Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Puikus ir atpažįstamas dizainas
- Didelis variklių pasirinkimas
- Elegantiškas patobulėjęs interjeras
TRŪKUMAI
- Praradęs šiek tiek sportiškumo
- Neitin erdvus salonas
"Akivaizdu, kad dizaineriai grįžo prie seniai patikrintų BMW stiliaus tiesų, tačiau automobilis tapo akivaizdžiai įprastesnis ir ne toks įdomus"
Naujas šeštos kartos 5 serijos BMW šįkart suprojektuotas Adrian van Hooydonk tapo kiek tradiciškesnis nei jo E60 pirmtakas. Automobilio dizainas tapo "BMWiškesnis", itin rafinuotas ir atsikratė kontroversiškos galinės dalies dizaino. Reljefinis variklio kapotas, stati priekinės dalies forma, per visą šoną einanti ryški linija, galinių žibintų dizainas primena truputį anksčiau rinkoje pasirodžiusių 7 klasės ir 5 serijos Gran Turismo automobilių dizaino sprendimus. Viduje BMW 5 dvelkia tikra prabanga: čia sumontuota nauja ketvirtos kartos „iDrive“ sistema. Automobiliuose su navigacijos sistema buvo montuojamas net 10,2 colių įstrižainės LCD ekranas, o be jos – 7 colių. Interjere į akis krenta tai, kad BMW dizaineriai vėl grįžo prie seniau itin dažnai naudoto prietaisų skydelio stiliaus, kuris yra pasuktas į vairuotoją. Tiek durelių, tiek priekinės panelės dizainas tapo kiek įprastesnis ir ne toks ekstravagantiškas kaip pirmtako. Akivaizdu, kad dizaineriai grįžo prie seniai patikrintų BMW stiliaus tiesų, tačiau automobilis tapo akivaizdžiai įprastesnis ir ne toks įdomus. Taip pat automobilis tapo pastebimai didesnis – jis yra 13 mm platesnis ir 5 mm žemesnis palyginti su ankstesniąja karta. Ištiesų naujasis BMW 5 sukurtas naudojant modifikuotą didžiojo BMW 7 platformą. Automobilis turi aliuminio konstrukcijos dvigubų svirčių priekinę ašį, taip pat yra gaminami variantai su visų varomųjų ratų pavara. BMW 5 pirkėjai gali rinktis iš keturių benzininių 523i, 528i, 535i ir 550i, bei trijų dyzelinių 520d, 525d, 530d variklių. Variklių gamoje vėl dominuoja tradiciniai BMW linijiniai 6 cilindrų varikliai. Silpniausias benzininis motoras išvysto 204 AG galią prie 6100 apsukų ir 270 Nm sukimo momentą pasiekiamą nuo 1500 iki 4250 aps./min, 100 km/h pasiekiama per 7,9 s, maksimalus greitis – 238 km/h, vidutinės kuro sąnaudos – 7,6 l/100 km. Galingiausias benzininis variklis yra 4,4 L V8 su dviguba turbina ir tiesioginiu įpurškimu išvystantis 407 AG galią tarp 5500 ir 6400 aps./min. bei maksimalų 600 Nm sukimo momentą nuo 1750 iki 4500 aps./min, o 100 km/h pasiekia per vos 5 s, vidutinės kuro sąnaudos įspūdingai mažos - tik 10,4 l/100 km. Mažiausias variklis yra dyzelinis 2,0 litrų 4 cilindrų dyzelinis agregatas su turbokompresoriumi išvystantis 184 AG prie 4000 apsukų ir 380 Nm sukimo momentą intervale nuo 1900 iki 2750 aps./min, 100 km/h pasiekia per 8,1 s, maksimalus greitis – 227 km/h, vidutinės kuro sąnaudos – 5,0 l/100 km. Galingiausias dyzelinis variklis yra 3,0 L 6 cilindrų agregatas su turbokompresoriumi ir „common rail“ įpurškimu pasiekiantis 245 AG prie 4000 aps./min ir 540 Nm prie 1750-3000 aps./min, 100 km/h – 6,3 s, maksimalus greitis – 250 km/h, vidutinės kuro sąnaudos – 6,3 l/100 km.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2022-01-04 |
BMW 535xDrive LCI, Diesel |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Labai komfortiska masina
Rasoja priekinia zibinmtai, daug ryja kuro mieste
|
Variklio darbinis tūris, l: 3,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 13,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 7,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 10,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Sveiki, praeitu metu vasaros gale nusipirkau si automobili ir esu kol kas labai patenkintas. Labai minskta masina, vaziuoji kaip su kokiu mersu. Plius labai gerai su ja yra vaziuoti ilgas distancijas. Gera garso izoliacija. Trasoje ryja tik 7 l / 100 km. Mieste virs 10 l pasiima kazkur, priklausomai, kaip spausi. Ziauriai minskta masina, nes pas mane pneumopagalves gale yra idetos. Jei jos pareis, kaina uz remonta bus nemaza. Kai pirkau, pas ja buvo tik nusitrynusios stabdziu kaladeles, tiek priekyje, tiek gale. Nuvezus i BMW servisa, pries pirkima, jie rado tik priekiniu amortizatiriu gumeles susidevejusias. Plius parase, kad neidealiai dirba greiciu deze. Daugiau nieko. Nuveziau pas rimta mesitra ir pasikeiciau tepalus greiciu dezeje. As nei pries tai kazka jutau vaziuojant, nei po tepalu keitimo greiciu dezeje. Man ji kaip dirbo idealiai, taip ir tebedirba. Meistras ta pati pasake, kad ten BMW servise jie nori, kad masina butu ideali, o ji nebenauja. Blogiausiu atveju, jei kas atsitiks, pakeisiu deze. Ju yra srotuose po stuke eur. Kai keite tepalus, rado sidabriniu drozliu. Plius meistras aptiko, kad prie tos dezes buvo jau kazkas lindes, nes rado iskaltus skaicius, matyt remonto data. Plius, kai pakeiciau tepalus, jis buvo ziauriai juodi. Nors BMW servise nieko nepasake del to. Meistras kai pakeite tepala, prapjove tepalo filtra. Jame rado tiek sidabriniu drozliu, tiek bronziniu. Bronzines negerai, ten jos yra nuo alkuninio veleno indeklu, kur stumdo svaistikli. Liepe stebeti tepalo temperatura, kad neuzkaistu. Jei negaus ta vieta tepimo, tada varikliui bus sakes. Praktiskai neberemontuojams ir reiks deti kita, o kaina ju eina po 5000 tukst. eur, devetu. Taip pat ju visu 3-litriniu motoru liga yra voztuvu dangteliai. Pas mane taip pat jis nezymiai rasoja. Cia yra BMW liga, nes tas plastikinis voztuvu dangetlis yra gamykliskai lydytas is dvieju daliu ir per ta siule po to, per laika, prasiskverbia tepalas. Naujo dangtelio kaina, 500 Eur, plius pakeitimas. Dar patare meistras issipjauti EGR voztuva. Tada masina atsigaus ir trauka pageres. Nebedus tiek, nes jie visi sazines filtrai buna per laika uzsiskise bei dusina varikli siek tiek. Bet siaip, kol kas vaziuoju ir esu patenkintas. Vaziuoju po 1500 km i viena puse ir po to atgal. Dar nei karto nenuvyle manes si masina. |
Patarimai perkančiajam |
Jei nori komfortisko automobilio, tai cia labai geras pasirinkimas... |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 4)
BMW 5 klasė TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis