Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Geras kainos ir kokybės santykis
- Didelis variklių pasirinkimas
- Didelis bagažo skyrius
TRŪKUMAI
- Blankus dizainas
- Nekomfortiška pakaba
- Pigios medžiagos interjere
"Gaminama ir visų varomųjų ratų versija pavadinimu Octavia Scout su universalo kėbulu"
Praktiškoji antros kartos Octavia pristatyta 2004 metais buvo gaminama ant Volkswagen A5 (PQ35) platformos, kurią taip pat naudoja kiti Volkswagen Grupės automobiliai - Audi A3 II, VW Golf Mk5, VW Jetta Mk5, Seat Leon II, Seat Altea, VW Golf Plius, VW Touran ir VW Tiguan. Kartu su naujais varikliais taip pat naudojamais ir kituose Volkswagen Grupės modeliuose, Octavia turi patrauklų, nors ir paprastą dizainą su aukštesne prošvaisa. Viduje - daugiau vietos galinių keleivių kojoms ir kokybiškesnės medžiagos. Buvo gaminama ir visų varomųjų ratų versija pavadinimu Octavia Scout su universalo kėbulu. Ši Octavia turi 40 mm aukštesnę prošvaisą nei standartinis modelis. Bendrai Octavia yra labai mėgstama praktiškų vairuotojų už Volkswagen kokybę, erdvumą bei gerą kainą.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Automobilis buvo labai palankiai sutiktas žiniasklaidos – žurnalas „Auto, Motor und Sport“ palyginimo testuose Octavia pripažino geresniu automobiliu nei Volkswagen Golf Mk5. Automobilis taip pat dažnai pripažįstamas patikimesniu nei Audi A3 ar Volkswagen Golf
Buvo gaminama ir visų varomųjų ratų versija pavadinimu Octavia Scout su universalo kėbulu. Ši Octavia turi 40 mm aukštesnę prošvaisą nei standartinis modelis:
Galingiausia vRS versija:
Buvo gaminama ir visų varomųjų ratų versija pavadinimu Octavia Scout su universalo kėbulu. Ši Octavia turi 40 mm aukštesnę prošvaisą nei standartinis modelis:
Galingiausia vRS versija:
2018-04-29 |
Praktiskas pasirinkimas |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Pigi eksplotacija, auksta medziagu kokybe, talpus, pigus kasko, ekonomiskas
Gal noretusi geresnes garso izoliacijos, kart nuo karto islenda kokia kompo klaida, bet ir pati susitvarko.
|
Kuro tipas: Dyzelinas |
Bendras automobilio aprašas |
Ilga gyvenimo laika buvau saab automobilju fanas iki to momento kol pries 3 metus neisigijau savo pirmosios skoda octavia 2008 metu, 2l 100kw ir per 2 metus su ja pravaziavau virs 60k km ir apart kaladeliu, disku ir tepalu nieko daugiau kaip ir nedariau. Kas labai mane nustebino tai detaliu (saliginai zemos) kainos, interjero kokybe ir kuro sanaudos. Jei sakykim Vilniuje paprastam servise tepalus su filtrais kainuodavo pakeisti alie 100 eur, tai pas oficialu dyleri 120 eur, gai sakyciau tikrai nera labai didelis skirtumas. Kuras, besdavau jo statistika ir su machanu daugiau 8.5l mebuvau isspaudes, o siaip misriu rezimu 7-7,5l 100km. Antroji mano skoda octavia kuria pirkau pries metus ir vazineju iki siol yra VRS 2l 125kw (dyzelis) su automatine pavaru deze. Na ka, cia sanaudos paauga iki 8.5l misriu rezimu. Aisku prie to prisideda ir 18 coliu ratai su zemo profilio padangom. Pirkdamas masina pasitikrinau skodoje, primigtynai prasiau patikrinti purkstuku darba, dpf uzsikimsima, kebula ir oro pagalves. Patikinus, kad viskas tikrai geram stovy nusipirkau ir nlrs rifa buvo 238k vazineju iki siol ir negaliu atsidziaugti. Pasikeiciau visus tepalus, dirzus, susimokejau apie 600eur ir neturiu jokio vargo su automobiliu. Tad perkanciajam patarciau neziureti i rida, o ziureti bendra automobilio stovi. P.S. skodoje automobilio patikra pries pirkima kainjoja beroc 42 eur, todel tikrai negailekite, nes ten vyrukai tikrai nuodugniai patikrino ir mano abi skodas ir dar leido kartu apziuroje dalyvauti. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 9)
Skoda modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | Citigo | |||||||||||||||||||||||||||||||
Maži | Fabia | Fabia | Fabia | Fabia | ||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | Rapid | Scala | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Octavia | Octavia | Octavia | Octavia | ||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | Superb | Superb | Superb | Superb | ||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | Kamiq | |||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Yeti | Karoq | ||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Enyaq | |||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Kodiaq | Kodiaq | ||||||||||||||||||||||||||||||
Daugiatiksliai | Roomster | |||||||||||||||||||||||||||||||
Komerciniai | Praktik | |||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Skoda Octavia TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis