Danielius | 2024-07-19 |
Nissan x-trail (T30) 2.2 dCi 4x4 100 kw
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Pigus, ekonomiškas, gero pravažumo automobilis
skarbonkė, prastas valdymas, rūdys
|
Esu žvejys, tai ieškojau pigaus, ekonomiško ir gerą pravažumą turinčio automobilio kurį galėčiau naudoti kasdieną. Rinkausi tarp Subaru forester, Suzuki grand vitara, Toyota rav4 ir Nissan x-trail T30. Per tris mėnesius pavyko rasti gan gerai prižiūrėtą, Lietuvoje jau 5 metus eksploatuotą 2004 metų nissan x-trail. Manau dėl pasirinkimo nesuklydau.
Automobilį eksploatuoju kiekvieną dieną jau du metus, tai kažkokia nuomonę jau susidariau. Trumpai apie automobilį:
Pigus, gan neblogo pravažumo. Pasukamumas neblogas. Labai trumpi bėgiai. Mažos kuro sąnaudos, per 20 t. km. vidurkis - 7,86. Garso izoliacijos nerasta, visiška "skarbonkė". Neblogas matomumas. Sėdynės gan patogios, neskauda nugaros po ilgesnio vairavimo. Automobilyje vietos pakankamai, net už manęs 191 cm yra vietos gale atsisėsti. Žiūrint į automobilio amžių ir konkurentus neblogos komplektacijos. Automobiliui 20 metų, nenuostabu, kad jau kartais tenka paremontuoti. Kondicionierius veikia puikia. Per 2 metus ir 20 tūkst. km remontavau:
Tik nusipirkus reikėjo keisti kuro siurblio daviklius (pirkau automobilį pigiau su alsuojančiu varikliu) ir vairo traukės antgalius.
Vėliau perrinkti starterį, pakeisti stabdžių kaladėles ir priekinius amortizatorius.
Paskutinis remontas pečiuko varikliukas.
Tačiau dalių kainos tikrai stebina gerąja prasme. Naujos dalys pigios. Pvz. geros firmos amortizatoriai po 50 e., Pečiuko varikliukas naujas taip pat 50 e (nors naudoti nuo 100 e kažkodėl...) Buvau padaręs avariją, išdaužiau galinį stiklą ir lempą. Naudotos galinės lempos po 8 e ! Stiklas 40 e.
Perkant būtinai pažiūrėti, kaip dirba variklis, nes daugumos jau barškantys (grandinė, puršktukai ir pan). Tvarkingi varikliai dirba gražiai tiek šalti tiek šilti.
Taip pat dauguma jau supuvę, tai apžiūrėti dugną ir pagažinėje prie "stakanų" kairėje pusėje būna skylė. Tvarkinga traversą irgi rasti jau iššūkis.
Tai jeigu pavyko rasti gražiai dirbančiu varikliu ir nesupuvusį džiaugsitės šia skarbonke lygiai taip pat kaip ir aš :)
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2020-01-08 |
Viskas puiku
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Gan ekonomiškas kai tokios klasės. Nebloga trauka. Smagiai važiuoja,minkštai. Pravažus ir bekelėje,išbandyta!
Nerodo kuro sąnaudų,nes nėra borto kompiuterio. Bagažinėje viskas vartosi.
|
Turiu jau metus laiko 2005m nissan Xtrail. Pilnos komplektacijos mašiniukas pas mane. Vienintelis dalykas,ką keičiau tai interkūleris. O taip viskas kaip ir kiekvienai mašinai:tepalai,filtrai,kaladėlės ir diskai. Kuro sąnaudos ~8l/100 km. Jei daugiau mieste važinėju,tada 10l/100km. Odinis salonas,elektra valdomos,šildomos sėdynės.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2019-05-18 |
2005/100kw/xenon/oda - solidus automobilis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Ekonomiškas, pravažumas, patikimumas, talpumas, galia
Komfortas, garso izoliacija, parkavimasis
|
Visų pirma tai automobilis išties patikimai tarnauja. Per pusantrų metų, apie 30k nuvažiuota. Tepalai kas 10k ir keletas einamų važiuoklės dalių pakeista. Detalių kainos nėra didelės.
Eksterjeras man ir žmonai labai patinka. Gerai žiūrisi su originaliais 17ratais ir lanku priekyje.
Viduje odines, elektrinės sedynės. Prietisų skydelis patogus naudoti. Nors iš navigacijos televizoriuko naudos kaip iš ožio pieno. Bet iš esmės neturiu kuo skųstis.
Užvedus garso izoliacijos atrodo kad nėra. Variklio garsas mano ausiai nemalonus bet čia susigyvenama.
Labai talpus viduje, sėdynės išsilanksto į visišką plokštumą. Didžiulis stoglangis super!
Automobilis tempia tikrai žvaliai, nelabai ir jaučiasi jei kokia tona prikabinta ir reikia važinėti nelygiu keliu. Deklaruojama masė berods 2tonos kas yra daugiausia iš šio segmento automobilių.
4wd - auto režimas visada įjungtas žiemą. Didelis skirtumas nei 2wd.
Norit tikėti norit ne bet tai pravažus automobilis. Medžioju, žvejoju ir labai retu atveju atsiduriu kažkur, kur ikstreilas nebegali testi kelionės.
Bendravus su mechanikais užsimenama tik apie silpnas šakes, mėgsta nupūti, ir važiuoklę, bet čia gal jau nuo dalių kokybės. Restauruoju ką įmanoma.
Man tai puikus automobilis: ekonomiškas trasoje ir pakankamai pravažus. Eksplotavimo kaštai nedideli. Komfortas - šiaip sau.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2018-03-27 |
100 kw
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Gera trauka, geras pravažumas, talpus
Garso izoliacija
|
Patikimas, galingas, talpus. Rekomenduoju.
O dizainas - skonio reikalas
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2018-02-04 |
vidutinis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
aukstai sedi viska matai
barskalas tai juodas, silpna vaziuokle
|
Nelabai jau patiko.kieta vaziuokle, pigus interjeras plasmase ir kt.begejas irgi letai. Zvejybai tik patogi
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2018-01-16 |
Nissan xtrail 2.5 t30 automatas.
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimas benzininis variklis
Garso izoliacija, rūdys
|
Pirkau Lietuvoje važinėta su 136 tūkstančių rida. Dėjau dujas. Jau metai kaip važinėju dar nieko netvarkiau, išskyrus dariau antikorozinė danga kainavo250€. Tepalai. Mašina patenkintas. Sąnaudos 15l.duju.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Aurimas | 2015-05-10 |
Nissan X TRAIL 2005 100kW
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Ekonomija, talpa, pravazumas
Komfortas
|
Vairuoju si auto 2 metus, per metus nuvaziuoju apie 17 000kw. Bendra nuomone apie auto labai gera. Pries tai vairavau tik bmw ir mecedes, bet padidejus seimynai nebetilpau, persedus i xtrail pradziai aiskiu truko komforto, tai garso izoliacijos salone ir traukos, bet kas liecia ekonomija buvau nustebintas. Pirmus metus eksploatacijai uzteko 100Eur, Antrais metais teko keisti razatke, taciau cia ne auto bet savininko kalte :) kadangi buvau prates prie galo varomo bandziau panasiai ziema slidineti ir su 4 ratais bei isjungtu atibuksavimu, deja razadtke tokiem sukiam nepritaikyta... Remontas kainavo apie 300Eur. Esu megejas zvejas, automobilis kaip parketinis turi labai gera pravazuma, teko vaziuot ir per kalnus ir misko keliukais ir per didziausius dumblus bet nei kart neteko uzstrigt :) Atsiliepimai apie si auto tik patys geriausi (nekalbant apie komforta ir isvaizda) 100kW mieste kaip visureigiui pilnai uztenka. Didelis sukimo momentas ir trumpos pavaros, nors ir 6 begiai uz miesto optimalus greitis 100km/h, greiciau (apie 2400 aps/min), greiciau vaziuojant pradeda uzti, girdetis puciantis vejas ir tampa nelabai stabilus, taciau to nepaisant galima vaziuoti ir 160km/h greiciu. Privalumas trumpu pavaru, kei reikia vaziuoti bekelia, temti kita auto ar priekaba, variklis to visiskai nejunta. Variklis nelepus, bete Comonreil todel kas liecia purkstukus eksploatacija kaip ir visu comonreilu nera pigi. Vaziuokle elementari, elektronikos minimaliai (trukumas perkant, nes diagnostika praktiskai nieko nerodo :), uztenka mechaniskai apziureti), taciau privaumas kad nesant elekronikai ji ir negenda (po MBs400) elekronikos nebuvimas man laabai pastorino pinigine. Eksploatacija salyginai pigi, viskas priklauso nuo vairuotojo, jeigu zmoniskai vaziuojant ir laiku keiciant tepalus bei filtrus si masina tiesiog negenda, per du metus keiciau razadtke ir viskas :) aisku jau reiketu bet delsiu reikia pasikeisti viena amortika. Del nuvertejimo, as pirkau juoda su apdailom (stangos aplinkui visa auto) su geriausia komplektacija, oda, TV, pilna elektra ir t.t.. Todel nuvetejimas minimalus, per du metus lyginant vidutine rinkos kaina nuvertejo apie 500Eur, aisku priklauso kaip greit nori parduot :) pries tai tureti BMW ir Mercedes nuvertedavo apie 800-1000Eur per metus. Pirki su rida iki 200 000km, patikrinti pries perkant servisa, visa kita elementaru ir matosi auto gyvas ar ne.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Linas J. | 2013-02-27 |
Nissan X-Trail '04 2,0 + LPG
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Talpumas, patikimumas, pravažumas, komfortas
Salonas iki 2004, dyz. varikliai, medž. sėdynės
|
Pradedant iš kito galo: reziume - geras automobilis. Komfortiškas autostradoje ilgesnėse kelionėse, nebloga garso izoliacija, nelinguoja, posūkiuose svyruoja nedaug. Gale sėdėti patogu, reguliuojasi galinės eilės sėdynių atlošo kampas. Galinės sėdynės susiguldo, gale lieka lygiu dugnu erdvė (teko kelis kartus įsitiesti 120cm pločio pripučiamą čiužinį, galima atsigulti pilnu ūgiu). Bekelėje teko važiuoti tarp rimčiau ruoštų mašinų, pravažumas neblogas. Galima esant reikalui prijungti galinį tiltą "kietai" prie priekinio. Tiltai nesiblokuoja "Lock" padėtyje, sukasi po vieną ratą priekyje ir gale! Vasara žinoma galima patikti tik priekiniu varančius tik. Salonas vidutinis, medžiagos ne premium klasės, viskas paprasta ir funkcionalu. Medžiaginės sėdynės labai išsimurzina gavusios skysčio, matosi dėmes. Panelė gerokai pasitaisiusi nuo 2004 metų, ankstesnio modelio nerekomenduočiau. Išorės dizainas (man asmeniškai) geras, išsiskiria iš visų šiuolaikinių "cepelinų". Rimtą įvaizdį tik sugadina elastingi plasmasiniai priekiniai sparnai ;]] Mano komplektacija viena iš paprastesnių, todėl apie odinio salono, integruotos navigacijos, panoraminio stoglangio, viršuje montuojamų papildomų žibintų ypatumus negaliu pakomentuoti. Internete ieškant atsiliepimų apie šį modelį daugiausia visi skundžiasi gedimais, susijusiais su dyzeliniais varikliais, todėl pasirinktas benzininis variantas. Pasirinkimas jų nedidelis, taigi rastas 2,0 darbinio tūrio, tačiau "ant asfalto" jo pakanka negręžiant (104kW/192Nm), o nulipus nuo kelio - silpnokas kai pradėda klimpti ar reikia įsijungti "Lock". Bet kartais tyliai pasvajoju apie galingesnį 2,5 variantą... Tepalo tik per 10k km litras kažkur sudegė (kompresija gera, pratekėjimų nėra). Su dujomis draugauja neblogai, sanaudos užmiestyje ~11-13l/100km, mieste nevažinėju. Tilpo 45l balionas atsarginio rato vietoje. Nuvertėjimas nedidelis. Per metus (30k km) teko pakeist tik vairo traukių antgalius (kainos nesikandžioja). Įvertinkite ar tikrai jums reikia visureigio ar vienatūrio. Jei abiejų - tinkamas variantas. Miestui tai gal ir geresnių variantų galima rasti, bet užmiestyje gyvenant - geras pasirinkimas.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
nissan | 2012-11-05 |
Nissan X-Trail 2.2 di 84kW '02
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Labai praktiskas, tuo paciu ir isvaizdus, labai pigi eksplotacija, paprasta konstrukcija, is visu plentiniu to meto visureigiu gali tempti didziausia svori, ganetinai pravazus (kaip plentinis viseigis), idealus pagalbininkas ukyje.
Galine apatine galis (sleknsciai gale ir galinis tiltas) ir galiniai stabdziu supartai megsta parudyti (labai nedaug), minimaliai pabarskancios plasmases salone.
|
Sakyciau tai yra vienas idealiausiu kainos ir kokybes santykis - automobilis labi praktiskas, tuo paciu ir pigiai eksplotuojamas, o reikalui esant negeda ir nuvaziuoti i gimines susitikima. Greiciu dezes, galinis reduktorius, perdavejas - neturi jokiu ydu, svarbu kad butu geri tepalai ir viskas (esu girdejes pavieniu atveju apie reduktoriaus gedimus, bet jie budavo kai zmones si plentini visureigi pervertindavo bekeleje), jei jau apie pravazuma - tikrai pravazus, bet iklimpus - variklis buna persilpnas kad spaudziant akseleratoriu isvaziuotum, pasijunta ir sankabos "kvapas" ir variklio dusimas. Stabdziai - nieko imantraus, gale rankinio atskiros kaladeles, viskas labai paprasta, bet galiniai supartai megsta parudyti, t.y. uzrudyti galeines pagrindinio stabdzio kaladeles, ko pasekoje jos (sudega), pakaba - laba paprasta (priekis - 2 sarnyrai, 2 vairo traukes, dvi stabilizatoriu gumos, 4 salenblokai, galas - 2 stabilizatoriu gumos ir tilto gumos), 4x4 konstrukcija - patikima, galimybe kad butu 2 FWD, AUTO rezimas (praslydus priekiui jungiasi galas) ir pastovus 4WD, kuris naudojamas tik bekeleje ir tik kai jo reikia, o ne vaizuojant lygiu keliu, elektra - viskas patikima, nes nera nieko prikista labai daug ir viskas paprasta,kebulas - priekiniai sparnai plastikiniai, gale apie tilta ir galinius slekscius megsta detis korozija nezymiai, plius galinis dangtis po valstybiniu numeriu ir is vidines puses apacioje megsta parudyti. Kuro sanaudos - mieste 8-9l - visai normalu, uzmiestis 7l. interjeras - velgi viskas paprasta, plastikas eilinis, pasitaiko retsykiais odiniu elektra valdomu salonu. Varikliai - Renault 2.2 motorai (bet ne tie patys kurie ejo i Renault Velsatis ar panasius, zodziu ne tie kurie buvo prastos kokybes, kurie turejo dirza ir grandine variklyje), tie kurie ejo i nissan x-trail, primera, buvo tik su grandine ir dviem dirzeliais generatoriui ir kondicionieriui, del pastaruju neapsigaukite - nei vienas dirzelis kuris kainuoja 20 ar 30lt NETINKA, nors ilgiai ir formos ant akies atrodys tinkamos - deja taip nera, isbandziau gal 2 ar 3 gamintojus - cypimas budavo nezmoniskas, uzdejus is nissan centro originalius po 120lt - bedos baigesi (beje rimtas meistras ta pati pasakys, kas liecia variklio patikimuma - pasitaiko nesandariu interkuliariu - remontas labai paprastas ir pigus, buna oro srauto matuokles gedimu - jinai originali labai nepigi, bet daznai padeda pravalymas senosios matuokels sirdeles, siaip varikliai tikrai patikimi, ganetinai dinamiski (atsizvelgiant i automobilio mase ir esamus kW motore), pasitaiko labai nezymus tepalo nesandarumo pozymiai (konkreciai tai per karteri ir per variklio grandines tarpine). Eksplotavimo kastai minimalus atsizvelgiant i kitas siuolaikines masinas, nuvertejimas labai nedidelis. Pirkdami tikrinkite kompiuteriu butinai, atkreipkite demesi i purkstukus, oro srauto matuokle, EGR voztuvo darba, kas be ko kaip ir daugeliui dzipu labai atkreipkite demesi i sankaba ir ar niekur neapsitepalave (variklis, deze, perdavejas, reduktorius), nes apsitepalavimas tai pirmas ispejimas kad rida ~300k km ir daugiau.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
MArijonas | 2012-05-15 |
Dėl Nissan X trail
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Geras pravažumas, nedidelės kuro sąnaudos.
Kietas, plastmasinis vidus. Šiek tiek barškantis...
|
Automobilis labai gerai pravažiuoja bekele. Esu super patenkintas, nes dažnai tenka po kaimo durpynus pravažinėti nors ir 2003m. senukas. Automobiliukas, pagal kainą ir kokybę tikrai vertas savo pinigų. Pakankamai ekonomiškas mieste 8,5 L dyzelio užmiestyje apie 7,5 L. Aišku, čia varant ne keturiais ratais. Truputi mažoka trauka ir trūksta šiek tiek galios. Taip pat, man jis kažkodėl labai kietokas. (Išskaičius, gal amortizatoiai kalti ??? brūkštelit laiškutį, jei kas suitvarkėte minkštumą ir jei buvo bėdų marijonas_muraska@yahoo.com). Po pusės metų važiavimo Vilniaus m. per duobes ir po žiemos pradėjo bildėti važiuoklė, nors buvau viską susitvarkęs kaip sau idealiai. Automobiliuką myliu, pripratau ir prie tragiško skydelio, ir prie plastmasinio vidaus...
Dirba pakankamai tyliai, Dūmija tik užvedant ryte, užsivedimo momentu.
Tepalai sintetiniai, bet neužsivedė mašina žiemą virš -17 C. Ne golfo 3 kainos, bet ir ne merso. Vidutiniska ekspoatacija. Važiuoklė, iškart nusipirkus tekjo pakeisti traukutes, dar kažką...
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
12 |