Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Puikus dizainas
- Smagus kelyje
- Kokybiškas, įdomus, praktiškas interjeras
TRŪKUMAI
- Nedidelė bagažinė
- Nekomfortiška pakaba
"Šis nedidukas BMW su pilnai įkrautomis baterijomis gali įveikti 130–160 kilometrų distanciją priklausomai nuo važiavimo sąlygų"
Nors BMW i3 į nieką kitą matytą keliuose nėra panašus, visgi neabejotinai tai yra BMW. Priekyje puikuojasi tradicinės kompanijos grotelės, o ekstravagantiškos kėbulo linijos taip pat labai nenutolsta nuo BMW stiliaus. Kėbulas dažomas keliomis spalvomis – kad ir kokią pasirinktumėte automobilio kapotas bus dažomas kita kontrastinga spalva. Šis nedidukas BMW su pilnai įkrautomis baterijomis gali įveikti 130–160 kilometrų distanciją priklausomai nuo važiavimo sąlygų. Tačiau yra gaminama versija su motociklo varikliu (34 AG, 2 cilindrų), kuris įkraudinėja baterijas – šis modelis gali įveikti dvigubai didesnę distanciją nei vien elektrinė versija. Automobiliukas taip pat yra nepaprastai lengvas - net 300 kg lengvesnis nei Nissan LEAF, dėka aliuminio ir anglies pluošto detalių naudojamų kėbulo gamyboje. Nors BMW i3 yra mažiausias automobilis BMW gamoje, tačiau santykinai nedidelis 1195 kg svoris ir 170 AG bei 250 Nm galia paverčia jį pakankamai dinamišku. 100 km/h greitį i3 pasiekia vos per 7,2 sekundės. Maksimalus greitis ribojamas iki solidžių 150 km/h. Nepaisant kompaktiškų matmenų, BMW i3 viduje yra stebėtinai erdvus. Modelio interjeras toks pats neįprastas kaip ir jo išorė. Priekyje įrangos kiekis sumažintas iki minumumo, todėl gausu erdvės kurios neužgožia du LCD ekranai. Transmisijos valdymas įrengtas viršuje prie vairo, o durų langai neturi viršutinės rėmo dalies. Kelyje i3 vėlgi primena, kad yra tikras BMW kompanijos gaminys – galiniai varomieji ratai, žemas svorio centras, idealiai santykiu 50:50 paskirstytas svoris abiems ašims leidžia gana dinamiškai įveikti aštrius posūkius. Bagažo skyrius yra gana aukštai (kadangi baterijos yra sumontuotos dugne), tačiau nėra labai mažas – siekia 260 litrų ir gali būti padidintas iki 1100 litrų.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2020-09-04
technologijos.lt
Los Andželo policija atsisako elektrinių „BMW i3“ - idėja nepasiteisino? „BMW i3“ LA policijos pajėgose tarnavo šalia „Tesla“ automobilių.
©Eric Garcetti (CC BY 2.0) | commons.wikimedia.org
„BMW i3“ yra stebėtinai populiarus policijos automobilis. Juos pamatysite Vatikane, Prahoje, Miunchene, Edinburge ir dar ne viename pasaulio mieste. Iki šiol jie buvo naudojami ir Los Andžele, bet dabar policijos „BMW i3“ yra parduodami. Kodėl? Negi mažytis elektromobilis nėra gera policijos mašina?
Iš tikrųjų, niekas ir nesitikėjo, kad „i3“ bus geras policijos automobilis. Tam jis tiesiog per mažas ir nepakankamai greitas. Los Andželo meras Ericas Garcetti buvo susirūpinęs labai prasta miesto oro kokybe ir 2014 metais pasiūlė, kad policija pareitų prie elektrinių ir hibridinių automobilių. Tačiau tik tiek, kiek tai įmanoma - elektromobiliai yra brangūs ir ne visada efektyvūs kovoje su nusikalstamumu. 2015 metais miestas sulaukė pasiūlymų iš BMW ir „Tesla“. Naujieji elektromobiliai turėjo būti skirti administracinėms užduotims, o ne nusikaltėlių gaudymui.
Konkursą tada laimėjo mažylis „BMW i3“. LA policija įsipareigojo per metus nuomotis po 100 šių automobilių. „BMW i3“ programa mokesčių mokėtojams kainavo daugiau nei 10 milijonų dolerių. Tiesa, ne visa ši suma buvo sumokėta už elektromobilius - dalis jos skirta ir infrastruktūros gerinimui.
Kaip minėta, tie „i3“ nebuvo skirti nusikaltėlių gaudynėms. Jie buvo skirti administracinėms užduotims ir bendravimui su miesto bendruomenėmis. Tačiau pirmieji elektromobiliai turėjo tik 22 kWh baterijas be benzininių generatorių. Taigi, šie „i3“ be įkrovimo įveikdavo tik apie 130 km. Los Andželas yra labai didelis miestas, todėl policijos darbuotojai tiesiog rinkdavosi senamadiškas benzinines transporto priemones.
Vėliau gauti „i3“ be įkrovimo jau galėjo įveikti 180 km, tačiau šie automobiliai tarp policijos darbuotojų vis tiek nebuvo labai populiarūs. 2018 metais atliktas žurnalistinis tyrimas parodė, kad LA policijos „BMW i3“ elektromobiliai yra beveik nenaudojami. O kai yra naudojami, dažniausiai kaip asmeniniai darbuotojų automobiliai.
Taigi, dabar „New Century BMW“, kompanija, kuri nuomavo tuos automobilius, parduoda buvusį policijos transportą. Tai - beveik nauji ir beveik nevažinėti automobiliai, kurie primena visą šią istoriją, kaip už 10 milijonų dolerių policija įsigijo automobilių, kuriais nevažinėjo.
Tai nereiškia, kad elektromobiliai policijai netinka. Tinka, bet tik jei yra perkami protingai ir pamatuotai. Europoje „i3“ patruliuoja miestų centruose - juos dažnai pamatysite stovinčius turistų gausiai lankomose aikštėse ir senamiesčiuose. Rimtam policijos darbui elektromobiliai yra per brangūs. Na, neskaitant Dubajaus, kuriame patruliuos „Tesla Cybertruck“ ir „Porsche 918“ hibridas.
|
BMW i3 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis