Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Lexus RX 300 ir Mercedes M-Class, X5 yra suprojektuotas kaip lengvasis automobilis, o ne tikras visureigis. BMW kompanijai nupirkus Rover kompaniją, BMW inžinieriai perėmė ilgametę Rover kompanijos patirtį visureigių kūrime – tai buvo didelis žingsnis X5 kūrimo procese. Todėl BMW turi kai kurias "britiškas" ypatybes – X5 turi leidimosi nuo kalvos kontrolės sistemą, dviejų dalių galines dureles panašiai kaip Land Rover. Didžioji dalis elektronikos paimta iš BMW E39 5 serijos, kad sumažinti kūrimo išlaidas. Skirtingai nuo Range Rover modelių, X5 buvo suprojektuotas kaip sportiškas kelių automobilis, jo visureigio savybės yra menkos. BMW X5 skirtingai nei tarkim Porsche Cayenne, neturi tokių visureigiams būdingų sistemų kaip sužeminta pavara, blokuojamas diferencialas, reguliuojamas pakabos aukštis, vandeniui atsparus oro padavimas ir t.t. Nepaisant to, kad X5 yra visais ratais varomas, tačiau 62 % variklio sukimo momento atiduodama į užpakalinius ratus ir taip sudaromas įspūdis, kad automobilis varomas galiniais ratais. Daugelis savininkų pastebi, kad automobilis yra tarsi 5 serijos BMW su visais varomais ratais.
BMW X5 yra vidutinio dydžio SUV gamintas su visų varomų ratų pavara, linijiniais 6 cilindrų, V8 benzininiais ir dyzeliniais varikliais. BMW X5 modelį apibūdina kaip SAV (Sport Activity Vehicle), o ne SUV (Sport Utility Vehicle) pabrėžiant ne bekelės sugebėjimus, o puikias automobilio savybes ant asfalto. Kaip ir jo konkurentai SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
BMW X5 turi daug bendrų komponentų ir detalių su Land Rover Range Rover L322 modeliu.
Buvo gaminama ir šarvuota X5 versija.
Automobilis pelnė geriausio Australijos prabangaus visureigio vardą 2001 ir 2002 metais.
Buvo gaminama ir šarvuota X5 versija.
Automobilis pelnė geriausio Australijos prabangaus visureigio vardą 2001 ir 2002 metais.
X5 dar žinomas kaip automobilis, kurį labai „sėkmingai“ nukopijavo Kinijos automobilių gamintojas Shuang-huan SCEO pagaminęs kaip iš akies trauktą X5 kopiją:
Patalpino: Marcius | 2009-03-03 |
Problematiskas, taciau labai malonus vairuoti visureigis |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Gerai valdomas ivairiomis kelio salygomis, komfortiskas automobilis, gera visu varomuju ratu sistema. Malonus interjeras, bendrai tai visapusiskai grazus automobilis.
Nepatikimas, gan daznai gendantis. O remontas kainuoja labai brangiai. Neekonomiskas 4.4 litro variklis. Bendai – problematiskas automobilis.
|
Bendras automobilio aprašas |
Turiu si automobili nuo tada kai jis buvo dar beveik naujas. Nuo to laiko nuolat variau technines perziuras, viska tikrinau, nieko neapleidau. Automobilis laikomas garaze. Taciau ne viskas su siuo automobiliu yra gerai. Pirmiausiai pliusai. Automobilis vaziuoja komfortiskai, labai gerai valdomas, gera garso izoliacija, maza vibracija. Automobilis labai dinamiskas, gerai greitinasi prie ivairiu greiciu. Tai automobilis gerai valdomas kalnuose, taciau kartu ir talpus, bei praktiskas. Sedynes – sildomos, keliu padeciu, vairas reguliuojamas ivairiomis kryptimis, visi dalykai valdomi labai maloniai. Visu varomuju ratu sistema dirba gerai, teko su automobiliu temti gan sunkias priekabas – jokiu problemu. X5 gerai valdomas ant sniego, per lietu ir t.t. Interjere vietos pakanka visiems 5 keleiviams, galines sedynes valdomos elektra (labai puiki savybe). Dizainas – man atrodo X5 atrodo geriau nei daugelis konkurentu. Dabar blogumai. Nepatogu atrakinti ir uzrakinti duris – sis mygtukas randasi centrineje konsoleje. Jei nori pasiimti kazka nuo galiniu sedyniu, tenka atsirakinti duris, per vairuotojo vieta pasiekti ta mygtuka ir atidaryti kitas duris. LCD ekrano kokybe yra prasta. Suluzta kai kurie valdymo mygtukai. Keiciau langu varikliukus – jei perdege. Daznokai tvarkiau pakaba – kas kart kai tikrindavau automobili cia rasdavo ivairiu gedimu. Yra ivairiausiu smulkiu nemalonumu – perkant specialius bmw valytuvus. Visa tai kainuoja tikrai nemazus pinigus, gerokai daugiau nei pagrindiniu konkurentu (turiu omeny daugiausia japoniskus dzipus). |
Variklis |
Automobilis tikrai nera ekonomiskas su 4.4 litro varikliu. Taciau trauka jo tikrai gera. |
Patarimai perkančiajam |
Siulyciau pasiziureti kitus panasius automobiliu, kuriuos, beje, galima nusipirkti gerokai pigiau. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 96)
BMW X5 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis