Markės
Dovanojame autorėmelius, marškinėlius ir rankšluosčiusRašykite atsiliepimus, patarkite ieškantiems automobilio, o mes jums dovanosime dovanas! Plačiau

Atsiliepimai (8498)

Daugiau apie automobilį Skoda Octavia
2012 - 2020
Vidutinis automobilio įvertinimas
Buvęs savininkas | 2023-11-29
Octavia 1.8 TSI
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Apart aptartų defektų - jokių gedimų per 2 metus ir +20000 km.
DSG pavarų dėžė, Tepalo problemos benzininiuose varikliuose
Nusipirkęs kurį laiką labai džiaugiausi - 2009 metų, beveik idealios būklės. Prieš perkant nuvežiau patikrai į autorizuotą Škoda servisą Vilniuje, rado keletą menkniekių, tačiau meistrai paminėjo, kad "šis variklis šiek tiek "valgys" tepalo. Paklausus kiek tas "šiek tiek" konkretaus atsakymo negavau. Reikėjo bėgti neatsisukus. Bet nusipirkau ir kurį laiką važinėjau be didesnių problemų. Rezultatas po pusės metų: kas 700 km reikėjo dapilti ~0,5L tepalo,.Vieni varikliai ryja mažiau, kiti daugiau. Mano automobilis pateko į "labai daug" kategoriją. Kiek žinau trečios kartos (2012-) modeliuose bėda sutvarkyta, Pasirodo, tai įgimta šių benzininių variklių bėda. Sutvarkoma, tačiau kaina +1000€. DSG dėžė irgi ne patikimumo viršūnė - kartais nemaloniai subarškėdavo važiuojant lėtai, lyg neapsispręstų kurią pavarą jungti. Apart to - važiuoja patogiai, patogumų užtenka, daugiau problemų neturėjo. Interjeras paprastas, nieko įspūdingo, bet užteko, trauka gera, ant kelio stovi stabiliai. Per 2 metus keičiau tik pažibinčio lemputę (0,7€), parduodant jau reikėjo keisti Diskus, kalades, kitas einamąsias detales. Tepalų nekeičiau, nes vis tiek pastoviai dapilti reikėjo, tai būčiau tik švaistęs pinigus. Pardaviau 2000€ pigiau nei pirkau, dėl žinomų defektų ir neaiškių Lietuvos automobilių rinkos kainų svyravimų. Klausti, klausti ir dar kartą klausti apie tepalo problemas perkant benzinu varomą automobilį
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Honda Civic
2005 - 2011
Vidutinis automobilio įvertinimas
Rolandas | 2023-11-28
Palikęs įspūdį auto. Civic 2009 m. 2.2 CDTI dyzelis.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Puikus dizainas, geras variklis, smagus vairuoti, talpus ir ergonomiškas
Labai kieta pakaba, sunku parduoti,
Mano pirmas Japonas, prieš tai turėtos auto: Audi A4 (B5), Opel Astra (G), Vectra (C). Patiko gausi komplektacija ir gražus dizainas, kaip 2009 m. auto tikrai dar nėra morališkai pasenusi 2023 metais. Galingas variklis, palyginus tylus ir tikrai smagus ir smagiai valdosi. Auto puikiai pritaikytas važiuoti gerais keliais, kurių Lietuvoje nerasite. Autostradoje tikrai komfortiškai važiuojasi. Mieste kiekvieną duobę ir kiekvieną menkiausią nelygumą surenka ir jus tikrai tai pajausite, su laiku pripratau, tačiau persėdus į kitą auto iškart jaučiasi komforto šuolis. LABAI ŽEMAS tiek priekis, tiek galas. Prie bordiurų neprivažiuosi ir ratu neatsiremsi, tačiau tai kompensuoja automobilio ilgis, pvz jis yra trumpesnis už VW passat ant pusės metro! Priekis irgi visur braukosi, dugno apsaugas greitai visas pamečiau. Stebėtinai talpus auto, didelė bagažinė, galinės sėdynės nusilenkia iki lygaus pagrindo, kas tūri padvigubina. Taip pat sėdynės apatinė dalis pasikelia ir gali krovinius vežti salone, tokiu būdų parsivežiau dviratį nuėmęs jam tik priekinį rata! Taip pat su juo esame važiavę iki Kroatijos su mažu (2m.) vaiku ir jo vežimas taip pat tilpo + bagažas. Kuro sąnaudos kiek didokos, ypač mieste lyginant su prieš tai turėtais vokiškais automobiliais. Remontuoti tenka kaip ir visus automobilius, tikrai nėra taip, kad nieko keisti nereikės. Pakaba ganėtai gerai laiko, nėra ką tvarkyti, užtad ir komforto su ja 0. Didelis privalumas, kad variklį suka grandinė, kuriose nereikės keisti. Žiema puikiai užsiveda, jokių problemų. Kėbulas mane labiausiai nustebino. Nei vienos rūdelės (primenu, tai jau 14 metų automobilis!) lyginant su panašių metų VW grupės automobiliais tai yra nerealu, legendas apie rūdijančias Hondas ir Opelius palikite 90-ųjų laidos modeliams. Palyginimui VW passat 2015 m. yra jau su išlindusiomis rūdimis ant kapoto, sparnų ir arkų, bagažinė perdažyta. Taip pat automobilio labai gera kaina rinkoje lyginant su kitais rinkoje esančiais auto. Kaip ir visų automobilių, nieko ypatingo. Kaip kiti rašo, kad pamiršite servisų kontaktus, tai taip tikrai nebus.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Renault Kadjar
2015 - 2022
Vidutinis automobilio įvertinimas
Ignas | 2023-11-27
Patenkinamas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gera pakaba, prakriskas, gerai valdomas, stabilus, nebrangus, manevringas, grazus, pravazus.
Silpnokas variklis, truksta ergonomikos.
Pirkau 2022 is salono, jau sumomplektuota. Grazus dizainas, gera Intens komplektacija. Automobilio modelis: tas pats nissan qashqai. Erdve: kaip seimos automobili (2 suauge, 2 vaikai). Vietos uztenka viskam, bet su kudikio kedute gale, priekyje keleiviui vietos lieka minimaliai. Sedeti imanoma, bet nepatogu. Siek tiek truksta ergonomikos aukstam vairuotojui. Zemiausiai nuleidus sedyne salono veidrodeliui truksta reguliavimo i auksti (siek tiek nukertamas galinio lango virsus). Salonas: europoetiskas, iprastas, grazus. Be blizgios plastmases (kaip pvz kia), todel ne taip matosi nusidevejimas. Surinkimas kokybiskas. Niekas netraska. Vaziuokle: vairas gana tikslus, todel manevringas. Mazas apsisukimo spindulys. Dideles duobes sugeria gerai, bet su r19 mazi kelio trukumai jauciasi labiau nei iprastai. Didele prosvaista, nebaisu vaziuoti bekele. Ziema problemu nekyla. Variklis ir pavadu deze: variklis silpnokas. Ramiai vazineti pakanka. Trauka prilyginciau 2003 renault laguna 1,9 dci 89kw. Deze megsta veluoti, ypac jungiant is D i R, arba spaudziant tapke nuo mazo greicio. Bendrai vertinu labai gerai. Automobilis grazus, prakriskas, kompaktiskas. Niekuo per daug neissiskiria, bet ir nera nuobodus. Atitinka kaina. Kokybe nebloga. Puikiai tinka vidutiniui vairuotojui.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį BMW 3 klasė
1998 - 2005
Vidutinis automobilio įvertinimas
Saulius | 2023-11-27
Smagus velnias
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Valdomumas, dizainas
Dažmi gedimai, brangus išlaikymas
Automobiliu naudojausi beveik 9 metus. Norėjosi išbandyti galinius varomuosius ratus, labai gražus dizainas. Automobilis valdosi tikrai fantastiškai, stabilus, variklis silpniausias gamoje, bet "smarvės pakanka". Du metus po pirkimo ėjo kaip žvėris be problemų, o po to prasidėjo dažni smulkūs gedimai, dalys tikrai brangios. Apibendrinant automobilis tikrai visapusiškai smagus, vertas dėmesio. Galbūt įsigijus naują (ir jam negendant labai dažnai kaip senam) tai būtų tobulas automobilis!! Tegu tai išmėgina kas nors :))) Keista visi amortikai, kasmet išardyt ir sutept galinį valytuva, nes sustoja,keistas "ežys" šildymo, airbag daviklis, ziema pastovėjus bent dvi savaites pradeda bildėt rankinis,jei ilgiau (dėl nesikuriančio variklio) prikempa visos kaladėlės ir keičiami visi diskai tikrai nepigu, varikli keistos absoliučiai visos tarpinės, tepala vartodavo labai stipriai , nuo vieno tepalų keitimo iki kito (kas 10tukst) dapildavau bent 4 litrus, keistos šlangos nes lašėdavo antifryzas, oro srauto matuokle, buvo peršokus grandinė, variklis nuo mirties gelbėtas tikrai per daznai, remontai visada brangus...., keistas radiatorius ne vienas variklio daviklis, isigijau net klaidų trynimo aparatą, keistas tepalo alsuoklis, antrinis oro padavimo varikliukas ir zodziu....:)))sena mašina gal tiesiog, bet net ir senai per daug gedimų. Auto tikrai globojau, nelaužiau
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Dacia Duster
2017 - 2024
Vidutinis automobilio įvertinimas
Nerijus | 2023-11-26
Savaitė su nauju Duster - vieno litro su gamyklinėm dujom
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patogus mieste, praktiškas, lengva priprasti, nebloga įranga
Itin paprastas neįmantrus salonas, sakyčiau tai nėra vairuotojo automobilis
Bendrai paėmus automobilis pasirodė labai patogus mieste. Puikūs Dacia Duster matmenys – gabaritai kaip eilinio hečbeko, tačiau aukštesnė prošvaisa ir sėdėsena yra labai patogi mieste ir žinoma ant prasto kelio. Be to, labai patogūs dideli šoniniai veidrodėliai, o apsisukimo spindulys yra labai nedidelis. Automobilis viduje pakankamai erdvus, gal tik bagažinė mažoka, tačiau vėlgi automobilis yra eilinio hečbeko dydžio. Iš išorės žalsvos spalvos Duster atrodo išties labai gerai, brangesnis nei ištikrųjų yra. Ypač neprastai sukurta patraukli priekinė dalis su nauju Dacia logotipu, galinė dalis neatrodo labai įspūdingai, bet su dizainu viskas yra ok. Vieno litro variklis veikia kiek grubokai ir garsiai, ypač kol yra šaltas – turbinos įsijungimas staigiai prasideda ir staigiai baigiasi. Bet tai normalu, nes variklis labai mažo litražo. Bet galios nepritrūksite – trauka yra visai nebloga, kaip 1.4 litro variklio su turbina. Mechaninė 6 pavarų dėžė - pavarų svirtis veikia pakankamai tiksliai, gal kiek perjungimas yra kietokas, tačiau tikrai netrukdo. Vairo mechanizmas labai „lengvas“ – tikrai nepatiks tiems kas mėgsta jausti kelią ir automobilį, tačiau mieste toks lengvas vairas nėra didelis minusas, gal net pliusas. Viduje automobilis yra paprasto, bet patrauklaus dizaino – panelę reikia paliesti kad įsitikinti jog pagaminta iš kieto plastiko. Labai patogi ratukais valdoma klimato kontrolė – paprasta ir aiški. Infosistemos valdymos irgi aiškus, bus kiekvienam suprantamas, telefono prijungimas nesunkus. Puodeliams skirtos ertmės centrinėje konsolėje deja nepatogios – jos per mažai prilaiko gertuvę jeigu ji yra aukštesnė, su puodeliais turėtų buti viskas ok. Porankis slankiojasi – viskas gerai, bet jame esanti daiktadėžė nedidelė ir labai gili. Pagrindinė dėtuvė priešais keleivį – didžiulė. Start-Stop sistemos atjungimą reikia kaskartą atjungti užvedus automobilį jeigu nenorite jos naudoti. Kas užkliuvo tai, kad langų valdymas yra nepatogus, nes valdymo panelė sumontuota kiek per arti automobilio centro, todėl reikia ranką stipriai atitraukti atgal, kad užčiuopti langų mygtukus. Dėl tos pačios priežasties pasidėjus alkūnę ant durelių porankio dažnai įjungi galinių langų atidarymą. Taip pat keistoje vietoje įtaisytas sėdynių šildymo mygtukas – kairėje pusėje prie sėdynės apatinės dalies. Kiek nepatogu, nes jis nešviečia ir tamsoje jį surasti sunkoka, tačiau prie šito greitai priprantama. Yra galinė kamera ir net priekinė, kuri filmuoja erdvę žemiau priekinio bamperio. Tiesa kameros nėra labai didelės raiškos, o ir galinė kamera linkusi užsiteršti, bet tai būdinga kone visoms galinėms kameroms prie tokių orų. Kelyje automobilis stovi gerai, stabiliai. Važiuojant užmiestyje ekonomiškiausiu režimu prie dabartinio oro automobilis sunaudojo 8 litrus dujų kas yra visai neblogai, bet mieste pasirodė gana rajus – apie 12 litrų. Tiesa, mieste važinėta nedideliais atstumais, todėl manau galima išgauti ir geresnį rezultatą. Be to, tai yra versija su visais varomais ratais. Variklis įšyla greitai, ant dujų persijungia greitai. Garso izoliacija yra normali tokios klasės automobiliui, jei būtų geresnė ratų arkų izoliacija tai būtų visai nebloga.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Kia Soul
2013 - 2019
Vidutinis automobilio įvertinimas
Aušra | 2023-11-26
Atsiliepimas apie 2017 metų KIA Soul
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas, techninės priežiūros kainos, gebėjimas važiuoti beveik kaip visureigis, geros degalų sąnaudos
Didelių minusų kaip tokios klasės automobiliui nematau
Mašina pilnai atlieka jai skirtas užduotis – nedideli matmenys, erdvus interjeras, aukšta prošvaisa kas aktualu mūsų keliuose. Tikrai ne visureigis, bet vis tiek aukštesnis nei įprasti hečbekai. Manau tai yra geriausias komforto ir patikimumo derinys. Mažos degalų sąnaudos, ypač užmiestyje - 6,5 l. Visgi geriausios savybės – nepretenzingumas, įdomus dizainas, patikimumas. Alyvą keičiau kas 7-7,5 tūkstančių, o automobilio resursas kiek skaičiau bus ne mažesnis kaip 300 tūkstančių. Apskritai esu patenkinta, rekomenduoju. Geras šeimos automobilis.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Peugeot 5008
2017 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
Liudas | 2023-11-24
Šeimos draugas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai talpi ir didelė bagažinė, sklandus automobilio elgesys kelyje. Įmontuotas oro gaiviklis ir masažo funkcija
Priekinių ratų pavara nesuteikia didelio pasitikėjimo jei užvažiuosite bent ant kiek prastesnio kelio, nepatogus borto kompiuteris
Automobilis pirktas kaip šeimyninis automobilis, kuomet buvo 2 vaikai. Galiu pasakyti su trimis irgi galima apsieiti šiame automobilyje, bet su keturiais sunkiai. 5008 turi trečią sėdynių eilę, bet jeigu naudosite ją tuomet į bagažinę nebetilps vežimėlis ir krepšiai jei susiruošėte savaitgaliui kažkur išvykti. Bendrai trečia eilė gana patogi, bet ne itin dideliems žmonėms. Apskritai automobilis erdvus, tarkim su savo beveik 2 metrų ūgiu galiu atsisėsti sau už nugaros ant antros eilės sėdynės be jokių nepatogumų. Apskritai automobilis labai patogus, klusniai elgiasi kelyje, mano versijoje įranga yra fantastiška – automobilis prigrūstas elektronikos, yra net sėdynių masažo funkcija. Kalbant apie patikimumą buvo tik garantinė problema su jutikliu ant rankenos, viskas buvo išspręsta. Kai kuriomis savybėmis labai erzina borto kompiuteris - pirmiausia reikia paspausti režimo mygtuką, tada bakstelėti į ekraną, o ir ekranas įtaisytas labai aukštai. Per nemažai metų aš taip ir nepripratau prie šito.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Kia Ceed
2012 - 2018
Vidutinis automobilio įvertinimas
modestas | 2023-11-23
Kia Ceed su 1.6 L benzininiu varikliu ir automatu
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Valdymas, dinamika, komfortas, degalų sąnaudos, patikima pakaba, puikūs miesto matmenys
Pavažumas prastas, nemėgsta blogų kelių, bagažinė mažoka
Pats patikimiausias automobilis kokį tik esu turėjęs. Šiuo metu rida pas mano Kia yra 119.000 km, rimtesnių gedimų nebuvo, pakeičiau tik tepalus ir eksploatacines medžiagas tokias kaip filtrus. Šiaip labai erdvus automobilis nepaisant kompaktiško dydžio. Puikus valdymas, gerai stovi ant kelio, labai dinamiškas 130 AG variklis nors palyginti nedidelis. Neblogas variklio garsas. Pavarų dėžė elgiasi puikiai, nelagina. Beje variklis nesinaudojo nei lašo alyvos. Puikus automobilis! Jei ne šeimyninės aplinkybės, automobilio nebučiau pardavęs.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį BMW 5 klasė
2017 - 2024
Vidutinis automobilio įvertinimas
JMantas | 2023-11-21
540i ne M5 bet beveik kaip 550 versija
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Svarbiausi privalumai: saugumas, dinamika, patikimumas, valdomumas, solidi išvaizda, padorios kuro sąnaudos, fantastiška pakaba, komfortas, vidaus dizainas, pavarų dėžė, gera multimedija, salono talpa, surinkimo kokybė, didelė bagažinė
Žiemą reikia būti atsargiam dėl galios, ilgos bazės, žemos prošvaisos, garso izoliacija irgi ne ideali
Penktukas yra kogero universaliausias BMW automobilis - geras mieste ir itin malonus važiuoti užmiestyje. Automobilis dėl neblogo ratų bazės ilgio, labai malonus keliauti. Viduje gana erdvus, didelė bagažinė. Mano versijoje standartiškai eina ZF8HP pavarų dėžė, kuri puikiai veikia su B58 varikliu. Beveik kaip M5. Pasirenki sport režimą ir penktukas pavirsta iš ramaus kruizerio į žvėrį – iki 100 km/h per kiek daugiau nei 4 sekundes, valdomas nepriekaištingai. Važiuoja tik šiek tiek prasčiau nei BMW M5. Automobilio potencialas didžiulis. Vairas “kietas” kaip ir pas visus BMW, dinamika puiki, dėžės ir variklio bendras darbas – absoliučiai tobulas. Salonas, interjeras: pas mane facelift modelis, kiek atnaujintas tačiau nedaug. Man tai kaip tik patinka, nes tai vis dar tas pats klasiškas BMW salonas. Tai grynai vyriškas interjeras, ko nepasakyčiau apie E klasės Mercedes. Išorė – maniškis be didelių oro įsiurbimo angų kokias turi M5, tai sakyčiau toks nepretenzingas ir neiššaukiantis, nors važiuoja tikrai fantastiškai. Jei ieškosite tokio penktuko būtinai imkite su M paketu ir comfort sėdynėmis.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Opel Meriva
2003 - 2010
Vidutinis automobilio įvertinimas
2023-11-20
Opel meriva 1.6 v16 ecotec
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Valdymas, komfortas, avarijos atžvilgiu labai patvarus
Variklis, o labiausiai variklio vožtuvų galvos tarpine nelaiko
Mašina smagi vazioja gerai tvarkosi ir nesunkiai, bet didžiauses minusas yra variklis jog labai nepatvarus, pravazinejau pusę metų ir sugedo variklis nepataisomai
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Skoda Fabia
2014 - 2021
Vidutinis automobilio įvertinimas
Aurimas | 2023-11-18
Biudžetinis miesto automobilis su didele bagažine.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas
Prasta garso izoliacija.
Turiu universalą (2018) su 1l (55kw) benzininiu varikliu. Pirkau 2019 pradžioje su 2000km rida ir jau pravažiavau ~75000km. Jokių papildomų investicijų nereikalavo, neskaitant tepalų/filtrų keitimo. Tik teko galinę stabdžių lemputę pasikeist. Ir neužilgo keisiu ir akumuliatorių. Automobilis gan ekonomiškas, mieste 5.5, užmiestyje - 6, autostradoj beveik 7. Taip, neklystu, nes važiuojant autostradoj 130km/h apsukos sukasi iki 3500- 4000. Mieste negazuojant 1200-1500. Puikiai veikia Škodos appsas, matau kur automobilis, kiek likę kuro, kiek V akumuliatorius. Matau kiekvieną nuvažiuotą kelionę, kiek degalų sunaudojau, kokiu greičiu važiavau ir pan. Interjeras nieko neišskirtinis, visur kietos plastmasės, bet gerai surinktos, niekur netraška spaudinėjant ar naudojantis. Gan nebloga audio sistema. Nebarška garsiai klausantis.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Tesla Model S
2012 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
Robertas | 2023-11-18
Tesla s 100
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pliusas nuvažiuota atstumas ir trauka
Brangus kaip už tokį lygį
Baterija talpi normaliai pagal taisykles važiuojant 400 km įveikiamas atstumas. Įspūdinga trauka. Kokybė kaip pasato. Minusas įkrovimo stotelės -Lt tinkle ir namuose.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Audi A6
1997 - 2004
Vidutinis automobilio įvertinimas
Robertas | 2023-11-18
1,9 85kw mechanas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Tikrai geras
Rūdys
Puikus auto- komfortiškas ,gera salono kokybė,patikimas variklis ir pavarų dėžė ir tai atsiliepimas apie 20+ metų auto! Prisikabint galima prie aliuminio važiuoklės ,bet žinant Lt kelių kokybę nelabai galima piktintis. Erdvės salone tikrai daug. Didžiausias minusas rūdys.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Volkswagen Golf
2008 - 2012
Vidutinis automobilio įvertinimas
Robertas | 2023-11-18
Golf6 universalas 1,6 77 kw dsg 7bėgių
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pliusas vienas - paprasta pigi važiuoklė
Minusas
Kėbulas ir salonas volksvageno -rudys ir pigi plastmasė. Variklis puse bieso , dėžė nieko gero arba reikia programavimo tada situacija geresnė. Elektronikos problemos ,smulkmenos ,bet dėl šūdo nepajudėsi nė mm ,o nežinant problemos ir kainuos nemažai. Kainos atžvilgiu tikrai nevertas .
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį BMW X5
2007 - 2013
Vidutinis automobilio įvertinimas
Virgis | 2023-11-16
X5
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pliusu mažai, vien tik bėdos!
Per metus laiko sukišau tiek pinigu remontui, kad praėjo noras matyti bmw savo kieme. Nelinkiu niekam tokio gal is skausmo
Per metus laiko sukišau tiek pinigu remontui kad nebenoriu Bmw matyti savo kieme!
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Toyota Camry
2011 - 2017
Vidutinis automobilio įvertinimas
Algis | 2023-11-15
Puikus aukščiausios klasės derinys su ekonomišku varikliu ir nebrangia priežiūra
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas, komfortas, salono talpa, patikima pakaba, neblogas variklis, priežiūros kaina gera, didelė bagažinė, gražus dizainas, sklandi pavarų dėžė, saugumas
Surinkimo kokybė nesiekia premium klasės, taip pat ir garso izoliacija
Ptrisipažinsiu nieko nesuprantu apie automobilio remontą, tik ratus galiu pasikeisti :) Visgi mano nuomone Toyota Camry laikau idealiu premium klasės automobiliu, kuriame puikiai suderinamas ekonomiškumas ir patikimumas. Žinoma automobilį prižiūriu, Toyota centre apsilankau kas 10 tūkstančių km, kogero tai leidžia išlaikyti automobilį tokios geros techninės būklės. Patys keičiame tik valytuvų gumas :) Žinoma su tokiu automobiliu nelakstau ir šiaip mėgstu ramų vairavimą, laikausi kelių eismo taisyklių, todėl jaučiuosi idealiai vairuodamas Camry, nes būtent tokiam vairavimo stiliui ir skirtas šis automobilis. Salonas erdvus, oda salone kokybiška, automobilis gražaus nors ir neiššaukiančio dizaino. Skaičiau, kad silpna Camry vieta – po galiniais sparnais besikaupiantys nešvarumai dėl ko vėliau atsiranda rūdžių ant ratų arkų. Per 5 metus du kartus atlikome išsamią dugno apžiūrą - nei nešvarumų, nei rūdžių nerasta. Viskas gražu ir tvarkinga. Žodžiu, mašina man patinka tiek savo forma, tiek turiniu – labai geras ir nebrangus premium klasės automobilis.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Mazda 5
2005 - 2010
Vidutinis automobilio įvertinimas
Tomas | 2023-11-14
Mazda 5 CR19 2.0 automatas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patvarumas, ergonomija
silpnoka garso izoliacija.
is anksto sorry uz ne lietuviskas raides. 5-6 metus turetas modelis, pirktas ilgai nesvarstant, nes reikejo staiga ir pigiai. Auto skirtas seimai. Tikrai ergonimiskas. Tikrai nerekomenduojamas vien vazinejimuisi mieste. Valgys tikrai daug. Nebent gal dujas deti butu galima. As vazinejau 90 proc keliais ir kokius 10 proc mieste, tai pakenciamai buvo. apie 7.5litro/100 km. Mieste bus ne maziau 10 litru/100 km. Masina, kaip sakiau, seimai. Tapli bagazine. Gal talpiausia is kunkurentu. Sonines durys automatines, labai patogu apsiperkant, ankstose parkingo aikstelese. Problemu dideliu nebuvo. Pardaviau, nes eme rastis bedos su automatine pavaru deze. Bedos ne mechanines, o elektronines. Buciau gyvenes Lietuvoje, buciau tikrai tvarkesis. Uzsienyje kainos taisymo iki kosmoso dideles. Jokiu staigmenu, staigiu gedimu nepasitaike. Itin patikima masina. Vaziuokle nekelianti bedu. Ne taip kaip BMW e39 turetas. Komfortas atitinka kaina. Negaliu zymeti, kad vidus pigus, ar pigus plastikas. Gi tam masina si ir skirta. Kas noretu kokybisko salono, tas ziuretu i MB, Audi ir pan. Masina nera skirta itin komfortui jautriems zmogeliams. pirk ir nesuk galvos
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį BMW 5 klasė
2010 - 2016
Vidutinis automobilio įvertinimas
BxB | 2023-11-12
Visa ko reikia – dyzelinis 530d su 258 AG galia ir xDrive sistema
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, valdymas, degalų sąnaudos
Priežiūros kaina didelė, dizainas šiai dienai jau pasenęs, sunku surasti tinkamą alternatyvą jei norėsite automobilį pakeisti
Šis BMW pamenu visiškai pakeitė supratimą apie prekės ženklą Dabar jeigu keisčiau tai tik į naujesnį GT6 aba X5. Bet X5 nėra praktiškas pasirinkimas, nes važinėjant po miestą nereikia jokių visureigio savybių, o sedane yra daug daugiau komforto, geriau stovi ant kelio. Apskritai šis automobilis skirtas tolimoms kelionėms, ne miestui. Apie variklio trauką ir sąnaudas nėra ką daug pasakyti - tobulas derinys. Mano rekordas yra 1010 km su vienu baku. Yra vienas nemalonus dalykas – gana dažnai tenka pasiremontuoti pakabą. Ar dėl didelio mašinos svorio, kurio nepaveža penktuko pakaba, tačiau pakabą tenka prižiūrėti. Malonumas nepigus. Tiems kurie nėra susipažinę su BMW automobiliais, rekomenduoju pirkti automobilį su komforto sėdynėmis, tai yra kažkas nerealaus.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį BMW 5 klasė
2003 - 2010
Vidutinis automobilio įvertinimas
Deimantas | 2023-11-09
Bmw 525 touring
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dėžė maloniai meto begius. Valdymas reaguojantis i kiekvieną veiksmą. Gali gulėti matysi visą vaizdą
Bmw e39 komfortiškesnis nei e61. Izoliacija prastoka su panorama, turėjau problemų su pagalvėmis, poto pagalvių davikliai bei kompresorius, juos labai prižiūrėti reikia.. Bagažinę toks viduriukas, bet kai universalas noretusi biški talpesnės.
Lietuvoje aš pirmas savininkas, turiu jau 2m, lietuvio nepaliestą betmeną. Prieš tai turėjo vienas vokietis. Na noriu pradėti nuo to, paneigti visų žmonių sakytus žodžius, kad jie visi lavonai ir pinigų siurbelės. Nepirkit pačiu pigiausių rinkos variantų ir tikrai nebus tokių problemų, rinkoje kainavo toks kokį pirkau 4000-6000 vertinant būklė, privalumus ir pnš, aš sumokėjau 5500, ir jokių dideliu investicijų neapturėjau. Pas mane 2008m, jau (feisliftas) lempos gražesnės, motoras kitoks. O tas 2.5d nuo 3.0d nelabai kuom ir skyresi (purkštukai, dėžė, važiuoklės porą dalyku ir pačią programą) bet asmeniškai man ir tų 145kw pilnai užteko, tačiau pasičipavęs tikrai nesigailiu, važiavimas irgi pakito. daug variantu buvau apžiūrėjęs ir 3d ir 2.5d tai galiu drąsiai rekomenduoti pirkti 145kw jie nėra tokie pavaikyti, kaip 3d, tik sunkiau rasti su komplektaciją didesnė. Priekyje vietos pakanką, aš esu 183cm ūgio tai už manęs keleiviui jau mažą vietos kojoms aukštas žmogus jau nebetelpą. O dėl ekonomiškumo su r17 ratais vasara su sunkią koją tilpdavau į 6.5l, žiemą 7. 5l Pasičipavęs su r20 vasarą 8-9.5l P. S jei perkat su panorama(kaip aš) butinai pasitikrinkite bagažinę, ar nėra jokių drėgmės požymių( prieš kiekvieną žiemą patartina prasivalyti drenažus, nes kai užsikiša drenažas pradeda pildytis bagažinės apačia, o toje apačioje yra visos elektroninės smegenys automobilio.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Mini Cooper-One
2006 - 2014
Vidutinis automobilio įvertinimas
Patarėjas | 2023-11-09
2013 Mini Cooper S - 1.6T 135kW (R56 kėbulas, N-18 variklis)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pravažumas stebėtinai geras, policija niekada nekreips dėmesio :)
Greitai iš vidaus apsineša langai
MINI - automobilis entuziastams ir ne tik. Pats brand'as yra atpažįstamas visiems ir nesvarbu kokią nuomonę, bet ją turi kiekvienas. Ir tai jau daug ką pasako. Iš savo asmeninės patirties rekomenduoju, nes tai yra puikus miesto automobilis ir netgi geras biudžetinis startas į sportinių auto pasaulį. Cooper S yra bene optimaliausia dinamikos, kuro sąnaudų ir galios versija iš visų benzininių variklių gamos. Minis itin manevringas ir stabilus. Užmiestyje galios pakanka taip pat, kaip ir mieste, viršyti greitį automagistralėje nebaisu :). Tiesa, pakaba dėl to tikrai kieta. Išmetimo garsas neblogas, pakankamai tylus, tačiau riaumojimas tikrai girdisi, taip pat kaip ir turbo anti-lag'o pokšėjimas. Įprastoje padėtyje vairas lengvas, sport režime pasunkėja ir tampa staigus + turbo boost. Kiekvieną kartą įsėdęs nusišypsau, vairuoti vienas malonumas. Stebina didelis komplektacijos pasirinkimas. Teko bandyti tikrai nemažai skirtingų mašinų ir šis paliko didelį įspūdį. Palyginimui - ilgai norėjau BMW E90 (E92 ir E93), dyzelius ir benzinus iki 3.0 bandžiau visus ir galiu pasakyti - nekeisčiau. MINI vairai siauresni ir "lengvesni", tačiau staigesni ir geriau atsako į tavo norus. Trumpa bazė yra super, matomumas geresnis, o apie parkingo ypatumus... Mieste niekada nėra vietos pasistatyt mašiną.. Jums, ne man :D Dėl talpumo... Sutalpinau 2,05m spintelę iš IKEA. Surinkimas kokybiškas, medžiagos viduje itin geros. Durų uždarymo garsas primena seno mersedeso, niekas nebarška ir nekliba, visi mygtukai labai malonūs. To visada pasigesdavau mažuose, "žemos" klasės automobiliuose. Nors MINI ženklas iš esmės asocijuojamas su aukštesnės klasės vardais. Iš esmės per metus laiko ir 20,000km automobilis nei karto nepavedė, tačiau remontas jau kainavo sąlyginai nemažai, nes teko keisti grandinę. Nors automobilis tuo metu buvo nuvažiavęs mažiau nei 100,000 km Žinoma, privalau paminėti, jog galimai prie viso džiaugsmo tikrai prisideda tai, kad rinkoje pirkau ją vieną brangiausių, su gausia komplektacija ir 6 bėgių mechanine pavarų dėže. Niekada nebandžiusiems nuoširdžiai siūlau išmėginti Mini Cooper S, nes tai išskirtinis automobilis. Iš praktinės pusės šis automobilis man nėra labai pasisekęs, teko išleisti nemažai pinigų, tačiau išlaidos logiškos ir buvo atlikta nemažai darbų ne pigiausiuose servisuose ir ne pigiausiomis dalimis. Po didesnių darbų kol kas viskas gerai, elektronikos gedimų nebuvo. Per metus laiko nuvažiuota 20,000km, beveik 50/50 miesto ir užmiesčio keliais. Kuro sąnaudos - apie 10l/100km, užmiestyje - 8l/100km (važiuojant 130-140 km/h). Mažiau išspausti galima, bet kukliai. Remonto ir einamos išlaidos - apie 2000 eurų. Buvo pakeista grandinė su komplektu, sutvarkyta visa važiuoklė (diskai, kaladėlės, amortizatoriai, traukės, granata), naujas akumuliatorius, galinio lango valytuvo varikliukas, žinoma, tepalų keitimas, valytuvai... Daug pinigų, bet daug ir darbų. Apart amortizatorių, visa kita buvo atlikta pačioje pradžioje tik nusipirkus, tad nėra taip, kad aš neišvažiuoju iš serviso. Registracijos mokestis ir tarša - viso labo 28 eur (LT registracija + 136g Co2) ; draudimas irgi pigus. Brangiausiai atsieina variklio skyriaus problemos. Dėl tos priežasties rekomenduojama dairytis facelift (LCI) versijos, kuri turi N18 variklį, mažiau linkusį perkaisti. Na ir iš esmės, išlaikymas panašus į 3 serijos BMW. - Pats auto iš esmės nėra brangus įsigyti, tačiau norint geros komplektacijos - teks mokėti gerokai daugiau. - Mini Cooper S, kaip ir kitų automobilių sport versijos, parsiduoda lėtai, klientų ratas specifinis. Jeigu norite atsakingai išleisti savo pinigus, siūlau ilgiau pastebėti kainas ir mašinas esančias skelbimuose, nes jos ten kartais užsibūna. - Rekomenduoju dairytis į facelift (LCI) versijas - Atidžiai patikrinti variklį, geriausia patikimam servise. P.S. visų Miniukų varikliai ne itin gražiai dirba, tad neišsigąskit, jeigu kompensatoriai ar kažkas garsiai dirba - jie tokie yra
Pilnas atsiliepimas...
 
1...567891011...425

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt