Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Puikus dizainas
- Smagus kelyje
- Kokybiškas, įdomus, praktiškas interjeras
TRŪKUMAI
- Nedidelė bagažinė
- Nekomfortiška pakaba
"Šis nedidukas BMW su pilnai įkrautomis baterijomis gali įveikti 130–160 kilometrų distanciją priklausomai nuo važiavimo sąlygų"
Nors BMW i3 į nieką kitą matytą keliuose nėra panašus, visgi neabejotinai tai yra BMW. Priekyje puikuojasi tradicinės kompanijos grotelės, o ekstravagantiškos kėbulo linijos taip pat labai nenutolsta nuo BMW stiliaus. Kėbulas dažomas keliomis spalvomis – kad ir kokią pasirinktumėte automobilio kapotas bus dažomas kita kontrastinga spalva. Šis nedidukas BMW su pilnai įkrautomis baterijomis gali įveikti 130–160 kilometrų distanciją priklausomai nuo važiavimo sąlygų. Tačiau yra gaminama versija su motociklo varikliu (34 AG, 2 cilindrų), kuris įkraudinėja baterijas – šis modelis gali įveikti dvigubai didesnę distanciją nei vien elektrinė versija. Automobiliukas taip pat yra nepaprastai lengvas - net 300 kg lengvesnis nei Nissan LEAF, dėka aliuminio ir anglies pluošto detalių naudojamų kėbulo gamyboje. Nors BMW i3 yra mažiausias automobilis BMW gamoje, tačiau santykinai nedidelis 1195 kg svoris ir 170 AG bei 250 Nm galia paverčia jį pakankamai dinamišku. 100 km/h greitį i3 pasiekia vos per 7,2 sekundės. Maksimalus greitis ribojamas iki solidžių 150 km/h. Nepaisant kompaktiškų matmenų, BMW i3 viduje yra stebėtinai erdvus. Modelio interjeras toks pats neįprastas kaip ir jo išorė. Priekyje įrangos kiekis sumažintas iki minumumo, todėl gausu erdvės kurios neužgožia du LCD ekranai. Transmisijos valdymas įrengtas viršuje prie vairo, o durų langai neturi viršutinės rėmo dalies. Kelyje i3 vėlgi primena, kad yra tikras BMW kompanijos gaminys – galiniai varomieji ratai, žemas svorio centras, idealiai santykiu 50:50 paskirstytas svoris abiems ašims leidžia gana dinamiškai įveikti aštrius posūkius. Bagažo skyrius yra gana aukštai (kadangi baterijos yra sumontuotos dugne), tačiau nėra labai mažas – siekia 260 litrų ir gali būti padidintas iki 1100 litrų.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Patalpino: i3 | 2022-07-20 |
Extender i3 versija |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Erdvus, išmanus, gerai įrengtas, greitas
Gali būti itin brangus remontas
|
Kuro tipas: Benzinas / Elektra |
Bendras automobilio aprašas |
Prieš 2 metus nusipirkau 5 metų senumo BMW i3. Nuvažiavau 48 tūkstančius kilometrų ir automobilis buvo tikrai puikus važinėjant mieste. Šiam tikslui i3 yra nepaprastai geras - erdvus, išmanus, gerai įrengtas, greitas ir tt. Automobilis kažkada buvo apdovanotas Žaliojo metų automobilio titulu, kurį gauna nulinės CO2 emisijos automobiliai. Pristatydama šį automobilį BMW teigė, kad tai bus pats tvariausias jų parduodamas automobilis. Tai nėra sportinis automobilis nepamirškite. Žodžiu i3 yra fantastiškas antrasis šeimos automobilis arba pagrindinis trumpus atstumus važiuojantis automobilis – tiems kam rūpi klimato kaita ir poveikis aplinkai. Per tuos 2 metus neturėjau jokių problemų su automobiliu, buvo atlikti būtini aptarnavimai ir vienas nemalonus remontas – teko keisti pavaros EME modulį. Sakyčiau keistas atvejis nes automobilis pravažiavęs juk nedaug. Viso per savo 7 gyvenimo metus i3 įveikė 62k km. Pagrindinei baterijai suteikiama 8 metų garantija, tad kodėl gi ne kitiems panašiems komponentams? Pati diagnozė truko kelias valandas – vėlgi „išmanus“ automobilis nesugebėjo greitai perduoti kas gi jam atsitiko. Galiu valdyti kondicionierių išmaniuoju telefonu ir nusiųsti kelionės tikslus į navigaciją, tačiau BMW specialistams reikia 4 valandų bandymų ir klaidų tikrinimo, kad taptų aišku kas yra kas. Žodžiu remontas brangus, o automobiliai sensta, tad tokių nemalonių dalykų gali pasitaikyti bet kam – reikia turėti tai omenyje perkant BMW i3. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 0)
BMW i3 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis