R sireguliaris@inbox.lt | 2016-12-26 |
Honda CR-V, 1999 m.
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
paprasta konstrukcija, pravaži, bendrai paėmus patvari
skarbonkė, silna sankaba, dėl dujų žymiai sumažėja variklio resursas, šios kartos auto neturi dyzelinio variklio
|
Pravažiuota daugiau kaip 200 000 km per daugiau kaip 12 metų. Pravažiuota daug ir ekploatuota nemažai ir bekelia. Ką galiu pasakyti - paprasta, tvirta, pravaži, turinti galios auto. Kėbulas atsparus rūdims, tačiau per tiek laiko visgo rūdžių jau ant kėbulo yra, ir skylučių taip pat, slenksčius reikia pervirinti, salonas paprastas, medžiagos tvirtos, nebarška, viduje tiek priekyje tiek galia vietos pilnai užtenka. Trūksta garso izoliacijos. Važiuojan žvyrkleiu ar šiaip blogu keliu labai gerai sugeria kelio nelygumus (sakyčiau išskirtinai gerai), gali važiuoti nestabdymas. Pakaba tvirta - keletą kartų keista traukių antgaliai, stabilizatoriai - pakaba patvari, vairo kolonėlė rūpesčių nekėlė. 4x4 - manau optimalus variantas miestui/bekeliai - prasikasus priekiui, galas kabina - galas pajungiamas galiniame reduktoriuje dėka frikcinių diskų tokių, kurie niekada neperkais, neperdegs kaip movos kai kuriuose SUV, auto ratai didieli, aukšti, prošvaita auto didelė, auto lengva (1350 kg) - pravažumas tikrai puikus. Kas sus 4x4 sistemos remontu - neseniai teko pakeisti kardano kryžmes, galiniam reduktoriuje nors reikia keisti tepalą kas 40 t. km. - dar nekeičiau, nes ten varžtas tepalo išleidimo nuo pirkimo kažkos jau sudirbtas, nepavyko atsukti - taip ir važinėju ir 4x4 dar vis veikia, nors ant slidaus kelio jaučiasi tampymas - matyt jau neadekvačiai reaguoja. Silpnoka sankaba - mėgstatnti parūkti. Pavarų dėžės atbulinis bėgis (mechanika) toks garsas nekoks įjungus ir judant (ir paskitas tas pats). Variklis - 2.0 benzinas, 94 kw. Galios per akis, bet kuro (dujų) ima apie 12 mišriu. Teko jau pakeisti variklį, nes dėl dujų vožtuvų įdėklai išsidėvėjo - minkšto metalo galva - reikia dažnai reguliuoti vožtuvų tarpelius ir pageidautina dėtis lašelinę, kuri kažkiek pristabdo galvos dėvėjimąsi.
aprašyta aprašyta Tokių metų jau žiŪrėti rūdis, slensčių būklę, pasižiūrėti kardano kryžmes, pravažiuoti ant slidau kelio ar netampo, ar veikia 4x4 ir t. t.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
A.J. | 2014-01-03 |
HONDA CR-V, 2000m. autom. dez.
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patvarumas,gana pravazus
Kuro sanaudos,garso izoliacija
|
Sveiki turiu auto metus laiko angliska varianta praejes 100 tukst. myliu pirkau is garbaus anglo su pilna serv.history ir taip toliau matesi kad auto buvo priziuretas.Viskas gan neblogai kai tokiu metu automobiliui esu patenkintas Japoniska kokybe,tik minusas garso izoliacija galetu buti geresne ir kuro sanaudos nemazos.(automatine dez. patikima bet nuobodoka).
Galiu pasakyti auto tikrai patvarus ir gan pravazus suv,tikrai tinka ir prastiems keliams.
Sulenkus gal.sedines gana erdvus.
Perkantiems si auto patariu deti dujas(lietuviska atlyginima gaunantiems nebus lengva vien benzinu ji lepinti:) ). ir megautis paprastu bet tikrai neprastu suv. HONDA kokybe viskas tuo pasakyta. Pili kura ir vazuoji.(tepalai,filtrai)
Ejau tech. apziura jokiu trukumu nerasta(po metu laiko).
Siaip tikrinau detaliu kainos kaip ir vid.klases auto. Ieskoti priziureto ir maziau prasukta rida:)
Duju iranga tikrai sutaupytu nemazai,(nebent labai nedaug vaziuosite).
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Minde | 2012-12-12 |
Honda crv 2.0 benzinas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
patvarus, pravažus, patogus
su laiku subyra iš esmės viskas, kuro sąnaudos.
|
Automobilis buvo firmos, tačiau buvo tikrai prižiūrimas, kadangi buvo pirktas 2004 m., o pats buvo 1998 metų. Ir eksploatavo jį pagrinde vienas asmuo. Pats auto labai patogus, pravažus, tačiau neekonomiškas, vid.mieste 100 km/ 13-14, uzmiesty apie 10-12 ltr. RTiesa rimtesnėje bekelėje, o ir šiaip užmynus per sankabą ji tiesiog svyla iš karto.
Pirmus penkis šešis metus problemų tikrai nebuvo, išskyrus einamuosius remontus. Problemos prasidėjo prieš porą metų: pradėjo byrėti absoliučiai viskas, net po kapitalinio remonto variklis toliau leido alyvą ir t.t. Tad sukorusią virš 500000 km mašiną nors gaila, teko parduoti čiukčiams. Patvarus, tačiau reikia tepalus papildyti maždaug litras tūkstančiui, nėra tikrai ekonomiškas.
Nebet dėti dujas.500000 tūkstančių ant spidometro rodė, kai pardavėm, manau neblogai kaip valdiškai mašinai. Pakabos dalys nebrangios, o ir genda nedažnai, su sankaba žiūrėti reikia, nes patikėkit manim, nėra sunku ją sudilinti. O šiaip, kainą laiko kiek mačiau, atseit "patvarios ir negenda", melas gerai kad firma taisydavo, paprastam vairuotojui tokia mašina yra peilis. Žiūrėti žiūrėti, viską iš esmės, tai ką rodo spidometras, manau kad bus netiesa, nes atsukti nesunku ir nebrangu, esmė stovis automobilio. Nes jei ant byrančio pakliūsite bus košmaras, patikėkit manimi.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
paulius | 2012-12-02 |
po 5.metu eksplotacijos.
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
patvarumas
sedynes priekines,garso izoliacija.
|
Pravaziavau su automobiliu jau 102000 km, taigi galiu vel isamiau parasyti,per ta laika jis manes nenuvile,nors siokiu tokiu problemu buvo,per tuos metelius,pakeiciau ausinimo radiatoriu,145lt jame truksta plasmasine dalis virsuje prie dangtelio..keiciau galine krizme visiskai isluzo bet vaziuot dar galejau 300lt.tiesa be kardano masina vazuioja smagiau ir tyliau.keisti galiniai abu stabilizatoriai po 30lt tinka nuo civiko..priekiniai vairo traukiu antgaliai.ir priekines stabdziu kaladeles. pries 2metus isidejau dujas tai kas 20000km reik reguliuot voztuvus.nes pradeda blogiau vestis ir apsukos netoligios. gali pradeti gesti isminus sankaba. dabar rida 237800km ,jau reiktu keisti auto bet nezinau ka pikti.ir ar apsimoka keisti nes nei tepalu valgo nei sankaba buksuoja. 1998m 94kw Nuvertejimas per 5 metus nuo 20 iki kokiu 8t lt.detales pigios,kardano kryzme pats sulauziau ,kelmas,pasitaike .Duju suvartoja 10lt.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Ignas | 2011-09-20 |
1999 m. Honda CR-V, 108 kW, MT.
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimumas; pravažumas, komfortas, geros dinaminės savybės, patogus aukštaūgiams (>190 cm.)
Maža pasiūla, sunku rasti geros būklės, automatinė pavarų dėžė patikima, bet "nuobodi", aptarnavimas brangesnis nei vidutinis, maža bagažinė, mažas degalų bakas (58 l.)
|
Penkiavietis, padidinto pravažumo lengvasis automobilis (visureigis) skirtas miestui, užmiesčiui su vidutinės ar prastos kokybės keliais.
Kėbulas ne rėminės konstrukcijos kaip visureigių, o kaip lengvojo automobilio. Pirmos kartos automobilis gamintas nuo 1995 - 2002 m., o nuo 2003 m. pristatyta antros kartos modelis.
Europoje pristatytas 1997 m. Vienas kėbulo tipas (penkiaduris), vienas variklis - 2 litrai benzinas (94 ar 108 kW), pavarų dėžė 5 pavarų mechaninė (MT) ar 4 pavarų automatinė.
Turiu 108 kW, MT versiją skirtą Europos rinkai. Gamintojas nurodo pilti 95E benziną ar aukštesnio oktano (bešvinį). Turi 2 lamda zondus. Priekinė ir galinė pakaba - pilnai nepriklausoma.
Pastoviai varanti ašis yra priekinė, galinė pasijungia automatiškai (per galinį reduktorių) tik prabuksavus priekiniams ratams arba aktyviai startuojant.
Šį modelį vairuoju nuo 2009-11-17 užklimpęs niekur nebuvau. Per 2 metus nuvažiuota nuo 115000 km. iki 139000 km., viso 24000 km. (užmiestyje). Gedimų nebuvo.
Prošvaiša - 20,5 cm. (atstumas nuo žemės iki dugno).
Automobilio masė - 1468 kg., (pilnas bakas + vairuotojas).
Maksimali laidžiama masė - 1900 kg., taigi, kraulumas mažas. Variklis 2 litrai DOCH, 16 vožtuvų (suspaudimo laipsnis 9,6).
Maksimali galia 108 kW prie 6200 rpm.
Redline prie 6700 rpm.
Max Nm apie ~190 prie 4500 rpm.
Vmax - naujo 180 km/h, (12 m. senumo - 160 km/h).
0 - 100 km/h per 10 sek.
Tepalai tik sintetiniai, ne prastesni nei 5W-40, keisti kas 10000 km. kartu su filtru.
Mėgstantiems važinėti agresyviai reikia nuolat stebėti tepalo kiekį (kartą per sav.)., važinėjantiems šeimyniškai tepalo kiekį patikrinti kartą per 2 mėn. Degalų sanaudos plente yra 8 - 10 litrų 100 km.
Degalų sąnaudos mieste (Rokiškis) yra 9 - 10 litrų 100 km.
Degalų sąnaudos mieste (Vilnius) yra 10 - 14 litrų 100 km.
Variklio tepalo filtro kaina yra 18 - 64 litai.
Salono filtro kaina yra 20 - 60 litų.
Galininis kairys rato guolis su stebule ir etc. - 540 - 640 (originalus), analogas 300 - 400 lt.
Automobilio vertė 2009-11 buvo 15240 lt., o 2011-11 yra 13760 lt., nuvertėjimas apie 10% per 2 m. Gedimų nebuvo. 1) Ieškoti versijos skirtos Europai.
2) Ieškoti versijos su 108 kW varikliu ir mechanine pavarų deže.
3) Ieškoti versijos be kablio.
4) Atidžiai įvertinti kėbulo būklę (korizija, remonto pėdsakai).
5) Įvertinti galinio reduktoriaus būklę (prieš perkant pavažiuoti 20 - 30 km., plentu, žvyru).
6) Laiku keisti skysčius, tokiais kokius nurodo gamintojas ir problemų nebus.
Pagal technines savybes automobilis labiau tinkamas vyrams ar mėgstančioms vairuoti moterims su storomis piniginėmis, suteiks daug džiaugsmo išmanančiam ir mėgstančiam markę - HONDA.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
paulius | 2009-05-14 |
honda cr v geras auto.
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
patikimumas
garso įzoliacija
|
1998 m .automobilis 2,0l benzinas ,128a/g.rida perkant135500 dabar po1metų 158200. 2,0doch Kuro sanaudos,mieste nuo 9 iki10,5l.užmiesti nuo 8,5iki14l.žiurint koks greitis.detalių kainos negaliu nieko pasakyti ,nieko nekeičiau.Kas 30tūks.butinai reik kest gal. reduktoriaus tepalą 1l 45 lt.pakaba labai patvari,esu žvejys,trankausi po miškus.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
|