Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Puikus ir atpažįstamas dizainas
- Didelis variklių pasirinkimas
- Elegantiškas patobulėjęs interjeras
TRŪKUMAI
- Praradęs šiek tiek sportiškumo
- Neitin erdvus salonas
"Akivaizdu, kad dizaineriai grįžo prie seniai patikrintų BMW stiliaus tiesų, tačiau automobilis tapo akivaizdžiai įprastesnis ir ne toks įdomus"
Naujas šeštos kartos 5 serijos BMW šįkart suprojektuotas Adrian van Hooydonk tapo kiek tradiciškesnis nei jo E60 pirmtakas. Automobilio dizainas tapo "BMWiškesnis", itin rafinuotas ir atsikratė kontroversiškos galinės dalies dizaino. Reljefinis variklio kapotas, stati priekinės dalies forma, per visą šoną einanti ryški linija, galinių žibintų dizainas primena truputį anksčiau rinkoje pasirodžiusių 7 klasės ir 5 serijos Gran Turismo automobilių dizaino sprendimus. Viduje BMW 5 dvelkia tikra prabanga: čia sumontuota nauja ketvirtos kartos „iDrive“ sistema. Automobiliuose su navigacijos sistema buvo montuojamas net 10,2 colių įstrižainės LCD ekranas, o be jos – 7 colių. Interjere į akis krenta tai, kad BMW dizaineriai vėl grįžo prie seniau itin dažnai naudoto prietaisų skydelio stiliaus, kuris yra pasuktas į vairuotoją. Tiek durelių, tiek priekinės panelės dizainas tapo kiek įprastesnis ir ne toks ekstravagantiškas kaip pirmtako. Akivaizdu, kad dizaineriai grįžo prie seniai patikrintų BMW stiliaus tiesų, tačiau automobilis tapo akivaizdžiai įprastesnis ir ne toks įdomus. Taip pat automobilis tapo pastebimai didesnis – jis yra 13 mm platesnis ir 5 mm žemesnis palyginti su ankstesniąja karta. Ištiesų naujasis BMW 5 sukurtas naudojant modifikuotą didžiojo BMW 7 platformą. Automobilis turi aliuminio konstrukcijos dvigubų svirčių priekinę ašį, taip pat yra gaminami variantai su visų varomųjų ratų pavara. BMW 5 pirkėjai gali rinktis iš keturių benzininių 523i, 528i, 535i ir 550i, bei trijų dyzelinių 520d, 525d, 530d variklių. Variklių gamoje vėl dominuoja tradiciniai BMW linijiniai 6 cilindrų varikliai. Silpniausias benzininis motoras išvysto 204 AG galią prie 6100 apsukų ir 270 Nm sukimo momentą pasiekiamą nuo 1500 iki 4250 aps./min, 100 km/h pasiekiama per 7,9 s, maksimalus greitis – 238 km/h, vidutinės kuro sąnaudos – 7,6 l/100 km. Galingiausias benzininis variklis yra 4,4 L V8 su dviguba turbina ir tiesioginiu įpurškimu išvystantis 407 AG galią tarp 5500 ir 6400 aps./min. bei maksimalų 600 Nm sukimo momentą nuo 1750 iki 4500 aps./min, o 100 km/h pasiekia per vos 5 s, vidutinės kuro sąnaudos įspūdingai mažos - tik 10,4 l/100 km. Mažiausias variklis yra dyzelinis 2,0 litrų 4 cilindrų dyzelinis agregatas su turbokompresoriumi išvystantis 184 AG prie 4000 apsukų ir 380 Nm sukimo momentą intervale nuo 1900 iki 2750 aps./min, 100 km/h pasiekia per 8,1 s, maksimalus greitis – 227 km/h, vidutinės kuro sąnaudos – 5,0 l/100 km. Galingiausias dyzelinis variklis yra 3,0 L 6 cilindrų agregatas su turbokompresoriumi ir „common rail“ įpurškimu pasiekiantis 245 AG prie 4000 aps./min ir 540 Nm prie 1750-3000 aps./min, 100 km/h – 6,3 s, maksimalus greitis – 250 km/h, vidutinės kuro sąnaudos – 6,3 l/100 km.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2018-10-24 |
BMW 5 520d 2.0d |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Valdymas, dinamika, stabdžiai, išlaidos, išvaizda, apskritai patikimumas
Žema pakaba, prasta Verslo klasės komplektacija
|
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 5,5
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 7,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Taigi, BMW F10 520d, pagamintas, 2010 m. Birželio mėn., Vokietijoje. Parvarytas iš Belgijos 2013 m. Gruodžio mėn su 105000 km. rida. įsigijau 2014 m. Kovo mėn. Pagrindiniai privalumai ir trūkumai: +++ Kaip valdosi, nerealu!! Vairaas yra labai aštrus, tiksliai reaguoja. Gazo pedalas yra labai tikslus. 2 litrų turbo dyzelis leidžia mašinai 100 km/h pasiekti per 8,3 sek. Užčipavus, galima išspausti ir 7 sekundes. Galinių ratų pavara ir idealus svorio paskirstymas 50/50. Garso izoliacija - labai gera. Mašina labai minkšta. Geriausias rodiklis - 3,6 l / 100 km (6 bėgiu 90 km / h greičiu su autopilotu). Vidutinės sąnaudos yra: 5.5-6 autostradoj, 7-8 miestas. Puikiai veikia ESP - automobilį išlaiko stipriai ant bet kokio paviršiaus, bet kokioje situacijoj. Yra keletas ESP režimų: 1) įjungta (veikia antipraslydimo sistema ir stabilumo kontrolė); 2) ribotas (veikia tik stabilumo kontrolė) - labai padeda važiuojant per sniegą; 3) išjungtas (lentyninko režimas). Verslo klasės komplektacijoje - įprastos sėdynės, bet pagamintos iš odos, o ne iš dirbtinės odos. Važiuojant ilgus altstumus - 1000 km. ar panašiai, nugara nepavargsta ir jautiesi puikiai. Dar automobilyje yra didelis ekranas su navigacija. Navigacija veikia gerai. Pačiam pavyko atsinaujinti ją. Minusai --- Gėdingai skamba muzika. Išsiardžiau dureles - kalonkių magnetai tik keli milimetrai !!!! Todėl pasijungiau stipreką. Pradėjo groti gerai (ne puikiai, ne tobulai, bet "gerai"!). Nervina, kad nėra automatiškai užsilenkenčių veidrodėlių funkcijos. Mašina gana žemoka - priekinis bamperis ir slenksčiai išvien nutarkuoti. Nors plastikas yra pakankamai stiprus, tiesiog reikia žinoti atspalvį. Dažų storis vidutiniškas, neatlaiko akmenukų smūgių. O jei aliuminiui kapotui akmenukai nekenkia, tai stogui ir sparnams labai kenkia, po 3 metų radau jau smulkių rūdžių. NĖRA ATSARGINIO RATO! Kažkaip nesinori dėti į bagažinę atsarginio rato, nes vietos ir taip nedaug, todėl vežiojuosi remontinį komplektą. Verslo klasės sedane nėra vietos gale. Telpa tik vaikai arba sėdynė turi būti iki galo atstumta į priekį. Apibendrinimas ir kai kurie skaičiai: Per tris metus nuvažiavau 55 000 km ir šiandien yra 160 000. Automobilis yra geras, niekas nebarška, negirgžda ir nesvyla. Alyvos keitimas kas 7,500 km. Žinau, kad kietiems tokių BMW savininkams kyla problemos su pagrindinės grandinės keitimu, nes keičia kas 100 000 km ir tai labai brangiai kainuoja. Aš nesusidūriau su šita problema, nes nekeičiau ir manu, kad reikia keisti grandines ne dažniau kaip kas 200 000 Km. Tai pakankamai galingas patogus ir patikimas automobilis, kurį vairuoti yra nuostabiai malonu. Jei kas paklaustų ar verta pirkti - be jokių abejonių atsakymas - verta! |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 25)
BMW 5 klasė TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis