Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Padidinta interjro erdvė
- Galimos keturių varomų ratų versijos
TRŪKUMAI
- Prastos kokybės interjeras
- Nedinamiškas išorės dizainas
"2006 metais 46 tarptautinių žurnalistų E90 modelis buvo išrinktas Pasaulio Metų Automobiliu"
BMW E90 3 serijos modelis yra jau penktos kartos trečiukas ir gaminamas su sedano, universalo, kupė ir kabrioleto kėbulais. Tik pristatytas automobilis iškart tapo geriausiai parduodamu BMW automobiliu visame pasaulyje. E90 stilius yra visiškai naujas – įdomus dizainas, nauji varikliai, nauja transmisija, interjeras, pakaba ir daug naujų technologijų. E90 kabrioletas taip pat yra pirmas BMW modelis su kietu sulankstomu stogu. Be to E90 modelyje vėl sugrįžo turbo varikliai, šįkart siekiantys 300 AG galią ir 410 Nm sukimo momentą. E90 sedanas yra 49 mm ilgesnis, 78 mm platesnis ir 9 mm aukštesnis negu jo pirmtakas E46. Kadangi pailgėjo ir tarpuratis, automobilis siūlo daugiau vietos keleivių kojoms ir galvoms – tai sritis, kurioje senesnės kartos 3 serija buvo stipriai kritikuojama. Automobilio mazguose plačiai naudojamas aliuminis tam, kad svoris būtų kuo mažesnis. 2006 metais 46 tarptautinių žurnalistų BMW E90 modelis buvo išrinktas Pasaulio Metų Automobiliu dėl puikaus balanso tarp dinamikos ir praktiškumo, tarp stiliaus ir solidumo, taip pat dėl puikių dyzelinių variklių ir visų varomųjų ratų sistemos "Xdrive". Žurnalas “Car and Driver” 3 serijos BMW įtraukė į geriausių dešimtuką 16-ąjį kartą per paskutinius 24 metus.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Tik pristatytas E90 automobilis iškart tapo geriausiai parduodamu BMW automobiliu visame pasaulyje.
Tai geriausiai parduodamas nedidelis prabangus automobilis JAV ir Kanadoje.
E90 kabrioletas yra pirmas BMW modelis su kietu sulankstomu stogu.
Žurnalas “Car and Driver” 3 serijos BMW įtraukė į geriausių dešimtuką 16-ąjį kartą per paskutinius 24 metus!
Žinoma, buvo gaminami ir Alpina B3 ir D3 modeliai:
Šis automobilis pelnė eilę įvairiausių apdovanojimų, tame tarpe ir šiuos:
Tai geriausiai parduodamas nedidelis prabangus automobilis JAV ir Kanadoje.
E90 kabrioletas yra pirmas BMW modelis su kietu sulankstomu stogu.
Žurnalas “Car and Driver” 3 serijos BMW įtraukė į geriausių dešimtuką 16-ąjį kartą per paskutinius 24 metus!
Šis automobilis kovojo su geriausiais BTCC ir kitų serijų žiediniais automobiliais:
Žinoma, buvo gaminami ir Alpina B3 ir D3 modeliai:
Šis automobilis pelnė eilę įvairiausių apdovanojimų, tame tarpe ir šiuos:
- 2006 metais 46 tarptautinių žurnalistų E90 modelis buvo išrinktas Pasaulio Metų Automobiliu dėl puikaus balanso tarp dinamikos ir praktiškumo, tarp stiliaus ir solidumo, taip pat dėl puikių dyzelinių variklių ir visų varomųjų ratų sistemos.
- Metų dyzelinis automobilis (žurnalas “The Diesel Driver”) 2011 m.
- 2005 ir 2006 metais Japonijoje išrinktas geriausiu importuojamu automobiliu.
- Geriausias metų automobilis (žurnalas “What Car?”) 2006 m.
- Geriausias kompaktiškas prabangus automobilis (žurnalas “What Car?”) 2010 m.
Patalpino: Rokas | 2015-12-17 |
BMW 320 D E90 2005 m. |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Gražus, ekonomiškas, patogios priekinės sėdynės, gera garso izoliacija, gera garso aparatūra
Mažai vietos gale, mažas "bardačiokas"
|
Pagaminimo metai: 2005
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Sedanas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 8,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 6,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 7,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Puikus automobilis, kuriuo džiaugiuosi kiekvieną dieną. Prieš perkant būtinai ieškojau odinio salono ir navigacijos, siūlyčiau ir kitiems į tai atkreipti dėmesį. Odinis salonas gerokai pagerina bendrą vaizdą, kaip ir navigacija. Automobilis turi labai daug malonių smulkmenų, kaip rankenėlių apšvietimas arba Keyless drive. Būtent keyless drive yra labai patinkantis privalumas vairuojančiai draugei, kuri raktelį dažnai įmeta į savo rankinę. |
Variklis |
Variklis 120 KW galios, tai miesto rėžime dirba be priekaištų. Galios mieste pakankamai. Bėdų kol kas neturėjau ir kiek žinau šie varikliai nėra problematiški. Svarbiausia laiku atlikti serviso aptarnavimus, ką primena ir pats automobilis. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Keletą kartų lankiausi servise kainos tikrai nesikandžiojo, bet ir rimtesnių darbų dar nebuvo daryta. Sudegė generatoriaus apvija: 30 € generatoriaus nuėmimas / uždėjimas + 80 € generatoriaus remontas. Stabdžių kaladėlių daviklis 12 € + 10 € keitimas. Rekomenduoju liqui moly tepalus. |
Patarimai perkančiajam |
Perkant 2.0D varikliu apdovanotą BMW automobilį siūlyčiau imti su mechanine pavarų dėže. Būtinybė - odinis salonas ir navigacija. Ir šitas modelis, tikrai nusisekęs... Tikrai. Patariu. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 48)
BMW 3 klasė TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis