Markės
Rašykite atsiliepimus ir gaukite 50 Eur vertės automobilio remontą!Geriausiam Autoasas.lt atsiliepimų autoriui kas mėnesį dovanojame nemokamą automobilio remontą Plačiau

Atsiliepimai (7142)

Daugiau apie automobilį Toyota Corolla
2018 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2021-02-01
Toyota touring Sport, arba universalas kuris mane nustebino.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Aukščiau jau išvardinau :)
Garso izoliacija neprasta, tačiau važiuojant prastesniu keliu girdimas padangų keliamas triukšmas.
Pradėsiu nuo to, kad niekada nebuvau Toyotos fanas. Apskritai man arčiau širdies prancūziškų automobilių filosofija: komfortas svarbiausia! Buvau ilgametis Citroen XM ir Renault GrandEspace savininkas. Taigi, kuo mane papirko Toyota Corolla Touring Sport su 1.2 litro benzininiu varikliu ir automatine pavarų dėže, kad net tapau jos savininku? Privalumai: 1. Adaptyvinė kruizo kontrolė, visose komplektacijose (už tai papildomai mokėti nereikia). Jei priekyje važiuojantis automobilis mažina greitį, taviškis automatiškai daro tą patį. Jei priekyje važiuojantis automobilis sustoja, taviškis irgi. Ir greitėja taip pat. Mano nuomone, tai vienas geriausių pastarojo meto išradimų, palengvinantis ilgas keliones. 2. Geras matomumas iš vairuotojo pozicijos. Tai, vėlgi mano nuomone, gan svarbi, tačiau daugelio gamintojų pamiršta savybė. Pvz. Toyota Auris dalį vaizdo užstojo šoninis veidrodėlis, o pvz. Hyundai i30 priekiniai statramsčiai tokie stori ir tokiu keistu kampu pakrypę, kad pėstįjį einantį per perėją pamatai tik paskutinę akimirką. Corolloje tai jau išspręsta - veidrodėlis atstumtas nuo lango, statramstis nestoras, vaizdo neužstoja. Beje, geras matomumas ir gale, vaikams tai patinka. 3. Patogios sėdynės. Yra kur pasidėti patogiai tiek kairę, tiek dešinę ranką. Stumdomas ranktūris taip pat labai gerai - mieste jis nereikalingas, tad gali nustumti, o ilgose kelionėse išsitraukti. 4. Važiuoklė. Kad girsiu Toyotos važiuoklę - tikrai nesitikėjau. Ji pakankamai minkšta, sugeria net didelius smūgius komfortiškai. Ir tuo pačiu labai gerai laiko kelią. T.y. automobilis gerai subalansuotas, neturi nei understeer'o, nei oversteer'o. Klauso ir važiuoja ten, kur tu nori. Važiuoklė tiek priekyje, tiek gale nepriklausoma. Kėbulas taip pat labai standus, ir tai jaučiasi. Reklaminiuose bukletuose rašo, kad lyginant su Auris, jis standesnis 40 procentų. Panašu, kad šį kartą reklaminis bukletas nemelavo. Beje, turėkite omenyje, kad skirtinguose kėbuluose, važiuoklė sureguliuota ne vienodai. Hetčbekas - kiečiausias, sedanas, teoriškai, minkščiausias, o universalas per vidurį. 5. Galinė vaizdo kamera. Ji - standartinėje komplektacijoje. Ekrano ir kameros rezoliucija kaip iš kokių 2010, bet, funkciją atlieka. 6. Šildomas vairas ir sėdynės. Džiaugiuosi, kiekvieną kartą žiemą sėsdamas už vairo. 7. Automatas. Nežinau, ką Toyota ir Aisin inžinieriai padarė su CVT pavarų dėže, nes anksčiau CVT negalėjau pakęsti, tačiau naujojoje Corolla TS ji veikia visiškai sklandžiai ir švelniai. Pvz., Auris'e ir Yaris’e jos gan pobjauriai veikė - paspaudus akceleratorių, kildavo daug triukšmo, o efekto mažai. Tai va, dabartinė veikia taip, kad neturiu jokių priekaištų. Kai kurie video blogeriai teigia, kad CVT labiausiai tinka komplektuoti su mažais turbininiais varikliais. Toyota Corolla tai patvirtina. 8. Nesigirdi variklio triukšmo ir jokių vibracijų salone. 9. Android auto. Tai yra pliusas iš minuso :) Toyotos gimtasis multimedijos interface’as toks baisus, kad atrodo lyg būtų kurtas 1994 (pasiskolino iš Norton arba Volkov Commander’io). Tai android auto pakeičia jį. Ir savaime suprantama kiti Android Auto pranašumai - spotify, didelis Gmaps arba Waze navigacijos ekranas, su visais trafikais, kamščiais ir greičio kameromis. 10. Automatinis avarinis stabdymas. Automobilis lazeriu ir vaizdo kameros pagalba fiksuoja aplinką ir jei pėstysis arba dviratininkas netyčia kerta trajektoriją, arba priešais esanti mašina staigiai stabdo, automobilis signalizuoja apie netikėtą kliūtį, sustiprina stabdžių veikimą, o galiausiai ir pats pradeda stabdyti. Kitos mintys ir pastebėjimai: Taip, 1.2 variklis mažas, bet dinamikos pakanka. Su automatine pavarų dėže iki 100 km/h įsibėgėja per 10,3 sekundės. Not great, not terrible. Mieste užtenka per akis, o užmiestyje… na norėtųsi daugiau galios, bet aplenkti pavyksta. Tiesa, pilnu ekipažu suaugusiųjų, dinamika krenta. Realios kuro sanaudos. Užmiestyje, jei neviršijamas leistinas greitis, apie 4,7-4.9 litrai 100-ui km (toks gavosi kelionėje iki Talino ir atgal). Mieste vasarą apie 7-8 litrus 100-ui km. Žiemą mieste - litru didesnė. Tiesa, kol sušyla variklis, sanaudos būna gan didelės, tarkim jei važiuojama tik kelias minutes, jos tikrai nedžiugins. Patinka, kaip veikia start-stop sistema. Variklis gesinamas tik tokiu atveju, jei sustojus bus papildomai smarkiau nuspaustas stabdžio pedalas. T.y., sistema variklio prie sankryžos neužgesins, jei pats to nenorėsi. Universalo bagažinė talpi. Keturių asmenų šeimai keliavimui po Europą tokio dydžio užtenka. Riebus pliusas už tai, kad nulenkus galines sėdynes, telpa MTB 29er dviratis (nenuėmus ratų). Bagažinės dangtis dvigubas: iš vienos pusės - veliūras, iš kitos - plastikas, murziniems dalykams vežioti. Audio aparatūra vidutiniška. Ne pati blogiausia, bet upgreido norisi. Šildomi valytuvai. Šio privalumo naudos nesupratau. Reflektoriniai Led žibintai Active komplektacijoje. Vidutiniški, paraboliniai LED’ai brangesnėse komplektacijose šviečia geriau. Aktyvi linijų palaikymo sistema. Ji stengiasi pati automobilį išlaikyti savo juostoje, bet pvz., lyjant, sningant arba prieblandoje, prasčiau pažymėtuose Lietuvos keliuose dažniausiai neveikia. 1. Jei variklio ar vėjo triukšmo beveik nesigirdi, tai padangų triukšmas nuo ratų arkų, deja, girdisi. Jei pirksite padangas, ieškokite, kad jų triukšmo indeksas neviršytų 69 db. Apie dygliuotas padangas net nerašau. Neištversit :D 2. Multimedija. Interfeisas turbūt atkeliavo iš 1994 metų, pasiskolinus dizainą iš Norton arba Volkov komanderio. Ekrano LCD pagamintas turbūt 2010, bet reikia džiaugtis, kad ne 2000-aisiais :D Bet gerai, kad jau yra Android Auto, ir galima nenaudoti Toyotos interfeiso.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Opel Astra
2009 - 2015
Vidutinis automobilio įvertinimas
2021-02-01
Opel Astra 1.4l Ecotec GTC 2012 m. 2-ių durų kupė/hečbekas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gražus išorės dizainas, ergonomiškas vidus.
Reikia galios ir ekonomiškumo, brangus, brangi eksploatacija, ankštas.
Pas mane 1.4 benzininis varikliukas su 140 arklio jėgų dviejų durelių hečbekas-kupė. Seniau vairavau mamytės Opel Corsa GTC 2014 metų, bet mama pareiškė- Dukra tau viskas, pirk savo mašiną. Galų gale pasitaupiau pinigų ir nusipirkau šį Opel Astra GTC už 6.5 tūkst. Eurų. Esu patenkita, tačiau keičiau variklį už 1000 euro. Gedimų buvo nemažai, bet jie nebuvo rimti. Mieste ryja nemažai 8 litrus. Tai ne pats patikimiausias automobilis , bet turi kuo kitu pasigirti. Variklio kaina, 1000, prietaisų skydelis 300, dviguba sankaba, 400, vairo kolonėlė 400 Eurų. Gan geras automobilis, tačiau jam vis dar reikia patikimumo.
Pilnas atsiliepimas...
2021-01-31
R 350 4MATIC (272 Hp)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Visa gausybė pliusų. Hidraulinės pakabos pliusas, kad galima pasikeisti kietumą pagal skirtingas vairavimo sąlygas ar nuotaiką (Sportiška, komfortiška, vidutinė). Automatinė 7 pavarų greičių dėžė veikia itin maloniai.
Varikliai iki 2007 metų. Kuro sąnaudos (jeigu nėra dujų).
Pats geriausias kainos ir kokybės pasirinkimas didesnei šeimai, ieškančiai didesnio negu penkiaviečio automobilio. Automobilio kuro ir išlaikymo sąnaudos yra didesnės lyginant su VW Sharan, VW Touran Ford S-Max, Opel Zafira ar pan., tačiau važiavimo komfortas pranoksta visus lūkesčius (alternatyva tik Audi Q7, kuri yra dvigubai brangesnė už MB350, o išlaikymas kainuoja panašiai). Beje, mano MB su dujomis, tad sąnaudos kurui nedaug skiriasi nuo dyzelinio Volvo V90. Labai svarbu! Pirmoji MB350 laida turėjo labai nekokybiškus variklius, kurių klaidos buvo pataisytos tik 2007 metais. Internete galima rasti variklių, kurie turėjo defektus, kodus. Rekomenduoju prieš perkant pasitikrinti. Hidraulinė pakaba kartais reikalauja atnaujinti oro pagalves. Rekomenduoju restauruoti - kainuoja nebrangiai ir tarnauja ilgiau. Kol kas keičiau tik vieną - keitimas kainavo 80 EUR. Nepirkti senesnio negu 2007. Perkant 2007 metų - tikrinti variklio numerį: http://www.mercedesmedic.com/check-my-mercedes-benz-for-balance-shaft-issue-by-vin-m272273/
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Subaru Forester
2012 - 2018
Vidutinis automobilio įvertinimas
2021-01-28
Subaru Forester 2.0 dyzelis Leartronic 2016
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Praktiškas, pravažus, ekonomiškas, turi traukos, nebrangus, patikimas.
Garso izoliacija
Turiu metus, pirktas su 155.000 km rida dabar 220.000 km 2016 metų gamybos ir galiu pasakyti, kad tai geras auto, tačiau garso izoliacija nekažką. Pas mane ačiū dievui leartronic, ne CVT. Varikliai geri pas mane stovi 2.0 litrų dyzelinas su 150 AG. Galios pakanka, bekelėje geras pravažumas, tik garso izoliacijos reikia geresnės. Per metus sankaba remotavau už 300 Eur. Tepalus keičiu kas 20.000 km. Interjero kokybė normali, salone vietos nemažai, tik bagažinėje daiktai vartosi. Mieste sąnaudos normalios 7,0 litrai. Tai patikimas Subaru, rekomenduoju.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Ford Ka
1996 - 2009
Vidutinis automobilio įvertinimas
2021-01-28
Už tokią kainą geriau elektrinį paspirtuką pirkti.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nėra
Visi kokie tik galimi.
Teko vieną kartą susidurti su šitu žaisliniu kibiru. Kaina 500 eurų. Už 500 eurų pirkite el. paspirtuką. Tai nepatikimas automobilis, elektronika akmens amžiaus, variklis nei galingas nei patikimas, žodžiu tai ne mašina, o kibirėlis ant ratų. Pas mus buvo 1.0l benzinas ir 250.000 km rida. Kas mėnesį po 500 Eurš mokėdavau už remontą. Vidutinė tokio auto kaina 500 Eur, tai dar turėkite kokius 500 eurų remontams
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Toyota Aygo
2005 - 2014
Vidutinis automobilio įvertinimas
2021-01-28
Toyota Aygo 2008 1.4 diesel automatic
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas, manevringas, pigus, ekonomiškas.
Ankštas, triukšmingas.
Pirkau dukrai kaip pirmą automobilį iš Vokietijos kai ji išsilaikė teises. 2 metus vairavo ir net nežliumbė. Per du metus jokio rimto remonto nebuvo. Tik starteris 200 Eurų, važiuoklė 300 ir vožtuvai 200 Eur. 1.4 dyzeliukas traukia vos vos ir garso izoliacijos norėtusi geresnės. Nedaug yra ką papasakoti, automobilis geras, patikimas nereikia didelių investicijų, tinka miestui ir kaip pirmam auto.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Isuzu D-Max
2012 - 2018
Vidutinis automobilio įvertinimas
2021-01-28
Geras automobilis, tačiau trūksta komforto
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas, pravažus, ekonomiškas, gan nebrangus.
Reikia komforto, numerių lemputės greitai perdega.
Pas mane Isuzu D-Max 2015 metų 1.9 dyzelinas su automotine pavarų dėže. Turiu 3 metus nuturiu kuo skųstis, gyvenu prie miško, bekele trukia šauniai tik dreba ir per nelygumus šokinėja. Variklis geras traukos pakanka. Salonas nedidelis, bet vietos pakanka. Automobilis paikimas per 3 metus retai gesdavo, tik generatoriaus diržas apie 300 Eur, radiatorius 200 Eur, cilindrai irgi 200 ir numerių lemputės 100 Eur. Automobilis patikimas ir neturi ydų, todėl rekomenduoju pirkti.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Saab 9-7X
2005 - 2009
Vidutinis automobilio įvertinimas
2021-01-28
Saab 9-7x 2007 metų 5.2l V8 dujos
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, galingumas, praktiškumas
Gedimai, kaina, patikimumas, kokybė, pravažumas.
Pirkau iš Kanados prieš 1 metus. (Modifikacijos aprašyme). Galiu iškarto pasakyti, kad net iš bėdos nepirkite šio automobilio. Sumokėjau 8.000 Eurų už beveik mirusį V8 variklį. Rida nusukta iki 180.000 mylių (360.000 km) Išvaizda prasta ( JAV stilius). Per tuos metus išleidau 800 Eur žaislinei pakabai, 500 Eur važiuoklei ir 900 Eurų naujam varikliui. Po kelių mėnesių pradėjo ryti kurą šuliniais , tada reikėjo keisti kuro baką 200 Eur ir dėtis dujas. Apie komfortą nėr ką kalbėt. Jo pakanka tokiam lėktuvui. Interjero kokybė nebloga. Bekelėje pravažumas kaip Fiat. Metų gale vos pardaviau už 6.000 Eurų. Nerekomenduoju pirkti Saab 9-7x, tai gedimų maišas.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Toyota Corolla Verso
2004 - 2009
Vidutinis automobilio įvertinimas
2021-01-27
Puikus automobilis. 2005, TOYOTA COROLLA VERSO; 2.2 D4D(100kw)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
puikus
Minusas, vaziuojant zvirkeliu garso izoliacija prastoka.
Turim 4 metus, keiciau tik tepalus ir filtrus, ir stabdziu kaladeles, TA apziura per 4 metus varem 2 kart, be jokiu problemu praejom. Per 4 metus buvo pravaziuota 60 000 km. Vaziuokleje niekas nebarska. Pries perkant butinai tikrinti purkstukus(purkstukai labai brangus), ir kuro baka. Nes kuro bakas jis yra necinkuotas, gali buti kad bus prakiures. Mieste geriau nevazineti mazom apsukom, nes EGR voztuvas uzsikisa daznai(bet EGR voztuvas labai lengvai issiardo issivalai ir vel surenki (per 45 min susitvarkiau, kainavo suodziu skystis 5 eur), po sio EGR valymo praejo 4 metai, nekart neuzsikiso. Kiek zinau nemegsta zemiau 1800 aps/min, nes yra slankiojanti sankaba(1000 EUR remontas del to nepatariu vazineti 4 pavara ties 50m/h. Geriau aukstesnes apsukas palaikyti.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Volkswagen Touareg
2011 - 2018
Vidutinis automobilio įvertinimas
2021-01-27
Touareg 2011, V6 TDI 180kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, surinkimo kokybė, pravažumas, patikimumas
Nemažas kuro suvartojimas, sudėtinga rasti gerą komplektaciją
Pirkau už 18.000 Eur su 170.000 km rida, tiesiai iš vokiečio rankų ir važiavau namo savo eiga. Ilgai ieškojau ir Lietuvoje ir Vokietijoje, kol radau norimą komplektaciją praėjo daugiau nei pusmetis. Vairuoju jau virš metų. Esu be galo patenkintas, mano nuomone tobulas automobilis. Yra el. priekinio stiklo šildymas, autonominis šildymas, distanciją palaikantis autopilotas, pneumatinė pakaba, panoraminis stoglangis, labai gera garso izoliacija, labai kokybiškai surinktas salonas, minkšti plastikai, niekas nebarška, patogios šildomos ir vėdinamos sėdynės, stumdomos galinės sėdynės. Variklis pakankamai galingas, bet kuro valgo nemažai. Vasarą tik mieste 16 l, užmiestyje 9 l, žiemą mieste iki 18 l, užmiestyje praktiškai tas pats kas vasarą. Iš esmės mano akimis žiūrint tai labai geras pasirinkimas žmonėms, kuriems nėra svarbu prekės ženklas ant kapoto pasirodyt kitiems, bet nori premium segmento visureigio funkcijų. Per visą laiką teko keisti važiuoklės oro kompresorių, atpildyt sistemą azotu, nelabai pigus malonumas, bet lyhinant kokį komfortą ši sistema suteikia - tikrai į spyruokles nekeisčiau.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Audi A8
2002 - 2010
Vidutinis automobilio įvertinimas
2021-01-26
A8 4,2
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
niutonai, garso izolaocija, minksta
Brangi
a8 4,2 240kw dyzelis, labai patvarus varyklys, sanaudos mieste imanoma ir i 11l tilpti. Pirkti tik su ideliu kebulu, nes aliuminis kebulas visi ilenkimai 2-3 x brangesni, ir geresnes komplektacijos
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Audi A8
2002 - 2010
Vidutinis automobilio įvertinimas
2021-01-26
Audi A8 4,2TDI
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Trauka, minkšta, kėbulas aliuminis,
Brangi
Turėjau 4 audines D3 modelio, ir paskutinis buvo 4,2 TDI, prie kurio ir pasilikau. Per 3 metus jokių rimtų servisų, tik periodiniai aptarnavimai bei nedidelės smulkmenos. Filtrai su tepalais ~130€, važiuoklės remontas per metus 100-150€, dalys nebrangios tik sunkiau jas rasti. Sąnaudos užmiesty 8l, mieste iki 12l, visai kaip 3,0tdi 171kw. Garso izoliacija, BOSE aparatura, el. užuolaidėlės prideda dauug prabangos. Patarimas perkančiajam pirkti tik 4,2tdi! ne kokias dujas, ne 3,0 o tik 4,2 TDI, aišku jos truputį brangesnės, bet patikėkit - verta.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Renault Trafic
2001 - 2014
Vidutinis automobilio įvertinimas
2021-01-24
Renault Trafic Passenger 1,9tdci 74kw 2005m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pigi eksplotacija, erdvus, patikimas motoras.
Vargina gendančios, nulūžtančios, sugendančios smulkmenos
Auto pirktas su 200 000 km rida. Rašant komentarą 402 000 km. Auto pirktas, kai žmona paperėjo 3 -ąją atžalą. Tai šeimos automobilis, eksplotuojamas savaitgaliais. Puikiai atlaiko komandiruotes į Europos parodas ar pas verslo partnerius. Autobane paspaudžiu iki 160km/h. Atostogaujant, tempiame 8 metrų kemperį, ant galinio dangčio 4 dviračiai ir bagažinėje atostogų daigtai. Išpuola patampyti ir vienvietį traliuką. Tad kokios bėdos. Variklis apsitepalavęs. Keistos karterio ir dangtelio tarpinės. Padėjo. Dangtelis ir termostatas perdaryti ant špilkų. Korpuse sriegiai prasisuka. Atostogų metu, Europoje dingo bėgiai. Išlakstė sankabos spyruoklės. Namelis ant ratų padarė savo. Sankabos komplektas jau keistas. Bėgių perjungimo trosas trūko prie 350 000 km. Galinio dangčio jungiklis iššaukia salono apšvietimo diskoteką. Vargstam su šoninėmis durimis. Nusipirkus atraminius ratukus, juos reikia perdarineti. Galiausiai buvo tekintos guoliukų ašelės ir dėti naržaveikiniai guoliai. Kondicionierius neveikia. Keistas A/C siurblys ir radijatorius, bet problema dar neišspręsta. Žiema keleiviai šąla. Papildomai sumontuotas šildytuvas. Garso izoliacija gali būti geresnė. Priekinių sėdynių porankių fiksavimo mechanizmai išlūžę. Keleivių langų fortkės pilnai neužsidaro, barška ir švilpia vėjas. Apkamšiau, paramsčiau, bet protingai problemos neišsprendžiau. Trūksta vairo reguliavimo krypčių. Keistos galinės trūkusios spyruoklės, visi amortizatoriai. Džiaugsmai. Tai ilgų kelionių automobilis. Puikiai stovi ant kelio, lengvai valdomas. Erdvus salonas. Mūsų komplektacijoje, visas salonas dengtas plastiku. Daug vietos daigtams. Patikimas varikliukas. Daug saugos oro pagalvių. Automobilis nedomina ilgapirščių. Pigios atsardinės dalys. Atsparus korozijai. Kuriasi prie -20C. Kadangi planuojamos kelionės po Europą, keisim pagrindinio diržo komplektą, pirmą kartą restauruosim turbiną, peržiūrėsim starterį ir generatorių. Kolkas, nebuvo liesta greičių dėžė, purkštukai, priekiniai stabdžių suportai. Reikia suprasti, kad tai yra statybų brigados transporto priemonė. Mums tai yra visos šeimos mylimas Renukas.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Ford Tourneo Connect
2002 - 2013
Vidutinis automobilio įvertinimas
2021-01-24
Ford Transit Connect 1,8TDCI 55kw SWB 2007m
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas, pigi eksplotacija.
Garso izoliacija, galios trūkumas :)
Įmonė automobilį įsigijo iš autorizuoto salono su 100 000 km rida. Krovininis automobilis buvo nurašytas prie 563 000 km ridos. Visą eksplotacijos laiką, auto buvo prižiūrimas vieninteliame servise ir to pačio meistro. Tepalai keisti kas 10 000km. Kelyje auto buvo sustojęs, tik kartą, kai trūko generatoriaus dirželis. Auto darbas buvo vežioti ~500kg krovinį, krovinių skyriūje ir dviašėje priekaboje ~1300 kg. Krautam sąstatui "šmirgeliuodavom" iki 3rpm. EGR užblokuotas prie 250 000km. Turbina ir greičių dežė neliesta gyvenime. Važiuoklė paprasta, pigi ir patikima. Sankabą keisdavome kas 70 000 - 100 000 km, nes išlakstydavo spyruoklės. Tai didelio svorio ir agresyvaus vairavimo pasekmės. Slensčiai vieną kartą pervirinti. Vairuotojo darbo vieta ergonomiška, erdvi, patogi. Tik problemos su garso izoliacija. Maksimalus eksplotacijos greitis iki 130km/h. Reziumė: patikimas, pigus darbinis arklys.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Opel Insignia
2008 - 2017
Vidutinis automobilio įvertinimas
2021-01-22
Opeliukas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pats automobilis
Elektronika
Puikus automobilis,nusipirkau is Vokietijos,automobilis visiems gyvenimo atvejams,is minusu tai silpnoka elektronika siek tiek,tesiog viska laiku keist ir priziuret ir nebus problemu o visiem kas varo ant Opelio tai vazinekit toliau su savo kibirais ir savo niekam neidomus pez...lus palikit sau,nupirkot lietuvoje kibira tai nera ko noret,ka norejot ta ir gavot, tik ziurekit nesudekit is pavydo,Aciu uz supratinguma:) geriau Opelis nes sena supuvus bmw arba audi...o verkia tik tie kas ant visko taupo ir nepriziuri deramai. Detaliu daug,nebrangios,kainos prieeinamos Nepirkit Lietuvoje ir nereikes verkti poto
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį BMW 5 klasė
2003 - 2010
Vidutinis automobilio įvertinimas
2021-01-22
BMW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
vairavimas,valdymas,komfortas
nepigiausias auto savo klasėje
turbūt pats geriausias vairavimo malonumas,
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Toyota Land Cruiser
2003 - 2009
Vidutinis automobilio įvertinimas
2021-01-21
Turėjau
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas.
Kėbulo korozija, pneumatinės pakabos gedimai, el . gedimai.
Mano auto buvo TLC 100 . 2003 m. 4,2 dyzelinas. Jau su naujesne automatine greičių dėže , septynių vietų ir su visais tiems metams įmanomais privalumais (oda, navigacija, priekiui galui atskira kondicionavimo sistema, šaldytuvas ir tt...) Deja (neužpykit japonų fanai) po visokių turėtų BMW modelių (nuo 98 metų) tai buvo prabangus traktorius. Apie kuro ekonomiją su tokia kubatūra manau kalbėt nereikia. Kėbulas puvo tai kaip senų Opelių. (buvo matęs keletą metų Lietuvos kelių). Taigi -didžiausia problema kėbulo korozija. Teko persidažyt pusę mašinos (kapotas, bagažinės dangtis ,sparnai) Po 2-jų metų, pradėjo ,lietui lyjant lašėt vanduo pro stogo liuką. Priekinio stiklo guma pradėjo leis vandenį, nes irgi korozija savo padarė. Dugnas irgi košmariškai atrodė (skylių nebuvo , antikorozinė danga Lietuvoje naujai mašinai buvo daryta).Per tris metus naudojimo , be minėtų nesklandumų, keičiau galinį išmetimo sistemos bakelį (supuvo visai), stabdžių diskus su kaladėlėm (šitų modelių problema su stabdžiais-blogai stabdo jei reikia staigiai). Didelė problema su pneumatine pakaba. Automatinis pakabos kilnojimas (gali kilnot ir pats mygtuko pagalba, bet važiuojant vėl nusistato automatiškai) Priekyje stovi du davikliai, gale vienas. Mano atveju sukvailiojo galinis, tai važiuojant pakaba tai kildavo iki maksimumo tai leisdavosi. Kaina daviklio pas dilerį tais laikais buvo apie 1500lt, plius pakeitimas. Variklis neužmušamas, telpa daug tepalo-apie 14ltr. Sąlyginai minkštas (gali nusistatyti), garso izoliacija pusėtina, vaizdas... (dėl skonio nesiginčijama). Sunkus ir lėtokas. Solidus, bet tai jau daugiau praeitį. Didžiausia problema kėbulo korozija. Pasitaikė el.gedimų (turbina atsijunginėdavo). Nuo dyzelio vibracijos nulūžo maitinimo laidas. Generatorių teko remontuot, nes nebekrovė. Visgi du akumai stovi. Pardaviau tadžikams, po trijų metų naudojimo,už neblogą kainą. Vėl nusipirkau Vokietijoj BMW X5 dyzelį, ne pačių seniausių metų ir su maža rida. Pajutau, kad vėl važiuoju su automobiliu , o ne su traktorium. Kolkas turi kainą. Lietuvoje ,ko gero,teisingų nebelikę.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį BMW 3 klasė
2005 - 2012
Vidutinis automobilio įvertinimas
2021-01-21
Pirma mašina dukrai studentei
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas, gera trauka, salyginai minkštas.
Problemos su variklio grandine, kuro sistema. Galėtų būti aukštesnis. Žviegia ventiliatoriaus varikliukas (kai šaltas)
E90 sedanas 2008m. mechaninė. (pati norėjo-dabar gailisi) Iš Prancūzijos dėl to visai nesurūdijus. 130kw dyzelis važiuoja labai smagiai ir ekonomiškai. Kompas daugiau 6 ltr bendrų sąnaudų nerodo. Salone yra viskas išskyrus sėdynių (oda) šildymą (žiemą nesmagu, teko pirkt elektrinį patiesalą. Visgi prancūzas). Daiktadėžių pakankamai ,net puodelių laikikliai panelėjė yra du. Tik nupirkus teko keisti variklio grandinę, nes jautėsi pašaliniai garsai (130 kw bėda, net gamyklinis atšaukimas šitų modelių buvo dėl per plonų grandinių). Pakeitimas su variklio išėmimu ir su visomis detalėmis (grandinė, tempėjai ir tt...)kainavo 350 e.) Čia Marijampolėj 2018 metais. Du metus važiavo puikiai ir be jokių papildomų išlaidų remontui. Po to ,3-iais naudojimo metais, užlinko kuro siurblys (metalo priemaišos kuro filtre) ir teko keist visą degalų sistemą (siurblys, purkštukai, "reika",vamzdynas, kuro bakas, šiaip jį išvalę palikom tą patį ). Žodžiu apie 500eur. (Kauno šrotai pilni šitų modelių iš Anglijos). Dar atsirado problemų su turbina (irgi užlinko),vėl apie 400e su tepalų, filtrų keitimu. .Dar yra pakeista sąnkaba su šakute ir galinio tilto kardano riebokšlis plius tepalai reduktoriaus (jau pinigų tiksliai nepamenu, nes tvarkė savi žmonės) Tai va. Kai viską susitvarkai, tai šiai dienai važiuoja puikiai. Pirkom su 180000 rida, dabar 225000 (jei tuo tikėt) bandėm ridą aiškintis deja ... Problemos su variklio grandine, kuro sistema. Nuvertėja neperdaugiausiai, priklausomai nuo ridos ir išpildymo. Šiaip loterija. Ieškot su maža rida. Lietuvoj šansų beveik 0.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Toyota RAV4
2012 - 2018
Vidutinis automobilio įvertinimas
2021-01-17
Rav 4 2015 2d4d
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Mazai gendantis
Kietokas
Siaip geras darbinis automobilis mazai reikalaujantis islaidu.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Honda Civic
2005 - 2011
Vidutinis automobilio įvertinimas
2021-01-17
Honda Civic 2.2d
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išvaizda, sportiškumas, dinamika, ekonomija
-
Nesu turėjęs daug automobilių, BMW 320, Audi A4 ir šį Honda Civic. Turėti automobilį man buvo galvos skausmas, dėl nesibaigiančių problemų, kol nusipirkau Civic. Turiu 3 metus ir nieko, teko pakeisti tik spyruoklę ir traukę, apart periodinių keitimų (tepalai, filtrai). Atrodo jau lauki bėdų, bet tiesiog negenda, pfu pfu pfu. Honda Civic 2.2d dviduris (S line apdaila), galios ir ekonomijos santykis puikus, kas labiausiai nustebino tai valdomumas (kartingas). 2 durys man nėra minusas - geresnė išvaizda, mažiau purvo o ir pats nelipu į galą, bet kai vežu žmonės gale visi stebisi, kad daug vietos. Patogiai nusileidžia sedynės, dažnai vežuosi dviratį (neišardęs), taip pat esu miegojęs pasiklojęs čiužinį - vietos užrenka (1.83m). Išore mato kiti, pats matai vidų, o vidus geras, medžiagos kokybiškos, gražus veliūras, plasmasės kietos bet niekas nebarška, panelę labai patogi, daug vietos pasidėti daiktus. Remontas - negaliu daug komentuoti, nes jo nėra. Eksploatacija - vidutiniškai kuro sąnaudos 6l (matuota) Nuvertėjimas - mažas (mašina nėra morališkai pasenusi - inovatyvi) REKOMENDUOJU, bet būtinas tikrinimas servise ! Nerekomenduoji tam, kas dažnai važinėja tolimus atstumus 150 ir daugiau, tam kam norisi minkštos pakabos ir aukšto automobilio (teks išmokti parkuotis galu)
Pilnas atsiliepimas...
 
123456789...358

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 5000 skelbimų, virš 7000 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1600 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2021

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt