Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Padidinta interjro erdvė
- Galimos keturių varomų ratų versijos
TRŪKUMAI
- Prastos kokybės interjeras
- Nedinamiškas išorės dizainas
"2006 metais 46 tarptautinių žurnalistų E90 modelis buvo išrinktas Pasaulio Metų Automobiliu"
BMW E90 3 serijos modelis yra jau penktos kartos trečiukas ir gaminamas su sedano, universalo, kupė ir kabrioleto kėbulais. Tik pristatytas automobilis iškart tapo geriausiai parduodamu BMW automobiliu visame pasaulyje. E90 stilius yra visiškai naujas – įdomus dizainas, nauji varikliai, nauja transmisija, interjeras, pakaba ir daug naujų technologijų. E90 kabrioletas taip pat yra pirmas BMW modelis su kietu sulankstomu stogu. Be to E90 modelyje vėl sugrįžo turbo varikliai, šįkart siekiantys 300 AG galią ir 410 Nm sukimo momentą. E90 sedanas yra 49 mm ilgesnis, 78 mm platesnis ir 9 mm aukštesnis negu jo pirmtakas E46. Kadangi pailgėjo ir tarpuratis, automobilis siūlo daugiau vietos keleivių kojoms ir galvoms – tai sritis, kurioje senesnės kartos 3 serija buvo stipriai kritikuojama. Automobilio mazguose plačiai naudojamas aliuminis tam, kad svoris būtų kuo mažesnis. 2006 metais 46 tarptautinių žurnalistų BMW E90 modelis buvo išrinktas Pasaulio Metų Automobiliu dėl puikaus balanso tarp dinamikos ir praktiškumo, tarp stiliaus ir solidumo, taip pat dėl puikių dyzelinių variklių ir visų varomųjų ratų sistemos "Xdrive". Žurnalas “Car and Driver” 3 serijos BMW įtraukė į geriausių dešimtuką 16-ąjį kartą per paskutinius 24 metus.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Tik pristatytas E90 automobilis iškart tapo geriausiai parduodamu BMW automobiliu visame pasaulyje.
Tai geriausiai parduodamas nedidelis prabangus automobilis JAV ir Kanadoje.
E90 kabrioletas yra pirmas BMW modelis su kietu sulankstomu stogu.
Žurnalas “Car and Driver” 3 serijos BMW įtraukė į geriausių dešimtuką 16-ąjį kartą per paskutinius 24 metus!
Žinoma, buvo gaminami ir Alpina B3 ir D3 modeliai:
Šis automobilis pelnė eilę įvairiausių apdovanojimų, tame tarpe ir šiuos:
Tai geriausiai parduodamas nedidelis prabangus automobilis JAV ir Kanadoje.
E90 kabrioletas yra pirmas BMW modelis su kietu sulankstomu stogu.
Žurnalas “Car and Driver” 3 serijos BMW įtraukė į geriausių dešimtuką 16-ąjį kartą per paskutinius 24 metus!
Šis automobilis kovojo su geriausiais BTCC ir kitų serijų žiediniais automobiliais:
Žinoma, buvo gaminami ir Alpina B3 ir D3 modeliai:
Šis automobilis pelnė eilę įvairiausių apdovanojimų, tame tarpe ir šiuos:
- 2006 metais 46 tarptautinių žurnalistų E90 modelis buvo išrinktas Pasaulio Metų Automobiliu dėl puikaus balanso tarp dinamikos ir praktiškumo, tarp stiliaus ir solidumo, taip pat dėl puikių dyzelinių variklių ir visų varomųjų ratų sistemos.
- Metų dyzelinis automobilis (žurnalas “The Diesel Driver”) 2011 m.
- 2005 ir 2006 metais Japonijoje išrinktas geriausiu importuojamu automobiliu.
- Geriausias metų automobilis (žurnalas “What Car?”) 2006 m.
- Geriausias kompaktiškas prabangus automobilis (žurnalas “What Car?”) 2010 m.
2022-10-25 |
BMW E91 LCI 320d xDrive |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Pravažumas, išvaizda, nevargina sėdynės, praktiška
Važiuoklės darbai, kieta pakaba...
|
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 7,5
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 6,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,8 |
Bendras automobilio aprašas |
Teoriškai automobilis labai patiko, pabandžius, kuo toliau vis labiau supranti, kad nėra toks jau malonus. Jeigu nera M sport važiuoklės, mandrus posūkius pamirškit. Prie mechaninės dėžės neina įprasti normaliai niekada turbūt, automatas būtų kita kalba, be to jie palyginus patikimi. LCI modeliai, ypač juodi, tai tikrai labai gražūs, jų gamybos metais turbūt nebuvo rimtesnių konkurentų šiuo aspektu. Pre LCI tai tragedija, nėra ką kalbėti. Stabilumas kelyje super, provėžos nemėto, vėjas nestumdo, o ir paslysti su xdrive ir gerom padangom norint neišeis. Už tai komfortą gali pamiršti, su r16 ratais (ne run flat) važiuoji kaip su vežimu, turbut RWD modeliai kažkiek minkštesni. Salonas patogus ir gražus, elektrinės sėdynės, norėjosi, kad daugiau reguliuotusi, niekas netraška nebarška, viskas ergonomiška, suprantama, ne japoniškos nesąmonės. Pravažumas tikrai geras, per visas pusnis perlipo be išimčių ir be abejonių, ir dar ištraukt draugą gali. Kaip "hifi" garso sistema tai gaidys, be logic 7 net neskaityčiau kaip kažkokio pliuso, nors 10 kolonėlių |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
N47 variklis, kaip žinia, arba keiti grandines arba variklį ir dar jo grandines, variklis 1200 maždaug, tai geriau nedaryti šios klaidos ir pasikeisti jas, nors ir brangu. Neskaitant šito, dar ir kuro sistema gali netikėtai išsitaškyt visa, šito nelabai išvengsi, tai tiesiog pasisekė kad man taip nenutiko. Su M47 varikliu tokių nesamonių nėra, bet N47 tylesnis, taupesnis, švelnesnis - tik man taip nepasisekė, nes sąnaudos palyginus brangios, dirba garsiai, mašina kratosi kaip ir su tuo senuoju :D Aišku, pasikeitus purkštukus į gerus nuo stendo, pagalves į naujas, turbūt būtų buvę visai nieko, bet kai tokius dalykus svarstai tai nori visą mašiną pasikeist. Važiuoklės byrančios, jei gyveni kaimuose, pirk audi. O ir pūvančios, tai jei galvoji, kad keisi tik guolį, iš tikro pusę važiuoklės reiks perrinkti :D Dar jiems alsuokliai kišasi ir tada gali sudegint visą tepalą kiek turi, tai geriau pasikeisti alsuoklio membraną. Ir universalo bagažinės laidai nusilanksto, bet šiaip, tai palyginus patikimos :) xdrive negenda |
Patarimai perkančiajam |
N47 visiškai nevertas pinigų, kurių prašosi, kad neužkaltų, tai arba randi variantą geromis grandinėmis, arba prameti išvis, ir perki 325d su M57, kur patikimas ir daug maloniau važiuoti, o į sąnaudas tiek nesudėsi kiek į grandines. Arba gali pre lci nupirkt kokiu nori varikliu (tik ne 320i) ir susidėt lci išvaizdą, arba ir taip važinėt jei akies nepjauna. Jei žadi lakstyt tai tik m sport. Jei vertini komfortą žvalgykis kitur |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 6)
BMW 3 klasė TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis