Markės
662 iš 1762
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Neabejotinai tai yra vienas laukiamiausių sportinių automobilių per paskutinį dešimtmetį. Ilgus metus fanai laukė pargrįžtant NSX ir sulaukė. Senasis NSX buvo išties revoliucinis automobilis – tai “superkaras”, kuriam nusipirkti ir dar svarbiau išlaikyti nereikėjo milijoninių sąskaitų banke, kuris buvo pakankamai komfortiškas ilgose kelionėse ir solidus lenktynių trasose. Tuo metu aliumininė automobilio konstrukcija buvo inovatyvi, o visa kita labai paprasta. Bet būtent taip kaip ir turėtų būti – centre sumontuotas variklis, galiniai varomieji ratai, mechaninė pavarų dėžė ir tiek. Kogero greičiausias gamyklinis japoniškas to meto automobilis. Taigi, naujo modelio laukia dideli iššūkiai ir Honda sako yra tam pasiruošusi. NSX projekto vadovas teigia, kad naujas NSX turi tokias pačias technologijas kaip 918 Porsche ar LaFerrari tik už daug mažesnę kainą. Ta pati sėkmės formulė kaip prieš 25 metus? Taip, kodėl gi ne. Naujas modelis elektros variklius naudoja ne tam, kad sumažinti kuro sąnaudas. Ištiesų posūkiuose automobilis atlieka skaičiavimus ko reikia, kad pasiekti idealią trajektoriją. Atitinkamai gali būti duotas signalas pristabdyti vieną iš vidinių posūkyje esančių ratų arba elektros variklių pagalba suteikti daugiau sukimo momento išoriniam priekiniam ratui. Automobilis turi V6 vidaus degimo variklį sukantį galinius ratus ir du 36 AG galios elektros variklius kiekvienam iš priekinių ratų, bendra variklių galia sudaro apie 500 AG. Gamintojas teigia turintis vieną efektyviausių starto kontrolės sistemų, kuri leidžia 100 km/h pasiekti per mažiau nei 3 sekundės! Paspaudus akseleratoriaus pedalą, variklis suskamba visu garsumu – jo tembras tiesiog isteriškas, palyginamas nebent su F1 bolido atmosferinio variklio garsu. Viduje automobilis gali pasigirti puikiu matomumu, neblogesniu nei 570/650/675 McLaren modelių, vairuotojo pozicija yra žema su puikiu šoniniu palaikymu. NSX yra puikiai valdomas – vairuotojas gali tiesiogiai pajusti bet kurį net ir mažiausią rankos ar kojos judesį persiduodantį į tiesioginį rezultatą kelyje. Visgi, sunku nusakyti kokią poziciją NSX turės užimti šiandieninių superautomobilių rinkoje – ar tai yra aukštų technologijų automobilis ar galingas, solidus ar tiesiog “kietas” automobilis. Taip, automobilis yra puikiai valdomas, bet ar galės prilygti tokiems ištobulintiems konkurentams kaip Porsche 911 GT3 ar Ferrari 488 GTB, ypač turint galvoje santykinai didelį NSX svorį. Honda hibridinės technologijos neįgalina NSX naudoti ekonomiškumo tikslais ką gali padaryti BMW i8. Ar automobilis sugebės suteikti tokias emocijas kaip McLaren, Pagani modeliai? Ar galės būti kasdieninis superautomobilis kaip Audi R8? Kuo turės tapti Honda NSX? O gal tiesiog šis automobilis išras naują kelią, savo pačio kelią – taip kaip padarė jo šlovingasis pirmtakas.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Naujas ar senas? :)





Automobilis naudojamas žiedinėse varžybose:




VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją

Konkurentų: 17
Aston Martin V8 Vantage 2018 - dabar
Įvertink automobilį pirmas!
Kabrioletas, Kupė
Benzinas: 4 litro
Audi R8 2015 - dabar
Įvertink automobilį pirmas!
Kabrioletas, Kupė
Benzinas: 5.2 litro
BMW i8 2014 - dabar
Benzinas / Elektra: 1.5 litro
Chevrolet Corvette 2013 - 2019
Įvertink automobilį pirmas!
Kabrioletas, Kupė
Benzinas: 6.2 litro
Chevrolet Corvette 2019 - dabar
Įvertink automobilį pirmas!
Kabrioletas, Kupė
Benzinas: 3.6 - 6.2 litro
Ferrari 488 GTB 2015 - 2019
Įvertink automobilį pirmas!
Kabrioletas, Kupė
Benzinas: 3.9 litro
Ferrari F8 Tributo 2019 - dabar
Įvertink automobilį pirmas!
Kabrioletas, Kupė
Benzinas: 3.9 litro
Ford GT 2016 - dabar
Benzinas: 3.5 litro
Lamborghini Huracan 2014 - dabar
Įvertink automobilį pirmas!
Kabrioletas, Kupė
Benzinas: 5.2 litro
Lexus LC 2017 - dabar
Įvertink automobilį pirmas!
Kabrioletas, Kupė
Benzinas: 5 litroBenzinas / Elektra: 3.5 litro
Maserati MC20 2020 - dabar
Benzinas: 3 litro
McLaren 540C  2015 - dabar
Benzinas: 3.8 litro
McLaren Artura 2021 - dabar
Benzinas / Elektra: 3 litro
Mercedes-Benz AMG GT 2014 - dabar
Įvertink automobilį pirmas!
Kabrioletas, Kupė, Sedanas
Benzinas: 4 litro
Porsche 911 GT3 2013 - 2015
Benzinas: 3.8 litro
Porsche 911 GT3 2021 - dabar
Benzinas: 4 litro
Porsche 911 GT3 RS 2015 - 2016
Benzinas: 4 litro

Honda modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
01234567890123456789012345678901
  Maži    e
  Kompaktiniai CivicCivicCivicCivicCivicCivicCivic
  Insight Insight
  Vidutiniai AccordAccordAccordAccordAccord Accord
  Reprezentaciniai LegendLegendLegend  
  Kupė CRXDel Sol  CR-Z  
PreludePreludePrelude   
 IntegraIntegraCivic  
  Roadsteriai  S2000  
  Mini krosoveriai  HR-V  HR-VHR-V
  Krosoveriai  CR-VCR-VCR-VCR-VCR-V
  Element  
  PilotPilot
  Dideli krosoveriai   Crosstour  
  Pikapai   Ridgeline  
  Mini vienatūriai   JazzJazzJazzJazz
  Vienatūriai  StreamStream  
  FR-V  
  Dideli vienatūriai  OdysseyOdysseyOdysseyOdysseyOdyssey
  Sportiniai NSX  NSX
  01234567890123456789012345678901
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 5000 skelbimų, virš 7000 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1600 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
© Autoasas.lt 2007-2021

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt