|
Žygis | 2024-09-02 |
Audi A6 C7 3L TFSI
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Esmė – geros priežiūros išlaidos, valdymas ir dinamika
Kaina visada gali būti geresnė, garso izoliacija irgi
|
Kietas automobilis dinamikos ir valdymo atžvilgiu, ypač su sportiniu diferencialu. Galia didelė, kas kartą paspaudus džiugina įsibėgėjimas, žinoma tam labai padeda kompresorius. Plius palyginti mažos degalų sąnaudos. Prie viso to variklis turi aukštą patvarumo rezervą nepaisant didelės galios, tai vienas patikimiausių Audi variklių. Mano A5 turi labai gerą įrangą, visi saugumo ir komforto padėjėjai labai keičia automobilį į gerąją pusę. Todėl žiūrėkite kad automobilis būtinai turėtų tai ko jums reikia. Yra didelė šios kartos A6 gerbėjų bendruomenė Facebooke, tai galite pasiklausti bet ko, gausite visus atsakymus. Ir atsiliepmų apie šį auto yra daug, pasiskaitę galite lengvai suprasti kokios funkcijos ir įranga yra svarbiausi ir ko jums gali prireikti.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
|
|
Gedas | 2024-08-30 |
Vienas patikimiausių BMW automobilių
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
+
-
|
Esu turėjęs Mercedes CL500, Mercedes W222, taip pat nemažai ne tokių premium modelių. Galiu drąsiai pasakyti, kad dyzelinė šio BMW 7 versija yra vienas sėkmingiausių visų laikų Bavarijos gamyklos modelių. Pagal patikimumą jo su ankstesniais modeliais lyginti tikrai negalima – anksčiau septintukai buvo siaubingai nepatikimi. Trijų litrų dyzelinis variklis yra tiesiog pasaka tiek patikimumo, tiek galios prasme, geresnio variklio šio septintuko variklių saraše tiesiog nerasite. Pakaba irgi puiki - pagaliau pradėjo gaminti reguliuojamo aukščio pneumatinę pakabą, kas labai svarbu pas mus, o ir gedimų nebūna tiek kaip atrodytų. Automobilis buvo daužtas, nieko nuostrabaus, bet puikiai valdomas. Jei lygintume su konkurentu iš MB stovyklos W222, tai neskaitant prasčiau suprojektuoto salono, techniškai BMW automobilis už nei šiokį nei tokį Mercedes pranašesnis viskuom, jokių vaikiškų ligų. Manau, kad nuo 2015 metų Mercedes modeliai pralaimi BMW patikimumo srityje – anksčiau tikrai buvo atvirkščiai. Automobilis turi du minusus - neįtraukiama galinio vaizdo kamera, todėl nuolat purvina ir nesuprantu, kodėl BMW flagmano salone oro apipūtimo grotelės ir nemažai kitų dalių pagamintos iš pigios plastikinės. Kodėl pagaliau nepadarius interjero prilygstančio Mercedes modeliams. Vis dėlto po metų su šiuo BMW atrodo tampu bavariškų automobilių gerbėju – anksčiau pripažindavau tik Mercedes.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Donatas | 2024-08-28 |
Įspūdžiai po kelių metų
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimumas, išvaizda, pravažumas bekelėje puikus, geros degalų sąnaudos kaip nekeista, tvirta pakaba
Priežiūros kaina, kaina kaina kaina
|
Labai geras ir patikimas automobilis. Per visą eksploatacijos laikotarpį nebuvo nei vieno gedimo, nei vieno neplanuoto vizito į servisą, išskyrus planinę techninę priežiūrą ir vieno gamyklinio iškvietimo pakeisti keleivio oro pagalvės patroną. Iš minusų pažymėsiu tik standartinių remontų išlaidas, baisiai brangi darbų kaina, taip pat atsarginių dalių kaina. Žinoma kalbu tik apie originalias dalis ir apskritai automobilio įsigijimo kaina irgi yra nemaža. Prieš pirkdamas skaičiau įvairius atsiliepimus apie šį automobilį, tiesą sakant radau daug neigiamų atsiliepimų, bet man matyt pasisekė, tai aš galiu iš esmės rekomenduoti automobilį. Žinoma, su mašina po miškus nevažinėjau, tiesiog į kaimą ir sodybą, ramiu tempu kaip sakoma. Likau labai patenkintas, tik teigiamos emocijos!
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Nerkus | 2024-08-26 |
Nx300h Hibridas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Exterjeras, interjeras, ergonomika, ekonomija,patikimumas,komfortas,salono erdvė
Bagažinės talpa, pravažumas, ramus charakteris
|
Didžiausi NX pliusai tai jo dizainas, patikimumas, ekonomija, patogus kokybiškas interjeras, puikios sėdynės. Tai automobilis labiau mėgstantiems ramų komfortišką važiavimą, nors dinamikos jam užtenka tiek mieste tiek už jo. Tiesiog NX neprovokuoja sportiškai vairuoti. Sakyčiau jis pagal komfortą ir valdymą yra kažkur tarp Honda CRV 2014m ir Volvo S80 2008m, kuriuos teko vairuoti. Pakankamai erdvus salonas, labai patogios sėdynės ir porankiai ir apskritai vairuotojo pozicija. Prietaisų valdymas logiškas ir lengvai suprantamas. Pakankamai gera garso izoliacija miesto rėžimu (geresnė už Volvo).
Na ir kaipgi be minusų. Pirma- tai mažoka bagažinė,(konkurentai iš Volvo, BMW,MB,Audi siūlo didesnes, jau nekalbu apie Honda CRV) jei keliaujate toliau su visa šeima pvz: prie jūros ar į gamtą, reiks gerai pasukti galvą kaip viską sutalpinti. Nors kasdieninėms reikmėms pilnai pakanka. Antra, nors prošvaisa rašo 18.5cm, duslintuvas kabo gana žemai ir reikia būti atsargiam važiuojant mišku ar bekele kur gilios provėžos. Pravažumas yra prasčiausias iš konkurentų, čia NX grynas MIESTO SUV. Trečia- ne pati patogiausia pavarų perjungimo svirtis. Ketvirta- pakaba nors yra pakankamai komfortiška, ant prastų kelių gali būti kiek "gruboka".Penkta- prie didesnių greičių galėtų būti geresnė garso izoliacija. Ir paskutinis minusas- važinėjant dinamiškiau kuro sąnaudos gerokai šoka į viršų, nors čia hibridas. Bet ramiai važiuojant pilnai pakrautas su 4 asmenų šeima vartoja apie 6-7l /100km miestas-užmiestis vasarą, žiemą plius litras. Autostrada 120-8l, 130-8.5l.
Apibendrinant visi pliusai gerokai nusveria minusus ir jeigu nesitikit didelio pravažumo,krovinių talpumo ir sportiško važiavimo, šis NX tikrai nenuvils.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
|
Marius | 2024-08-25 |
Puikus
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Elegantiškas
Bagažinėje galėtu būti daugiau vietos
|
Tik 4matic!
Pravažumas fantastika,sportiškas,komfortiškas,patikimas,patikimi dyzeliniai varikliai 3.0
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Mondeo | 2024-08-24 |
Mondeo 2.2 147kW dyzelis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Kainos ir kokybės santykis, žema automobilio rinkos kaina lyginant su tiesioginiais konkurentais
Neentuziastiškas modelis, vangus valdomumas
|
4 kartos Ford Mondeo 2012 metų universalas. Variklis 2.2 litro turbo dyzelis su 147kW ir mechanine pavarų dėže. Variklis mieste ekonomiškas, vidutinės degalų sąnaudos miesto rėžimu netaupant ~8l/100km, tačiau užmiestyje ekonomija nepasižymi. Prie 90km/h ~6l/100km, prie 130km/h apie 8,5l/100km. Kieno tai įtaka, sunku pasakyti. Eksploatuotas su R19 ratlankiais, tai galbūt tai jų pasėkmė, arba nusidevėjusios sankabos padariniai.
Prie 270k kilometrų užsikišo kietųjų dalelių filtras, teko iškratyti ir išprogramuoti. Prie to paties buvo atliktas galios didinimas, ko pasekoje pavyko išgauti 180kW ir 530Nm, tačiau važiavimu šį pokytį buvo labai sunku pajusti, kadangi variklis didžiausią sukimo momentą išvysto ganėtinai vėlai, tik ~2700rpm, todėl jausmas labiau kaip važiuojant su atmosferiniu didžialitražiu benzinu.
Kas liečia automobilio surinkimo kokybę, tai jaučiasi daug volvo prieskonių. Viduje tiek durų apmušimai, tiek panelė padaryti iš minkštos medžiagos, kokybė nustebino. Salonas surinktas standžiai, todėl kokiais nors kredždesiais neerzino. Garso izoliacija vidutinė, užtektina kasdieniam važinėjimui. Nepaisant to durys užsidarinėja kaip skarbonkės, išorinės durų rankenėlės kliba ir tai išduoda, kad vis dėl to tai yra Fordas. Kas liečia kėbulą - išorinės kėbulo detalės rūdžių neturėjo, apart bagažinės dangčio vietos, kur nubėga vanduo. Atidarius kapoto dangtį arba palindus po automobiliu, vaizdas pasikeičia. Praktiškai visi varžtai ir veržlės surudiję.
Žinomos silpnos vietos: smagratis, lepi ir brangi degalų tiekimo sistema, užsikertantys galiniai stabdžių suportai. Daugiau visa kita kaip ir eiliniuose dyzeliuose. Vengti powershit automatinės pavarų dėžės (trumpas resursas, brangus remontas dėl sudėtingos pavarų dėžės konstrukcijos).
Automobilio kainos ir kokybės santykis 8/10, komforto santykis 6/10, praktiškumas 7/10, vairavimo emocija 4/10.
Idealiai tiks tam, kuris tiesiog važinėja iš taško A į tašką B ir nori pakankamai naujų metų automobilio už nedidelę rinkos kainą.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Vandalas | 2024-08-23 |
Opel Astra GTC 1,7 81kw
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
stilingas, manevringas, ekonomiškas
Korozija, kurią galima lengvai susitvarkyti atlikus tai laiku.
|
Puikus pasirinkimas šioje klasėjė 2/3 durų mašiniukui, stilingas, manevringas, ekonomiškas. keičiu tepalus ir stabdžių kaladėles
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Ronaldas | 2024-08-22 |
Ford Fusion/Mondeo 2014 Hibridas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Pats automobilis didelis pliusas
Nedidelis atstumas nuvažiuojamas elektra ir maža bagažinė
|
Fusion/Modeo turiu metai laiko, važinėju daug (diena ~150km)apie 30km elektra (norėtūsi daugiau) Vidutinės sąnautos 3,9L/100km. Pirkau jau važinėtą lietuvoje, Tik nupirkus buvo atliktas aptarnavimas + restoruotas šarnyras. Po metų laiko tech. apžiūrą praėjo iš pirmo karto be jokių defektų, kas realiai labai nustebino, nes jei išeiginė tik sekmadienį :D. Mašina labai maloni, patogi, gausi komplektacija ir beabejo geras kainos, kokybės ir metų santykis ( nereikia permokėti už pavadinimą).
Minusas tik vienas, bent hibrido tai maža bagažinė, nes baterija ten, tad jeigu reikia vežtis kažką didesnio tai bent hibridinė versija netiks. O šiaip labai puikus automobilis Tepalų ir filtrų aš neskaičiuoju, nes tai privaloma kiekvienam automobiliui. Kas liečia remontą tai šarnyrą restoravau, nes eina su visa šake(nauja svirtis berods ~160Eur). Daugiau nelabai ką ir komentuoti galiu, nes nieko jai nebuvo. Nepagailėkit eurų ir patikrinti automobilį servise bei istoriją internete.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Lukas | 2024-08-22 |
Legendinis Lexus IS 300
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
20 metų ir važiuoja kaip naujas, galimybė tiuninguoti variklį, arba važiuojant padoriai prasukti ir milijoną. Dabar pas mane 330000 km rida ir jokio tepalo suvartojimo, nė gramo!
Oi nemėgsta jis Vilniaus druskų :D
|
Retas variantas su 3 litrais po kapotu, mašina bomba. Tai mano antras šios kartos Lexus IS, ir kitas taip pat bus Lexus tik gal jau Gsas. Pirmasis Isas buvo apskritai pirmoji mano mašina ir iškarto meilė iš pirmo žvilgsnio :) Automobilis suteikia tik teigiamas emocijas ir turi charakterį skirtingai nei daugelis šiuolaikinių. Kitas variantas buvo žinoma BMW trečiukas, panašus automobilis bet ne tas pats. Biški kitokia BMW natūra, konservatyvus vokietis. Lexus įdomesnis - prietaisu skydelis chronometro dizaino atrodo lb įdomiai, salonas fantastiškas - oda ir alcantara. Tokių dabar nebegamina uz jokius pinigus. Kokybiškas auto – vaziuoja ir vaziuoja, net nusibosta. Pinigai tik ant tiuningo ir kebulo darbu. Butu galima turbo sumesti, vaziuotu kaip Supra :) Siaip, jei automobilis butu naujas, niekada jo neparduociau. Kitas pliusas kompaktiškas žmoniškas dydis, valdosi kaip bagis, nors nėra ko laužyti automobilio :) Ir Išvaizda. Auto 2001 metų ir vis tiek atrodo neblogai, beje kiekvienais metais brangsta ypač tinkamai prižiūrėti.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
|
cool | 2024-08-20 |
Hilux 2021 metų faceliftas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Saugumas aišku bus geras, tikiu patikimumas nepaves, išvaizda išskirtinė, Toyota konstrukcijos kokybė
Garso izoliacija prasta
|
Automobilis visiškai naujas, gausiai įrengtas, labai geras ir laiko patikrintas v6 variklis. Surinkimo kokybė yra tipiško Toyota lygio – manau nereikia niekam nieko įrodinėti. Automobilis praktiškas tiems kas gyvena name, mieste naudotis netinkamas. Nors šiaip gana praktiškas automobilis – apskritai galite naudoti ir apsipirkimams, išvykoms į gamtą ar gabendami didelių gabaritų krovinius ir aišku darbui. Pavažinėsiu daugiau parašysiu daugiau kaip sekasi ekploatuoti, kaip su Toyota patikimumu ir aptarnavimu.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
2024-08-18 |
Neblogas auto, bet daug taisyti
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Lengva rasti detalių antrinėje rinkoje.
Labai intensyvus remontams. Pakabos detalės visai nelaiko. Esant šalčiui pradeda neveikti vienos ar kitos sistemos.
|
Visai patiko automobilis - bagažinė labai talpi, komplektacija (netgi kaip 2006 m. - laisvų rankų įranga; atpažinimas balsu, gps). 2.2 benziną turėjau. Labai gendanti pakaba. Šiaip labai imli remontui mašina - per metus išleisdavau apie 30-35 proc. vertės. 2024 m. bus pirkimui tik nukankintos mašinos.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Vandalas | 2024-08-17 |
Chrysler 300c Touring 3.5 V6 2005 RWD
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Erdvus, komfortiškas, paskutinis chrysleris su stilium.
Valdomumas, garso izoliacija, matomumas, priekinė pakaba silpna.
|
Pravažiavau 75 000 km, automobilis konfortiškas ir turintis savitą stilių, kurio sekančiame modelyje nėra, vietos jame gerokai daugiau tiek prieky, tiek gale, nei 5 klasės bmw, ko nepasakysi apie sekantį modelį. Kaip tokiai didelei mašinai gana maža bagažinės talpa. Ratų arkos didelės, R18 atrodo vaikškai, R20 būtų kažkas per vidurį tarp gero vaizdo (R22) ir stocko. Silpna priekinė pakaba, tai šarnyriukas, tai traukutė... nors važiuoklė gana primityvi, bet mašina sunki. Gabaritus jausti sunku net ir įpratus vairuoti. Gana prastas matomumas galinio vaizdo. Priekinis stiklas kaip tanke.
Rūdžių perkant 2017m. nebuvo ant kėbulo, nėra ir dabar 2024m.
Tepalą pavalgydavo.
Benzas mieste 15-18, dujų ~20. Trąsoj jei 90km/h - 8-10ltr, jei virš 100km/h po litrą pridėti prie kiekvieno 10km/h, keturbėgė dėžė.
over all - auto dedu pliusą, rašydamas 7 iš 10.
nuvertėjimo didelio per 7 metus nėra, nes nuvertėjo euras, tai sunku pamatuoti. Remontas dažniausiai buvo priekinės pakabos, kainos dalių nėra kosminės, jų gauti nesunku. Benziną rinktis, kuo mažesne rida, žiūrėti kėbulą ir apačią, kėbulas gali būti kaip mano be rūdžių, bet dugnas papuvęs, ką sutvarkiau.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Albinas | 2024-08-16 |
Toyota Camry 3.5 XLE
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Faktiškai viskas yra pliusai
Vienintelis minusas yra nemažas polinkis korozijai, ypač galinėje dalyje
|
Automobilis su varikliu iš Lotus Evora ir k.t. tai faktai kalbantys patys už automobilį. Paprastas šeimyninis ir išskirtinu PATIKIMUMU pasižymintis sedanas, kuris be vargo įveikia dėmesio ištroškusias ir išskirtinumo ieškančiais, bet darančias pačius blogiausius sprendimus tokiu atveju aukas su 3.0 BMW dyzeliniais varikliais ar kitais nutrintais vokiškais Mercedes, Audi kibirais. Šis itin dinamiškas, ekonomiškas ir galingas variklis šiame mažai sveriančiame kėbule numygus greičio pedalą akimirksniu jus įspaudžia į itin komfortiškus odinius krėslus ir primena Jums, kad pasaulis tikrai sukasi. Kraujagyslėms susitraukus ir padidėjus spaudimui Jūs ir vėl pasijaučiate gyvesnis už visą pilkąją masę. Šį momentą Jūs suprantate, kad mažesnio tūrio variklis šiame kėbule tikrai nepageidautinas ir panašu, kad kitas Jūsų automobilis turės tą patį variklį, kadangi iki šiolei šie varikliai dėl sėkmingos integracijos begalėje Toyota modelių gaminami ir tobulinami toliau. Ir tai nepabaiga. Esant norui, galite įsigyti superkompresorių, kuris tiesiog lengvai tvirtinasi prie variklio. Ir štai jūsų 0-100 kmh pasiekiamas jau ne per 7, bet 5 sekundes. Ši Toyota nuginkluoja betkurį tipinio lietuvio liaupsinamą ir vokiečio Hanso nudrožtą kibirą su čipukais bei pridėtinėm apgailėtinai atrodančiomis sportinėmis apdailomis ant dyzeliu prasmirdusio ir kleksinčio kledaro. Tiek manevringumas, ekonomija, įsibėgėjimas, išvaizda ir patikimumas neturi ko lygintis. Štai šiuo automobiliu važiuodamas jūs pasijausite išskirtinis, nes tiek Camry, tiek 3.5 kombinacija yra itin retai randamas derinys tiek Lietuvoje, tiek visoje Europoje.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Domantas | 2024-08-15 |
Petrolhead’o svajonė
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Degalų sąnaudos tikrai geros, padori dinamika, pavarų dėžė ir valdymas, patikimumas bus geras, išvaizda puiki, bagažinė ne tokia ir maža
Komfortas, garso izoliacijos nėra, už vairo tilps ne bet kokių gabaritų žmogus, multimedija pasenusi
|
Geras automobilis. Tačiau su “grand touring” komplektacija yra perminkštas, man per daug plaukioja. Aišku tai puikiai tinka kasdieniam naudojimui, bet jei automobilį norėsite paspausti arba pavažinėti ekstremalesnėmis sąlygomis, pakabą tikrai teks modifikuoti. Jei pirksite naują galima užsakyti su sportiškesne pakaba arba pastatyti gerus coiloverius, kaip minimum standesnes spyruokles. Standartiniai stabdžiai geri, sėdynės taip pat šiek tiek per minkštos. Žinau, kad yra MX konfigūracijų su Bilstein pakaba, Recaro sėdynėmis, Brembo stabdžiais – manau su tokia komplektacija automobilis bus visiškai kitoks. Žiemą galinio standartinio diferencialo blokavimo irgi tikriausiai neužteks :)
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
|
Danas | 2024-08-13 |
Jaguaras yra jaguaras
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Svarbiausios savybės - patikimumas, dinamika, valdymas, pavarų dėžė, pakaba, komfortas, garso izoliacija. Dizainas labai gražus – tiek išorės, tiek vidaus.
Interjero erdvė nėra didelė, gana žemas automobilis ir varomas ne visai keturiais ratais
|
Tiesą sakant šis Jaguaras buvo nepaprastai sėkmingas modelis – atkreipkit dėmesį kiek nemažai jų yra mūsų gatvėse, automobilis labai gerai vertinamas ne tik D.Britanijoje bet ir visoje Europoje, tik pas mus kiek mažiau. Manęs automobilis irgi nepavedė, buvo ištikimas draugas ir suteikė puikų jausmą kas kartą įsėdus. Dvejus metus kol važinėjau juo nebuvo jokių netikėtų gedimų ar didelių investicijų, tik eksploatacinės medžiagos, taip pat pagal garantiją pakeista variklio pagalvė. Likę remontai labaiu kosmetiniai - nestandartiniai sportiniai stabdžių diskai, kilimėliai, visokios smulkios detalės, guminės juostos. Automobilis man ir dabar atrodo daug geriau nei tų pačių metų konkurentai iš Vokietijos. Kalbant apie valdymo/važiavimo savybes – plius minus tos pačios charakteristikos kaip konkurentų, valdymas manau geresnis nei pas kitus, tikrai prilygsta BMW penktukui. Komforto prasme XF labai geras, salonas neperkrautas, ergonomiškas, sakyčiau nieko netrūko. Pamenu visada apimdavo smagus jausmas kai įjungdavai sportinį dėžės ir dinamišką variklio režimą. Buvo geras automobilis.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
KGV | 2024-08-12 |
GLS 550
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
GLS 550
GLS 550
|
Labai geras automobilis, vertas demesio.????????????
???????????? Automobilio remontas savininką nervina!???? Labai geras automobilis, vertas demesio.????????????
Очень хороший автомобиль достоин большого внимания.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Artūras | 2024-08-11 |
MK5
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimas auto visom prasmėm
Minusų per daugiau nei 2 metus neradau
|
Mondeo MK5 2.0L 110KW
Turiu jau virš 2 metu, per tą laiką pasitaikė tik einamieji remontai - tepalai, filtrai ir stabdžių kaladėlės ir diskai. Per visą laikai jau nuvažiuota beveik 100k KM ir teikęs keisti diržus, bet automobilis visą laiką patikimai tarnauja. Kartais tenka vienu kartu +- 1000km pravažiuoti ir tai būna padaroma be problemu. Sėdynės pritaikytos ilgesniom kelionėms - nei per kietos nei per minkštos pats tas kad nesijaustų nuvažiuoto kelio. Ieškant šeimai patikimo kelionių automobilio su kuriuo galima patirti daug įspūdžių keliaujant, o nekabant servise ant keltuvo tai šis MK5 pats tas pasirinkimas
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
jonas | 2024-08-09 |
Prius PHV Prime
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Komfortas, gera pakaba, stebinanti dinamika, neabejotinas patikimumas, gražus kėbulo dizainas ir salono erdvė, geros priežiūros išlaidos
Nėra kuriuos norėčiau paminėti
|
Kuo išsiskiria šios kartos Prius, tai kad labai malonu jį vairuoti, plius itin mažos sąnaudos ir gera dinamika. Anksčiau turėjau Prius V41 kėbulu, tai tiesą pasakius galios neužteko, variklis rėkia, bet mašina nevažiuoja. Su Prime versija patirtis yra visiškai kitokia, aišku nesugebėsite padalyvauti lenktynėse su Tesla, tačiau kasdieniniam naudojimui dinamikos, efektyvumo ir praktiškumo balansas yra optimalus. Garso izoliacija automobilyje gerokai pagerėjo ir pats salonas tapo daug patogesnis. Elektroninė įranga aukščiausios klasės, viskas veikia gerai ir negirdėjau, kad būtų kokios įgimtos šio automobilio bėdos.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Gintaras | 2024-08-07 |
įspūdžiai su 4M kartos Audi Q7
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Saugumas, valdymas, puiki variklio dinamika, stebėtinas patikimumas, kuro sąnaudos kaip priklauso dyzeliui, komfortas, garso izoliacija ir vidaus dizainas, puiki pavarų dėžė, erdvus vidus ir bagažinė
Kaina net ir naudoto yra nemaža, surinkimo kokybė galėtų būti ir geresnė kaip premium Audi automobiliui
|
Palyginti su ankstesnės kartos Q7, šis automobilis skiriasi konceptualiai, nors taip ir neatrodo. Kėbulas visas aliuminis, todėl numetė kelis šimtus kilogramų. Rezultatas – vairavimo savybės ir variklio dinamika kaip sportinio sedano. Per beveik 2,5 eksploatavimo metų automobiliu nuvažiavau daug – beveik 130 000 km. Per tą laiką pakeičiau tik vieno rato guolį ir porą stabilizatoriaus svirčių, visa kita standartiškai. Viskam taikoma garantija. Neseniai pakoregavau ECU, dabar variklis siekia 330 AG. Automobilis sukasi kur kas linksmiau, ypač nuo 120 km/h, o sąnaudos sumažėjo maždaug litru. Žodžiu, laiku atlikite techninę priežiūrą, pilkite į variklį tik geros kokybės alyvą ir keiskite automatinės pavarų dėžės alyvą bent kas 60-70 tūkstančių ir šis patikimas automobilis jus džiugins ilgus metus. Remiantis pokalbiais atstovybėje ir su keletu kitų savininkų, 250 tūkstančių km rida šiam varikliui ne riba.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
123456789...434 |