Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Gerai valdomas ir komfortiškas
- Solidus dizainas
- Daug technologijų
TRŪKUMAI
- Brangus
- Didelis
- Kiek nuobodus
"BMW X5 kelyje elgiasi kaip ir reikia tikėtis sportiškai, tačiau pakaba tapo minkštesnė, komfortiškesnė"
Naujos kartos BMW X5 tapo 5 mm platesnis, 26 mm ilgesnis ir 14 mm žemesnis nei E70 modelis, ratų bazė išliko ta pati 2933 mm. Nepaisant automobilio masyvumo, jis tapo lengvesnis nei pirmtakas. Kalbant apie dizainą, naujas modelis išliko itin panašus į savo pirmtaką ypač galine dalimi. Visureigis tapo dar didesnis, kampuotesnis, o priekinė dalis tapo panaši į kiek anksčiau pasirodžiusio 3 serijos BMW. Tačiau bendras įspūdis yra toks, kad kartais galima sumaišyti paskutinių dviejų kartų BMW X5 modelius. Interjere istorija ta pati – kompanija pasiliko prie klientų teigiamai įvertinto dizaino. Žinoma, naudojamos medžiagos yra tik puikiausios kokybės. Reikia pažymėti be galo patogias priekines sėdynes, kurias galima reguliuoti gal kokia dvidešimčia skirtingų krypčių. Beje, galines sėdynes taip pat galima patogiai reguliuoti, o vietos ant jų tikrai užteks ir aukštiems keleiviams. Naujajame modelyje bagažinės durys yra sudarytos iš kelių dalių. Todėl galima uždaryti tik viršutinę dalį ir palikti atidarytą apatinę, kas leidžia vežti iškištus itin ilgus krovinius. BMW X5 kelyje elgiasi kaip ir reikia tikėtis sportiškai, tačiau pakaba tapo minkštesnė, komfortiškesnė. Tiesa, pasirinkus sportiškiausią pakabos režimą gausite seną gerą sportišką BMW stabilumą. Vairo mechanizmas tapo šiek tiek mažiau jautrus ir neleidžia taip pajusti kelio kaip kai kuriuose kituose sportiškuose visureigiuose. Tačiau neapsigaukite – tai visiškai neįtakoja itin paklusnaus X5 elgesio kelyje, net ir važiuojant vingiuotais kalnų keliais.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2018-12-07 |
X5 2014 |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Variklis,dėžė
Labai brangus remontas,brangus kasko draudimas,plius reikia montuot papildomą signalizaciją,didelės kuro sąnaudos mieste,prasta salono kokybė,nepatogus įlipti ir išlipti.
|
Kuro tipas: Dyzelinas |
Bendras automobilio aprašas |
Nuvylė labiau nei buvau pasiruošęs.Per pusmetį spėjau nemažai sumokėt už gedimus,kurie privertė suabejot bmw kokybe.Pirkau jau suremontuota iš po nedidelio mušimo i kairį priekinį kampą.Teko pasikeist keleivio pusės veidrodėlį, nes nebeveikė valdymas,parktronikų daviklį gale,nudegė led juosta ant durelių vairuotojo pusėj,ir starterį.Rida 250000 km.Komforto atžvilgiu irgi nieko įspūdingo,bet tai visureigis ir tai pasako kad posūkyje būk atsargus,nes krypsta nemenkai,lyginant su prieš tai turėta skoda superb.Salono kokybė irgi ne ką geresnė nei skodoj. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 5)
BMW X5 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis