Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Puikus klasikinis, idealių proporcijų dizainas
- Kokybiškas interjeras
- Didelis variklių pasirinkimas
- Gerai valdomas
TRŪKUMAI
- Brangus išlaikymas
- Maža universalo bagažinė palyginus su konkurentais
- Kai kurie mygtukai linkę greitai susidėvėti
Šis modelis buvo plačiai giriamas visais aspektais - daugelis sako, kad tai yra pats geriausias visų laikų BMW. 2001 metų 530i modelis gavo pačius aukščiausius kada nors suteiktus vairuotojų įvertinimus. Puikūs dyzeliniai varikliai suteikia didelį sukimo momentą ir yra dar ekonomiškesni nei seni. Šis modelis gamintas sedano ir universalo kėbulais buvo labai panašus į didesnįjį E38 7 serijos modelį. Automobilis tapo truputį didesnis – tarpušis padidėjo 68 milimetrais, o ilgis - 55 milimetrais. BMW E39 plieninis kėbulas veikia kaip saugos narvas keleivių apsaugai. Struktūrinis šio monokoko kietumas buvo padidintas naudojant kompiuterines programas - kėbulo kietumas buvo padidintas net 40 %, o pati platforma yra tokia tvirta, kad net sekantis E60 modelis netapo standesnis už šį. Kad automobilio svoris nepadidėtų labai daug, pakaboje ir vairo mechanizme naudojamos aliumininės detalės. Nors automobilis nebuvo pigus, tačiau jis savo kainą užsitarnauja – nesenstančio dizaino, puikūs 6 cilindrų linijoje varikliai, neprilygstamas savo klasėje valdymas, puiki surinkimo kokybė ir stabdžiai. Tarp trūkumų – ne pigus automobilio išlaikymas.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Žinoma buvo gaminami Alpina modeliai:
Šis automobilis taip pat buvo antras pagal populiarumą po 3 serijos BMW ir uždirbo apie 50% viso kompanijos pelno.
E39 buvo visuotinai vertinamas beveik visais aspektais. 2001 metų 530i modelis gavo pačius aukščiausius kada nors suteiktus vairuotojų įvertinimus.
Šis automobilis taip pat buvo antras pagal populiarumą po 3 serijos BMW ir uždirbo apie 50% viso kompanijos pelno.
E39 buvo visuotinai vertinamas beveik visais aspektais. 2001 metų 530i modelis gavo pačius aukščiausius kada nors suteiktus vairuotojų įvertinimus.
Šį automobilį vairavo ir futbolo žvaigždė David Beckham:
2019-08-23 |
E39 525 tds 1996 sedanas |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Patikimas variklis, dizainas, komfortiškas, tvirta pakaba, gera garso izoliacija, nebrangios dalys, geras valdomumas ir be abejo ant akumo ir vaistinėlės.
Rūdys, amžius, kuro sanaudos.
|
Kuro tipas: Dyzelinas |
Bendras automobilio aprašas |
Nykstanti rūšis, vis mažiau gatvėse važinėja gyvų tds. Daugelis jau pakišti po presu. Maniškis ištikimai tarnauja vienerius metus, teko atrestauruoti viena šarnyra, guolį, abs daviklį toliau tik einami darbai . Kad tds varikliai yra lepus tai čia mitų mitas maniškis pramynes ~320k, bet labai tikėtina, kad rida gali būti ir sukta motoras sūkių aukštesnių tikrai gauna, plius darytas remapas. Mechaninė dėžė ledas. Motoras tepalų neėda, antifrizas švarus ir taip pat niekur nedingsta, viskas ką dariau su varikliu: tai keistos 3 kaitinimo žvakės ir termomova. Važiuoja tikrai smagiai prie žemų sūkių miega, o ties 2.2 rpm pilnai užsipučia turbina ir plešia tikrai neblogai. Šis automobilis nesupranta kitaip arba važiuojam taupiai arba sportuojam... Žodžiu reik pavažinėt su juo, kad suprastum. Kas perses nuo vageno tam bus lengvas šokas. Dėl siurblio kol kas nagų kišt nereikėjo, šaltas iš pusės, šiltas šiek tiek ilgiau ir taip metus. O dabar griškim i realybę mašina buvo paimta už metalo kainą, atidavė tiesiogine ta žodžio prasme už ačiū, viso labo 400 europietiškų. Taigi pasiryžau pravaryti techą dar vieną kartą. Standartiškai kaip ir daugelis važinėjančiu šiuo metu slyvų pasiprašė svarkės, teko pakrapštyti ir pakabą... Kadangi auto senas turėjo nemažai amžiaus bedų tai supuvusios spyruokės gale, klibantys šarnyrai, supuvusios stabdžiu žarnelės, perrinkti ir aušinimo sistemos pagrindiniai mazgai, keistos kai kurios salono dalys ir tt... Kuro sanaudos priklausys nuo to kaip vairuosit jei protingai į 7-8l mieste galima tilpt, trasoj važiuojant 90-100 km/h nuo 5-6l, jei važinesit normaliai mieste 10l, trasoj 6-8l jei "sportuosit" gers ant akių. Žiemai prie šių kuro sąnaudų pridėkit dar 1-2l. Dalys nėra brangios, bet jam reikia 7l tepalų ir negalima pilt pačių pigiausių, todėl tepalų keitimo kaina gan aukšta, žodžiu iš lietuviško atlyginimo galima jį išlaikyt. Reziume automobilis nėra blogas, bet reikalauja nemažai priežiuros ir laiko, tinkamai ir palaikant gerą techninį stovį jis jum važiuos ir važiuos. Perkančiam patarčiau visą dėmesi atkreipti į kėbulą ir varikio darbą, toliau viskas sąlyginai nebrangiai tvarkoma. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 2)
BMW 5 klasė TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis