Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Puikus klasikinis, idealių proporcijų dizainas
- Kokybiškas interjeras
- Didelis variklių pasirinkimas
- Gerai valdomas
TRŪKUMAI
- Brangus išlaikymas
- Maža universalo bagažinė palyginus su konkurentais
- Kai kurie mygtukai linkę greitai susidėvėti
Šis modelis buvo plačiai giriamas visais aspektais - daugelis sako, kad tai yra pats geriausias visų laikų BMW. 2001 metų 530i modelis gavo pačius aukščiausius kada nors suteiktus vairuotojų įvertinimus. Puikūs dyzeliniai varikliai suteikia didelį sukimo momentą ir yra dar ekonomiškesni nei seni. Šis modelis gamintas sedano ir universalo kėbulais buvo labai panašus į didesnįjį E38 7 serijos modelį. Automobilis tapo truputį didesnis – tarpušis padidėjo 68 milimetrais, o ilgis - 55 milimetrais. BMW E39 plieninis kėbulas veikia kaip saugos narvas keleivių apsaugai. Struktūrinis šio monokoko kietumas buvo padidintas naudojant kompiuterines programas - kėbulo kietumas buvo padidintas net 40 %, o pati platforma yra tokia tvirta, kad net sekantis E60 modelis netapo standesnis už šį. Kad automobilio svoris nepadidėtų labai daug, pakaboje ir vairo mechanizme naudojamos aliumininės detalės. Nors automobilis nebuvo pigus, tačiau jis savo kainą užsitarnauja – nesenstančio dizaino, puikūs 6 cilindrų linijoje varikliai, neprilygstamas savo klasėje valdymas, puiki surinkimo kokybė ir stabdžiai. Tarp trūkumų – ne pigus automobilio išlaikymas.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Žinoma buvo gaminami Alpina modeliai:
Šis automobilis taip pat buvo antras pagal populiarumą po 3 serijos BMW ir uždirbo apie 50% viso kompanijos pelno.
E39 buvo visuotinai vertinamas beveik visais aspektais. 2001 metų 530i modelis gavo pačius aukščiausius kada nors suteiktus vairuotojų įvertinimus.
Šis automobilis taip pat buvo antras pagal populiarumą po 3 serijos BMW ir uždirbo apie 50% viso kompanijos pelno.
E39 buvo visuotinai vertinamas beveik visais aspektais. 2001 metų 530i modelis gavo pačius aukščiausius kada nors suteiktus vairuotojų įvertinimus.
Šį automobilį vairavo ir futbolo žvaigždė David Beckham:
2018-07-05 |
530d |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Daug "šrotinių" detalių, informacijos internete
Amžius
|
Variklio darbinis tūris, l: 3,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 13,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 8,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Exterjeras: Man asmeniškai automobilis neatrodo senas, pasiderinus išvaizdą jis gali atrodyti pakankamai sportiškai (M versija) ar net kaip klasikinis(pre fl). Mašina buvo pirkta apgalvotai ieškant, kuo didesnio kokybės/kainos santykio kainos svyruoja nuo 1k iki 5k eur priklausomai nuo komplektacijos ir metų. Man patinka visos automobilio versijos tiek pre FL, FL ir M. Interjeras: Viduje mašina siūlo tikrai pakankamai erdvės, važiuojant tylu - nebarška plastmasės, variklio beveik nesigirdi. Nors važiuoklė pakankamai kieta, keliauti visada patogu, dėl sėdynių. Net ir pačios paprasčiausios sėdynės nevargina poros valandų kelionėje. Medžiagos kokybiškos - platmasės mingštos, todėl malonu prie jų prisiliesti. Valdymas: Apskritai mašina dinamiška, tačiau tikrai nepamiršite mašinos dydžio lenkiant ar posūkiuose. Mašina pakankamai stabili posūkiuose, tačiau norėtų greitesnės reakcijos pasukus vairą. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Per metus laiko pakeičiau: Pakeistas girgždukas (Naujas) Variiklio priekinis salnykas, kad neleistų tepalo. (Naujas) Pakeistas radiatorius Pakeisti tepalai+filtrai Patemptas rankinis Perlituotas stiprintuvas, kad nedinginetų garsas Sutvarkytas apiplovimo purkštukas Durų uždarymas Poliravimas Įvestas AUX laidas Alsuoklio filtras Purkštukų restauravimas Rudys bagažinės viduje AE LED lemputės perlituotos Apvesti reflektoriai, kad geriau šviestų lempos, nes viena pusė išdegus Naujas akumas 95Ah 720A Naujos universalios padangos Įrankiu komplektas Išorinė vair. durų guma pakeista Pakeistos ortakio grotelės (gale) Nupirktas priekinis ortakis Bagažinės kilimelis (Naujas) galinio rato guolis (Naujas) stabdziai gali, diskai, visos kaladeles. Universalios padangos (Naujas) dirzai ir generatoriaus kondiskes itempejo guoliukas (Naujas) gofros (Naujas) Traukės antgalis vairuotojo pusės (Naujas) Kuro padavimo slangutes Generatoriaus itempejas (Naujas) Diržų guoliukai (Naujas) Šarnyrai (Naujas) Kondiškės įtempėjas Taip kad sumoj išleista daug, toli gražu čia neideali mašina. Varikliai(blokas) gal ir nieko, bet viskas aplink juos genda. Turi dar 3 draugai visi keitėm ar restauravom purkštukus. Nusiteikit. |
Patarimai perkančiajam |
Nors sakykim už 2k eur nelabai ką galima rasti geresnio, vis tiek šitos mašinos ypač jaunimui nerekomenduočiau. Nebent patys daug krapštoties prie mašinos, pamatysit, kad į mašiną porą metų sukišit dar tiek pat už kiek ją pirkot ir tada suprasit iš kur tos kosmonautų kainos :). Jei jau perkat tai apsispręskit dėl komplektacijos, kurios čia yra daug įvairių variantų ir abejoju ar viską iš viso galima susidėt į vieną mašiną. Patarčiau ieškoti mašinos su DSP audio aparatūra ir xenon lempomis. Detaliau: Eksterjeras: Tipinės rudžių vietos: Bagažinės dangtis, kapoto apačia, slenksčiai(sunku virinti), durų apačia (mėgsta pasisplėpti, matosi geriau tik ant keltuvo). Verta paminėti net ir 2018m vagia M bamperius ir FL lempas, kas jum atitinkamai atsieis 200-600eur. Lempų reflektoriai mėgsta išdegti, nuo 2001 metų lempų stiklo neina atklijuot, reikia pjaut. Taip pat lūžta reguliatoriai ir genda xenon blokeliai (pigiai sutvarkoma). Ne tokios ir retos problemos su vairo kalonėlėm. Interjeras: Neretai kabo lubos, lūžta puodukų laikikliai, ekrano apvadų plastmasės, ortakių plastmasių kampai, OBC ir posūkių rankenelės, pabėga spidometro pikseliai, įvairios mago stiprintuvo versijos (bm24 ir bm54) turi problemų su grasu (lydviečių sukietėjimas, stiprintuvo chip'o perkaitimas atitinkamai), kuris protarpiais dinginėja. Paprasta garso sistema yra tikrai prasta, rinkčiausi versiją su DSP. Variklis: Pagrinde nueina purkštukai ir turbos. Prieš perkant pabandžius apie 7 skirtingas mašinas susidarė įspūdis, kad nei vienas automatas netraukia ir nesvarbu ar chipuotas ar ne. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 11)
BMW 5 klasė TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis