Markės
Rašykite atsiliepimus ir gaukite 50 Eur vertės automobilio remontą!Geriausiam Autoasas.lt atsiliepimų autoriui kas mėnesį dovanojame nemokamą automobilio remontą Plačiau

Atsiliepimai (6902)

Daugiau apie automobilį Ford S-MAX
2006 - 2015
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-07-10
S-MAX 2006m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kiekvienam savo pliusai
Kiekvienam savo minusai
Pirktas prieš 4 metus, pravažiuota 50 000 km . Po pirkimo teko keisti sankabos komplektą, remontuoti kondicionierių. Toliau einami remontai ir kitos išlaidos, kurių reikia nupirkus 11 m. automobilį. Važiuoju ir mieste ir už miesto. Vasarą aplankome ir Europos valstybes. Nustebino važiuoklės patvarumas. Iki šiol dar niekas nekeista ir nesijaučia jokio bildėjimo. Aišku perkant seną auto tolygu pirkti loterijos bilietą, bet man patiko pats automobilis- sakyčiau tarpinis variantas tarp universalo ir vienatūrio. Galinės sėdynės visos trys atskirai reguliuojasi, atlošai užsiverčia, kas leidžia padaryti lygų didelį bagažo skyrių. Sėdintiems gale vietos labai daug ir bagažinė didelė. Na tiesa trečia sėdynių eilė tik vaikams ir bagažo lieka labai mažai. Variklis 1,8 d 92kW gal ir negalingas, bet kruiziniam 140 km/h greičiui greitkelyje tikrai užtenka be didelių pastangų. Tiesa prie prie mažų apsukų ( maždaug iki 1500 ) variklis visiškai bukas. Na apibendrinant galiu pasakyti, kad automobilis tikras universalas: tinka ir greitkeliui ir kroviniui parvežt. Kaip ir visi seni auto Pagal poreikį
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Toyota RAV4
2019 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-07-10
RAV-4 Hybrid 2020
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gražus dizainas, patogios sėdynės, komfortas, trauka
Vidutiniška garso izoliacija, trūksta dėtuvių daiktams, gera komplektacija - brangi
Pirkau 2020 sausio 2d iš salono nauja. Komplektacija - style. Juodas stogas ir lubos, juodi 18 ratai, odinis salonas, bevielis telefono kroviklis. Nuvažiavau 12k kilometru. Rinkausi iš šių variantų: Tiguan, Tarraco, Kodiaq, CX-5, CRV. Taracco ir Kodiaq surinkimo kokybe, salone naudojamos medžiagos laipteliu žemesnės nei RAV4 ar Tiguan. CX-5 labai mažai vietos gale ir bagažinėje. CRV labai panaši ī RAV, bet pats modelis senesnis ir kaina neadekvati. Liko Tiguan ir RAV. RAV buvo pasirinktad dėl ženkliai geresnės traukos (lyginau su 1.5TSI) ir žymiai minkštesnės važiuoklės. Tiguan važiavimo stilius labai priminė Golf. Net nesijaučia, kad SUV vairuotum + labai kietas. Taip pat Rav modelis šviežesnis, Tiguan jau tikrai atgyvenęs ir nuobodus.. Pravažiavau 12k km per pusę metų. Kas patiko. Labai komfortiška (kaip savo klasėje) tiek tolimose kelionėse tiek mieste. Du kartus buvau sulakstes į Vokietija tai gali be pertraukos 600km nuvažiuoti. Patogios sėdynės. Pas mane odinės. Traukos daugiau nei reikia. Mieste nuo sankryžos ka paspaudi - tik spėk vaira laikyti. Pries tai turėjau 140kw TSI Skoda superb, tai galiu pasakyti RAV mieste dinamiškesnė. Vietos gale labai daug. Mano.ugis 189cm. Už savęs sėdžiu labai patogiai. Bagažinė talpi, bet tūksta daiktaďėžių. Taip pat nusipirkus trūko garso izoliacijos, ypač važiuojant greitkelyje. Labai padėjo padengimas antikorozine danga su papildoma garso izoliacija. Atliko pati atstovybė, kainavo 400eur bet skirtumas ženklus. Mtimedija prastwsnė nei VAG grupės auto, bet aš visada naudoju android auto tai reliai viskas iš telefono. Tai kaip ir nėra man čia minuso. Iš minusu dar paminėčiau kainą. Jei nori geros komplektacijos - kainuos nemažai. Aś už savo atidaviau 36k. Hibridas prioritetas nebuvo, bet traukos skirtumas lyginant su 2.0 benzinu daugiau nei akivaizdus. 2.0 RAV panšiai kaip Tiguan 1.5 TSI važiuoja. Mieste dar dar, bet už miesto jaučiasi, kad trūksta jam smarvės.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Skoda Kodiaq
2016 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-07-09
Škoda kodiaq 2020
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gera garso izoliacija, kokybiškas salonas. odinis salonas geros kokybės. labai erdvus salonas ypatingai gale sėdinčiam žmogui. led žibintai labai gerai šviečia naktį.
galėtų būti geresnis pasukamums ir multimedija greitesnė.
2,0 l dyzelis 110 kw. priekiniai varantys. Style 25 komplektacija. automobilis iš salono. kol buvo daroma apkatkė dsg automatinė greičių dėžė prisitaikė prie validolio rėžimo (lėtas važinėjimas su lėtu pagreitėjimu). Baigus apkatke truputi erzino greičių dėžės darbas, bet prisitaikius prie dabartinio važiavimo dabar viskas gerai. Bėgius jungia sklandžiai be vėlavimų. Variklis nėra galingas, bet iš tiesų tokios galios pakanka. Gerai ir iš vietos pajuda ir darant lenkima tik spusteli per pedala žiurek jau vietoj 90 jau 120 km. Didžiausia stiprybė šio automobilio kad jis minkštas komfortiškas ir erdvus. bagažinė 1 m gylio plati erdvi. o galia sėdintys turi pakankamai vietos kojom. Net vaikas 4 metų sėdintis kėdutėje su kojom nepasiekia vairuotojo sėdynės kojom. Trupmas kapotas padeda gerai manevruoti aikštelėse. tik ratu pasukamumas galėtų būti geresnis lyginant su toyota rav4 2006. Sėdynės labai patogios ir jų dėka jautiesi kad atsisėdai kaip į limuzininės klasės automobilį. Kitų suv bėda kad sėdynės nėra labai patogios ir atsisėdęs jautiesi kaip ant kaladės sėdėdamas. čia sėdynės labai patogios kaip lexus 450. Labai gera garso izoliacija bveik nesigirdi variklio darbas ir triukšmas iš aplinkos girdisi minimaliai. Verdikas: Automobilis geras patikimas, bet neišskirtinis ir neturi kažkokių išskirtinių savybių iš konkurentų. Geras kainos kokybės santykis ir jei mėgsti komfortą šis automobilis tikrai tiks. Šis automobilis labai komfortiškas, bet neturi sportinio automobilio savybių. jei nori spausti per tapke tik tau jis netiks.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį BMW 5 klasė
2003 - 2010
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-07-09
Irena
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
vienintelis galimas pliusas nebloga ir nelabai sensansti išvaizda, komfortiškas
Viskas
BMW 5 klasė, 2004 m. dyzelinas Žiauriai brangus remontas kaip tokiam grabui Turiu tokį automobilį jau tris metus. Tie trys metai pilni siaubo ir ištiso remonto. Tai ne pirmas mano automobilis, bet pirmas kuris beveik visą laiką sugedęs. Genda viskas kas įmanoma, tai važiuoklė, tai su pavarų dėže problemos, tai su sankaba, net neprisimenu, nes visko tiek daug. Dabar galiausiai bagažinėje esantis blokelis pradėjo rūkti ir degti. Nuvežiau į autoservisą, sako čia jų "liga", bet, kad viskas "jų liga", saugos diržai, pagalvės, radijas ištisai neveikiantis... Kur bepažiūrėtum visur ligos. Mašina ne tokia ir nauja, 2004 m., bet jos remontas labai brangus. O kai taip dažnai remontuoji tai išvis kosmosas. Žodžiu rinkitės ką nors kitą. Visiškai nepatikimas, kiekvieną rytą nežinai ar pavyks į darbą nuvažiuoti, apie tolimas keliones net nešneku, nes po to iš kart atsiranda gedimai.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Peugeot 407
2004 - 2010
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-07-09
Recommended
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortabili, išvaizdi, dinamiška, taupi, saugi/stabili kelyje
Žmonės kalba, kad elektrika. Aš patvirtinti savo pavyzdžiu negaliu (pasisekė ?)
Tingiu versti, nes anksčiau buvau parašęs kitur rusiškai. У меня 2.0 HDI 92 kW@118 kW 360Нм (перешит комп) 2005 г., езжу с 218к, сейсас 325к, пошёл 7-ой год. Из более-менее серьёзного менял топливный насос (было много стружки в фильтре, но форсунки выжили, а они сименс, т.е. не реставрируемые). Усилитель руля и сцепление менял хозяин француз до меня. Из расходников мои : 2 задних сайлентблока, все подшипники по кругу 2 раза (итого 8 шт., причём 2 передних однажду были поменяны после небольшой аварии), “лягушки” (шаровые, кстати с 2006 какого-то месяца была изменена их конструкция, стали более надёжными) впереди 2 раза по 2 шт. (2 шт. после аварии вместе с подшипниками). 2 передние тяги стабилизатора опять же после аварии. Ремень ГРМ (конечно с водяной помпой и роликами) менялся после покупки сразу и через 105 к., т.е. совсем не давно (субьективно, ещё тысяч 20 ещё бы откатал бы до критического износа (Bosch). Кстати, с конвеера оригинальный ремень по регламенту меняется через 160к). Свечи менялись всего один раз (только 3 шт. не исправные). Нужно, конечно, чаще (для профилактики), но доступ к ним адский и стоит это дорого. Катализатор был удалён только через 4 года эксплуатации, о чём я пожалел. Нужно было его сразу резать. Термостат тоже поменял, он мне достался уже в полудохлом состоянии. О впечатлениях. Подвеска, она великолепна. Крены на поворотах на скорости минимальны. 407 король/королева шоссе. Она не едет, она парит над дорогой, привожу прямой текст пассажиров. В салоне все засыпают (в том числе и водитель, это минус ?). Мотор шикарен, но начинает валить после 2000 об., т.е. когда вступает в дело турбина. За всё время эксплуатации мотор в пожирании масла не был замечен абсолютно, если что. Коробка махиническая 6-и ступенчатая (где-то на французком авто портале читал, что карабас ходит 90к, у меня уже больше, но я и езжу более-менее нормально, без спорт режима). ESP шикарен. Был протестирован в самых лютых условиях. Вселяет 100% уверенность при вождении на любых поверхностях (при адекватном вождении). Про электрику, говорят французы в этом плане менее надёжны. Наверно. Только у меня ничего сверхестественного не вылезало. Если пищит что-то, горит лампа, значит нужно устранять неисправность. Диагностика в помощь. Итого. раза 2 собирался продавать, обновиться. Но не решился, ибо все ньюансы по эксплуатации мне ясны, едет она великолепно, комфорт на уровне и внешне не перестаёт радовать глаз. Короче, такая корова нужна самому. Atidžiai žiūrėti pradinę buklę. Jei nepasiseks, teks atsikratyti arba sutaisyti ir džiaugtis. Nereikia bijoti sankabos. jinai reikalauja priežiūros (važiuojant duobėm), bet, iš principo, yra patvari ir, kas svarbiausia, komfortiška ir patikima. Katalizatorių šalinti iškart nieko nelaukiant.
Pilnas atsiliepimas...
2020-07-08
Nebeliko patikimo merso tradicijos.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas variklis, dizainas
Salono kokybe, ypac porankio, el problemos, avangarde pakaba kietoka, ne manevringa
Manoji buvo e270 2003m avangarde, vaziavo kietokai, pakaba kaip supratau sport ir 2.7 dirba kaip traktorius, bei nelabai ir traukia. Turejau problemu su raktu, uzvedimo sistema esl berods vadinasi, del to negalejau uzvest, vairo rite teko keist, kiek zinau cia ju problema, kapoto daviklis grybaudavo, per panorama kazkur vandeni praleisdavo, parktronikus teko remontuot, sam moduli keist, po to kartais uzgesdavo tiesiog vaziuojant, bet to ir tikejausi tai kuro siurblys, dar buvo keleta dalyku, bet neprisimenu. Pirkau uz 3.700, investavau apie 700~eur po dvieju menesiu kai nusipirkau ir tai ne viska sutvarkiau, pavazinejau dar puse metu ir pardaviau ji uz 3650 su keleta defektu..Neprilipo man ji
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Ford Fusion
2012 - 2020
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-07-08
Konfortiškas automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
daug komforto įrangos, gražiai atrodo
mažoka bagažinė, bet pačio pasikraunančio hibrido bagažinė didesnė negu pakraunamo laidu.
Labai stabilus vairas, gan minkštas važiavimas. Gražiai atrodo tiek iš išorės tiek iš vidaus. Iš JAV automobilis turi daug komforto įrangos. Vidutinės kuro sąnaudos 4.7 litro nepakraunamo hibrido. Nežinau
Pilnas atsiliepimas...
2020-07-08
Irankiu deze, diagnostikos iranga ir jus pasieksit keliones tiksla
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kol neremontuoji komfortiska
Labai daug
Sveiki, noriu pasidalinti, pries 1,5m isigijau w211 su v6 dyzeliu, pries tai nepasidomejau.. Taigi teko keisti varikli atsiejo virs 2000€, taciau tuom problemos nesibaige, prasidejo problemos su tepalo ausintuvu ir ttl.. Vairo kolonele teko keist, klima, spidometras prastai sviete nuo pat pradziu, bet jo nelieciau tai man tikrai netrukde po tokiu remontu, pries tai buves savininkas sake, jog tvarke kazkoki valdymo bloka esanti bagazinej, taciau man teko tai tvarkyti ir vel, taip pat ir generatoriu, dar buvo keleta smulkmeneliu, bet nesiplesiu, manau isvada aiski, nusipirkau lavona, su grazia isore.. Nepykit, bet nerekomenduoju.
Pilnas atsiliepimas...
2020-07-07
Ackarikas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gana minkstas, kuro sanaudos
Detaliu kainos, valdomumas
Taigi teko susidurti su siuo ackariku, o jei tiksliau MB E320CDI, rida buvo apie 320k kai pirkau kiek pamenu, pirmus metus nieko neremontavau, o poto prasidejo.. sam blokai, generatorius, davikliai po kapotu, pneuma tvarkyk netvarkes, vistiek vel teks remontuot, prie viso to deze pradejo puliuot, automobili buvau pradejes remontuot, taciau nusprendziau parduot kaip su defektais uz pigesne kaina, nes remonto kainos tikrai isgasdino. Bendrai auto gana minkstas, taciau valdomumo jokio, isvis nulis emociju, dizainas man visai patinka. Nezinau ar man tiesiog taip nepasiseke su ja, ar su jom istikruju visom tiek bedu, taciau pagaliau pardaviau.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį BMW 5 klasė
2003 - 2010
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-07-07
2006 530D Nemirštantis dizainas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Įtin stabilus įvairiom sąlygom, komfortiškas, patikimas, dizainas
Mano komplektacijoje nebuvo puodelių laikiklių priekyje
Įsigijau ši auto prieš 4 metus, rida buvo tikra ir nesukta 312000km, ilgai dvejojau nes rida atrodo lyg ir nemaža, bet tuo pačiu logiškai mąstant niekas nemarinuoja ir nelaiko 3.0d, jie patvarūs, kantrūs ir idealiai sukurti ilgoms distancijoms. Tad nesvajokit, kad radot jį su rida 220k km ant skydelio, o realiai bus 500-600k km. Per visą laikotarpį keičiau tepalus, filtrus, išprogramavom dpf, diskai, kalades, is elektronikos buvo įsivėlus viena klaida tai airbag, išprogramavo diržo sagtį berods ir viskas susitvarke ir daugiau jokių bėdų neturėjau!! Labai patenkintas auto! Prieš tai turėjau w211 jis kiek minkštesnis, patikimumas labai panašus, ten taip pat degė airbag klaida, bei turėjau problemų su galiniu sam bloku, toliau viskas ok, mersas irgi geras, bet bmw man labiau patinka tiek iš dizaino pusės, tiek iš dinamiškumo ir komfort sėdynių, kurios yra tiesiog pasaka ir kiek žinau niekas iš kitų gamintojų tokių krėslų neturi!
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Skoda Scala
2019 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-07-06
Patobulintas, tačiau hierarchiškai vis dar "Rapid" modelis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patogu ant galinės automobilio sėdynės (ilgas atloštas suolelis), nemaža bagažinė, rankinis stovėjimo stabdis, vis dar likusios analoginės temperatūros valdymo rankenėlės, nedidelė masė (
Prastoka interjero surinkimo kokybė, girgždančios/traškančios durelių rankenos ir centrinė konsolė, garsiai traškanti valytuvų relė, prastai veikiantis lietaus jutiklis, didokas apsisukimo radiusas, ilgokos pavaros
2018 m. pastebėjus pirmąsias kėbulo rūdis ant mano 2008 m. laidos antros kartos (1Z) Octavijos, nutariau pradėti dairytis naujo VAG grupės automobilio. Pradžioje rinkausi tarp 7 kartos Golfo ir 3 kartos Octavijos. Abu modeliai jau buvo gan atsibodę, vienaip ar kitaip ne kartą išbandyti, norėjosi kažko šviežio, tad kaip tik tuo metu atsiradus pirmiesiems naujo Škodos hečbeko teaseriams, nutariau palaukti, ką pasiūlys Škoda. 2018 m gruodį oficialiai pristačius Scalą, žmonės tikėjosi naujojo Rapid. Tačiau Škoda, pateikdama naują modelio vardą, naują gan dailų dizainą, geresnes salono medžiagas ir MQB A0 platformos nešamas technologijas, aiškiai stengėsi atsiriboti nuo Rapid modelio. Aiškus atsiribojimas nuo Rapid matėsi ir kainoraštyje - už tą pačią kainą (atsižvelgus į nuolaidas) tuo metu buvo galima įsigyti į gamybos pabaigą einančią Octaviją. Visgi naujo modelio šarmas ir didelio automobilio poreikio nebuvimas nugalėjo. Savo Scalą eksploatuoju jau 9 mėnesius. Kadangi automobilį patinka valdyti pačiam, pasirinkau Style variantą su 1.5 TSI ir mechanine pavarų dėže. Važinėju nedaug, praktiškai tik maršrutu darbas/namai, tad kol kas nuvažiavau tik 7000 km. Įspūdžiai gan dviprasmiški ir kuo toliau, tuo labiau jaučiu vadinamąjį "buyer's remorse". Ypač po to, kai išbandžiau naujos kartos (A8) Octaviją. Iš vienos pusės - Scala kasdien džiugina savo išvaizda, o 1.5 TSI variklis, persėdus iš senojo 1.9 TDI PD, stebina savo tyliu darbu ir nebloga dinamika (visgi dyzelinio variklio sukimo momento ir PD variklių jautrumo į akseleratoių pasiilgstu). Tačiau, kaip sakoma, velnias detalėse. O tos mažos detalės kasdien primena, kad vienaip ar kitaip, Scala hierarchiškai vis dar yra Rapid įpėdinis, komforto ir kokybės atžvilgiu Octavijos lygio nesiekiantis automobilis. Kasdieną, įlipant ir išlipant iš automobilio apie tai primena traškančios ir girgždančios durų rankenų plastmasės, per kelio nelygumus važiuojant pradedančios braškėti centrinio ekrano ir dekoratyvinės plastmasės. Lyjant lietui, apie kiekvieną valytuvų brūkštelėjimą jums kaip Ladoje jus informuos garsiai traškanti relė, o apie automatinio valytuvų režimo naudojimą galite pamiršti - net ir lyjant nestipriai, mieste priekinis stiklas spėja pilnai pasidengti vandeniu iki nullinio matomumo ir tik po kelių sekundžių įsijungia valytuvai. Taip pat valytuvai ant priekinio stiklo vairuotojo pusėje palieka labai didelę paraštę - tai ypač nervina, kai drebia šlapdriba ir valytuvai suplaka sniego kalną. Taip pat siųlyčiau atkreipti dėmesį, kad galinių ratų posparnių priekinė dalis prastai priglunda prie rato arkos - po posparniu lengvai patenka ir kaupiasi purvas. Apie hierarchiją išduoda ir tokie smulkūs, iš A0 platformos paveldėti dalykai, kaip plastmasinės kairės kojos atramos nebuvimas (jos vietoje stora, tanki kiliminė danga, kuri ilgainiui užsiteršia purvu ir smulkiais akmenukais, kurių pilnai išvalyti neįmanoma), "slidžių" angos nebuvimas galinėse sėdynėse, kuris kartais praverčia nenulenkiant galinės sėdynės gabenant ilgesnius daiktus, kliminės dangos nebuvimu durų kišenėse ir pan. Prie neigiamų emocijų prisideda ir paties padarytos klaidos komplektuojant automobilį. Elektra šildomas stiklas žiemą yra labai geras dalykas, tačiau ne tada, kai jis senovinės technologijos - su per visą stiklą integruotais laideliais. Jokiu būdu nepatariu užsisakinėti šio malonumo, nebent norite, jog saulėtomis dienomis ir naktį pasijustumėte taip, tarsi sirgtumėte katarakta. Ko gero keisiu stiklą standartiniu variantu. Tuo tarpu Superb, Kodiaq ir naujame Octavia (A8) modelyje stiklas šildomas su integruota metalo plėvele - neturėdami jokio vizualinio diskomforto žiemą be grandiklio greitai atsidirpdysite stiklą, o vasarą metalinė plėvelė dalinai atspindės saulės IR spektro dalį - saulė lėčiau prikaitins automobilį. Win win. Taip pat pražiopsojau, kad jeigu neužsisakinėsite juodo stogo apmušimo arba stiklinio stogo, standartinė šviesi stogo apdaila bus aptraukta ne audiniu, o pagaminta iš savotiško popieriaus/veltinio - bet koks neatsargus prisilietimas ar ištepimas ant tokios medžiagos lieka visam laikui, o bandymas valyti tokią medžiagą sugadina/sutrina stogą dar labiau. Jeigu neužsisakinėsite dekoratyvinės salono iliuminacijos LED juostele, komplektacijoje nebus kojų apšvietimo. Gal ir gerai - nereiks žiūrėti į purvo ir akmenų pilną kairės kojos kiliminę atramą. Kalbant apie vairavimą, automobilio pakaba gan komfortiška, tačiau kasdien nervina tai, kad, nors Scala'os ratų bazė yra trumpesnė už Octavijos, jos apsisukimo diametras yra apie 30 cm didesnis. Ir nors tai atrodo nedaug, tačiau praktiškai tai jaučiasi, ypač kai tenka statmenai parkuotis arba išvažiuoti iš ankštos vietos. Taip pat mechaninės pavarų dėžės (MQ250) pirmosios dvi pavaros jungiasi su pasipriešinimu (tinka žodis "notchy") - papuolus į kamštį ilgainiui tikrai pradeda nervinti. Galbūt tai ridos klausimas, kada pralaisvės. Nauja mechaninė VAG'o dėžė MQ281 daug smagesnė - pirmos pavaros man pasirodė trumpesnės, jungiasi labai lengvai, be pasipriešinimo. Nenoriu sudaryti įspūdį, kad tai blogas automobilis - visumoje, blaiviai vertinant, taip tikrai nėra. Tačiau, jeigu esate smulkmeniškas/-a kaip ir aš ir jeigu leidžia biudžetas, siūlyčiau vietoje Scalos geriau rinktis Octaviją. Net ir važiuojant lygiu keliu, garsiai barškėjo analoginis prietaisų skydelis. Pagal garantiją dėl to servise apsilankyti teko 2 kartus. Abu kartus nesėkmingai - po kelių dienų barškesys grįždavo. Greičiau pralėkus Vilniaus senamiesčio trinkelėmis grįstomis gatvėmis, problema išsisprendė. Nemalonus bonusas - servisas, baigęs prietaisų skydelio permontavimą, sugalvojo pavalyti savo pirštų antspaudus ir dulkes ir kapitaliai subraižė jo skaidrų plastiką. Pažiūrėjus prieš saulę, net ant mano 10 metų senumo octavijos taip blogai nebuvo. Bandyti kažką įrodyti beprasmiška. Skaitmeninis prietaisų skydelis čia turi privalumą - ekrano taip paprastai nesubraižysi. Net ir važiuojant lygiu keliu, keistus poškėjimo garsus skleidė statramstis. Vėl apsilankymas servise - šįkart sutvarkė iš pirmo karto, garsas dingo. Bonusas - dabar statramtis šiek tiek atsiknojęs, o puikusis veltinis stogas toje vietoje sutrintas. You win some, you lose some. Buvo sugedusi automatinė pagalbos iškvietimo sistema (eCall) - automobilis pats nuolatos skambinėdavo pagalbos tarnyboms. Sutvarkė pagal garantiją. Giržda priekinės pakabos sailentblokai (ta pačia liga serga Octavia). Kaip ir su visais naujais automobiliais, per pirmuosius metus prarasite 20 - 25 % automobilio vertės. Pačiupinėti, paspaudinėti interjero plastmases, durų rankenas. Palyginti medžiagų ir surinkimo kokybę su Octavia ir Superb. Neužsakinėti elektra (laideliais) šildomo priekinio stiklo. Neverta užsakinėti papildomos garso sistemos. Nepamiršti užsakyti salono iliuminacijos. Jeigu pirmenybę teikiate komfortui ir minimaliam padangų triukšmui, nepirkite didesnių nei R16 ratlankių. Esant finansinėms galimybėms siūlyčiau geriau pirkti naują Octavią (A8) arba praeitą A7 modelį.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį BMW 5 klasė
2003 - 2010
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-07-06
BMW E60 530D
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Per nuolatinius gedimus pliusų nepastebėjau.
Visas automobilis didelis minusas.
Salono kokybė tragiška, visas automobilis pagamintas iš pigaus plastiko. Kitaip tariant BMW yra gražiai įpakuotas plastikinis šlamštas. BMW koncernas visiškai negerbia jų gaminamų automobilių vairuotojų. Automobilis nuolat gedo. Bent 3-5 kartus per metus teko naudotis draudimo paslaugomis, kad parvežtų nevažiuojantį automobilį. Per 3 metus teko remontuot viską: variklį, greičių dėžę, važiuoklę, pakabą, vairo mechanizmą, o apie elektronikos gedimus net nekalbu... Didžiulis stresas ryte užkurt automobilį, nes nežinai ko tikėtis... Didelė tikimybė, kad net nenuvažiuosi į darbą. Venkit šio automobilio kaip maro. Patariu nepirkti šio automobilio, nebent visiškai negerbiat savo laiko uždirbant pinigus. Jeigu Jūsų gyvenimo tikslas vairuot seną, nuolat gendantį, plastikinį automobilį kuris ištisai genda- pirmyn pirkite BMW E60.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Kia Stonic
2017 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-07-03
Vertas dėmesio miesto automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas. Išvaizdus. Nedidelė kaina. 7 metų garantija.
Prastokos kokybės salono apdailos detalės
Kia Stonic pirkome 2019 metais. 1 litro variklis su turbina. Automatinė greičių dėžė. Praėjo metai laiko eksplotavimo ir kolkas jokių problemų. Pravažiuoti 16k kilometrai. Pravažiuota visa Europa kalnais ir greitkeliais. Šis automobilis labiau skirtas miesto gatvėmis, bet aukštesnė pakaba leidžia nuvažiuoti ir į gamtą. Manau jei rinktis tai dyzeliuką arba turbo benzininį variklį. Mūsiškis puikiai susidorojo su didelėmis įkalnėmis. Minusas kad autobamais važiuojant dideliu greičiu vartoja daug kuro, bet kaip sakiau mieste viskas gerai. Automobilio talpumas nėra didelis, bet mums mažai šeimynai pakanka. Ilgose kelionėse taip pat nevargina.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Volvo S60
2010 - 2018
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-07-03
S60 t5 2013m
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gera trauka, stabili.
Garso izoliacija, vėluojanti greičio dėžė, gale trūksta vietos.
Prieš pirkdamas šį Volvo turėjau Audi a6c6 2,4 b/d tai pirmiausia lyginau su audi. Ir pirmiausia geroji dalis ta, kad persedus iš audi Volvo trauka tikrai malonesnė, bet žinoma ir kw daugiau tai taip ir turėtų būt:) o visuose kituose aspektuose audi tikrai buvo pranašesnė. Mano Volvo yra bazinės komplektacijos tai tarkim garso izoliacija tikrai nedžiugina, nes ir variklis pakankamai triukšmingas ir iš po ratų garso pakankamai nemažai sklinda, žinoma jei būtų pilnesnė komplektacija tai gal ir garso izoliacijos būtų daugiau. Pats važiavimas su volvo tikrai patenkinamas, mašina tikrai stabili, tik gal norėtūsi, kad būtų šiek tiek minkštesnė. Praėjusią vasarą buvau užsidėjęs R18 ratus, bet po mėnesio važiavimo supratau, kad automobiliui ne grožis svarbiausia ir susidėjau atgal R17 nes labai daug komforto prarado. Perėjus nuo audi moltitroniko į volvo iš pradžių atrodė, kad greičio dėžė sugedus nes ji tikrai šiek tiek griežčiau bėgius jungia, bet paskui pripratau :) užspaudus gazą dėžė visada dar pagalvoja prieš su mažinant pavarą, bet čia žinoma nėra didelė problema nes bent jau aš visus arkliukus pasiganyt išleidžiu retai :) Priekyje vietos kaip ir pakanka, bet gale sedintys jau tikrai nebus patenkinti jei vairuotojas aukštesnis. Su dujom draugauja labai gerai, dėl dujų neturėjau beveik jokiu problemų, porą kartų tik reikėjo dujų mišinį pareguliuot. Sanaudos dujų apie 11-12l/100km bet kaip ir rašiau aš jos labai nesmaugiu. Per 50k km reikėjo restauruot starterį, keičiau oro srauto matuoklę ir toliau tik einami dalykai, diskai kaladėlės, žvakės, filtrai, tepalai. Apibendrinant automobilis tikrai neblogas, rekomenduočiau ir kitiems, bet mano atveju a6c6 išlepino savo komfortu tai sekantis automobilis greičiausei vėl bus audi a6.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Mitsubishi Outlander
2012 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-07-03
Mitsubishi Outlander 2014-2015 metu modelis (atnaujintas)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
kuro sanaudos, greiciu deze, praktiska, sedynes, salons
dazniau reikia valyti kondicionieriaus garintuva
Siuo metu vazineju Mitsubishi Outlander 2014, 2.0 benz, 4WD, variatorius (2014 m buvo restailas, daug pagerinimu). Pries tai vazinejau Mitsubishi Outlander XL 2008m, 2.4 benz 4WD, variatorius. Dabartinis modelis daug geresnis nei XL daug erzinanciu dalyku yra istaisyta, pvz: 1. Sedynes daug geresnes neprakaituoji kaip XL ir soninis palaikymas daug geresnis. 2. Startuoja be uzdelsimo plius yra du dezes rezimai galima pasirinkti paciam (mygtukas). 3. Daug geresne garso izoliacija. 4. Priekinis langas nerasoja taip kai tai buvo XL. 5. Geresnes apdailos medziagos, niekas salone nebarska. 6. Kuro sanaudos 2-3 litrais mazesnes (mieste) isibegejimas geresnis nors ir 2.0. Lyg ir viskas, gal ka nors ir pamirsau bet tai ka isvardinau yra pagrindiniai dalykai. Tiesa, modelis iki 2014 turi siokiu tokiu trukumu ir geriau toki nepirkti atpazinti galima paziurejus i arkas naujasniame modelyje jos apsaugotos plastikinem detalem.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Volkswagen Eos
2006 - 2016
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-07-02
Nustebino net ir su gedimais ir minusais
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Smagus, manevringas, odinis salonas po 200 tūkst. km išlieka *gyvas*.
Trūksta priekinių sėdynių vėdinimo, kuro sąnaudos kosminės, labai maža bagažinė, prasta elektronika, brangi eksploatacija, garso izoliacija prasta, detalių deficitas.
Mano dukra važinėja su šiuo Eos jau 2 m. Pirktas 2008 metų modelį su 2l dyzeliniu TDI varikliu ir 5 pavarų mechanine pavarų dėže. Automobilis komfortiškas (Neskaitant variklio skleidžiamo garso) , taip pat kiek per standi pakaba neleidžia pajusti daugiau komforto. Kuro sąnaudos mieste nė kiek netenkina- mieste 7,5l. Automobilis kaip tik vasarai, automatiškai atsidarantis stogas, galinės sėdynės, kurios dar ir vėdinamos. Pirkau dukrai po jos nelaimingos volvo c70 2007m. Kai pirkau Eos rida buvo 143,400 km, dabartinė rida siekia 265,470km. Šio eos elektronika yra prasčiausia iš visų VW (Prietaisų skydelis ypač dažnai genda) Prietaisų skydelio remontas apie 200 Eur Rekomenduoju Pirkti Vw Eos, bet šiuos automobilius labai sunku rasti tvarkingus, taip pat labai sunku rasti detales šiam Eos'ui.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Opel Astra
2009 - 2015
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-07-01
Geras kainos ir kokybės santykis, bet turi niuansų
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortiškas, erdvi bagažinė, smagus riedėt užmiesčio keliais
Neekonomiškas mieste, triukšmingas
Pirkom kaip šeimyninį automobilį su didele bagažine (universalą) - tai šitą lūkestį pateisina, nedaug net ir universalų turi tiek vietos. Kaip jau čia buvo rašyta, kadangi paveldėjo daug iš Insignios, tai komforto galimybės tikrai didelės (tik reikia žiūrėti kokią komplektaciją perki), nežinau kitos mašinos už tokią kainą su tokiom komplektacijom (mūsų beveik maksimali - nėra tik sėdynių aušinimo). Plente važiuoja ekonomiškai, miestui 2.0 CDTI 120kW neskirtas, bet traukia tikrai smagiai kaip ekonominės klasės mašinai. Turi savo ligų ir niuansų. Daug dyzelinių variklių šalti dirba labai triukšmingai - pašilę "apsiramina". O ir bendrai variklio darbo garsas labai suoptimizuotas tik tam tikrom apsukom - važiuojant užmiesčio keliu, beveik nesigirdi jos, o vat mieste nuo šviesoforo pajudant atrodo, kad su traktorium išvažiavai. Teko daryti variklio kapitalinį - dėl to, kad šituose varikliuose kažkurioj vietoj tepalo padavimui vietoj anksčiau naudoto vamzdelio dabar padarė guminę žarnelę, kuri per 3-5 metus susidėvi ir pradeda praleisti orą į vidų, dėl ko būna kad šaltą (t.y. ypač žiemą) variklį užvedus, kol tepalas nepašilęs ir tirštesnis, nesusidaro reikiamas vakuumas ir ne iš karto variklis gauna tepalą. Žinant apie šitą dalyką iš anksto, galima pasikeisti iš karto ir nebebus bėdos. Sakė Opel servisas, kad ir Insignios šitos laidos irgi tuo pačiu serga. Visos kitos eksploatacinės išlaidos tokios pat kaip ir visų kitų mašinų - tepalai, filtrai, stabdžių kaladėlės - kainos nesikandžioja. Gal tik persėdus iš benzino pirmą kartą būna šokas, kiek litrų tepalo telpa šitam variklyje. Niekada nepavedė vidury kelio, kompiuteris praneša apie visus reikiamus apsilankymus servise. - Atidžiai rinktis komplektaciją - gera komplektacija kainuoja ne tiek daug brangiau, o komfortas visai kito lygio - Pasikonsultuoti su Opel servisu dėl žinomų "ligų" - nuo daugelio jų galima "pasiskiepyti" ir "nesirgti" - Nepamiršti, kad tai vis dėlto ekonominės klasės modelis, todėl atitinkamai kainuoja, bet atitinkami ir lūkesčiai turėtų būti
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Lexus RX
2003 - 2009
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-07-01
Labai geras automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Isvaizda, komfortas, prabanga, patikimumas
Ganetinai brangus, brangios detales, sunku rasti tvarkinga
Vairuoju 2008m rx400h jau 7metus ir reikia labai gerai pagalvoti ir prisiminti apie remontus kuriuos turejau, nes ju beveik nebuvo. Per nuvaziuotus 120k km keiciau tik zvakes ir tvarkiau galinio lango apiolovimo sistema ir einamuosius dalykus kaip diskus, kaladeles. Apie automobilio patikimuma kalbeti net neverta, nes jis uzsitarnaves 10/10 balus patikimuma skaleje. Noreciau tik pamineti, kad ieskantis rx400h ir apskritai lexus automobilio, butina tikrintis services o geriausia pirkti is oficialaus dealerio kaip mototoja, taip sutaupysite pinigus tikri ant automobiliu, kuriu lietuvoje dauguma lavonai ir gausite tikrai priziureti varianta. Zinoma, tokie auto yra siek tiek prangesni, taciau ateityje maziau galvos skausmo.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį BMW 5 klasė
1995 - 2004
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-06-30
BMW 530D 135KW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortiškas,gera garso izoliacija,greitas,gerai valdomas.
Dažniau remontuojamas nei vairuojamas,korozija.
Komfortiškas,galingas,varikliai patikimi,visa kita š...dažnai genda. Remontas dažnas ir labai brangus. nerekomenduoju,bet nepabandę nesužinosit :)
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Toyota Avensis
2009 - 2018
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-06-29
Toyota Avensis 2014 1.8 MT
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pigus draudimas, talpus, patikimas.
Garso izoliacija, trauka.
Pirkau prieš pusantrų metų, kol kas jokių problemų. Gal norėtųsi daugiau galios ir geresnės garso izoliacijos.
Pilnas atsiliepimas...
 
123456789...346
© Autoasas.lt 2007-2020

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt