Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
Europos rinkai skirtas Accord yra gerokai trumpesnis negu JDM ir JAV modeliai. Jis buvo gaminamas tik sedano ir 5 durų hečbeko kėbulais. Automobilio interjeras patogus, erdvus ir kokybiškas, varikliai kaip ir įprasta yra patikimi ir dinamiški. Nors dizainas nėra stiprioji šio automobilio pusė, Accord gali pasigirti kitomis savybėmis - jis yra talpus, erdvus, patikimas ir tiesiog malonus kasdieninis automobilis. Vienas iš lyderių savo klasėje - toks kokio ir tikimės iš Honda.
Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Patalpino: Rolas | 2011-02-09 |
Accord 2.3ISE EXECUTIVE |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Vien pliusai (nevargsiu ir jūsų nevarginsiu)
Galinis bakelis - išlindęs; valytuvams - nereguliuojama pauzė
|
Bendras automobilio aprašas |
Nuostabus automobilis. Prieš perkant ieškojau Mazda 6, BMW 525, Volvo 80, MB C Class. Pabandžius Hondą - visi "nuėjo" į antrą planą (Mazda 6 - barškalas, pigus plastikas - sorry; BMW 525 - senesnis ir išklišęs - už tuos pačius pinigus; MB C Class - klasiškas auto, bet - perdaug ramus ir perbrangus). Todėl: 2001m Honda Accord 2.3ISE EXECUTIVE , automatas, Vtec, oda, originalūs lieti 205/50R16 - vieni pliusai, nevarginsiu; pravažiavau ~100000, keisti tepalai (5W40 ar 0W30), kaladėlės, stabdžių diskai, galinio stabilizatoriaus trauklės ("kauliukai"). VISKAS. Labai įdomi dėžė - automatas su rankinio valdymo galimybe. Auto režime "Mokinasi" pati - nori raliuot - "užkelia" aps ir perjungia Vtec'o zonoj. Esi ramus - "mėto" ramiai, užkelia iki ~2500 aps/min. domiuosi tokiais dalykais - patinka laabai; rankinis režimas - žiemą įdealus |
Variklis |
2,3, 113 KW, 156AG, 206Nm , VTEC - praktiškai tuo viskas ir pasakyta. Pakeičiau diržus; reguliariai keičiu tepalus. VISKAS. Muzika, ne variklis. Jei "draskausi" - apie 0,5/1 l tepalo reikia dapilt iki sekančio keitimo (~15000km). "Nesidraskyt" - nelabai įšeina...Galima ir nedapylinėt - kaip tik užtenka iki apatinės ribos. Taip važiuojant vidurkis ~9,6/10,5l 100km. Girdėjau - "ramūs" telpa į 8,5/9,5 |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Kaladėlės - ~60 galinės, ~60 priekinės; keičiau diržus - visi, su darbu -450 (normaliam servise, ne "firminiam"); keičiau stabdžių diskus - galiniai ~150, priekiniai ~190, originalūs, japoniški (Nippon parts), keičiau pats. pirkau, kai buvo 23000km, dabar ~130000km. Važiuoja "apvalius" metus, bet kokiu oru. Japonas yra japonas.... |
Patarimai perkančiajam |
Patikrink pagal VIN'ą; atsargiai - second hand būna po .... (vakaruose skraidyt gi galima, tik ne visi moka). Geriau iš vokiečių - jų komplektacija turtingesnė |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 24)
Honda modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Maži | e | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | Civic | Civic | Civic | Civic | Civic | Civic | Civic | |||||||||||||||||||||||||
Insight | Insight | |||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Accord | Accord | Accord | Accord | Accord | |||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | Legend | Legend | Legend | |||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Del Sol | CR-Z | ||||||||||||||||||||||||||||||
Prelude | Prelude | |||||||||||||||||||||||||||||||
Integra | Integra | Civic | ||||||||||||||||||||||||||||||
Roadsteriai | S2000 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | HR-V | HR-V | HR-V | |||||||||||||||||||||||||||||
e:Ny1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | CR-V | CR-V | CR-V | CR-V | CR-V | CR-V | ||||||||||||||||||||||||||
Element | ||||||||||||||||||||||||||||||||
ZR-V | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Pilot | Pilot | Pilot | |||||||||||||||||||||||||||||
Crosstour | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Pikapai | Ridgeline | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Jazz | Jazz | Jazz | Jazz | ||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Stream | Stream | ||||||||||||||||||||||||||||||
FR-V | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | Odyssey | Odyssey | Odyssey | Odyssey | Odyssey | |||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | NSX | NSX | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Honda Accord TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis