marius | 2023-12-12 |
tobulas auto ziurint i gamybos metus
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
vienas geriausiu auto, neskaitant dyzeliniu.
rudys, nerudytu- dar dabar butu gatvese!
|
puikus, auto. Puikus surinkimas, puiki kokybe, ideali vaziuokle, grazus dizainas, puikiausi varikliai (tik benzininiai) nieks negedo apart kaladeliu ir disku keitimas! ziuret kebula
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2020-02-13 |
626 2.0d
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Ekonomiskas
Korozija,
|
Ekonomiskas automobilis, komfortiskas? Nepasakyciau, gan nebloga garso izoliacija kaip tu laiku masinai
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Andrius | 2017-04-18 |
Mazda 626, 2.0l. benzinas, sedanas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patogus, komfortiškas, erdvus salone.
Rudys, atsarginių detalių kainos
|
Mazda 626, 2.0 l. benzinas, 85 kW., sedanas. Paqamintas 1992 m., kėbulo indeksas - GE.
Automobilis - erdviu, kokybišku salonu vairuotojui ir keleiviams. Išvaizda - to meto autorinkoje - plastiška, aptakių formų, nors nekrintanti į akį. Benzinis variklis - patikimas ir ilgaamžis. Pakaba - komfortiška, bet jautri lietuviškiems keliams. Atsparumas korozijai nuliūdino - jis prastesnis nei prieš tai buvusios GD kartos, skardos kaip ir dažų danga - plonos. Automobilis pakankamai patvarus ir retai gendantis. Pakeisti visi amortizatoriai, stabdžių diskai, trinkelės, duslintuvas, purkštukai, abs daviklis. Kadangi modeliui jau daug metų, perkamas turėtų būti tik prižiūrėtas, kaip mazda fano automobilis - rinkoje daug supuvusių egzempliorių su matoma ar paslėpta rūdžių "bomba". Antraip išlaikymas ir eksploatacija bus brangi.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Tomas | 2014-02-25 |
626 GE 1.8 benzinas dujos
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Gerai valdomas, erdvus, pigi eksplotacija
Rudija
|
Mano turėtas automobilis buvo 1997.01 1.8 benzinas su tiesioginėmis dujomis.
Automobilis turėjo neblogą garso įzioliaciją (nuo 1996 m. pagerinta), važiuoklė ganėtinai tvirta, dalys pigios, kelyje labai stabili. Kuro snaudos 7,5 - 10 litrų dujų. 1.8 66kW užmiestyje labai ekonomiškas, važiuojant 100-110 km/h imdavo 7,5l dujų, tačiau mieste, kur reikia daugiau galios paimdavo ir 11l. Dabar jei rinkčiausi tai tik su 2l 85 kW varikliu. Nusipirkus kilo daug problemų su važiuokle, nes buvo daužta ir nebuvo tinkamai suremontuota, viska sutvarkius laikė gerai.
Detalių kainos (pirktos geros kokybės):
Termostatas - 35 Lt
Šarnyras - 40 Lt
Priek. stabdžių diskai: po 60 Lt,
Kaladėlės: ~40 Lt komplektas abiejų
stabilizatoriaus traukės: 15 Lt
Tikrinti galines arkas, durų apačią, tepalą, turi būti pilamas sintetinis tepalas.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
finksas | 2013-01-08 |
Neblogas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimas, erdvus, pigi eksploatacija.
kietoka, rudija arkos gale,
|
Pirkau si auto parvezta is vokieciu, buvo ilenktas galinis buferis nedaug lb, toliau prakiures rezonatorius ir pramustas vienas zvaklaidis. Buvo su gerom universaliom padangom, gan isvaidus tamsiai melynas metalikas. Automobilis gan gerai atrodantis, stabilus posukiuose, gan manevringas, erdvus ir patikimas. Man ši masina lb patiko apart kai kuriu gedimu, taciau cia buvau pats kaltas kad nepastebejau ir neivertinau to:) Sia masina turejau du metus ir paliko gan gera ispudi, vaziuokle kietoka, tad komforto daug nesuteikia, bet nereikalaujanti daug prieziuros. Variklis 2,0doch, gera trauka, nera didelios sanaudos, isdejus dujas 2karta, mieste 10ltr uzmesti 7ltr:) Taciau nemegsta saltas apsuku, daznai pradega galvos taripine. Varikli keiciau kartus, nes pirmajam, buvo ipilta daktariuka, antra jau nusipirkau uzlenkta, o treciasis buvo ledas:) Seip uz kiek pirkau uz tiek ir pardaviau po 2m:) eksploatacia gan pigi, jei nebutu reikeja keist varikliu tai tikrai butu buves geriausias mano turetas automobilis. Ziuret varikli, ar slangu nepucia, atsisukt radiatoriaus kamsti ir paziuret ar nera tirsciu panasiu i kavos spalva, dar galima dangteli kur tepals pilas atsisukt ir paziuret ar ner tirsciu, bet jei balti ant jo rudenio gale tai normalu kad siek tiek yra nes del temperaturu skirtumu susidara bet ir tai jei tik mieste te vazinejat, trumpais atsumai jei nrml vazinejat ju but neturi. Dar ziuret ant tepalo matuokles ar nera tirsciu pedsaku arba vandens lasu, laisvoms apsukoms tur dirbt normaliai, negest, nesipurtyt, traukt variklis praded nuo 2,5tuks apsuku kazkur, o daugiau vaziuokle, langai kad visi darinetusi ir kaip kiekvienam auto.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Vasilijus | 2012-04-26 |
Mazda 626 GE IV karta
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Didelis patvarumas, erdvė salone, komplektacija, kaina, išvaizda
Rudys, durelių gumos.
|
GE - tai šios Mazda IV kartos kodinis pavadinimas. Šį automobilį vertinu už tai, jog jis yra labai patikimas ir per 5 metus eksplotacijos niekada nepavėdė, del ko aš jį eksplotavau pigiai ir be jokio galvos skausmo. Detaliau apie eksplotacija,kas keista ir kiek kainavo parašysiu kitoje skiltyje. Taigi pirmiausia aptarsiu išvaizda, automobilis yra ganėtinai gražaus dizaino, neblogai atrodantis šiandiena,nors yra ganėtinai senas, automobilio kėbulas linkes rudyti, ypač nekokybiško remonto po auto įvykio. Taip pat automobilio durų gumos linkusios atšokinėti, dėl ko patariu,kas žiema nepagailėti joms silikono,kad švelniai atsiplėštu nuo kėbulo. Salone automobilis labai erdvus, patogus vairuoti, vietos daug, ypač hetčbeko modelyje, atlenkus sėdynes drąsiai įkelsite dviratį, nedidelį stalą, ką jau kalbėt apie pirkiniu krepšius. Interjiere panaudotos medžiagos nėra aukštos kokybės, bet nėra ir prastos, tikrai analogiškos arba geresnės panašios klasės automobiliams, kaip Ford Mondeo ar VW Passat. Visi prietaisai aiškiai išdėlioti ir gerai matomi. Šio automobilio techninė pusė, stipriausias jo koziris, jis praktiškai negenda, yra patvarus. Jis labai smagiai valdosi, turi gera pavarų dėžę kuria dalinasi su MX5 modeliu, galbut dėl to jį galima pavadinti šiek tiek sportišku, yra neblogai išbalansuotas, bei kiek pastebėjau, itin gerai lipa per sniega. Šio automobilio varikliai patvarus, ypač benzininiai, pats geriausias butu 2.5 v6 su 165ag, tai patikimiausias variklis, bet 4 cilindrų varikliai taip pat patikimi, taip pat kaip ir dyzeliniai COMPREX varikliai, dyzeliniai variantai turi problemu su turbina, bet žinant ir suprantant kas prie ko, galima pasitaisyti su meistriuko pagalba iki 100 litų, autorizuotame servise tai gali kainuoti apie 500 litų, bet tikrai neapsimoka išleisti 500 litų dėl elementariausio guoliuko. Sutvarkius šia yda, ir tvarkingai eksplotuojant daugiau nebeiškils ši problema. Aš turėjau 2 litrų, 4 cilindrų benzininį variklį su 115ag, iki 100km/h su šiuo varikliu Mazda įsibegėja per nepilnas 10 sekundžių. 100Km automobilis tvarkingai važiuojant suvartoja apie 9litrus benzino,pagal oficialias deklaruojamas sąnaudas, turėtų mišriu rėžimu užtekti 7.9 litro benzino, bet lakstant imdavo apie 14 litrų benzino, bet važiuodama buvo iki 7tukst apsisukimu ir pan. tai logiška iš kur tos sąnaudos. Ir tikrai, nors buvo drožiamas, iš variklio jokių priekaištų ir buvo parduotas Mazda fanui kuris pasakė, jog variklis dirba kaip laikrodukas, ironiška... Per 5 metus buvo viena karta tvarkyta važiuoklė, tai kainavo apie 300litų,galima sakyti buvo keista daug kas,nes moters eksplotuotas kuri mėgsta apvažiuodama duobę į ja pataikyti. Taip pat dėl nesugebėjimo išminti sankabą, turbut dėl malonaus ausiai garso, butu tekę ja keisti, ir tai butu kainave apie 200 litų,bet pardavėm su šiuo defektu,nes isigyjome kita Mazda modelį. Taigi tokios išlaidos per penkis itin grubius eksplotavimo metus, tai automobilis kuris visiskai nereikalauja daug dėmesio, tiesiog ipilti normalaus tepalo, prilaikyti tvarkingą buklę ir jis važiuos be priekaištų labai ilgai. 1. Patikrinti ar nėra supuves, patikrinti ar gerai laikosi duru gumos.
2. Paklausyti ar netarška benzininių 4 cilindrų kompensatoriai, jei tarška, gali tekti tvarkyti variklį
3. Patikrinti COMPREX turbina.
4. Patikrinti ar veikia oro kondicionierius, A/C mygtukas yra visuose modeliuose,bet kondicionieriaus gali nebūti, dažnai taip pardavėjai apgaudinėja nesuprantančius pirkėjus, su pasakymu, jog tereikia freono.
5. Atkreipti dėmesį kaip laiko bagažinės laikliai, jei atidarius hetbeko bagažinę jį krenta, teks keisti amortikus, kaina vnt. apie 20-50 litų.
6. Atidarius tepalo dangtelį atkreipti dėmesį ar nėra apnašų, jei yra, sakykite viso gero.
7. Visi kiti einamieji dalykai, el. prietaisų veikimas ir pan.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
COMPREX | 2012-04-01 |
Mazda 626 2L Dyzelis COMPREX
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
COMPREX
COMPREX
|
Seip gal ir smagi masina turim 1993 pabaigos. Kebulas atrodo sportiskai vidus nera ispudingas. auto esam keite abi isorines granatas taipat jau reikia keist traukiu angalius bei desni sarnyra, dar ka keitem: buvo nupuves rankinio stabdzio kairys troselis. ABS neveikia jau tokia nupirkom. Zema masina kai reikia uzvaziuot ant borto kad ir neauksto dazniausiai braukia dugna. Kebulas benjau pas mus tai tikrai nepuva. Antra karta tokios nesirinktumem. Siuo metu stovi ant kiemo ir nezinom ka daryt remontuot ar jau ismest. Variklis visiskai nevykes neatsparus perkaitimams pirkom jau su virinta galvute dvejose vietose dabar vel skilus. Imantri turbina kuri vadinas COMPREXas irgi nevykes del savo guoliu kurie atejus laikui uzsikerta, ir dirzelo kuris ji suka, nutrukus dirzeliui neparvaziuosit namo. Trauka nebloga tik jei tvakingas (idelus) COMPREX o tokiu metu masinoj jis neblizga. Lyg ir sportinis varijantas bet deje nevykes. variklis labai lepus ir ciut kas nebesikuria per salcius be papildomo pasildymo nuo 220v neuzkursit. Dabar si masina nuvertejus stipriai vien del savo PRASTU varikliu. Tiesiog nepirkit su COMPREX ir bus gera masina :)
Pilnas atsiliepimas...
|
|
wirgism | 2011-06-15 |
Mazda 626
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimumas, dizainas
Prasta garso izoliacija, generatorius
|
Taigi mazda 626 ge tai buvo pirmojo mano masina tureta pries 3 metus. Privalumai tai kad tai patikima masina priziurint ir mylint ja nebus problemu. Kas del trukumu tai prasta garso izoliacija. Autostradoj prie didesniu greiciu plaukioja biski. salono medziagos atrodo pigiai. Vietos yra tiek priekyje tiek gale. Vaziuokle minksta komfortabili nors man asmeniskai buvo gal biski net per minkstas. Varikliu neturiu jokie priekaistu per 1 metus laiko nieko kist ranku nereikejo. Tiesiog gerus tepalus keisti. Nes sie varikliai nemegsta nekokybisko alyvos. Jei pilsit gerus tepalus ir laiku juos keisit neturetu jokiu siurprizu buti :). Detaliu kainos kaip ir visu japonisku masinu vidutines. Per metus laiko keiciau tepalai, filtrai, dirzeli generatoriaus, Sarnyra.Kaip jokiu remontu beveik nebuvo apart eksplotaciniu vietu kurias laikui begant reike keisti. Is esme tai paprastas vidutinis seimos automobilis. Nuvertejimas nemazas pirkau uz 5000lt parduota buvo uz 3200lt. draugui Na jam teko viena siurprizas daznai pasitaikantis pas mazda 626 generatorius atsisake krauti akumuletoriu bet pakeites nauju iki dabar vazineja. Kiek domejausi apart vaziuokles ir genaratoriaus niekur daugiau nereikejo kisti ranku. Tiesa megsta rudys jas labai reike ziuret buna daznai dugnas papuves. Ismetimo sistema tarnauja 2-3metus. Savu laiku tai buvo gavo apdovanojimus kaip graziausio metu automobilio europoje :) Kaip ir kiekviena masina perkant patikrinti kompresija, pasiklausyti variklio darbo, pravaziuoti per duobes pasiklausyti ar nieks nebilda. Apziureti dugna ar neispuves. Bendra stovi kaip vairas,pedalai sedynes nutrintos ir galvoti ar masina verta tu pinigu kuriu praso pardavejas.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
kestutis | 2010-10-24 |
MAZDA 626
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Minkštas gerai laikosi kelyje.
Rūdyja arkos, Dyzeliniai varikliai labai jautrūs parkaitimui.
|
Mazda 626 turėjau I modelį II ir dabar III Man patiko, kad minkšta pakaba, gražus dizainas. Priekiniai žibintai stikliniai, nepagelsta. Ir daug kitų gerų dalykų. Bet šis III modelis rūdyja kaip Korėjietiškos. Variklis DOCHAS 1,8 galėtų būt galingesnis. Eksplotacija nėra brangi, bet remontas gana brangokas. Kaina labai krinta. Apsižiūrėk rūdis. Dyzeliniam varikliui aušinimo sistemoj neturi būti nė lašo tepalo.(patyriau savo kailiu)
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Saulius | 2010-04-28 |
Vienas geriausių galimų pasirinkimų
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Komfortas, patikimumas, ekonomiškumas
garso izoliacija, greitas nuvertėjimas
|
Turiu 97' metų MAZDA 626 hečbeką. Ieškodamas sau automobilio apžvelgiau visus įmanomus varaintus nuo BMW ir "mersų" iki pačių paprasčiausių hyuandai modelių. Dėmesį patraukė būtent MAZDA 626. Nors jos kaina buvo žymiai mažesnė negu planavau skirti automobiliui, bet po bandomojo važiavimo iškart susidomėjau šiuo automobiliu ir jį įsigijau :)
Nustebino, tai jog už palyginus nedidelę kainą, komfortas bei garso izoliacija yra daug geresnė negu, tarkim, Honda Acord, o patikimumas prilygsta gerai vokiečio senuko išlaikytai audi 80. Autostradose šis automobilis nevargina, po trijų valandų kelionės nejutau nei nugaros skausmo nei nuovargio.
Nustebino surinkimo kokybė. Niekas nebarška ir nekliba, nėra jokių pašalinių garsų. Iš dalies tai galbūt yra todėl, jog tai yra paskutinis tos kartos ( GE ) modelis leistas 97 metais, todėl konstruktoriai jau buvo iššsprendę problemas buvusias ankstesniuose ( 92, 93 ) metų automobiliuose.
Standartinė įranga , nebloga: el. paketas, oro kondicionierius ( kalbant apie el. paketą labai sunku būtų surasti 626 kurioje nebūtų elektra valdomu veidrodėlių bei langų ) Variklis 1,8 77 kw , su gamyklinėmis, tiesioginio įpurškimo dujomis. Kasdieniam naudojimui 77 kw pilnai užtenka. Stebina, tai jog ši mašina yra gana didelė, tačiau sėdėdamas už vairo jautri, jog variklis labai judrus, automobilis greit "šauna" iš vietos, tad norintiems "pasidarskyti" su kitais autobobiliais, užsidegus žaliam šviesoforo signalui, tikrai neteks iškart spoksoti į aplenkusio automobilio uodegą ;) Tačiau jeigu pirkėjas yra rimtas "erelis", matyt vertėtų pasieiškoti 2,5 l modelio,
Vilniuje žiemą važinėjant beveik vien tik piko metu, šis variklis nesuvartojo daugiau nei 12 litrų 100 km, todėl galėčiau pasakyti, jog ekonomiškumo tikrai netrūksta. Periodinis aptarnavimas ( diržai, stabdžiai, susidėvėjusios važiuoklės detalės ) yra šiek tiek brangesnis , negu tarkime vokiškos audi, tačiau , vieną kartą pakeitus kokybišką detalę, apie ją galima pamiršti.
Kaip ir dauguma japoniškų automobilių, 626 nuvertėja greičiau negu vokiškos alternatyvos, tačiau pažvelgus iš kitos pusės - už pakankamai mažą kainą, galima įsigyti geros būklės automobilį. Žmogui norinčiam pirkti 626, patarčiau rinktis vėlesnių metų modelius ( 96, 97 metų ) , kiek pačiam teko susidurti, jų surinkimo kokybė daug geresnė. Taip apt verta apsakyti, jog yra du tipai mazdų : surudijusios ir ne. Jeigu jau surudijusi, tai visa , nesvarbu ką pardavėjas sakytų, o jeigu ne, tai net ant automobilio dugno sunku bus surasti rūdžių pėdsakų. Neverta baidytis dažnai pasitaikančių problemų su galiniais stabdžių suportais. Ši problema, nors ir dažna tačiau lengvai ir pigiai išsprendžiama. Ir kaip perkant kiekvieną automobilį, verta pa-iūrėti kas dedasi po jo dugnu.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
123 |