Markės
Dovanojame autorėmelius ir marškinėliusRašykite atsiliepimus, patarkite ieškantiems automobilio, o mes jums dovanosime dovanas! Plačiau

Atsiliepimai (8868)

Gitanas | 2025-06-23

Patikimas kaip joks kitas

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas
Benzinis motoras neitin ekonomiškas
Automobilį turiu jau daugiau nei 10 metų ir tikrai jį vairuočiau dar 10 metų, jei nebūtų jau morališkai pasenęs. Visi mano pažįstami ir draugai jau po 3 ar max 5 eksploatacijos metų keičia automobilius. Žmonėms vis kas nors netinka: tai dinamika, tai patikimumas sumažėja, eksploatacija tampa brangi, komfortas nebe tas, kitiems reikia respecto kelyje. Bet jei tau reikia tiesiog gero automobilio, tai siūlau šią Honda. Važiuoklė labai maloni, per 200 tūkstančių km kuriuos įsukau su šiuo automobiliu, išskyrus vairo, stabilizatoriaus traukes ir amortizatorius, stabdžius ir keletą šarnyrų nieko nedariau. Su varikliu – nulis reikalų, net radiatoriaus nekeičiau. Aišku automobiliui reikia keisti tepalus, skysčius prižiūrėti, tepalo lygį prižiūrėti, kurio sunaudoja normos ribose ir viskas.
Pilnas atsiliepimas...
Linas | 2025-06-19

1.8 hibridas, Corolla, ekonomiškas neišsiskiriantis automobilis, ekonomiškam važiavimui

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas, Gera įranga
Brangus nusipirkti, Neinformatyvus vairas
Ekonomiškas neišsiskiriantis automobilis, ekonomiškam važiavimui. Neblogas dizainas, multimedija. Salone mažokai vietos, mašina labai siaura. Sunkokai isitaisyt patogiai.Vairas keistai zemai. Įsibėgėjimas kaip kito paprasto automobilio. Automobilis ne greičio mėgėjams. Viską atperka ekonomija. Automobilis naujas gan brangus, nuvertėjimas vidutinis. Remonto kaštai ne maži. Teko keisti baterijos celes, tvarkyti važiuoklę ir t.t.
Pilnas atsiliepimas...
Antanas | 2025-06-19

Volvo XC90 XC 90 2.4 D5, 2009m

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Aukšta talpi
Variklis
Volvo xc90 2010m. Dyzelis 2.4 120 kW. Automobilį turiu metus, nebuvo nei vienos savaitės kad nereikėtu važiuoti į servisą. Pastovios problemos su elektronika. Problemos su suodžių filtru, turbina. (turbina paprastai nepasiekiama, reikia nuardyti puse priekinės pakabos. Webasto problemos, ABS problemos, vairo stiprintuvo problemos
Pilnas atsiliepimas...
Kornelijus | 2025-06-19

Nissan

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gražus
Ypatingų nėra
Mašinėlė smagi,deja po 3 metų pasiruoškite kišti tūkstantėlius € .Kadangi po 3 metų daug kam baigiasi garantija.Ir nesvarbu ar draskiai mašinėlę ar švelniai naudojai. 33 tūkst. rida Ir kaip taisyklė bėdos prasidėjo tuoj po garantinio pabaigos (1mėnuo).
Pilnas atsiliepimas...
Justinas | 2025-06-18

Volvo XC90, 2,4 Dyz

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Erdvus salonas, Talpi bagažinė
Silpnas variklis, Neekonomiškas, Prastai valdomas
Priekinės sėdynės labai patogios. Gale sėdynės tik vaikams sėdėti. Labai didelis automobilis, tačiau gale žmonėms vietos pagailėjo siaubingai. Automobilis gan didelis, bet nėra per ilgas, pripranti ir galima normaliai parkuotis. Ilgose kelionėse jei priekyje sėdi nepavargsti, gale sėdintys tave keikia. Važiuoklė gan kieta, gale labai jaučiasi kiekvienas nelygumas ant asfalto. Viduje jautiesi jau kaip labai senam atomobilyje. Dizainas jau gerokai paseno, Dinamikos variklis neturi daug, nes mašina labai sunki, gal geriau pirkti su didesniu varikliu, jei norisi dinamikos. Patikimumas mažas, remonto kaštai pakankamai brangūs. Pirmas remontas variklio su diržais ir tepalais 1200 Eur, po to važioklė apie 500 Eur. Reikėjo tvarkyti daviklius, škyvur ir kita dar išleista apie 1000 Eur per 2 metus. Korozijos dugnas turi pakankamai daug, nes mašina iš Vokietijos.
Pilnas atsiliepimas...
Justinas | 2025-06-18

2016 Q5, 2.0 Benz.

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dinamiškas, Gera garso izoliacija, Komfortiškas
Neekonomiškas, Maža bagažinė, Brangus išlaikymas
Automobilis gan minkštas, galima sėdėti šiek tiek plačiau nei hečbeke, tačiau mašinos ilgis mažas, todėl vietos nėra labai daug. Lubų aukštis neblogas, dar telpu. Palyginus maža bagažinė. Kuro sąnaudos 11-14 ltr, priklauso ar mieste važiuosi per kamščius ar autostradoj. Dinamika nebloga, bet variklio aptarnavimas labai nuvylė. Diržų keitimas servise apie 2000 Eur, Tepalo valgymo problemą sprendė 2 servisai, kol gale paaiškėjo, kad susėdo žiedai ant švaistiklio cilindre ir be kapitalinio nieko nebus, kaina kapitaliniam nuo 1000 Eur., remonto nedariau, pilu 1,5 litro tepalo, kas 1000 km ir važiuoja. sugedo turbūt visi įmanomi variklio davikliai ir kt. Važiuoklės remonto kaina dar suprantama, detalės vidutine kaina. Granata apie 100 Eur, guoliai apie 60 Eur. ir t.t. Ne visi servisai nori tvarkyti automobilius su šiuo varikliu. Multimedija atrodo labai sena ir labai keistas, nepatogus valdymas. Automobilis jau atrodo senstelėjęs.
Pilnas atsiliepimas...
Sigis | 2025-06-17

Lexus RX faceliftas

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patraukli išvaizda, puikios važiavimo savybės ypač ant geros kelio dangos, padorus pravažumas, labai geras patikimumas
Degalų sąnaudos
Esu važinėjęs visais trimis vokiškais premium automobiliais, todėl nesitikėjau jokių siurprizų ar emocijų iš Lexus automobilio. Tačiau šis automobilis visgi sugebėjo mane nustebinti. Labai komfortiškas, patogus, puikus matomumas iš vidaus, gera variklio dinamika, nors pas mane tik 238 Ag ir kas įdomiausia – visureigis gerai valdomas. Kaip miesto visureigis tinka visu 100 proc, greitkelyje jautiesi dar užtikrinčiau. Gera visų varančiųjų ratų pavara ir kai kurios kitos specifinės Lexus savybės. Vienintelis dalykas, kuris pasirodė nepriimtinas – tai degalų sąnaudos, ypač mieste. Dviejų litrų turbininiam varikliui 12.5-14.5 litrų, manau yra daug, tuo labiau kad važinėju gana ekonomiškai. Greitkelyje 10-11 litrų, važiuojant 90-130 km greičiu. Irgi manau gana daug.
Pilnas atsiliepimas...
Jimny pora | 2025-06-16

Džimniukas - 1.3 variklis ir automatinė pavarų dėžė

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išvardinau
Išvardinau
Šio automobilio privalumus nesunku pamatyti. Tai mažas, lengvas japoniškas ale visureigis, bet pagamintas ant rėmo ir su tiltų blokiruote ir žeminančia pavara. Puikus dalykas jei kasdieną tenka važiuoti bekele, kaip kad tenka mums. Kvadratinės formos automobilio dizainas laikui bėgant nepraranda savo aktualumo. Viskas ką čia rasite padaryta paprastai. Detalės gana nebrangios, nors būta labai nustebinusių išimčių. Labai patikimas. Nuo 0 iki 60 km/val įsibėgėja labai greitai, tada šiaip ne taip iki 100 ir tada liūdesys. Kuro sąnaudos irgi mažos kaip tikram visureigiui, bet didelės kaip tokių matmenų automobiliui. Matmenys, svoris, rėmas, ašys, pakaba – viskas patikima. Garso izoliacija ok. Geras apsisukimo spindulys - kaip prekybos centro vežimėlio. Minusus pamatyti sunkiau, todėl papasakosiu apie juos detaliau. Nuolatinė galinių ratų pavara tokiame trumpame automobilyje be stabilizavimo sistemos yra tiesiog pavojinga. Su visais varančiaisiais ratais galite važiuoti iki 60 km/h ir tik prastais keliais neskubiu režimu. Bet visi juk nori važiuoti nuolat 4x4 režimu. Pavaros blokavimas veikia staigiai ir grubiai - tai gerai bekelėje, tačiau ant paprasto kelio nesmagu, trukdo apsisukti ir manevruoti. Galia. Važiuoja tik kol tuščias, kai susėda žmonės arba įjungiamas oro kondicionierius labai pasijaučia variklio silpnumas. Pavaros trumpos, greitai jas susirenka, bet jei atleidi gazą, automobilis iškarto stabdo. Greitkelyje aplenkti sunku, į įkalnes įvažiuoti taip pat. Važiuojant 4 bėgiu daugmaž 100 km/h greičiu kuro sąnaudos gerokai viršija 10 litrų šimtui. Bagažinės nėra. Turite rinktis - arba galinės sėdynės 2 mažiems žmonėms, arba bagažinė. Vairo niekaip negalima reguliuoti. Sėdynės taip pat turi minimalų reguliavimą. Jei tavo ūgis virš 180 cm, automobilyje tikrai nebus patogu. Žiemą Jimnio šoniniai langai stipriai rasoja, tenka įjungti kondicionierių, bet ir tai ne visada padeda. Rūdija bagažinės dugnas – atrodytų tokia vaikiška problema.
Pilnas atsiliepimas...
Gitana | 2025-06-13

Paskutinės kartos Mazda CX5

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Fantastiška mašinos išvaizda, solidžios važiavimo savybės, stipri pakaba, geros degalų sąnaudos ir patikimumas, komfortas, techninės priežiūros sąnaudos priimtinos, interjero dizainas ir ergonomika, vidaus erdvė, multimedija, išoriniai matmenys, japoniš
Padangų jutiklis be padangų slėgio indikacijos
Labai padorus automobilis, iš kurio gausite daug malonumo už vairo. Džiugina kuro sąnaudos tiek mieste, tiek greitkelyje. Adaptyvus priekinių žibintų apšvietimas puikus, malonu vairuoti naktį. Didelis pliusas signalizacijos sistema su automatiniu užvedimu - labai taupo laiką, o žiemą labai patogu įlipti į įšilusį automobilį. Pas mus bent jau sudėta aukščiausios kokybės originali garso sistema, skamba labai padoriai. Kol kas nepavedė ir patikimumas. Šio automobilio išlaikymo kaina nėra didelė palyginti su konkurentais šiame segmente. Medžiagų, interjero apdailos kokybė stipriam aštuonetui, labai patogi kamera su 360 vaizdo funkcija. Minusai: sėdynių atmintis veikia be išorinių veidrodėlių atminties. Yra padangų slėgio jutiklis, bet nėra tikslaus slėgio pateikimo.
Pilnas atsiliepimas...
Albinas Serapinas | 2025-06-10

Chevrolet Bolt

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Daug
Beveik nera
Sveiki, nupirkau ši auto prieš porą metų, jau nuvažiavau 40k km. Galiu pasakyti, kad smagus mašiniukas, kuris visiškai nereikalauja išlaidų ir važiuoja tikrai smagiai, baterija 60 kWh, kuri žiemą praranda gal 30%, na o vasarą tikrai geras pasirinkimas. Vasarą sunaudoju su visais pečiukais 13kWh/100km, o žiemą apie 20kWh/100km., galiu drąsiai teigti, kad konkurentų nelabai yra šiam auto kaip už tokią kainą su tokio dydžio baterija. Tobulas miesto auto!
Pilnas atsiliepimas...
Fin | 2025-06-09

2018 metų Volvo XC40

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Saugumas, važiavimo savybės net ir greitkelio greičiais, solidi išvaizda, patikimumas, dinamiškas
Techninės priežiūros išlaidos ir prastoka garso izoliacija
Ką tik nuvažiavau 70k kilometrų ir nusprendžiau pasidalinti savo mintimis apie šį automobilį. Pirmas dalykas, kurį pastebėsite atsisėdę į saloną tai aukštas komforto lygis vairuotojui ir keleiviui priekinėje sėdynėje. Kaip jokiam kitam automobily šiame puikiai įsitaisau ir nejaučiu jokio diskomforto ilgų kelionių metu. Apskritai šis Volvo puikiai tinka aukštiems žmonėms. Salonas ir praktiškas ir atsparus - apmušalai per tokį gan nemažą laiką išliko be didensių sudėvėjimo požymių. Antras dalykas kurį pastebėsite - automobilis gana triukšmingas, priekines arkas teko papildomai izoliuoti. Be to salone yra pora vietų, kurios kirba braška važiuojant žvyrkeliu. Trečias - automobilyje esanti elektronika ir saugumo sistemos yra aukščiausiame lygyje. Veikia gerai. Avarinio stabdymo sistema yra puikus dalykas, mane porą kartų gelbėjo nuo vairuotojų mėgstančių staigiai stabdyti priešais sankryžą ar pan. Ketvirtas dalykas - infosistemos patikimumas. Veikia be jokių sutrikimų, net ir per šalčius nelagino, išskyrus keletą kartų kai ekranas užvėlavimo kol automobilis dar buvo pilnai neįšilęs. Adaptyvioji kruizo kontrolė ir kitos sistemos labai naudingos. Penkta - valdymo savybės. Dideliu greičiu važiuoja patikimai, nėra posvyrių nepaisant kad kėbulas aukštas, nulis problemų. Šešta - bagažinės dydis. Pavyko sutalpinti lagaminą su visa snieglenčių įranga dviem žmonėms (turėjau tik šiek tiek pridengti striuke, kad nesubraižytų galinio lango). Septintasis dalykas - puiki garso sistema. Nieko ypatingo, bet skamba gerai. Aštuntas - geros degalų sąnaudos. Daugiausia važinėju greitkeliu, greitis apie 110 km/val, vidutiniškai išeina 9,8 litrai šimtui km. Kalbant apie priežiūrą, automobilis beveik nevartoja tepalo, tik neseniai pradėjau tikrinti karts nuo karto, bet tiesą sakant nedapilinėju visai. Devinta - šviesos. Puikus pagalbininkas atsidūrus aklinoje tamsoje, mieste aišku skirtumo nepajusit. Dešimta – “Volvo on Call” programėlė. Manau, kad tai šauni funkcija. Joje renkami visi duomenys apie paskutinę kelionę, maršrutą, laiką, degalų sąnaudas. Galite nustatyti automobilio pašildymą pagal laikmatį ir sėsti į jau pašildytą automobilį. Be to, appsas gali pranešti apie įvairius automobilio gedimus. Super
Pilnas atsiliepimas...
Infiniti | 2025-06-07

FX37S

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Variklis
Brangus išlaikymas
Puikus automobilis, važiuoja labai maloniai. Surinkimas aukščiausios klasės, ne veltui surenkamos japonijoje. Mūsų trijų asmenų šeimai vietos užtenka, bagažinė gal kiek mažoka, bet salone vietos drąsiai pakanka. Apie variklį nėra daug ką kalbėti. Legendinis nissan 370z motoras. Garsas pasakiškas, dinamiškas, galingas. Pavarų dėžė veikia greitai, be jokių problemų. Apibendrinant puikus, galingas automobilis su nissan 370z dvasia.
Pilnas atsiliepimas...
Mantas | 2025-06-06

Nesenstantis dizainas su prabangos prieskoniu

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dinamiškas
Brangus išlaikymas
Automobilis kurį nusipirkus 2025 metais žmonės vis dar atsisuka į jį pažiūrėti. Tų laikų šedevras prikaustantis visų žvilgsnius. Turintis nuostabia garso izoliaciją, kuri su bose aparatūra priverčia jaustis kaip sėdint tyliam kambaryje su jūsų mėgstama kokybiškai skambančia muzika. Mašinos galia tikras malonumas pilnai užpildantis galios poreikiui tiek mieste tiek užmiestyje. Didžiausia problema mieste yra neviršyti greičio. Ilgos kelionės neprailgsta puikiai stovintis ant kelio nevargina su nuolatiniu mašinos gaudymu kelyje. Kuro sanaudos kaip tokią galią turinčiam automobiliui sakyčiau tikrai neblogos bet galėtų būt mažesnės. Pavarų dėžė kelyje veikia tobulai bet sustojus ir norint įmezti atbulinę pavarą šiek tiek delsia kas truputį gali nepatikti norint greit prisiparkuoti. Didžiausias minusas automobilio išlaikymo kaštai kurie yra tikrai nemaži. Bet apibendrinant galima pasakyti kad automobilis tikrai nenusenęs gražus ir žiauriai smagus kelyje. Garantuoju kad nėra nei vieno audi a7 vairuotojo kuris nevairuotų šito automobilio su šypsena.
Pilnas atsiliepimas...
Evaldas | 2025-06-05

Mano nuomone tiesiog puikus automobilio

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas, degalų sąnaudos, techninės priežiūros išlaidos, surinkimo kokybė, valdymas is stabilumas ant kelio
Žemas priekis, garso izoliacija, ankštokas salonas
Absoliučiai viskas tinka, labai patenkintas šiuo automobiliu. Ir juo pasitikiu visu 100proc. Niekada nenuvylė jokiomis aplinkybėmis ir manau nenuvils – labai gerai pagamintas japoniškas auto. Aišku kiek trūksta komforto salone ir mano atveju kiek erdvės – esu 190+ cm, tai man daug kur trūksta vietos. Civic aišku ne pats didžiausias automobilis, bet kitais atvejais esu labai patenkintas automobiliu. Per tris metus kai turiu šį auto, su automobiliu gerai apsipratau, atrodo labai patogus ir sakyčiau kiti automobiliai dabar atrodo ne tokie ergonomiški kai tenka su jais pavažiuoti. Taip visos technologijos pažengė į priekį ir šis Civic negali jų turėti, bet patogumo prasme ir patikimumo prasme nepalyginsi su naujesniais. Eksploatacijos sanaudos yra stipriausias šio automobilio pliusas, labai džiugina, nereikia sukti galvos ką reikės paremontuoti kitą mėnesį, nes dažniausiai šio automobilio remontuoti nereikia. Neblogos benzino sąnaudos ir gera atsarginių dalių kaina labai prisideda prie nebrangios eksplotacijos. Drąsiai galiu teigti, kad tai vienas geriausių automobilių šioje klasėje jei kalbame apie 15+ metų senumo automobilius.
Pilnas atsiliepimas...
2025-06-03

Dacia Duster 1,6 SCE LPG

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Smagus vairuoti, dinamiškas, pa
Silpnas variklis, norėtųsi geresnės traukos kylant į kalną ar vežant krovinį,
Sveiki, prieš du metus nusipirkau Dacia Duster 2019 metų, variklis 1,6 SCE. Kai įsigijau rida tuo metu buvo 36000 km. Automobilis pirkau nesmarkiai muštą į keleivio priekines dureles. Prieš pirkdamas buvau Sostenoje išbandyti demo versiją su 1 l benzininiu LPG įranga. Automobilis patiko visomis prasmėmis. Pirma -aukšta prošvaisa, antra - lengvas vairas nesunku manevruoti, trečia - nebrangus eksploatuoti. Šiuo metu automobilis yra įveikęs 111000 km. Per visą eksploatavimo laikotarpį buvo nedidelių gedimų. Pasiekus 105000 km pradėjo nedirbti antras cilindras. Nuvykus pas meistrą paaiškėjo, kad pradegę du vožtuvai. Vožtuvai buvo pakeisti ir sureguliuoti. Tam įtakos turėjo dujos, manau. Pasiekus 110000 km, subyrėjo generatoriaus guolis. Garsas buvo labai nemalonus, tarsi sklistų iš variklio. Remontuotas generatorius ir pakeistas naujas diržas remontas atsiėjo apie 200 eur. Per visą eksploatacijos laikotarpį periodiškai buvo keičiama alyva, filtrai, keistos priekinės stabdžių kaladėlės. Rekomendacija rinktis automobilį su kuo mažesne rida.
Pilnas atsiliepimas...
Giedrius | 2025-06-03

Traktorius tikraja prasme

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
išvaizda daugiau jokių
daug
patraukė tik išvaizda daugiau nieko gero, salone garsas siaubingas, mažas apsisukimo spindulys, dalys brangios rūdyja, nepatogus salono ventiliatoriaus ratukas, flegmatiška automatinė pavarų dėžė, dyzelių jaučiasi nemaža vibracija salone, variklio pagalvės keičiamos tik originaliomis o jų kosminė kaina, salono ventiliatoriaus varykliukas pradeda ūžti čia jų liga o taisymas ne pigiai kainuoja, važiavimas prilygsta su traktorium dar ir vairas sunkus, tikrai niekam nerekomenduoju
Pilnas atsiliepimas...
Pr | 2025-06-01

Rekomenduoju

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai gera trauka, patikimas variklis, geras valdomumas ir stabilumas.
Dažnai rudyja priekinis ir galinis 'subframe', interjero medžiagos ne tokios geros kaip šios klasės vokiečių
Turiu 159 2.4jtdm sportwagon jau trečius metus. Auto yra labai gerai valdomas, neesu vairavęs kitos mašinos kuri taip stabiliai stovėtų ant kelio važiuojant didesniais greičiais, 2.4 variklio traukos per akis, pats variklis ir greičių dėžė niekada problemų nekėlė. Pakaba labai patvari, teko keisti tik lūžusias spyruokles. Minusai: kaip ir visuose dyzeliuose- dpf, egr, kolektoriaus sklendės(nuo egr, kolektoriaus vidus apauga suodžių ir tepalų sluoksniu. Sklendės gali pradėti leisti orą arba lūžti. Būtent 2.4 varikliams kartais skyla galvos, greičiausiai dėl per didelio karščio dpf regeneracijos metu. Todėl visas šias sistemas geriausia pašalinti).
Pilnas atsiliepimas...
Aivaras | 2025-05-28

Automobilis širdžiai

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dinamika, valdymas, degalų sąnaudos, dizainas, didelė bagažinė
Aptarnavimo išlaidos į didesnę pusę, žema, salonas visgi mažiukas
Su šiuo automobiliu susipažinau būdamas 22 metų, realiai tai pirmas man prilausantis automobilis, tai patirties palyginti su kitais neturiu. Bet galiu pasakyti, kad Audi A5 lipo iš karto, tik atsisėdus prie vairo pasijaučiau teisingoje vietoje. Kaip man atrodo, tai šis automobilis yra nepaprastai komfortiškas ir gerai valdomas, o tai svarbu žmogui, turinčiam nedidelę vairavimo patirtį. Studentui didelis pliusas ir ekonomiškumas – dyzelinis motoras vidutiniškai ima 8 litrus, čia normaliu ritmu, bet jei labai norėsi užmiesty gali pasiekti fantastišką skaičių - 4.5 litrus. Kalbant apie mašinos dinamiką – esu labai nustebintas dėl variklio galingumo ir ekonomiškumo santykio. Plius automobilis suteikia puikias emocijas, beveik tobulas automobilis turint omeny jos kainą. Dar vienas didelis privalumas – visų ratų pavara, kurios nors ekstremaliom salygom išbandyti neteko, bet ji suteikia patikimumo visais atvejais. Žinai, kad turi iš esmės saugiasią ką gali turėti kelyje. Ir dizainas. Ką aš galiu pasakyti, pastebiu stovėjimo aikštelėse praeivių akys visada nukrypsta į šią mašiną nepaisant to koks šalia stovi Mercedes ar BMW. Automobilis išskirtinis, dzianas nepasenęs, ateity gal net taps klasikiniu – neperkrautas nereikalingom detalėm ir netikrais spoileriais, netikrom aušinimo grotelėm. Dabar po metų su puse eksploatacijos kažko baisaus nepatyriau – po 45.000 km nieko kritiškai neatsitiko, jokių problemų su varikliu ar pavarų dėžė, o tai ir svarbiausia. Bet net ir tai ką išleidi pakabos remontui ar kokiam radiatoriui apsimokės palyginus kiek smagumo suteikia automobilis. Ar rekomenduoju automobilį? Oi taip, bet labiau rekomenduoju variklį!
Pilnas atsiliepimas...
Nukentėjęs | 2025-05-26

Alfa Romeo – tikras galvos skausmas

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ant akumo ir vaistinėlės
Tiesiog viskas
Pirkau Alfa Romeo už 2500 € – ant popieriaus „tvarkinga“, realybėj – bėda po bėdos. M32 pavarų dėžė – visiška tragedija. Net jeigu ir tepalai laiku keisti, vis tiek genda. Prižiūrėtą dėžę rasti praktiškai neįmanoma, dažniausiai visos jau pavargusios. Galų gale teko ardyti – ten viduj pusė detalių nudilusios ar sulūžusios. Visa važiuoklė – plastmasės ir guma, barška, kliba, vairo kolonėlė linkusi klibėti net po remonto. Mašina važiuoja nuo vieno serviso prie kito – atrodo, niekada nesibaigia. Linkusi į koroziją – slenksčiai, arkos, dugnas. Lempų fiškės? Degė kelis kartus. Tiesiog pačios fiškės lydosi, atrodo kaip iš „Maximos“ žibintuvėlio, ne iš automobilio. Apgailėtina kokybė. Kas dėl „valdymo“ – jeigu ieškai gero valdymo, šita mašina tau irgi netiks. Priekinių varančiųjų ratų sistema – jokio sportiškumo ar stabilumo įspūdžio. Į posūkį lėkt negali, gazą spaudi – iškart tempiama nosis. Tai apie kokį čia valdymo „malonumą“ kalbam? Ir svarbiausia – parduoti beveik neįmanoma. Kai bandai atsikratyt, supranti, kad visi jau žino: tai automobilis, kurį žmonės perka vieną kartą. Nudega – ir daugiau niekada negrįžta. Keliuose jų vis mažėja, nes natūraliai nyksta – ir ne be priežasties. Dalys brangios, remontuoti gali tik specifiniuose servisuose, o tie – arba perpildyti, arba gyvena savo fanatizmo pasauly. Dažnai šitas markes gina žmonės, kurie nei normalaus automobilio turėjo, nei objektyviai supranta, kas yra kokybė. Nes jeigu jau turi 6 automobilių patirties – Alfa bus tavo sąrašo dugne. Smalsu, kiek iš 100 žmonių, kurie bent kartą turėjo Alfa Romeo pirko antrą kartą. Gal koks vienas, kuriam patinka kai jį pisa šiknon. Apeikit šitą nesąmonę. Jei norit ramiai važinėti – imkit kone bet ką kitą, bet ne Alfa Romeo. Tai ne tik vieno asmens nuomonė, visi, kurie objektyviai vertina kainos/patikimumo/atsiliepimų santykį tai puikiai supranta. Autoplius apžvalga, kurios komentaruose verkiantys ir pirmą giedėjimo stadiją išgyvenantys vairuotojai (gi pirma stadija - neigimas) tiesiog nenori pripažinti, kad tai blogas automobilis. Finale, jei norite pasižiūrėti situaciją iš tikrųjų - prisijunkite prie šios markės klubo pokalbio. Kasdien vis negerai ir dažnai iš tų, kurie realiai jas turi. Taip pat, nors kw turėtų pakakti, bet mašina sunki, taigi, jokio vairavimo malonumo :).
Pilnas atsiliepimas...
Naudotojas | 2025-05-26

Beveik liuks

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
+
-
Teko pavažinėti su Audi A4 2015 m., 162 kW, kurią pirkome su maždaug 105 tūkst. km rida. Per ketverius metus rida pasiekė apie 200 tūkst. km. Važiavome daug ir visur. Automobilis buvo skirtas pagrinde draugės kelionėms į darbą tarpmiestiniais maršrutais. Iš pradžių svarstėme apie A3, bet tuo metu už mažesnę kainą galėjome įsigyti geriau sukomplektuotą A4 – taip ir padarėme. Apskritai automobilis nekėlė didelių rūpesčių. Per visą eksploatacijos laikotarpį pakeisti abu priekiniai guoliai, kelios stabdžių traukės ir abu pusašiai (tai silpnos vietos). Visi kiti remontai buvo tik einamieji. Automobilis puikiai laikosi kelio, ypač autostradoje – jaučiamas didelis komfortas važiuojant dideliu greičiu. Dinamika – daugiau nei pakankama. Tačiau iki atlikus „Stage 1“ patobulinimą, buvo gana juntama turbinos duobė esant žemoms apsukoms. Dažnai, norint staigiau pagreitėti, automobilis tarsi "pagalvodavo", o tada šaudavo į priekį. Po lengvo „Stage 1“ ši problema išnyko, be to, šiek tiek sumažėjo degalų sąnaudos – vidurkis apie 9 l/100 km. Taip pat koregavome ZF automatinės pavarų dėžės darbą, nes ji gana vangiai perjungdavo pavaras greitėjant. Tačiau šios korekcijos nerekomenduočiau – po jų važiavimas mieste tapo labai nekomfortiškas. Dėžė kartais „daužydavo“, greitai atleisdama sankabą. Užmiestyje viskas buvo gerai. Įdomu tai, kad kita mūsų turėta Audi su BiTDI varikliu ir tokia pačia ZF 8 pavarų dėže neturėjo nė vienos iš šių problemų. Važiuojant tiek mieste, tiek užmiestyje – viskas puiku. Pravažumas taip pat labai geras. Nors automobilis gana žemas, niekada neteko užklimpti – žiemą važiuoti per gilų sniegą buvo tikras malonumas. Vidaus apdaila ir elektronika taip pat nekėlė rūpesčių – nebuvo jokių barškesių ar elektronikos „gremlinų“. Didžiausias minusas – erdvė salone. Man, kaip virš 200 cm ūgio žmogui, šis automobilis buvo visiškai per mažas (bet tai – draugės automobilis, tad nesiskundžiu). Galva remdavosi į lubas, o kad nesiremtų, tekdavo sėdėti ant sėdynės keistai kreivai. Ilgos kelionės tapdavo kančia. Už manęs gale tilpdavo tik šuo. Realiai tai – dviejų žmonių automobilis. Jei turite mažą vaiką ar planuojate šeimą, net nesvarstykite. Geriau ieškoti A4 Avant modelio, bet ir ten gale nebus daug vietos. Galiausiai nutiko blogiausias ir mažiausiai laukiamas dalykas – pasiekus apie 165 tūkst. km rida, automobilis pradėjo valgyti alyvą. Nors dažnai rašoma, kad 162 kW ir 165 kW varikliai jau turėtų būti su ištaisytomis šios problemos versijomis, servisų meistrai sakė, kad ir šie varikliai kenčia nuo tos pačios bėdos, tik galbūt rečiau. Alyvos sąnaudos buvo apie 1 l / 3000 km. Bandžiau kovoti: dažniau keičiau tepalus, naudojau „Lucas Oil Additive“, keičiau PCV vožtuvą, pyliau įvairius priedus – deja, niekas nepadėjo. Pastebėjau, kad alyvos sunaudojimas priklausė nuo važiavimo režimo – daugiau važinėjant mieste, alyvos buvo sudeginama daugiau. Vasarą, kai reikėjo nuvažiuoti į Latviją (apie 1000 km į abi puses), alyvos lygis nepakito. Manau, kad problema prasidėjo, kai miesto/užmiesčio važiavimo santykis pasikeitė iš 80/20 į 40/60 – tai galėjo užkimšti tepalų žiedus ir sukelti bėdas. Apibendrinant – automobiliu buvome labai patenkinti. Jis kėlė labai mažai rūpesčių, išskyrus alyvos deginimo problemą, dėl kurios galiausiai ir nusprendėme jį parduoti Nuvertėjimas gana mažas. Eksploataciją nekėlė rūpesčių apart alyvos deginimo. Rekomenduočiau šį automobilį tik tuo atveju, jei jis turi palyginti nedidelę ridą ir yra aiški jo eksploatacijos bei priežiūros istorija. Automobiliai su didesne rida arba tie, kurie nebuvo tinkamai prižiūrimi, labai tikėtina, kad kels problemų. Mano atveju, manau, kad dėl gero serviso ir santykinai nedidelės ridos pirkimo metu pavyko atitolinti rimtesnius gedimus. Teko susidurti su atvejais, kai kiti, turėję tą patį variklį, skundėsi dar didesnėmis alyvos deginimo problemomis, turbinos „wastegate“ gedimais, alyvos prasisunkimu ir kitais varginančiais remontais. Automobilio priežiūra nebuvo labai brangi – kainos gana padorios, ypač jei nesilankai oficialiuose Audi centruose. Ten, deja, kainos mažiausiai trigubos ir tvarko, tai ko nereikia tvarkyti. Taip pat nereikėtų tikėtis itin mažų degalų sąnaudų – šis variklis mėgsta benziną, ypač važiuojant dinamiškai. Mažiausiai ką pavyko trąsoje pasiekti važiuojant 70-90 buvo apie 7 L vidurkis. Ir labai svarbu: ZF pavarų dėžės tepalus būtina keisti reguliariai!
Pilnas atsiliepimas...
 
123456789...444

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas