Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Gerai valdomas
- Erdvus salonas
- Daug standartinė ir saugumo įrangos
TRŪKUMAI
- Blankus dizainas
- Prastos pravažumo savybės
- Didelė kaina
"X3 tampa dideliu, solidžiu “parketiniu” visureigiu su galybe įvairios komforto ir puikias važiavimo savybes užtikrinančios įrangos"
2010 metų viduryje Vokietijos automobilių koncernas BMW Group pasauliui pristatė naują antros kartos BMW X3. Pirmos kartos X3 pradėtas gaminti 2003 metais nebuvo gražus automobilis - labiau primenantis didelį universalą nei visureigį. Standi pakaba, skurdus salonas ir aukšta kaina potencialius pirkėjus vertė dairytis kitų alternatyvų arba taupyti itin populiariam BMW X5 modeliui. Naujas modelis yra patrauklesnis, mažiau kampuotas ir kažkuo panašus į mažesnįjį X1. Automobilis tapo 83 mm ilgesnis, platesnis ir aukštesnis už savo pirmtaką. Naujas visureigis savo dydžiu beveik nenusileidžia pirmos kartos X5 modeliui (yra tik 19 mm trumpesnis). Taigi, X3 tampa dideliu, solidžiu “parketiniu” visureigiu su galybe įvairios komforto ir puikias važiavimo savybes užtikrinančios įrangos. Viduje automobilis siūlo paprastumą, santūrumą ir šįkart aukštesnės kokybės medžiagas. Už vairo jaučiama didelė erdvė, daug įvairių dėtuvių smulkiems daiktams. Naujojo BMW pirkėjai gali rinktis dviejų tipų variklius: keturių cilindrų dyzelinį xDrive20d ir šešių cilindrų benzininį xDrive35i. Dviejų litrų darbinio tūrio turbininis dyzelinis variklis išsiskiria puikiais techniniais duomenimis - 135 kW/184 AG galia, mažomis degalų sąnaudomis - 5,2 l/100 km ir maža CO2 emisija - 149 g/km. 100 km/val greitis pasiekiamas per 8,5 sekundės. Benzininis 3 L darbinio tūrio turbininis variklis su „TwinPower“ tiesioginiu įpurškimu ir Valvetronic kintamo vožtuvų valdymo sistema sukuria 306 AG galią. Dinaminiai duomenys: automobilis iki 100 km/val. įsibėgėja vos per 5,7 sekundes, gali pasiekti maksimalų 245 km/val. greitį. Šio variklio degalų sąnaudos yra 8,8 l/100 km, o CO2 emisija – 204 g/km. Automobilio pakaba priekyje yra MacPherson tipo, galinė - daugiasvirtė su Servotronic sistema, kuri automatiškai prisitaiko prie automobilio greičio ir užtikrina tikslų automobilio valdymą. BMW xDrive visų keturių varančiųjų ratų sistema yra valdoma elektroniniu būdu, todėl galia priekiniams ir užpakaliniams ratams paskirstoma pagal važiavimo sąlygas. Prie puikių automobilio duomenų prisideda ir papildomoje įrangoje esanti dinaminio valdymo sistema (Dynamic Performance Control), kuri sulėtina rato esančio vidinėje posūkio dalyje greitį ir užtikrina itin gerą automobilio sukibimą su kelio danga staigiuose posūkiuose. Automobilis kelyje elgiasi kaip tipiškas BMW – puikus ir patikimas valdymas, nedidelis posvyrio kampas posūkiuose, tačiau pakankamai gerai slopina net ir didelius kelio nelygumus. Vairo mechanizmas gerai subalansuotas ir tikslus. Vienintelis nusiskundimas – mechaninės pavaros versijose pedalai yra pastumti kiek dešiniau, nei to norėtųsi. BMW X3 bagažinės tūris yra 550 litrų, o sulankstoma trijų dalių (40:20:40) užpakalinė sėdynė leidžia padidinti bagažinės tūrį iki 1600 litrų. Palyginimui pagrindinis konkurentas Audi Q5 turi atitinkamai 540 ir 1560 litrų.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Patalpino: Darius | 2021-05-19 |
X3 F25 kompaktiškas aukščiausios klasės krosoveris |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Gana geros kuro sąnaudos, pakaba ir garso izoliacija, padori dinamika 184 AG, erdvus salonas
Sėdynių odos kokybė, 17 colių ratai mažoki
|
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Benzinas |
Bendras automobilio aprašas |
Deja, teko išsiskirti su Insignia su kuria važinėjau metus. Viskas buvo su ja neblogai: keturių varančiųjų ratų pavara, galingas 249 AG variklis, daugybė įrangos bet ... Nuvažiuoju nedaug - 15 tūkstančių per metus, dažniausiai savaitgaliais. Visgi sedanas man iš principo netinka – negaliu įsidėti nei dviračio nei kitos savaitgalinės mantos, tad dažniausiai naudojamės žmonos Murano, kuris savo jau atitarnavo. Pavasario pradžioje nusprendėme pakeisti Opel, tad žiūrėjome į MB GLK 250, Evoque, Volvo XC60 ir BMW X3. Jei atvirai, man patiko GLK – vienintelis jo trūkumas yra tas, kad jis yra mažesnis už kitus išskyrus žinoma Evoque. Taigi galiausiai nusipirkome benzininį X3 su 2 litrų turbo 184 AG varikliu. Apie įrangą: Bixenon, parktronikai, šildomas vairas ir sėdynės, neaiškios kilmės oda, ratlankiai 17 diskų, elektrinė bagažinė. Ko trūksta: elektrių sėdynių, lietaus daviklio, galinio vaizdo kameros, beraktės sistemos. Kiti dalykai: 184 arklių pilnai pakanka, nors maniau, kad bus mažoka. Automobilis ne ką prastesnis už 3,5 L Murano. Sport režimu dėžė palaiko žemesnę pavarą ir aukštesnius sūkius. Žinoma 245 AG būtų geriau, bet kaina ir ekonomiškumas daro savo. Apibendrinant galima sakyti, kad variklis tikrai neprastas. Ekonomija: iš pradžių suvartojo 13 l, dabar apsipratus sumažinau iki 11 l. Murano tuo tarpu imdavo 15 l ir manau realiai dar kokiu litru daugiau. Pakaba: komfortas ant 17 ratų visai neblogas. Visi nelygumai sugeriami tyliai ir gana švelniai nepaisant RunFlat padangų. Žinoma, Murano važiuoja švelniau. Tiesa iš BMW tikėjausi daugiau stabilumo posūkiuose, bet kogero kaltos 225/60/17 padangos – kiek per siauros šiam automobiliui. Komfortas: jei nepaisysime įrangos trūkumų, automobilis yra gana patogus. Salonas yra erdvus, medžiagos išskyrus sėdynes yra puikios. Kas dėl sėdynių - nėra juosmens reguliavimo, ne baisus trūkumas, bet nemalonus. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 12)
BMW X3 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis