Markės
Dovanojame autorėmelius, marškinėlius ir rankšluosčiusRašykite atsiliepimus, patarkite ieškantiems automobilio, o mes jums dovanosime dovanas! Plačiau

Atsiliepimai (8514)

Daugiau apie automobilį Honda Insight
2009 - 2014
Vidutinis automobilio įvertinimas
Artūras | 2024-06-05
Labai vidutinis automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Aprašiau
Aprašiau
Pirkau 2019 metais su 220k km rida. Iškeičiau į itin pamėgtą, bet visiškai kitokį automobilį – Land Rover Discovery 3 su 4.4 litro varikliu. Savaime suprantama Honda buvo pirkta kaip maksimaliai ekonomiškas automobilis, nes namas pats nepasistatys :) Apie Honda nepasakysiu nieko labai blogo. Mano pasirinkimas pasiteisino – automobilis taupo pinigus ir tai yra stipriausia jo pusė. Ekologijos mokesčio nėra, sąnaudos pigios, važinėjant kokius dešimt kartų po 2 km mieste, taip pat kartą per mėnesį 100-200 km užmiesčio režimu vidutiniškai paima apie 7 L kuro. Man atrodo gerai. Tai savotiškas Toyota Prius ir Honda Accord hibridas :) Toliau. Komforto nėra, nu nėra ir viskas, tavo užpakalis pajus kiekvieną akmenuką. Valdymo savybės labai vidutiniškos, nors su kuo palyginsi. Audio sistemos garsas yra š… Jokios garso izoliacijos, šilumos žiemą salonas taip pat neišlaiko. Kaip ir šalčio vasarą – per karščius klimato sistema veikia visu pajėgumu. Bet iš esmės šildo ir vėsina gerai. Šildomos tik priekinės sėdynės, galiniams keleiviams tenka pakentėti. Patikimumas: kai pirkau rida buvo 220k, pardaviau po 253k km, per tiek laiko pakeičiau galinius amortizatorius (stovėjo dar vis originalūs!) ir priekinį stiklą, kuri suskaldžiau labai nepatogioje vietoje. Tepalai žinoma ir viskas, daugiau jokių problemų ir vargu ar kitas savininkas turės kokių rimtų problemų. Automobilis buvo dažytas – tikrinau dažų storį, be to matėsi skirtingi dažymo atspalviai, bet be rūdžių. Nors vietomis skardos primena aliuminę folgą – toks sprendimas aišku yra vardan svorio mažinimo. Artimųjų šviesų šiame modelyje beveik nėra, tamsoje važiuosit apgraibomis. Pasikeičiau į dvigubai galingesnes lemputes, tapo įmanoma važinėti tamsoje. Bet toli gražu iki normos. Buferį suprojektavo visiškas nemokša – šis kliūna visur, nors pats automobilis ne toks ir žemas. Bet jau buferis... Keli žodžiai apie hibridinę dalį – su ja problemų nebuvo. Mieste dirbdama kartu su start/stop sistema neblogai pataupo kurą, žiemą šaltu oru su mano trumpais paspaudimais sąnaudos gaunasi iki 7,5 litro. Užmiestyje važiuojant 150-200 km atstumus, akumuliatorius pavargsta nuolat palaikyti normalų greitį, belieka tik kuklus 88 AG benzininis variklis. Panašu ir viskas. Apskritai - jei gyvenate vienas ar su žmona, važinėjat normaliais keliais, važiuojate šiek tiek greitkeliu ir nevažinėjate žvyrkeliais, tai automobilį rekomenduoju. Mieste Insight labai geras.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Skoda Superb
2015 - 2024
Vidutinis automobilio įvertinimas
Škoda | 2024-06-03
Atrodo geriau, nei važiuoja
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
.
.
Pirkau naują Lietuvoje 2017m. Buvo po minimalaus atnaujinimo, jau su plačiu ekranu. L&K 2.0 140kw, dyz. Autom. Komplektacija arti pilnos. Nereikėjo 4x, ventiliuojamų sėdynių, stoglangio, daugiau praktiškai viskas yra. 39500€. Tuo metu kaina atrodė jau gana solidi. Taigi apie pliusus. Kadangi neesu sportiško vairavimo mėgėjas, tai kuro sąnaudos tikrai geros. Vasarą apie 5.5, žiemą 6.5. Didmiesčių kamščiuose beveik netenka papulti, bet gyvenu mieste. Salono erdvė tikrai didelė, bagažinė taip pat. Su trimis vaikais viskas telpa išskyrus vaikų kėdutes, bet tris normalias kėdutes nesutalpinsi nei į vieną 5 vietų automobilį. Gale 3 netelpa, todėl viena priekyje, tada gale nėra vietos suaugusiam. Geras dalykas vilkimo "kablys", kurį gali lengvai paslėpti ir kai reikia vėl ištraukti. Centriniame ekrane funkcijos lengvai ir suprantamai valdomos. Vietų viskam pasidėti taip pat pakanka. Daug saugos funkcijų, kaip atstumo palaikymas, automatinis stabdymas, automatinis parkavimas, aklos zonos įspėjimas ir t.t. Pagrindiniai minusai. VAŽIUOKLĖS DARBAS. Pas mane yra su reguliuojama pakaba (gal tiksliau amortizatoriais). Ji turi 4 režimus plius vieną gali sukonfigūruoti pats (teoriškai gali, bet praktiškai tik gali parinkti kelis punktus iš pirmųjų 3jų). Eco, Normal, Comfort, Sport. Rėžimai reguliuoja ne tik pakabos darbą, bet ir kitas kelias funkcijas, pavarų dėžės, vairo, kondicionieriaus ir kt. Ant NORMAL automobilis siūbuoja, linguoja, tai gale sėdintiems gali pasidaryti negera. Plius važiuojant per lėtinimo kalnelius, gali nerdamas nulaužti buferį. Automobilis valdomas sunkiai, toks jausmas, kad turi gaudyti. SPORT režimas geriausias, nes nebesiūbuoja automobilis, vairas tikslesnis, ir tada jautėsi saugiai vairuodamas. (Nežinau, kaip yra su paprastus amortizatorius turinčiomis komplektacijos, bet jei veikia, kaip pas mane ant NORMAL, tai užuojauta). Bet tada "surenki" net ir menkesnius nelygumus. Kadangi garso izoliacija, nors ir su "slopinančiu triukšmą stiklų" paketu, girdisi ir variklis (kurio darbas tikrai garsus) ir padangų triukšmas, plius visi padangų bumsėjimai per kiekvieną nelygumą. Apsisukimo spindulys kaip maršrutinio autobuso, daugiabučio kieme teks atidžiau manevruoti. Net ir tuščioje aikštelėje ar plačiame kelyje norint apsisukti, dažniausiai nepavyks be atbulinės pavaros. Dėl patikimumo, kolkas sunku pasakyti, nuvažiuota apie 165k. Garantinio metu keitė užvedimo mygtuką, galinį dangtį, nes korozija paveikė galinę kamerą. Kaip ir visų dyzelinių auto visos ekologijos sistemos su laiku eina iš rikiuotės, keistas vamzdelis nuo bako iki variklio, ad blue padavimo kažkokiame mazge. . Pažymėjau, kad rekomenduoju, bet su sąlygomis, kurias parašiau. Jei būtų tokia važiuoklė naujame automobilyje, tikrai nepirkčiau. Visa kita galima pakęsti.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Hyundai i40
2009 - 2016
Vidutinis automobilio įvertinimas
Romas | 2024-06-02
2L automatas, modifikacija su 150 AG
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Valdymas, dinamika, išvaizda
Žemas dugnas
Turiu dvejus metus, geras patogus automobilis, niekada manęs nenuvylė. Versija su 150 AG veikia kaip priklauso, labai nustebau, kad automobilis jaučiasi labai gyvas kelyje. Galima pastebėti minusų - žiema šiai mašinai nėra itin malonus metų laikas, automobilio dugnas žemai – lengvai siekia važiuojant per pusnis, o ir automobilis nėra labai atsparus korozijai. Perkantiems siūlau labai gerai patikrint ratų arkas ir dugną. Blizgios detalės interjere kitas erzinantis dalykas, vienas prisilietimas ir teks naujai blizginti. O daugiau vargu ar galima ką nors blogo pasakyti - salonas didžiulis, bagažinė tiesiog didžiulė. Detalės nebrangios, perku aišku ne originalias, tačiau kokybiškas. Vidutines sanaudos po pilno degalų užpildymo rodo apie 8.3, tada pasiekia 9.5 l/100 km. O kai nori smagiau pasivažinėti pasiekia 11-13 litrų. Užtai įranga puiki – už tokius pinigus prikimšta tiek įrangos, kad nei vienas europietiškas ir japoniškas automobilis jam neprilygs.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį BMW 5 klasė
2017 - 2024
Vidutinis automobilio įvertinimas
BigB | 2024-06-01
520d modifikacija su 190 AG
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas, kuro sąnaudos ir valdymas
Išlaikymo kaina ir nupirkimo kaina, žema prošvaisa, ilga bazė, bagažinė kogero mažesnė nei konkurentų
Automobilis fantastiškas ant gero kelio, puikiai laikosi posūkiuose, galima važiuoti beveik kaip sportiniu automobiliu nepaisant didelio penktuko svorio. Bet žiemą jei teks važinėti daugiabučių kiemuose, tai bus problemų ypač jei nepratę vairuoti didelio galu varomo automobilio. Bet apskritai ant gero kelio tai geriausias automobilis kiekvienai dienai, degalų sąnaudos, dinamika, pavarų dežės pavarų perjungimo sklandumas puikūs. Labai erdvus interjeras, patogios sėdynės, visi sėdynių išlenkimai, viskas apgalvota ilgoms ir patogioms kelionėms. Automobilis žinoma puikiai įveikia posūkius, nesu turėjęs geriau valdomo sedano, gal net nesu važiavęs su geriau valdomu tokio dydžio automobiliu. Prietaisų skydelyje nėra nieko nereikalingo, suprojektuotas lakoniškai, bet prabangiai ir stilingai. Taip, automobiliui reikia priežiūros, kuri tapo be galo brangi, pamirškite senus gerus laikus kuomet automobiliui pirkdavote tik originalias dalis ir remontavot atsovybėje. Už viską tenka susimokėti. Žodžiu automobilis modernus, dinamiškas, estetiškas dizainas, su M apdaila negalėsit nuo jo atitraukti akių, geriausias iš geriausių.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Mazda CX-30
2019 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
Domis | 2024-05-29
Mazdulė CX-30
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
GRAŽUS + LABAI DAUG PAGALBINIŲ FUNKCIJŲ
Akumuliatorius turėtų būti gelinis, arba nupirkus pasikeisti iškarto. Bus bėdų
MAZDA CX30 Atrodo kaip Ferraris. Žiauriai graži mašina todėl ir pirkau net nebandęs. Buvo coronos visokios ir panašiai. Mašina važuoja labai gerai, telpi į mažus tarpelius prie mokyklos. Kamera gale super HD kokybė, isijungus atbula pavara iškarto net iš toliau jei važuoja praneša. Projekcija super rodo net navigaciją. Minusas būtų kietoka. Kartais išsikrauna akumas mažais atstumais reikia išjunginėti start stop. Daugiau minūsų nebūtų. Pagal saugumą savo klasėje numeris 1. Tas mums irgi buvo svarbu perkant. Automatiškai patamsejantys veidrodėliai kai iš galo šviečia. lietaus daviklis. Aklos zonos. Viskas yra realiai bazinėje komplektacijoje. Labai smagus geras auto. Žinoma vyšninė spalva yra pati geriausia kitos net nežiūrėkite. Panelė prekinė yra iš odos tad vasara kai buna 35 laipsniai jokio plasmasės kvapo labai džiugu. Minusas dar būtų prie pavaros apdailos medžiaga tokia kaip permatoma plasmasė labai braižosi ( galėjo oda padaryti). Apsisukimo kampas geras. antikorozija reiktu pasidaryti krowneshop berods tik 200eur. Pirk naują :)
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Skoda Octavia
2020 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
Daiva | 2024-05-29
Puikus automobilis šeimai
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Man svarbiausi privalumai - saugumas, degalų sąnaudos, bagažinė, išorės ir vidaus dizainas
Kaina nemaža, dinamika ir pravažumas nieko nesužavės
Gražus išorėje ir patogus viduje. Automobilio interjeras „Style Plus“ yra tiesiog fantastiškas, labai malonus ir gerai apgalvotas. Likau labai patenkinta šviesomis, kurios ir puikiai apšviečia kelią ir neakina priešais atvažiuojančių. Degalų sąnaudos mieste pasirodė siekia 7-9 litrus 100 km, užmiestyje - 5-6 litrai. Manau tai labai labai gerai. Verta paminėti ir svarbiausius privalumus, kuriuos gausite nepriklausomai nuo versijos – itin erdvi bagažinė, kuri kartu su “Simply Clever” sprendimais leidžia optimaliai susidėti visus daiktus. Tiesa pas mane universalas. Minusas tas, kad automobilis su šiuo varikliu nėra pats dinamiškiausias, bet vėlgi viskas priklauso nuo to ką norima iš automobilio. Vertinant jį kaip šeimos automobilį dinamikos turėtų pakakti. Gaila, kad mano versija neturi visų varančiųjų ratų. Žinoma su automobiliu į gamtą išvažiuoti galima, bet į apsnigtą sodybą nenuvažiuosite. Vėlgi ar tai minusas priklauso nuo to, kokiam tikslui automobilis bus naudojamas. Apskritai esu labai patenkinta automobiliu – suteikia ne tik patikimo automobilio, bet ir itin komfortiško automobilio įspūdį.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Dodge Durango
2010 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
Donatas | 2024-05-28
Puikus auto
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pakankamai ekonomiškas, išskirtinis,erdvus.
Galėtų būti geresnis matomumas iš salono
Teko važinėti praktiškai su visais lietuvaičių pamėgtais “vokietukais”, paskutinysis 2015 X3 3.5i,tai galiu pasakyti Durango 5.7 hemi,niekuo nenusileidžia. Komfortas, net ir su R21 padangomis pakankamas, kuro sanaudos užmiestyje važiuojant iki 100 km/h 9/10 ltr benzo, dujų 12-13. Mieste 15-16benzo dujų iki 20ltr. Traukos tikrai užtenka, garsas malonus, puikiai tinka tolimoms kelionėms su šeima.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Mercedes-Benz 190
1982 - 1993
Vidutinis automobilio įvertinimas
Roman | 2024-05-26
Mercedes 190 W201 su 2 L varikliu
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas, gerai valdomas, senoviškas komfortas, gražus dizainas, patikimas variklis, greičių dėžė, paprastas ir pigus remontas
Mažas viduj, maža bagažinė, rūdys
Labai patenkintas, kad tokį nusipirkau kažkada kai dar kainos buvo mažos, dabar jau subrangę ypač variantai su dviejų litrų varikliu. Labai patinka važiuoklė, tai yra gana paprasta pakaba, kuri veikia puikiai, o remontas nebrangus. Variklis ir greičių dėžė patikimi, net po šitiek metų ir po 5 metų kol aš juo pavažinėju. Puikiai vedasi ir veikia net ir po ilgo nenaudojimo. Pakeičiu tepalus, prižiūriu visus skysčius ir tiek. Patinka interjeras, labai patogus, mažas ir jaukus, oldscoolinis. Pagrindinis dalykas yra prižiūrėti kėbulą ir užsidėti kietus ratus :) Automobilis nenuvylė, vienintelis dalykas, kurį turiu sekti ir neužleisti tai probleminiai slenksčiai, domkrato pakėlimo vietos ir stakanai, kurie pas mane pradėjo rūdyti. Na ko norėti iš 1988 metų automobilio. Svarbiausia, kad vedasi, važiuoja be problemu, apskritai fainas automobilis vasarai, žiemų jam geriau nematyti.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Jaguar XJ
2009 - 2019
Vidutinis automobilio įvertinimas
Šilas | 2024-05-23
Jaguar XJ eksploatavimo patirtis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Žiūrėkite apžvalgą
Žiūrėkite apžvalgą
2014 metų gamybos Jaguar XJ įsigijau dar 2019 metų gegužę, kurio rida tuo metu buvo vos 21 tūkstančiai. Esu tik antrasis automobilio savininkas. Praėjo nemažai metų, dabar gaunas jau 5 metai kai karts nuo karto važinėju šiuo automobiliu, dabar odometras rodo nuvažiuotų 50 tūkstančių, taigi nusprendžiau pasidalinti savo patirtimi. Beje, rinkoje pastebėjau šitie Jagurai yra labai neblogų būklių skirtingai nei kitų markių premium automobiliai, dažnas yra su maža rida, aiškia istorija ir tikrai geros būklės. Kai ieškojau visi XJ, kuriuos peržiūrėjau buvo labai padorūs. Išsirinkti nebuvo sudėtinga. Automobilis solidus - su visais varomaisiais ratais, 340 Ag galios, su standartine ratų baze, aukščiausios kokybės premium įranga, tik be durų pritraukimo ir medinio vairo. Neturiu kantrybės viską sutalpinti į vieną apžvalgą iš karto, tai parašysiu apie pagrindinius pliusus ir minusus. Privalumai: automobilis išskirtinės gražios išvaizdos. Tvirtas ir raumeningas kėbulas iškarto išsiskiria iš visų premium automobilių. Visiems mano draugams ir pažįstamiems automobilis labai patinka, kaip 100 eurų banknotas :) Prabangus interjeras: oda, natūralus medis, normalus metalinis chromas – visa tai žavi kiekvieną kartą kai sėdu į XJ. Nemažai metų praėjo kai turiu automobilį, bet vis dar stovėdamas kamštyje žaviuosi interjeru. Puikus valdymas tiek ant sauso asfalto, tiek ant slidaus ir mieste ir užmiestyje. Automobilis maloniai nustebina beveik bet kurioje “stipresnėje” situacijoje. Tai labai lengvai valdomas automobilis nepaisant nemažos galios – gali patikėti žmogui važinėjusiam vien dyzelinėmis Zafiromis ar Toyota Priusais. Garso izoliacija dėl dvigubų stiklų suteikia automobiliui išskirtinį komfortą, ypač miesto spūstyse ir važiuojant dideliu greičiu. “Meridian” garso sistema gera, groja švariai ir aiškiai. Aišku nepalyginama su garso sistema namie, bet vistiek maloniai stebina. Padori dinamika nuo pat mažiausių apsukų, 340 AG prireikus leidžia gana greitai pasiekti lenkimui reikalingą greitį prie visų greičių. Automobilis gana patikimas, važiuoja ir važiuoja, pakanka atlikti patikrinimą du kartus per metus ir tiek. Niekada rimtai nenuvylė, neišgasdino check engine lemputė, visada užsivesdavo ir nuvažiuodavo ten kur reikia. Minusai. Galinės sėdynės atlošas nenulenkiamas. Ar tikrai prestižiniam automobiliui gamintojo nuomone nereikia įsidėti didesnių daiktų, net snieglentė ar slidžių? Sunkumai su dalimis, kainos labai skiriasi, gali skirtis du tris kartus, todėl reikia atidžiau paieškoti. Skirtingai nuo konkurentų XJ galingesniems nei 340 AG varikliams negamino versijų su visais varomais ratais. Tarkim turi galingą V8 versiją, tačiau vien teigiamų emocijų iš V8 riaumojimo ir puikaus pagreičio neužtenka, labai reiktų ir visų varomųjų ratų saugumo. Nepakankamai geri priekiniai žibintai. Jaguar XJ versijos iki facelifto turi toli gražu ne geriausias šviesas, ypač palyginus su panašiais vokiečiais. Keista, kad 2009 XF modeliai turi geresnius ksenoninius žibintus. Nėra „CarPlay“ programėlės, šiais laikais šito labai pasigendu. Panašu ir visi trūkumai.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Lexus RX
2003 - 2009
Vidutinis automobilio įvertinimas
Lexus | 2024-05-20
Rx 400h 2008m
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas
Prastos interjero medžiagos
Važiuoju jau 4 metus. Tikrai neturiu prie ko labai prikibti. Trauka puiki, komfortas puikus, viskas veikia be priekaištų. Gedimų neturėjau nei vieno per šiuos 4 metus. Pravažiavau beveik 85000. Einamieji darbai savaime aišku: kaladėlės, tepalai, sailenblokai, filtrai. 50000 jau važiuoju dujomis- fantastika (vidurkis apie 12ltr. Miestas + užmiestis). Labai prasta sėdyniu oda dirbtinė. Rūdys irgi po truputį lenda.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Peugeot 208
2019 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
Arūnas | 2024-05-18
Rekomenduoju
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gražus, patogus, manevringas.
Nėra
Prieš perkant šį modelį, 8 metus vairavau peugeot 607. Kai atėjo laikas keisti automobilį, norėjau naujo, o įsigyti naują peugeot pajamos leido tik ekonominį modelį (208), bet mano vertinimu aš važiuoju mažai (10 tūkst. km per metus), tai mane šis variantas tenkino. Pirkau benziną, automatą, 96 kW, GT su visa įmanoma komplektacija. Atsižvelgiant į tai jog tai ekonominės klasės automobilis su 45 aukščio padangomis (nes R17 ratai) gan minkštai važiuoja. Garso izoliacija... po 607 aš viską girdžiu, ypač padangų keliamą triukšmą, bet vėl gi, tai ekonominės klasės automobilis, tai ne toks jis didelis (tas triukšmas). Labai patogiai sėdisi, labai patogus vairas. Turbūt bus labai nepatogu atsisėdus į kito gamintojo automobilį žiūrėti į prietaisų skydelį pro vairą. Nes naujausiuose peugeot modeliuose dedami tokie vairai, kad į prietaisų skydelį žiūrima pro vairo viršų. Prieš perkant šį modelį apsilankiau autorizuotame peugeot servise ir paprašiau papasakoti kažką blogo apie šį modelį. Tai buvo pasakyta, kad norint jog variklis tinkamai tarnautų, reikia tepalus keisti kas 7 tūkst. km ir kas kart keičiant tepalus reikia stebėti ar nepradėjo brinkti pagrindinis diržas, kadangi jis yra tepale. Ir jei pradės brinkti, reikia keisti. Kol yra garantija, diržas keičiamas nemokamai. Garantijai pasibaigus diržo keitimas 300 €. Kadangi manasis 208 pravažiavęs 12 tūkst., tai dar nieko neteko remontuoti.
Pilnas atsiliepimas...
Finejas | 2024-05-18
Modifikacija: 300d su 2 L varikliu ir 245 AG
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Svarbiausi privalumai: daug solidesnis nei konkurentų dizainas, beveik tobulas komfortas, pakaba, saugumo įranga, degalų sąnaudos ir Mercedes surinkimo ir konstrukcijos kokybė
Multimedija nėra tobula, bet tobulų ir nėra, priprantamas dalykas
Mersedes GLE pirkau naują, pakeičiau W212 Mercedes E klasės. Marcedes E man labai patiko, neturiu jam didelių priekaištų, tačiau norėjau sedaną pagaliau pakeisti į visureigį. Naujas MB automobilis gausiai aprūpintas visomis reikalingomis funkcijomis – berakčio įėjimo, užvedimo funkcija, visų pusių kameromis bei automatiniu parkavimo asistentu, taip pat yra valdymas balsu. Per appsą galite valdyti automobilį, pavyzdžiui jei pamiršote jį užrakinti arba palikote atidarytą langą. Nors ir nedidelis variklis turi labai didelį sukimo momentą, variklio sąnaudos labai labai geros, žinoma tai dyzelinis. Didelis visureigis važiuoja kaip laivas, atrodo plaukia kelio paviršiumi, yra labai minkštos natūros, bet kartu nenuobodus. Salonas labai tylus nepaisant dyzelino variklio. Erdvės viduje suteikia foninis apšvietimas, kuris pasikeičia į jaukią šiltą spalvą, kai padidinate salono temperatūrą. Kėbulo dizainas, kaip ir interjero yra puikus. Sėdynės patogios, labai gerai valdomos ir turi vibracijos funkciją, kad neužmigtumėte. Manau automobilis arti tobulybės kol kas esu labai patenkintas automobiliu. 100 balų.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Toyota Yaris Cross
2020 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2024-05-15
Toyota yaris cross
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas
Kietokas
Automobilis skirtas ieškantiems ne komforto,bet važiuoti ekonomiškai.Iš tiesų,kuro sanaudos maloniai stebina gerąja prasme.Vaziuojant vidutiniskai 100 km/h greiciu,kuro sąnaudos 3,4 litro.Važiuojant 110-120kmh,sąnaudos neperkopia 5l-apie 4,5l.Kalba eina apie hibridinį variklį.Pakaba kietoka,bet stabili.Traukos atžvilgiu-tikėtasi mažiau,bet esant reikalui aplenkti kitą automobilį (greitkelyje),nekyla jokių sunkumų.Atomobilis ganėtinai lengvas (1200kg),todėl tų 85kw -per akis.Dar vienas momentas kuris nustebibo-šviesos.Matomumas važiuojant tamsiu paros metu-žavi.Visi žibintai LED'ai.Ervė salone.Jei esate aukštesni nei 1m80cm-automobilis ne jums (nebent važinėsite vienas ir keleivis.Man,kaip žemaūgiui-vietos priekyje sočiai ir gale vaikai sėdi be problemų (vaikiska kėdutė) ir paauglys telpame be problemų.Apibendrinant-jei norite pigiai keliauti-100% procentų rekomendyoju šį auto.Juolab,kad už tokią kainą net nešauna į galvą koks dar hibridinis SUV'as ir išeina (naujas)...
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Nissan Leaf
2017 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
Td | 2024-05-14
Nissan Leaf, 2022 40kwh N-Connecta
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kokybiškas, patikimas, taupus, dinamiškas
Matomumas, vidaus dizainas
Pirkau kaip miesto automobilį ir pirkinys pasiteisino. Kraudamas type 2 mieste, išeina 40-70eur/1000km mieste. Privalumai: - dinamiškas, smagiai valdomas automobiliukas, daug smagių akimirkų važinėjant po miestą; - minkštesnė pakaba nei dauguma tos pačios klasės automobilių; - pakankamai geros salono medžiagos; - patikimas (jau seniai leidžiamas, neturi ligų); - kaip įptasta japonams, gausi komplektacija; - šilumos siurblys ypač patiko: žiemą telefonu įjungus ir pašilus 15 min, ateini į šiltą erdvę, su nutirpusiais langais, sausu oru (pvz., benzininiuose drėgnoka); - man asmeniškai graži išvaizdą modelio po restyle, su juodais ratais; - viduje pakankamai erdvus, gyli nemaža bagažinė; Trūkumai: - priekinio stiklo rėmai stori, sumažina matomumą; - vidaus dizainas galėtų būti modernesnis, nors kitą vertus su mygtukais patogiau; - nėra akumuliatoriaus šildymo, todėl žiemą nuvažiuos mažiau, pvz., mano apynaujis prie didelio minuso ant 80% įkrovimo, įjungus visą elektroniką ir prieš važiuojant pašildžius, pravažiuoja 100km (miestui pakankamai); - tai miesto automobilis, nes nedidelė baterija, tačiau geriau pirkti mažiau naudotą 40kwh nei gerai pavažinėtą 60kwh, atstumas daug nesiskirs; - važiuojant kartais be reikalo įsijungia priekinio sisidūrimo alertas, o stovint kamščiuose parktronikai; deja jautrumo nereguliuoja;
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Subaru Forester
2002 - 2008
Vidutinis automobilio įvertinimas
Rytis | 2024-05-14
Subaru Forester 2.5L 169kw automatas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dinamiškas, nebrangus išlaikymas, geras pravažumas, manevringas, nebrangus išlaikymas
Rudija kėbulas
Vairuoju jau antrą subaru, pirmasis buvo outback 2006, dabar foresteris. Abieju pravažumas, palyginus su konkurentais, stebėtinas. Nebuvo problemų ir neteko žiema sėdėti pusnyse. Aukštesnė pakaba, keturi varomi, gelbėja ne tik miškuose, bet ir mieste daugiabučių kiemuose. Turbininis variantas labai dinamiškas, važiavimas smagus. Kuro sąnaudos su dujomis - pigiau grybo - iki 10e/100km, visiškai netaupant, priklausomai nuo kojos sunkumo. Pagrindinė problema - rudyjantis kėbulas, daugiau didelių problemų nėra, jei eksploatuojamas ir prižiūrimas su protu. Automatinė dėžė galėtų turėti 5 pavaras, nes pas šiuos stovi 4 pavarų automatinė dėžė, bet tai nesukelia jokių problemų.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Land Rover Evoque
2011 - 2018
Vidutinis automobilio įvertinimas
Mind. | 2024-05-13
Evoque su 2.0 d varikliu su 150 AG ir 4x4
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Saugumas, dinamika, valdymas, kuro sąnaudos. Išvaizda puiki, komfortiškas ir gražus interjero dizainas, garso izoliacija gera. Multimedija patogi
Nemaža išlaikymo kaina, maža bagažinė
Automobilis visada suteikia malonias emocijas, važiuoji ir važiuoji ir visai nenori iš jo išlipti. Labai geros degalų sąnaudos, įsibėgėjimas ir dinamika stebina, prabangus interjeras ir medžiagų kokybė puiki, nebloga garso izoliacija ir multimedija, kelyje nedidelis visureigis elgiasi gana komfortiškai ir nuspėjamai. Nors matyt dėl trumpos ratų bazės ir gal dėl nemažo aukščio mėgsta pašokinėti posūkiuose kaip sakoma. Kalbant apie automobilio techninę priežiūrą ir originalių dalių kainą, manau kainos yra šiek tiek per brangios. Neduok Dieve jei reiktų atlikti sudėtingą variklio ar dežės remontą. Kitoms standartinėms ekploatacijos detalėms galite rasti pigesnių analogų. Žinoma visureigio išlaikymas kainuoja daugiau nei vidutiniškai. Visgi kad ir nedidelis tačiau tai aukščiausios kokybės automobilis ir išlaidos nusiteikite bus didesnės nei vidutinės. Technologiškai automobilis modernus, turi krūva elektroninių asistentų, saugumo sistemų ir modernią visų varančiųjų ratų sistemą su įvairiais nustatymais. Bekelėje neišsigasite, tik klausimas ar to reikia. Pievoms su šitu automobiliu greičiausiai nevažinėsite. Apskritai automobilį įvertinčiau aštuoniais balais – ne idealus, tačiau vertas dėmesio.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Volvo XC40
2018 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
Algirdas | 2024-05-10
Volvo xc 40
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nereikia prisijaukinti
Maža bagažinė
Na nežinau, skaičiau prieš tai atsiliepimą, Juokas paėmė, nusprendžiau parašyti komentarą. 1.Trauka? Puiki, stipriai nesijaučia pavarų perėjimų. Jeigu perki automobilį su 1,5, nesitikėk, kad jis puikiai trauks, kol suveiks turbina ir t.t. Čia kaip pirkčiau toyota aygo ir sakyčiau, kad netraukia. nes prieš tai turėjau subaru 3,0R , va ta tai traukė. 2.Multimedia intuityvi, greitai perpratau valdymą. Touchscreen ekranas ne medinis 3.Bagažinė? Mažoka. Reikia didesnio automobilio? Pirk didesnį ir nesiskųsk. Arba pirk stogo bagažinę. 4. Labai geras matomumas priekio/šono pro stiklus, automobilio struktūros neužstoja vaizdo. 5. Aukštesniam žmogui kas aktualu, tai kojų parėmimas ar kaip ten vaidinasi, kur iš sėdynės išsitraukia. 6. Automobilis toks, kurio nereikia prisijaukinti. Jį lengva jausti. 7. Įsėdus į automobilį jaučiasi tvirtas interjeras. Žodžiais to nepaaiškinsi.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Audi Q5
2008 - 2017
Vidutinis automobilio įvertinimas
Ramūnas | 2024-05-10
Audi Q5 3.0 V6 TDI 176 kW, Quattro, 2012
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Premium-šiame žodyje yra visuma savybių-konstrukcija, vidaus medžiagos, valdymo savybės, JAUSMAS į(atsi-)sėdus, ati(už-)darant duris, užvedant variklį. Važiuojant...
Brangi eksploatacija, senstėlėjęs išorės ir vidaus dizainas, sena multimedia, jaučiasi, kad tai SUV, o ne l/a.
Tai jau senstelėjęs automobilis, bet vis dar Premium lygio - aukštos kokybės vidaus interjero medžiagos (beje, naujajame modelyje, nuo 2018, kokybiškų medžiagų interjere sumažėjo:(), labiausiai tai išduoda multimedijos ekranas ir jo valdymas, nors ir pakankamai nesunkiai perprantamas. Bang Olufsen aparatūra čia verta savo pavadinimo ir pinigų. Odinės sėdynės "priimtinos", nors oda galėtų būti "švelnesnė":) Na, gal ne tokia kaip lexuse, bet truputį... Tačiau bet kokiu atveju, ji tvirta. Sėdėjimo padėtį šiame auto turėtų surasti kiekvienas, juolab jis sėkmingai buvo pardavinėjamas už Atlanto, o ten truputį kitokios kompleksijos naudotojai. Gal todėl Q5 jie vadina "small SUV";) Vietos gale ne fontanai, bet normalaus sudėjimo žmogus gali patogiai įsitaisyti. Konstrukcija apart to, kad paaukštinta (SUV), yra kokybiška ir analogiška A4 (naudojasi ta pačia platforma). Aukštis ir didesnė masė ir lemia tai, kad Q5 važiavimas neatrodo toks smagus kaip su A4, bet turi kitų privalumų-aukštesnė sėdėsena, lengvesnis į(iš-)lipimas, matomumas visomis kryptimis geresnis, borteliai, kelio nelygumai mažiau "rūpi". Teko eksploatuoti ir naujesnius SUV (RAV4, Tiguan), tai ši, nors ir vyresnė, yra ir jaučiasi, kad yra kito lygio žaidėja. Gerokai aukštesnio. Trumpai. Eksploatacija brangi. Bet ir auto toks, ne A3. Yra keletas niuansų, kuriuos turiu paminėti. Žinoma, 3.0 TDI jau brangiau už 2.0 litrus, bet sunkiam automobiliui jo reikia...Kad važiuotų, o ne stenėtų. EGR ir DPF yra dyzelinių variklių BLOGIS, kurie turi įtakos jų resursui ir patikimumui. Bet čia galioja visiems dyzeliams. 7 pavarų S Tronic (arba VAG DSG) dėžė reikalauja priežiūros-būtinai (profesionaliai) keiskite alyvą ir 2 filtrus (išorinis ir vidinis) kas ~60 000 km. Taip ji dirbs sklandžiau ir tarnaus ilgiau. Kodėl dar žmonės renkasi dyzelius, ypatingai sunkesniems SUV ir visureigiams? Todėl, kad dyzelis suderina gerą trauką (tam reikia NM, o ne arklių. Žinoma, gerai ir arkliukai) visais diapazonais ir esant įvairioms apkrovoms, ir tuo pačiu su kuru elgiasi sąžiningiau. Kai kurie Q5 būna su adaptyvia važiuokle (CDC: continuous damping control), tai turėkite omeny, kad ten stovi ir kitokie, reguliuojantys TIK amortizavimo charakteristikas, bet ne kėbulo aukštį, amortizatoriai (beje, juos gamina tiks Sachs) ir jie kainuoja ~ 5 kart brangiau už paprastus. Vokiški automobiliai, kaip, beje, ir senesni japoniški dar buvo konstruojami taip, kad šiek tiek techniką išmanantis savininkas galėtų pats smulkius darbus pasidaryti, o į servisą vyktų tik esant rimtesniems darbams. Terminas "Premium" sugalvotas ir suteikiamas ne šiaip sau. Jei daiktas priklauso šiai klasei, tai ir jo priežiūra yra/turi būti "Premium" lygio. Brangiau... Tikrinti rimtai. Nes pvz. nepatikrinus adaptyvios važiuoklės amortizatorių, kurio vnt. kaina ~ 500 Eur, galima papulti... Kėbulas rūdžių nebijo, nebent ... Bet pakabos detalės, deja, stipriai kenčia nuo jų, kaip ir dugnas. Taigi, planuojant ilgesnį eksploatacijos laiką, reikėtų pasidaryti antikorozinį. Ar tikrai reikia 3.0 V6 TDI, nes 2.0 TDI ar 2.0 TSI (nuo 2013 m., 165 kW) bus ženkliai pigiau eksploatuojami ir remontuojami, nors kuro sąnaudos nebūtinai tą parodys. Ar turėti "Premium", kad ir senesnį, galintį nuvažiuoti 300-500 tūkst. km, ar turėti naujesnį, su tapšnokliu, modernesnį, gal ir ne tokį ilgaamžį (kas su ja važinės 10 metų?) auto? Be to, ir dyzelį, vargšelį, Europa siekia nužudyti... Šis automobilis kurtas ilgam ir kokybiškam naudojimui. Kad ir su brangia eksploatacija. Ar to reikia? Spręsti Jums. Sėkmės rinkimuose!
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Audi A6
2018 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
Audi savininkas | 2024-05-09
Papildymas atsiliepimo Audi A6 50TDI 2019m
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
+
-
pamirsau pamineti, kad trecios kartos 3.0TDI varikliams gamykliskai del ekologijos yra sumazintas variklio alyvos slegis, rekomenduojama pakelti alyvos slegi prie kuo mazenes ridos, nes kitaip gali laukti labai brangus remontas jau net prie 120k km ridos, jei dar variklio alyva buvo keista kas 30k km kaip rekomenduoja gamintojas.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Volkswagen Touareg
2018 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
Žydrūnas | 2024-05-08
Touareg su 2.0 L varikliu, 249 AG ir 4WD
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Valdymas, išvaizda, saugumas ir galimybė važiuoti kaip normaliu visureigiu. Dinamika, pavarų dėžė, multimedija, gera pakaba, komfortas, didžiulė bagažinė
Kuro sąnaudos nemažos, techninės priežiūros išlaidos irgi, plastamsių girgždėjimas šen bei ten. Didelė nusipirkimo kaina kaip VW automobiliui, bet ji verta to ką gausi
2 metus vairuodamas šią mašiną buvau patekęs į tokius purvynus į kokius nelenda Land Cruiseriai, Prado ar Discoveriai. Ir tiesą sakant niekada neprireikė tempimo šniūro – išvažiavo be kitų pagalbos pats. Lb geras pravažumas. Visi kas matė tuos smagumus buvo šokiruoti, kad Touareg toks rimtas purvynuose. Kalbant apie interjerą, yra nedidelių trūkumų – tos vietos kur ale pagamintos iš medžio prie šalto oro šiek tiek girgžda, bet tokie girgždėjimai taip tikriausiai pasitaiko visiems net ir naujiems automobiliams. Įjungi muziką ir nemalonumai dingsta :) beje garso kokybė leidžia mėgautis muzika visai kitame lygyje nei esate įpratę. Nemažas automobilis labai gerai laiko kelio ir stabdo, o automatinio stabdymo sistema gelbėjo daugybę kartų - važiuoji spūstyje, žiūri į telefoną ir staiga stabdo :) Jei ne ši sistema kogero jau būtų tekę remontuoti priekį. Viskas puiku, apskritai geras automobilis, rekomenduoju visiems.
Pilnas atsiliepimas...
 
123456789...426

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt