Markės
675 iš 1912
Honda Civic, (FE/FL) 2021 - dabar
52Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.028% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 2
1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)21% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)50% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)32% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 0% Ne 100%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Elegantiškas ir panašus į didesnįjį Accord
  • Puikiai valdomas
  • Ekonomiškas ir kartu dinamiškas
TRŪKUMAI
  • Nuobodus interjero stilius
  • Maža erdvė ant galinių sėdynių
  • Aukšta kaina
"Civic dizainas tapo elegantiškesnis, o sedano versija nepaprastai panaši į solidesnį Honda Accord. Dydžiu jis beje irgi nedaug nusileidžia Honda Accord – tai yra priežastis dėl ko Europoje Accord modelis neparduodamas"
Praėjusios kartos Honda Civic mus šiek tiek nustebino savo agresyvia išvaizda, šis mus šiek tiek stebina savo nuosaikia. Na, bet jei pažiūrėsime istoriškai Honda Civic modeliai būtent taip ir buvo kuriami: pavyzdžiui penktos kartos Honda Civic buvo labai ekspresyvus, šeštos kartos – tik šiek tiek patobulinto dizaino, septintos kartos vėlgi pasikeitė iš esmės, aštuntukas žinoma buvo sėkmingiausias ir radikaliausias dizaino pasikeitimas, devintukas vėlgi nuosaiki evoliucija, dešimtukas – itin agresyvus dizainas ir naujasis vienuoliktos kartos vėl nuosaikus. Bet tai ne minusas, greičiau privalumas – naujojo Civic dizainas tapo elegantiškesnis, o sedano versija nepaprastai panaši į solidesnį Honda Accord. Dydžiu jis beje irgi nedaug nusileidžia Honda Accord – tai yra priežastis dėl ko Europoje Accord modelis neparduodamas. Šiek tiek kuklesnių formų naujasis Civic kogero labai gražiai transformuosis į Type-R versiją, ko negalime pasakyti apie pirmtaką, kuris transformavosi iš agresyvaus dizaino eilinėse Civic versijose į na... „transformerį“ su Type-R ženkliuku. Naujojo Civic dizainas pasižymi aiškiomis, nepekrautomis kėbulo linijomis. Pastebima labiau “sedaniška” naujojo Civic forma – šį įspūdį sustiprina 25 mm žemiau nuleista variklio dangčio linija ir nuožulnus bagažinės dangtis. Užkliūna gal tik galinė dalis, kuriai trūksta charakterio. Automobilio interjere vyrauja santūrus minimalizmas. Gal kiek per santūrus. Honda kompanija čia nepristatė jokių įdomybių dizaino prasme, technologiškai taip pat. Sakysite horizontalios formos ištesta priekinė panelė atrodo iškirtinai, bet tokia stilistika naudojama jau keletą metų Mazda automobiliuose. Ir tiesą sakant, ten ji išpildyta gražiau. Salone pagrindiniu dėmesio akcentu tapo korio formos klimato sistemos ortakiai – vėlgi kažką panašaus matome Volkswagen automobiliuose. Prietaisų valdymas sumontuotas tobulai – viskas aišku net ir pirmą kartą įsėdus į automobilį. Priekinėje konsolėje liko vietos fiziniams svarbiausių prietaisų valdymo mygtukams. Keičiant salono temperatūrą, multimedijos sistemos garsą ar kitus dažniausius nustatymus, vairuotojui nereikės blaškyti dėmesio ir naudotis lietimui jautriu ekranu. Kokybės atžvilgiu Civic salonas yra geras, nieko ypatingo ir nereikia tikėtis iš kompaktinės klasės atstovo. Honda Civic Europoje yra siūlomas ir su elektrifikuota „e:HEV“ pavara. Ši hibridinė pavara jau siūloma Honda CR-V bei neseniai pristatytame Honda Jazz automobilyje. Civic “e:HEV“ hibridinę pavarą sudaro 72 celių ličių jonų baterija, du elektriniai motorai ir naujos kartos 2.0 L darbo tūrio vidaus degimo variklis. Šis Civic pasiekia maksimalią 135 kW galią, o maksimalus sukimo momentas siekia 315 Nm. Žinoma bus pristatyta ir Civic Type-R versija, kuri tikimės turės apie 400 AG. Taigi, naujas Civic nėra pernelyg išskirtinis automobilis, tačiau bus priimtinas daugeliui. Be to, sedaniška automobilio forma, gana dideli matmenys ir itin panašus dizainas į Honda Accord parduodamą šiaurės Amerikoje privilios pirkėjus, kurie mėgsta sedanus tačiau nori kiek kompaktiškesnio automobilio miesto sąlygomis.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Modifikacijų: 0
Modifikacijų sąrašas tuščias.
Honda modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži    e
  Kompaktiniai CivicCivicCivicCivicCivicCivicCivic
  Insight Insight
  Vidutiniai AccordAccordAccordAccord Accord
  Reprezentaciniai LegendLegendLegend  
  Kupė Del Sol  CR-Z  
PreludePrelude   
 IntegraIntegraCivic  
  Roadsteriai  S2000  
  Mini krosoveriai  HR-V  HR-VHR-V
    e:Ny1
  Krosoveriai  CR-VCR-VCR-VCR-VCR-VCR-V
  Element  
    ZR-V
  Dideli krosoveriai   PilotPilotPilot
  Crosstour  
  Pikapai   Ridgeline  
  Mini vienatūriai   JazzJazzJazzJazz
  Vienatūriai  StreamStream  
  FR-V  
  Dideli vienatūriai  OdysseyOdysseyOdysseyOdysseyOdyssey
  Sportiniai NSX  NSX 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt