena egzemplioriu netgi turejome su 560 000 rida be kapitalinio variklio remonto, kažkoks kosmosas tokiam mazyliui. Daugeliu atveju teko atsisveikinti dėl korozijos ir šiaip bendro nusidėvėjimo, nors techniškai mechaniškai dar viskas veikė. Kaip tokių metų aišku neišvengta bėdų su kondičionieriu sistemomis. Taip pat liga nupūvantys numerio apšvietimo lempučių lizdai. Bet kaip vienas perekūpas sakė kad šioje mašinoje niekas daugiau 50 eur nekainuoja ir kaip pvz paminėjo kad net variklį galima įsigyti uz 50 eur :) tad remontas tikrai nebrangus.
Pilnas atsiliepimas...
Tomas | 2024-10-28

Fiat Doblo 2017m. Trekking facelift.

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Talpa,ekonomija, kainos ir kokybės santykis
Vidaus plastikai galėtų būti geresnės kokybės, bet kaip
Antras Doblo šeimoje, Pirktas naudotas iš prancūzijos, pirkimas buvo konkretus žinant ko norima. Tik trekking versija su traukos kontroles sistema šiek tiek didesne prošvaista ir papildomomis bamperio apsaugomis. Variklis 1.6 dyzelis 70kw (pats optimaliausias turintis pakankamai Nm ,ekonomiškas ir patikimas) galingesni varikliai turi Adblue sistemas kurios yra gemarojus kurį vistiek turesite išprogramuoti. Greičių dėžė 6 bėgiių. Komplektacija link pilnesnės, apart klimatroniko, šildomų sėdynių ir galinės vaizdo kameros (kurios labai truksta, nors ir yra parkavimosi davikliai). Remontai ir dalių kainos tikrai nedrasko kišenės, kol kas tik einamasis servisas diržo komplekto keitimas stabdžių vaziuokles dylanciu daliu keitimai, variklio alyva keisti kas 10000km ir problemų tikrai neturesite. Labai didelis minusas, kad variklio alyvos filtro vieta yra ypač sunkiai prieinamoje vietoje, reikia nuiminėti variklio dugno apsauga ,namų salygomis neturint keltuvo alyvo keitimas gana problematiškas. Pirkti tik atnaujintą modelį nuo 2015 metų, M1 klasės tik dyzelį ir tik 1.6 varikliu. kw skaičius nėra svarbu visi jie vaziuoja gana panašiai, tik 6 bėgių greičių dėže. komplektacija kuo gausesnės įrangos (jei perkate šeimos reikmės ne darbui). apžiūrėti slankiojančių durų mechanizmus kad nebutu paveikti korozijos, Galinę bagažinę tik atsidarancia į viršų didelis pliusas nes atidarius gaunasi kaip stogas, vaziuojant į iškilas i t.t. ar tiesiog pasikraunanr korovinius Mini kemperių perdarymui idealus variantas ypač versijos su ilgesne ratų baze ir aukstintu stogu.
Pilnas atsiliepimas...
T | 2024-10-25

BULKA

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Vis dar sunkiai įveikiamas rūdžių
kokie minuskai jei virs 30 metų automobilis vis dar važiuoja?
1,8 benzas apie 8ltr vidutines sanaudos. Turėjau seniai, bet kai pamatau tvarkingesni gatvej uzplusta sentimentai :). Kaip tokių metų automobiliui vis dar neatrodo prastai, kai dugelis jo bendraamžių jau ne tai kad prastai atrodo, bet jie tiesiog nebevažiuoja. Didžoiausia stiprybė tų laikų audi kad jos daug geriau atlaiko koroziją nei naujesni modeliai. Aišku salonas jau atgyvena, tad manau labiau šis automobilis šiuo metu domina arba pensininkus arba klasikos mėgėjus kaip antikvarinis automobilis. Modelis jau kaip ir atitinka antikvarinio automobilio statusa. Problemos su liambda zondais ir uždegimu, visą laika kol turėjau su jomis ir kovojau, kol pavargau :) O šiaip automobilis labai puikus, sakyčiau dyzelis gal mažiau problemų turi. Berods pirmasis ar vienas pirmųjų automobilių kur variklis avarijos metu palenda po kėbulu o ne į saloną :) Antikvaras nenuvertėja :) Vis dar gali atlikti savo darbą kai daugelis kitų automobilių jau utilizuoti.
Pilnas atsiliepimas...
T | 2024-10-25

Golf

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Golfas tuom viskas ir pasakyta tiek apie minusus tiek apie pliusus
Golfas tuom viskas ir pasakyta tiek apie minusus tiek apie pliusus
Neblogas pasirinkimas, kaip pirmam automobiliui. 1.9 81KW. Pirkau darbiniams reikalams pries eile metų nes skubiai reikėjo tai daug nesirinkau. Paėmiau su kažkaip aptvarkyta rūdim ant galini sparno. Rūdis per 4 metus taip ir nepramušė dažų :). Taip pat pirkau su streikuojančia turbinos geometrija ir su tokia atvažinėjau 3 metus veliau keičiau dar litais kainavo 1000lietuviškų. Labai ekonimiškas su pilnu baku suvažinėdavau Vilnius Talinas Panevėžys prie Panevėžio jau užsipilinėdavau, nerizikuodavau bandyt laimės ar datrauksiu iki Vilniaus :) Realiai su pilnu baku važiuodavau netoli 1000km. Pakanba paprasta kainos ne kosminės. Per kokį 40000km keičiau porą guolių, berods dangtelio tarpinę, šarnyrą. Eksplotaciniai remontai nieko labai iskirtinio kaip tokų metų mašinai. Pukus automobilis pradedančiajam vairuotojui nenorinčiam išleisti krūvos eurų
Pilnas atsiliepimas...
T | 2024-10-25

A4

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortiškas. stabilus tas jaučiasi net didesniu greičiu važiuojant posukiuose
Silpnokas variklis
1,6 benzas. Labai neekonimiška,- vidutiniskai 10ltr 100km ir prastos traukos pavyzdys. Teko pasilituot kondicionieriaus,- klimato kontroles ekranėlio kontaktus, matyt per laiką atsikrato ar tiesiog temperetūriniai skirtumai per laiką taip paveikia kad sutrūkinėja lydmetalis. Pavyko :) ir vėl puikiai viską rodė. Puikiai valdosi, Bet su 18 ale "Transporter" ratais provėžose autostradoje truputį tampydavo vairą. Šiaip labai patikęs modelis. Korozijos fktiškai nerasta. Nors kita turėta A4 nuvylė dėl korozijos gausos 1,6 benzas vargo vakarienė, geriau pasirinkt didesnės kubatūros su turbina, tada džiugins dinamika.
Pilnas atsiliepimas...
T | 2024-10-25

Puikus automobilis su minusais

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortiškas. stabilus tas jaučiasi net didesniu greičiu važiuojant posukiuose
gal kam pasirodys keista bet pagrindinis minusas korozija
Nusipirkau daug nesirinkes, nes reikejo skubiai, o seimos zenkliai brangesnis automobilis jau kuris laikas stovėjo remontuose ir galo nesimate ( KIA SORENTO) 1,9 81kw puikus variklis. Pigi eksplotacija, kas liečia viską tik ne pakabą. Brangi pakaba matyt suteikia ta didesnį komfortą ir stabilumą. Bet pakabos šiame auto taip ir neteko remontuoti :) Atvažinejau metus laiko apie 20000km ir sėkmingai pardaviau. Pasikeičiau tik kaladėles. Pigios keliones su iki 6 ltr dyzelio. Šiame automobilyje nustebino rūdžių gausa, sparnai arkos ir net sleksčiai. Nebėra taip kad Audi nerūdyja. Vis dar salyginai neblogai atrodo. jai pirksi uz 1000 -1500 tai koks gi cia tas nuvertejimas??? O automobilis tikrai dar tarnaus Nusipirkus padorios būklės net kai automobiliui 20+ metų tikrai dar ilgai džiugins.
Pilnas atsiliepimas...
2024-10-25

Pigus taupus studentiškas

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Taupus
korozija, bet kitas markes tikriausiai puola dar labiau
1,9 81kw Pigi eksplotacija. Pigios keliones su iki 5 ltr dyzelio. tik kas nustebino kad su šiuo varikliu ir didesnių automobilių sanaudos gana panašios, tik VW sharanas valgydavo daugiau vidutiniskai apie 6-7 vasarą ir apie iki 8 žiemą. Nedaug rūdžių, bet nebėra taip kad Audi nerūdyja. Paprasta pakaba. Per 2 metus ir apie 40000km neteko nieko rimto remontuoti. Taupus automobilis. Jei nusipirksit tvarkingą ilgai džiugins
Pilnas atsiliepimas...
T | 2024-10-25

Labai jau asketiskas

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
manevringas
Asketiškas
Labai jau asketiskas. Nors ir turi galinio vaizdo kamera. bet greito krovimo lizdą reikia užsakyt papildomai jei gerai pamenu apie 700 Eur Mazas nors ir 4 durys. Jei priekyje 2 normalesni vyrai tai gale vietos lieka tik vaikams. O ir vyrai gali remtis viens į kito peti :). Beje automobilis keturvietis, ne penkiavietis kaip iprasta.. Vasara nuvaziuoja apie 200km. Ziema jei minusas virs -10 tai gali ir 100km nesiekt. Jei vaziuosit autostrada 130km/h tiketina kad taip pat nuvaziuosit tik koki 130km o jei ziema tai ir maziau nei 100km Tiesa važiuojant ant 130 komforto dar zenkliai sumažėja, tiek dėl triukšmo tiek dėl jautrumo vėjui ar pravažiuojanciu automobilių vėjo gusiu. Taip pat jei didelis minusas ziema tai koja esanti ties viduriu keps o prie dureliu sals. Nes toks putimas sumontuotas. Kai dregna nera opcijos kad nuputinetu priekini ir soninius langus vienu metu, tenka nuolat sukinet reguliatoriu. Bagazines dangtis pritvirtintas metaliniais sudeliais su kuriais dazniausiai nusilupa dangti prilaikancios virveles. Ziema jei lauke laikysit tiketina prisalines krovimo lizdo dangtelis, tad is anksto purskite silikonu ar panasiom priemonem. Keista kad prie 40000km teko keisti kaladeles su diskais apie 300eur. Iprasti aptarnavimai nuo 30 iki 50 eur. Jei objektyviai zvelgiant i ateiti girdejau mazes Vilniuje lengvatu su parkinimu ir jau mazeja su A juostomis, tokiom salygom sau tikrai neimciau. Ratu montuotojai juokiasi kad ratai remiasi tik i varztus bet ne i centrine asi. Komplekte tik vienas normalus raktas su signalizacija antras ale atsarginis paprastas. Siaip kaip miestui ir turint kur pasikrauti prireikus kaip ir ok automobilis. Iprasti aptarnavimai nuo 30 iki 50 eur. Manau kad kaip ir daugelis EV nuvertes stipriai Isivertinkit krovimo galimybes, ypac ziemos metu. Labai patogu ta daryti garaze, kai nereikia susirinkinet slapio kabelio.
Pilnas atsiliepimas...
As | 2024-10-24

Roveris 75 2024 metais.

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išskirtinumas,komfortas.
Žiemą užšąla durelės.
Seniai traukė akį šitas automobilis, dėl jo dizaino.. 2024 metais rasti gerą variantą beveik neįmanoma, atkapsčiau išlaikytą 2l dizelį Lenkyjoje, vairuoju metus laiko, kaip tokių metų auto nustebino komfortu, vairuoti malonumas, interjeras jaukus šiltas retro stiliukas su šviesios odos sėdynėm. Labai maloni ir stilinga mašina.
Pilnas atsiliepimas...
Laimonas | 2024-10-24

Rover 75 cdti 96kw

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dizainas, komfortas, ekonomiškas.
Lyginant su šiuolaikiniais auto, minusų tesiog nėra.
Puikus automobilis, komfortas, išskirtinumas, elegancija.. Daug patikimesnis nei daugelis šiuolaikinių automobilių, vienintele problema/liga tai jų sankaba,tiksliau sankabos cilindriukas su išminamuoju, bet sutvarkai vieną karta normaliai su šiektiek perdarymų, ir tarnaus ilgai. Daugiau bėdų nera. Vairavau tokį 12metų, nostalgija, tik geriausi atsiminimai..
Pilnas atsiliepimas...
Germanas | 2024-10-23

VW Golf 7 2018 dyzelis 2,0 ltr. DSG, universalas

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
daug pliusų
mažai minusų
sveiki, apie 7 Golfą tik geri atsiliepimai. Pirktas prieš 2 metus, rida 180k km, a/m iš Vokietijos, todėl ilgai nelaukiau keitėm paskirstymo diržą, tepalą greičių dėžėj, kainavo riebiai, bet taip jau yra - nori komfortiškai važinėt, turi mokėt. Prieš tai važinėjau su Ford Mondeo 2004, Skoda octavia 2016. Po octavios supratau, kad noriu octavios arba golfo, pasirinkau golfą su DSG, kad galėtų važinėti ir žmona. Nustebino golfo trauka, dinamiškumas ir tuo pačiu ekonomiškumas, miesto/užmiesčio režimais važinėju su 5,0-5,5 ltr./100 km, beje šito variklio (110 kW) sukimo momentas net 340 Nm. Vidus idealus ergonomikos atžvilgiu, viskas po ranka, logiškas prietaisų ir valdymo išdėstymas, išorė irgi gerai žiūrisi, tai visiška priešingybė japoniškų a/m išorės dizainui, kur iš a/m norėta padaryti kažką panašaus į kosminius laivus (nors nieko neturiu prieš japoniškus auto, bet jų išorės dizainas ...???) Variklis 2,0 ltr. turbina, dyzelis, tepalo nedapylinėju tarp keitimų, tikrai galios ir dinamiškumo turi pakankamai. Nuo pirkimo esu nuvažiavęs 50k km ir kiekvieną kartą jaučiu malonumą vairuodamas šitą nedidelį, bet labai smagų a/m, kuris yra tinkamas važinėt ir mieste, ir autostradoje. Iš minusų, tai be abejo kietų dalelių filtras, kurį karts nuo karto reikia pravalyti išdeginti važiuojant aukštesniais variklio sūkiais.
Pilnas atsiliepimas...
Rimantas | 2024-10-23

Geriausias krosoveris jei būti objektyviam

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dizainas man yra idealus, komfortas, dinamika, valdymas labai geri, patikimumas kol kas neblogas, saugumo sistemos
Surinkimo kokybė, priežiūros išlaidos bus didesnės nei pas vokiečius, garso izoliacija neideali
Pas mus tokių mažai, todėl mažai kas žino kokie puikūs Cadillac automobiliai. Dizainas, dinamika, komfortas, šaunus interjeras, viskas jame patogu. Garso izoliacija gana gera, bet neprilygsta vokiečiams. Automobilis valdomas puikiai, įsibėgėjimas dėka trilitrčio benzino galingas, vairuojamas aiškiai ir nuspėjamai, išmani pakaba gerai atlieka savo darbą. Turint galvoje kad automobilio svoris yra net 2,2 tonos, tai visos šios savybės atrodo dar geresnės. Nelygiu keliu pakaba šiek tiek triukšmauja, bet pakenčiama. Bet yra ir nelogiškumų, atrodo Cadillac inžinieriai daug ko neapgalvoję, pavyzdžiui norint pakeisti galinio valstybinio numerio žibinto lemputę, reikia nuimti bagažinės vidinę durelių apdailą, kad nuimtumėte galinius žibintus reikia nuimti ir šoninę bagažinės apdailą. Norėdami pakeisti gabarito lemputę, teks nuimti priekinį žibintą, o tam reikia nuimti priekinį buferį. Stebina ir tai, kad automatinės pavarų dėžėje nėra alyvos išleidimo kaiščio. Atrodo, amerikiečiai neteikia daug dėmesio automobilio eksploatacijai. Na, nieko nėra tobulo.
Pilnas atsiliepimas...
Raimundas | 2024-10-22

Puikus automobilis miestui ir ne tik

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išvaizda, saugumas, ekonomiškumas jei 1.4 L variklis
Techninės priežiūros išlaidos nėra pigios, kuro sąnaudos jei versija su 2 L varikliu
Šis automobilis pakeitė neprastai tarnavusį Škoda Rapid. Rapid taip pat buvo su 1,4 L varikliu + DSG pavarų dėžė, todėl dėl VW dinamikos didelio netikėtumo man nebuvo. Tačiau mano draugas neblogai pažįstantis įvairius automobilius pavažinėjęs pažymėjo visai neblogą nedidelio variklio pagreitį ir gerą automatinės pavarų dėžės veikimą, todėl manau šis derinys yra labai geras. Po Rapid buvo gal tik vienas nusivylimas – tai bagažinė. Žinoma po mažo hečbeko į kurį atrodo sudėsite beveik bet kokio dydžio krovinį, nemažo Tiguan bagažinė atrodyto maža, per maža. Tačiau jei prieš tai turėjote kitą automobilį ypač jei sedaną, tai Tiguan bagažine liksite patenkinti. Nors nauju automobiliu dar nespėjau daug pravažiuoti, tačiau kol kas labai džiaugiuosi gera prošvaisa, kuri duoda pasitikėjimo ypač vasarą pavažinėjus į sodybą. Plius pas mane žiemos paketas su šildomu vairu, priekiniu stiklu ir šildomais langų apiplovimo antgaliais ir svarbiausia automobilis varomas visais ratais. Garantuotai bus puikus žeimą. Plius nedidelis variklis jei nespausite yra labai ekonomiškas. Jei planuojate įsigyti tokio biudžeto automobilį, labai patariu Tiguan. Tiesa jei norėsite versijos su visų varančiųjų ratų pavara patarčiau –žiūrėti į 2,0 litrų variklį. Tokioje konfigūracijoje jis yra idealus ir greičiausiai geriausias savo klasėje. Tačiau didelio ekonomiškumo iš jo nesitikėkite.
Pilnas atsiliepimas...
Edgaras | 2024-10-20

Geriausias GT automobilis rinkoje su V8 varikliu

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dinamika, valdymas, išmetimo garsas, išvaizda ir garso izoliacija – svarbiausi dalykai
Žema pakaba, degalų sąnaudos, techninės priežiūros išlaidos, mokesčiai
Kupė pasirinkimas šiais laikais nėra didelis, kalbu apie tikrus kupė su 2 durimis, ne su 4 ką mums bando įkišti rinkodaros specialistai. Jei ieškote “fullsize” Gran Turismo automobilio su V8 varikliu, pasirinkimų yra dar mažiau – visus galima suskaičiuoti ant vienos rankos pirštų. Mercedes sustabdė S klasės kupė gamybą, E klasė baisiai nepatiko dėl trijų šoninių stiklų dizaino. Aišku yra kosmiškai brangus Bentley Continental, BMW 8 ir Jaguar F-type. Nors pastarasis nėra tikras GT automobilis. Neskubėdas galutinai apsisprendžiau dėl automobilio dar 2022 metais, nors ir šiaip nelabai turėjau iš ko rinktis. Ieškojau daugiau nei metus, ir tik tuomet ilgai lauktas automobilis atsidūrė pas mane garaže. Spalva pas mane Donington Grey pilka, Individual apdaila ir nestandartinė sužeminta pakaba. Jei įmanoma tikrai imčiau M8 be konkurencijos, bet šis automobilis jau kitos lygos žaidėjas. Kalbant apie kainą, tarp šių dviejų būtų 10-20% skirtumas, bet M8 turi patobulintus stabdžius, šiek tiek geresnę dinamiką ir M ženkliuką ant bagažinės. Nežinau ar to verta. Žodžiu, automobilis maloniai nustebino ir pradžiugino santykinai geru komfortu bei labai geromis dinaminėmis savybėmis ir solidžia garso izoliacija. Kadangi važinėju ištisus metus (na pas mane matė vieną žiemą), svarbu turėti omeny kad automobilis yra labai žemas ir turi palyginti dideles iškyšas priekyje ir gale. Lyginu su Audi A5 su standartine europietiška pakaba. Važiuojant normaliai daugiaaukščiuose parkinguose dažnai kabinu žemę priekinio buferio apačia, laimei minkšta priekinė buferio “lūpa” labai nenukenčia. Žiemą nuplėšiau plastikinę dugno apsaugą keleivio pusėje, reikia būti atsargiam. Varikis turi solidų galios rezervą - dinamika yra dabartinės kartos Audi RS7 lygyje. Automatas suvažiuoja 100km/val per 4s, kas leidžia užtikrintai aplenkti 3L turbo konkurentus, net jei jie startuoja su launch’u, net jei jie lengvai čipuoti. Kuro sunaudojimas – 20-35l mieste ir 15-20 užmiesty. Jei degalų pildysite dar likus bake saugiam kiekiui degalų, tai mieste galite nuvažiuoti apie 180 km su kuro baku. Palyginti su 3L dyzeliu, degalinėje tenka sustoti 2-3 kartus dažniau :) Galėtų BMW turėti bent 100L baką :) Žodžiu automobilis neskirtas ekonomijai ir tai aišku. Apart to, tikrai rekomenduoju, automobilis vertas pinigų.
Pilnas atsiliepimas...
Deividas | 2024-10-18

2 TFSI 162 kw quattro

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Galios ir kuro sąnaudų vidurkis
Mažas miesto automobilis ir garso izoliacija reikalauja papildomo dėmesio
Pirkau šį automobilį kaip bandymą markės, na ir manau mane jis sužavėjo. Ganėtinai galingas ir veržlus variklis, quattro žavi ypač ant šlapio asfalto, na ir DSG dėžė, na ji kol kas stebina savo komfortu. Daugelis bijo TFSI variklių, tačiau pavyko susitikti mažos ridos ir ganėtinai gyvą. Žinoma kuro sąnaudos yra benzino, ne dyzelio, bet viską atperka greitas sušilimas ir šiaip didesnių sūkių magija. Automobilio eksplotacija nėra pigi, bet juk tai ir yra premium automobilis. Bagažinė nedidelė, bet jos pakanka dviejų asmenų šeimai per akis, na ir kaip antras šeimos automobilis jis puikiai pasitarnautų. Esu labai patenkintas ir rekomenduoju!
Pilnas atsiliepimas...
 
123456789...435

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
Palaikykite Autoasas.lt
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
© Autoasas.lt 2007-2025

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt