Markės
230 iš 1912
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Puikiai valdomas
  • Smagus kelyje
  • Kartu tinkamas kasdieniniam naudojimui
TRŪKUMAI
  • Prasta salono medžiagų kokybė
  • Daugiau tai nėra lengvas automobilis
  • Didelė kaina palyginti su konkurentais
"Pabrėžtinai kampuotas automobilio priekis su netradicinės formos radiatoriaus grotelėmis ir trimis didelėmis oro paėmimo angomis buferyje atrodo tiesiog grubiai ir neitin dera su švelnesnių formų automobilio profiliu ir galine dalimi. Agresyvumo automobiliui suteikia ir stipriai šonuose išsikišę slenksčiai bei itin plačios galinių ratų arkos. BMW M2 kėbulo dizainas atrodo neišbaigtas ir primityvus. Tačiau nebūtinai tai yra blogai, nes M2 ir neturi būti nei subtilus, nei rafinuotas"
BMW M2 užduotis yra labai aiški - tai tikras sportinis automobilis pasižymintis visomis tam reikalingomis savybėmis – kompaktiškas, lengvas, varomas tik galiniais ratais bei turintis nei per didelį nei per mažą galingą 3.0 litro turbo variklį. Tiesa, nėra jis toks lengvas kaip atrodo, tačiau vistiek labiau tinkamas sportui nei didesnieji broliai BMW M3 ir M4 modeliai, kurie tapo pernelyg dideli ir civilizuoti. Žinoma BMW M2 yra šių dienų klasikinio BMW 2002 reinkarnacija. Naujasis BMW M2, kaip ir 70-ųjų metų pirmtakas BMW 2002 pasižymi išsiskiriančiu kėbulo dizainu. Senasis BMW 2002 buvo vadinamas “skraidančia plyta”, naujajam BMW M2 šis pavadinimas irgi tiktų. Naujojo modelio dizainas išties agresyvus – pabrėžtinai kampuotas automobilio priekis su netradicinės formos radiatoriaus grotelėmis ir trimis didelėmis oro paėmimo angomis buferyje atrodo tiesiog grubiai ir neitin dera su švelnesnių formų automobilio profiliu ir galine dalimi. Agresyvumo automobiliui suteikia ir stipriai šonuose išsikišę slenksčiai bei itin plačios galinių ratų arkos. BMW M2 kėbulo dizainas atrodo neišbaigtas ir primityvus. Tačiau nebūtinai tai yra blogai, nes M2 ir neturi būti nei subtilus, nei rafinuotas. Žinoma, pagrindinis M2 elementas yra galingas „M TwinPower Turbo“ 6 cilindrų eilėje benzininis variklis. Naujojo modelio variklis yra net 66 kW (90 AG) galingesnis nei pirmtako ir siekia 460 AG. Tai tik 20 AG mažiau nei turi standartinis BMW M3 modelis, o sukimo momentai pas šiuos du automobilius yra vienodi. BMW M2 versija su automatine pavarų dėže nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja vos per 4,1 sek., o su mechanine – per 4,3 sekundės. Maksimalus automobilio greitis yra ribojamas ties 250 km/val., tačiau gali būti padidintas iki 285 km/val. įsigijus „M Driver“ paketą. Didžiausias 550 Nm sukimo momentas pasiekiamas nuo 2650 iki 5870 aps./min., o didžiausia galia pasiekiama esant 6250 aps./min. Automobilio viduje skirtingai nei išorėje viskas paprasta ir aišku. Priešais vairuotojo akis išlenktas LCD ekranas, kuriame atvaizduojama įvairi vairuotojui svarbi informacija, o visi kiti valdymo įrankiai išdėstyti tradiciniu BMW stiliumi.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Filtruoti pagal kurą:
  
Modifikacijų: 1
KĖBULAS 3.0 (460 Hp)
Kėbulo tipas Kupė
Durų skaičius 2
Sėdimų vietų skaičius 4
Bagažinės talpa, l 390
VARIKLIS
Kuro tipas Benzinas (dujų įranga?)
Variklio tipas Cilindrai eilėje Turbo
Variklio kodas -
Darbinis tūris, cm3 2993
Cilindrai/vožtuvai 6/24
Galia, AG/KW/aps 460/343/6250
Maks. sukimo momentas, Nm/aps.per min. 550/5870
Įsibėgėjimas 0-100 km/h, s 4.3
Maksimalus greitis, km/h 250
TRANSMISIJA
Varomieji ratai Galiniai
Pavarų dėžė Mechaninė 6 pavarų
MATMENYS/SVORIS
Ilgis, mm 4580
Plotis, mm 1887
Aukštis, mm 1403
Svoris/Max svoris, kg 1700
Atstumas tarp ašių, mm 2747
PAKABA IR VAŽIUOKLĖ
Priekinė pakaba Dviejų skersinių svirčių
Galinė pakaba Daugiasvirtė nepriklausoma
Priekiniai stabdžiai Diskiniai aušinami ABS
Galiniai stabdžiai Diskiniai aušinami ABS
Priekinės padangos 275/35 ZR19
Galinės padangos 285/30 ZR20
DEGALŲ SĄNAUDOS (skaičiuoti dujų įrangai)
Mieste, l/100km -
Užmiestyje, l/100km -
Vidutinės, l/100km 10.2
CO2 emisija, g/km 230
Degalų bako talpa, l 52
Autoterminų paaiškinimai...
BMW modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži    i3 
  Kompaktiniai   1 klasė1 klasė1 klasė
  1 klasės M CoupeM135iM135i
   2 klasės Coupe2 klasės Coupe
   M2M2
   2 klasė Gran Coupe
  Vidutiniai 3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė
M3M3M3M3 M3
   3 klasė Gran Turismo 
   4 klasė4 klasė
   M4M4
   4 klasė Gran Coupe4 klasė Gran Coupe
    i4
  Dideli 5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė
M5 M5M5M5M5
  5 klasė Gran Turismo6 klasė Gran Turismo
  Reprezentaciniai 7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė
  Kupė 8 klasė  8 klasė
  6 klasė6 klasė  
  M6 M6  
   M8
  Keturduriai kupė    6 klasė Gran Coupe 
   M6 Gran Coupe  
   8 klasė Gran Coupe
  Roadsteriai  Z3Z4Z4 Z4
 Z3M Z4M   
  Mini krosoveriai   X1X1X1
   X2X2
  Krosoveriai   X3X3X3
   X4X4
  Dideli krosoveriai   X6X6X6
  X6MX6MX6M
  Visureigiai  X5X5X5X5
  X5MX5MX5M
    iX
    XM
  Dideli visureigiai    X7
  Mini vienatūriai    2 klasės Active Tourer2 klasės Active Tourer
  Vienatūriai    2 klasės Gran Tourer 
  Sportiniai  Z8   
  Supercar    i8 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt